abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206060658
Toevallig reed ik op Flitsmeister naar huis omdat ik zin had om snel naar huis te gaan in de hoop dat mijn vrouw mij nog op een fellatio kon trakteren wat natuurlijk ijdele hoop was. Normaal heb ik dit niet aan staan en rij ik zeer rustig:
Ineens melding: flitser van Flitsmeister bij paal 69,6, “staat hij er nog?”
Vlak achter de viaduct stond hij, stiekem opgesteld klaar om te laseren. In een vlaag van verstandsverbijstering, alle woede die ik had naar het kabinet die mij op meerdere fronten anaal neemt(dit wil ik later nog wel nader uiteenzetten maar nu irrelevant) kwam naar boven waardoor ik dit ineens moest uiten naar deze man die hier zo schijnheilig in de avond stond te flitsen om de staatskas te spekken terwijl er meerdere ernstige problemen dit land al terroriseren, enfin ik toeterde, stak mijn middelvinger op en ook nog eens “vuile jood” riep ik. (Dit laatste hoorde hij natuurlijk niet) natuurlijk compleet onnodig maar echt opluchtend want agent doet ook maar zijn werk echter dit was allemaal een split second en soms maak je verkeerde keuzes
Enfin bij de volgende afslag door een agent op motor eraf gehaald en bekeuring gehad voor onnodig claxonneren en stevig toegesproken door oom agent wegens mijn gedrag
pi_206060753
Iedereen krijgt wat m toe komt _O-
Wakadoodle!
pi_206060756
Oh oké.
pi_206060909
TS kreeg standje 69 van bromsnor.
pi_206060965
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 00:58 schreef KREEFTx het volgende:
Toevallig reed ik op Flitsmeister naar huis omdat ik zin had om snel naar huis te gaan in de hoop dat mijn vrouw mij nog op een fellatio kon trakteren wat natuurlijk ijdele hoop was. Normaal heb ik dit niet aan staan en rij ik zeer rustig:
Ineens melding: flitser van Flitsmeister bij paal 69,6, “staat hij er nog?”
Vlak achter de viaduct stond hij, stiekem opgesteld klaar om te laseren. In een vlaag van verstandsverbijstering, alle woede die ik had naar het kabinet die mij op meerdere fronten anaal neemt(dit wil ik later nog wel nader uiteenzetten maar nu irrelevant) kwam naar boven waardoor ik dit ineens moest uiten naar deze man die hier zo schijnheilig in de avond stond te flitsen om de staatskas te spekken terwijl er meerdere ernstige problemen dit land al terroriseren, enfin ik toeterde, stak mijn middelvinger op en ook nog eens “vuile jood” riep ik. (Dit laatste hoorde hij natuurlijk niet) natuurlijk compleet onnodig maar echt opluchtend want agent doet ook maar zijn werk echter dit was allemaal een split second en soms maak je verkeerde keuzes
Enfin bij de volgende afslag door een agent op motor eraf gehaald en bekeuring gehad voor onnodig claxonneren en stevig toegesproken door oom agent wegens mijn gedrag
OK kakkerlak
U MAD?
pi_206061011
TS had alle tijd om na te denken om dit topic te openen.
pi_206061192
Als iemand ervoor kiest om mensen naaien als beroep te hebben moeten ze niet janken dat ze bespot worden.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_206061793
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 00:58 schreef KREEFTx het volgende:
stak mijn middelvinger op en ook nog eens “vuile jood” riep ik.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 05:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
OK kakkerlak
_O- _O- _O_
pi_206062304
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 07:49 schreef Aiciu het volgende:
Als iemand ervoor kiest om mensen naaien als beroep te hebben moeten ze niet janken dat ze bespot worden.
Hij voert de wet uit, dat is geen naaien
pi_206066505
Goed verhaal, lekker kort, mooi verteld.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 22 september 2022 @ 16:38:03 #11
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206066531
quote:
Inpulsieve
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')