abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2022 @ 06:50:08 #26
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206061041
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206061042
Hij doet hiermee een open sollicitatie om de opvangbak te worden voor alle mensen met politiek ongenoegen. Dit was duidelijk provocatie en heeft gewerkt. Geen idee wat je anders had kunnen doen dan weglopen wat nog binnen professionaliteit valt. Het was inderdaad een guilt by association fallacy.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_206061043
Vak K hooligans
pi_206061064
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 06:51 schreef Cupfighter het volgende:
Vak K hooligans
_O-
  donderdag 22 september 2022 @ 07:06:57 #30
80382 manny
30 is best veel
pi_206061069
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 05:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Ex-diplomaat, dat zijn stuk voor stuk onzuivere figuren.
.
Dit soort teksten ook. Man man man.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 22 september 2022 @ 07:09:46 #31
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206061071
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 02:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ze hadden gewoon moeten blijven zitten en keihard lachen na elke zin.
Zoiets valt bij Rutte niet op.

Ontopic; op Twitter zei iemand; “Nog nooit is een kabinet zó snel opgestapt!” :D
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206061080
Als het onzin was zou het kartel erom kunnen lachen. Nu wist het hele kabinet hoe snel ze de benen moesten nemen!
Zo kwam het op mij over.
pi_206061093
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 06:50 schreef Akkerdjie het volgende:
Hij doet hiermee een open sollicitatie om de opvangbak te worden voor alle mensen met politiek ongenoegen. Dit was duidelijk provocatie en heeft gewerkt. Geen idee wat je anders had kunnen doen dan weglopen wat nog binnen professionaliteit valt. Het was inderdaad een guilt by association fallacy.
Maakt vak K zich hier niet zelf elke dag schuldig aan?
Poetinlover, Antisemiet, Fascist, Wappie. Ze doen zelf niet anders. Als een Sjoerd of Paternotte zn bek opentrekt rolt dat er allemaal uit.
pi_206061094
*zucht*

Baudet kan een grote drol voor de spreekstoel leggen, en dan vertellen dat hij dat doet omdat zn darm volzit en zn doktor zegt dattie niet te lang dit moet ophouden.

En daarin heeft hij dan verder gelijk.
Enkel moet hij dat niet op die plek doen.

Precies hetzelfde geld voor zn fixatie op Kaag en al zn paranoia complottheorieen.
Spreektijd tijdens de Algemene Beschouwingen is niet bedoeld daar dan domme social-media-gelul te gaan uitbazelen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Forum Admin donderdag 22 september 2022 @ 07:28:48 #35
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_206061113
Gelukkig hebben we geen belangrijkere zaken om op te lossen dat we ons tijdens de abp met het curriculum uit de jaren '70 van een Engelse universiteit moeten bezighouden.

Wat een beschamende vertoning van vak k en Baudet.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_206061143
Wilders had m.i. hier een goed punt:

twitter

Geen idee wat Baudet verder met zijn opsomming van feitelijkheden m.b.t. het bekend staan van de school en het gegeven dat Kaag daar gestudeerd heeft willen bedoelen, anders dan een soort ' guilt by association', maar hij heeft als parlementarier het recht om dat te zeggen. Daarbij was het geen directe aanval, zoals we eerder in het debat wel zagen door Paternotte t.a.v. Wilders, Zijn ' bedrijfspoedel van Poetin' is een regelrecht persoonlijk verwijt aan Wilders als dat hij een 'spion' zou zijn van Poetin.

Wilders lacht het weg, maar blijft.

M.i. veel erger is de houding van het kabinet tijdens de spreektijd van Wilders en Marijnissen.

van de Burg met zijn snoer-de-mond-sleutel-weggooi-gebaartje:

twitter

En die van Kaag en Rutte:

twitter

Hieruit spreekt m.i. iets veel ergers, minachting, dedain, de verhevenheid boven het volk.

Dit kabinet is goed in zich ziek melden, andere dingen te doen hebben, weglopen, dan er zijn voor de eigen burger.

Nogmaals, Wilders had gelijk, en verder:

"Ik verafschuw wat u zegt, maar ik zal uw recht om het te zeggen met mijn leven verdedigen".

Geldt duidelijk niet voor dit Poldertotalitaire kabinet. Zij dulden geen tegenspraak, geen weerwoord, geen andere meningen. Nu lopen ze weg bij Baudet, straks blijven ze alleen nog zitten bij partijen die hen naar de mond praten. Een precedent is geschapen.

Oh, en Bergkamp is een voorzitter onwaardig, maar dat wisten we al veel langer.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_206061145
Haagse Poppenkast.
pi_206061167
Ts is weggelopen uit een inrichting.
pi_206061177
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 07:20 schreef Belugastroop het volgende:

[..]
Maakt vak K zich hier niet zelf elke dag schuldig aan?
Poetinlover, Antisemiet, Fascist, Wappie. Ze doen zelf niet anders. Als een Sjoerd of Paternotte zn bek opentrekt rolt dat er allemaal uit.
Paternotte en Sjoerdsma in vak K ja?
pi_206061180
Weglopen is een directe minachting van t volk (de Tweede Kamer). Ik snap ook wel dat Kaag geraakt is (hoezo dan, zit er een kern van waarheid in dan?), maar laar je niet zo kennen als Vak K en ga gewoon op je mobiel zitten kloten als normaal.

Je reinste 'schijt hebben aan alles wat niet vak K is' .

Maarja, wat verwachten we dan van huidige Politici als t lastig wordt? iets anders dan vallen of weglopen hebben we de afgelopebn jaren niet meer gezien.

Acha ja.

Heeft er iemand een goeie Popcorn-aanbieding?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  donderdag 22 september 2022 @ 07:52:11 #41
104963 ETA
European Travel Author
pi_206061206
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 02:29 schreef monkyyy het volgende:
Erg ver gezochte Guilt by Association drogredenatie. Daarnaast zijn er wel 100 zaken op dit moment belangrijker dan Baudets geratel.
OP geeft onbewust het bewijs dat Baudet niet het doel had om "alleen maar feiten" te noemen. OP bevestigd dat het doel was de insinuatie te maken over Kaag en is gelukt, want OP schrijft in titel "ontmaskerd".

Het is een veelgebruikte tactiek, doelbewust insinueren, maar wel ontkennen dat je het zo bedoelt. Bijvoorbeeld "tribunalen". Dit werd uiteraard genoemd in verband met WOII tribunalen, maar ja, hij heeft het niet zo specifiek gezegd. Al zijn aanhangers en ook alle anderen weten precies wat hij bedoelt.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_206061208
De enige reactie die het kabinet op een betoog van landverrader Baudet moet geven is een sarcastische "interessant" en daarna door gaan.
PWBF
pi_206061212
Ik heb gehoord dat er op Telegram een pedohandboek rondgaat. Weet je wie ook op Telegram zit? Thierry Baudet. Interesting.
PWBF
pi_206061214
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 07:54 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb gehoord dat er op Telegram een pedohandboek rondgaat. Weet je wie ook op Telegram zit? Thierry Baudet. Interesting.
Wel belangrijk om te vermelden dat je alleen maar vragen stelt.
pi_206061223
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2022 07:54 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Wel belangrijk om te vermelden dat je alleen maar vragen stelt.
Ik stel zelfs feiten. Baudet. Instagram. Pedohandboek. 1 plus 1 plus 1 is 3 denk ik dan.
PWBF
pi_206061227
quote:
19s.gif Op donderdag 22 september 2022 07:06 schreef manny het volgende:

[..]
Dit soort teksten ook. Man man man.
Het zijn altijd de mensen met apart soort achtergronden, aristocraat achtig, veelal louche en onder de tafel deals moeten maken, daarvoor moet je weer de “juiste mensen” kennen.

Laten we aub niet gaan doen alsof het anders is.
pi_206061229
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 07:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ik stel zelfs feiten. Baudet. Instagram. Pedohandboek. 1 plus 1 plus 1 is 3 denk ik dan.
Heb jij Thierry en Benno L weleens in dezelfde ruimte gezien?
pi_206061232
Ik snap het niet meer.

In Oekraïne opent Poetin, die met veel plezier de standbeelden van machtige leiders als marxist Lenin en Stalin overeind laat staan, een front tegen de neonazi's. En hier in Nederland laat hij zijn grondtroepen een offensief inzetten tegen marxist Kaag.

Leg het mij maar uit...
pi_206061233
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 07:59 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Heb jij Thierry en Benno L weleens in dezelfde ruimte gezien?
Je weet het niet hé. Goed dat je dat soort vragen stelt.
PWBF
pi_206061262
Mensen die baudet en de fvd steunen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')