Nou, afspoelen, daarna sponsje erover, en dan klaarquote:Op donderdag 22 september 2022 08:40 schreef Frummelie het volgende:
Oohh dindindin... pakt het effe beet...
Ik zit ook met verbazing te kijken...quote:Op donderdag 22 september 2022 08:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, afspoelen, daarna sponsje erover, en dan klaar
whahaha inderdaad! Wat een gezelligheidquote:Op donderdag 22 september 2022 08:40 schreef KoningWouter het volgende:
Erik en Alladin in de keuken. Er wordt geen woord gerept.
echt ranzig!quote:Op donderdag 22 september 2022 08:44 schreef D. het volgende:
[..]
Uh... tja... hygiëne is overrated of zo? (vind ik niet, maar goed) Misschien willen ze massale buikgriep zodat meer mensen moeten opgevenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:44 schreef D. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA helemaaaaal mee eens!!!quote:Op donderdag 22 september 2022 08:55 schreef 5thencounter het volgende:
1 Stream op Erik is ook een soort SL eigenlijk..
Dat zou leuk zijn! Lekker opschudding in de groep. Alleen de onbezette bedden zijn helaas weggehaald geloof ik... Of juist de uitdaging van een beddentekort. En daar dan ruzie overquote:Op donderdag 22 september 2022 08:56 schreef claire3500 het volgende:
het zou ook wat zijn als er straks opeens 2 nieuwe mensen binnen komen, net zoals bij Utopia.
Ja he! Precies of dat Ruben en GJ dan maar weer even in elkaar moeten zettenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn! Lekker opschudding in de groep. Alleen de onbezette bedden zijn helaas weggehaald geloof ik... Of juist de uitdaging van een beddentekort. En daar dan ruzie over
Haha sadistischquote:Op donderdag 22 september 2022 08:58 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja he! Precies of dat Ruben en GJ dan maar weer even in elkaar moeten zetten
GM..quote:Op donderdag 22 september 2022 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn! Lekker opschudding in de groep. Alleen de onbezette bedden zijn helaas weggehaald geloof ik... Of juist de uitdaging van een beddentekort. En daar dan ruzie over
Dat deed ik vroeger bij Sims, 4 bewoners en maar 2 bedden, kregen ze ruzie en gingen ze doodquote:Op donderdag 22 september 2022 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
:p oh ja nog beter!!quote:Op donderdag 22 september 2022 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha sadistisch
Of klef en klef maar samen in een bed
Klopt, maar een beetje fantaseren is wel leukquote:Op donderdag 22 september 2022 09:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM..
Zou idd voor opschudding zorgen.
Maar voor mij lopen er daar nog genoeg rond, zoveel zelfs dat ze niet eens allemaal te volgen zijn op de streams.
Nou en dat irlquote:Op donderdag 22 september 2022 09:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger bij Sims, 4 bewoners en maar 2 bedden, kregen ze ruzie en gingen ze dood
Ja het mag even wat meer gaan 'leven' daar. Maar inderdaad klopt, denk ook wel dat ze sommigen niet volgen omdat ze zo ongelofelijk saai zijn. Ik hoorde Zoe gisteravond zeggen dat ze meer gesprekken ofzo moesten voeren van regie, dat ze dat juist graag willen zien?quote:Op donderdag 22 september 2022 09:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM..
Zou idd voor opschudding zorgen.
Maar voor mij lopen er daar nog genoeg rond, zoveel zelfs dat ze niet eens allemaal te volgen zijn op de streams.
Die praten constant Papiaments tegen elkaar.. daar mogen ze zo langzamerhand ook wel eens eenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik open de streams. Zie Rupert en Moirama bij het washok. Mopperend in een andere taal dan nederlands. En..tjakka..SL
Zekers.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, maar een beetje fantaseren is wel leuk
Ja dat is vrij stom als je in een reality serie zit...quote:Op donderdag 22 september 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die praten constant Papiaments tegen elkaar.. daar mogen ze zo langzamerhand ook wel eens eenvoor geven
precies. Ik denk juist met een nieuw persoon dat het wat reuring geeft en dan ook die persoon meteen manager maken of zeggen dat je op die persoon komende maand niet mag stemmen.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zekers.
En 1 jaar met dezelfde mensen is best lang.
Buren uitnodigen en de deuren vervangen voor murenquote:Op donderdag 22 september 2022 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou en dat irl
(ik liet ze zwemmen en haalde het trappetje weg)
Ja... ik vind het knap dat ze zo over elkaar weten te roddelen. Ze zitten zo op elkaars lip, er valt niet door te vertellenquote:Op donderdag 22 september 2022 09:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zekers.
En 1 jaar met dezelfde mensen is best lang.
Behoorlijk ja maar ik vind het ook niet echt kunnen gewoon Nederlands praten.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat is vrij stom als je in een reality serie zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |