Zo echt fantastisch zijn! Ik wil dat ze ook meer dat soort dingen doen, dat is tv maken of opeens gisteren om 22:00.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:54 schreef Seattle het volgende:
Hoop dat iedereen NU uit bed wordt gehaald voor eliminatieopdracht. Iig voor 9 uur want dan moet ik naar mijn werk
Denk serieus dat dat heel moeilijk aan te leren is aan iemand als Erik. Maar zou wel fantastisch zijn als Erik aan het einde op de cover van Men’s Health kan.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:57 schreef greysbones het volgende:
Kan iemand Erik eens uitleggen hoe hij beter kan sporten?
Elke keer weer denk ik.. dat voegt niet zo veel toe
Mens Health hahahahahah als dat gebeurt dan opeens is hij geen maagd meer maar een playboyquote:Op donderdag 22 september 2022 08:02 schreef Seattle het volgende:
[..]
Denk serieus dat dat heel moeilijk aan te leren is aan iemand als Erik. Maar zou wel fantastisch zijn als Erik aan het einde op de cover van Men’s Health kan.
quote:Op donderdag 22 september 2022 08:02 schreef Seattle het volgende:
[..]
Denk serieus dat dat heel moeilijk aan te leren is aan iemand als Erik. Maar zou wel fantastisch zijn als Erik aan het einde op de cover van Men’s Health kan.
Nope nog steeds onduidelijkquote:Op donderdag 22 september 2022 08:09 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all,
Opdracht faliekant mislukt, op naar de volgende! Hopelijk strakjes...![]()
Weet iemand al waar ze dat blauwe gevaarte voor hebben moeten maken?
Eric sport zo geinig hé...quote:Op donderdag 22 september 2022 07:50 schreef KoningWouter het volgende:
Erik weer bezig met 200 gram bankdrukken.
👍 Maar was toch wel voor een opdracht begin deze week?quote:Op donderdag 22 september 2022 08:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope nog steeds onduidelijk
Ze moesten hem voor maandag 1800 klaar hebbenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
👍 Maar was toch wel voor een opdracht begin deze week?
Wel gezond hèquote:Op donderdag 22 september 2022 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang ze buiten blijft zitten, wanneer ze besluit haar ochtendroutine binnen te doen. Het is kouwdddd
Ja daarom... wordt vervolgd..😉quote:Op donderdag 22 september 2022 08:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moesten hem voor maandag 1800 klaar hebben
quote:Op donderdag 22 september 2022 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gezond is niet fijn. Liever ongezond en snel deaud
Respect!quote:Op donderdag 22 september 2022 07:50 schreef KoningWouter het volgende:
Erik weer bezig met 200 gram bankdrukken.
Erik wil 120 jaar oud worden heeft hij aan het begin gezegd.quote:Op donderdag 22 september 2022 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gezond is niet fijn. Liever ongezond en snel deaud
Gezelligquote:Op donderdag 22 september 2022 08:40 schreef KoningWouter het volgende:
Erik en Alladin in de keuken. Er wordt geen woord gerept.
Nou, afspoelen, daarna sponsje erover, en dan klaarquote:Op donderdag 22 september 2022 08:40 schreef Frummelie het volgende:
Oohh dindindin... pakt het effe beet...
Ik zit ook met verbazing te kijken...quote:Op donderdag 22 september 2022 08:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, afspoelen, daarna sponsje erover, en dan klaar
whahaha inderdaad! Wat een gezelligheidquote:Op donderdag 22 september 2022 08:40 schreef KoningWouter het volgende:
Erik en Alladin in de keuken. Er wordt geen woord gerept.
echt ranzig!quote:Op donderdag 22 september 2022 08:44 schreef D. het volgende:
[..]
Uh... tja... hygiëne is overrated of zo? (vind ik niet, maar goed) Misschien willen ze massale buikgriep zodat meer mensen moeten opgevenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:44 schreef D. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA helemaaaaal mee eens!!!quote:Op donderdag 22 september 2022 08:55 schreef 5thencounter het volgende:
1 Stream op Erik is ook een soort SL eigenlijk..
Dat zou leuk zijn! Lekker opschudding in de groep. Alleen de onbezette bedden zijn helaas weggehaald geloof ik... Of juist de uitdaging van een beddentekort. En daar dan ruzie overquote:Op donderdag 22 september 2022 08:56 schreef claire3500 het volgende:
het zou ook wat zijn als er straks opeens 2 nieuwe mensen binnen komen, net zoals bij Utopia.
Ja he! Precies of dat Ruben en GJ dan maar weer even in elkaar moeten zettenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn! Lekker opschudding in de groep. Alleen de onbezette bedden zijn helaas weggehaald geloof ik... Of juist de uitdaging van een beddentekort. En daar dan ruzie over
Haha sadistischquote:Op donderdag 22 september 2022 08:58 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja he! Precies of dat Ruben en GJ dan maar weer even in elkaar moeten zetten
GM..quote:Op donderdag 22 september 2022 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn! Lekker opschudding in de groep. Alleen de onbezette bedden zijn helaas weggehaald geloof ik... Of juist de uitdaging van een beddentekort. En daar dan ruzie over
Dat deed ik vroeger bij Sims, 4 bewoners en maar 2 bedden, kregen ze ruzie en gingen ze doodquote:Op donderdag 22 september 2022 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
:p oh ja nog beter!!quote:Op donderdag 22 september 2022 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha sadistisch
Of klef en klef maar samen in een bed
Klopt, maar een beetje fantaseren is wel leukquote:Op donderdag 22 september 2022 09:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM..
Zou idd voor opschudding zorgen.
Maar voor mij lopen er daar nog genoeg rond, zoveel zelfs dat ze niet eens allemaal te volgen zijn op de streams.
Nou en dat irlquote:Op donderdag 22 september 2022 09:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger bij Sims, 4 bewoners en maar 2 bedden, kregen ze ruzie en gingen ze dood
Ja het mag even wat meer gaan 'leven' daar. Maar inderdaad klopt, denk ook wel dat ze sommigen niet volgen omdat ze zo ongelofelijk saai zijn. Ik hoorde Zoe gisteravond zeggen dat ze meer gesprekken ofzo moesten voeren van regie, dat ze dat juist graag willen zien?quote:Op donderdag 22 september 2022 09:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM..
Zou idd voor opschudding zorgen.
Maar voor mij lopen er daar nog genoeg rond, zoveel zelfs dat ze niet eens allemaal te volgen zijn op de streams.
Die praten constant Papiaments tegen elkaar.. daar mogen ze zo langzamerhand ook wel eens eenquote:Op donderdag 22 september 2022 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik open de streams. Zie Rupert en Moirama bij het washok. Mopperend in een andere taal dan nederlands. En..tjakka..SL
Zekers.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, maar een beetje fantaseren is wel leuk
Ja dat is vrij stom als je in een reality serie zit...quote:Op donderdag 22 september 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die praten constant Papiaments tegen elkaar.. daar mogen ze zo langzamerhand ook wel eens eenvoor geven
precies. Ik denk juist met een nieuw persoon dat het wat reuring geeft en dan ook die persoon meteen manager maken of zeggen dat je op die persoon komende maand niet mag stemmen.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zekers.
En 1 jaar met dezelfde mensen is best lang.
Buren uitnodigen en de deuren vervangen voor murenquote:Op donderdag 22 september 2022 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou en dat irl
(ik liet ze zwemmen en haalde het trappetje weg)
Ja... ik vind het knap dat ze zo over elkaar weten te roddelen. Ze zitten zo op elkaars lip, er valt niet door te vertellenquote:Op donderdag 22 september 2022 09:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zekers.
En 1 jaar met dezelfde mensen is best lang.
Behoorlijk ja maar ik vind het ook niet echt kunnen gewoon Nederlands praten.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat is vrij stom als je in een reality serie zit...
Ah een Leroytje dus...quote:Op donderdag 22 september 2022 09:03 schreef claire3500 het volgende:
[..]
precies. Ik denk juist met een nieuw persoon dat het wat reuring geeft en dan ook die persoon meteen manager maken of zeggen dat je op die persoon komende maand niet mag stemmen.
Aan stemmingen doen ze sowieso niet met al die weglopersquote:Op donderdag 22 september 2022 09:03 schreef claire3500 het volgende:
[..]
precies. Ik denk juist met een nieuw persoon dat het wat reuring geeft en dan ook die persoon meteen manager maken of zeggen dat je op die persoon komende maand niet mag stemmen.
Ja, ze weten dat het niet zo snel ondertitelt kan worden en ze weten van te voren dat je geen privacy hebt. Dan moet je dat niet gaan omzeilenquote:Op donderdag 22 september 2022 09:03 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Behoorlijk ja maar ik vind het ook niet echt kunnen gewoon Nederlands praten.
Ja ik ook! Hoop toch echt wel vandaag of morgen een eliminatie of dat iemand zijn 24 uur aan vraagt vind het anders best saaiquote:Op donderdag 22 september 2022 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aan stemmingen doen ze sowieso niet met al die weglopersDat vind ik wel jammer
precies! Ik vind echt dat regie er wat van moet zeggen. Eunice praat ook niet spaans met Martinquote:Op donderdag 22 september 2022 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ze weten dat het niet zo snel ondertitelt kan worden en ze weten van te voren dat je geen privacy hebt. Dan moet je dat niet gaan omzeilen
Helemaal mee eens, ze spelen voor spulletjes, en dat is een groepsbelang.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aan stemmingen doen ze sowieso niet met al die weglopersDat vind ik wel jammer
Ja en ik vind het nou niet echt saamhorigheid creeren zijn nog steeds daar mensen die er gewoon niet willen zijn maar niet durven weg te gaanquote:Op donderdag 22 september 2022 09:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ze spelen voor spulletjes, en dat is een groepsbelang.
Zo krijg je geen echte strijd
eens :-)!!quote:Op donderdag 22 september 2022 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee, het is net niet allemaal. En toch blijft het erg vermakelijk
Laat degenen die willen vertrekken zo snel mogelijk vertrekken, dan kan de echte strijd beginnen.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:07 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja en ik vind het nou niet echt saamhorigheid creeren zijn nog steeds daar mensen die er gewoon niet willen zijn maar niet durven weg te gaan
quote:Op donderdag 22 september 2022 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
Esther neem haar spiegel terug die Miranda madeleine aan het gebruiken is.
Want Esther is bestolen van haar thee en honing. En ze gaat nu al haar spullen bij zich houden en niks meer uitlenen.
Ik heb niks geen spiegel in gebruikquote:Op donderdag 22 september 2022 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
Esther neem haar spiegel terug die Miranda aan het gebruiken is.
Want Esther is bestolen van haar thee en honing. En ze gaat nu al haar spullen bij zich houden en niks meer uitlenen.
quote:Op donderdag 22 september 2022 09:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb niks geen spiegel in gebruik
De meeste hebben eigen voorraad in hun kledingkasten. Van hun zakgeld gekocht.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:44 schreef mootie het volgende:
Het valt me wel op dat ze zich totaal niet druk maken om eten en geld, terwijl ze gister geen geld hebben verdiend.
Er werd gisteren wel genoemd : " dan kunnen we morgen weer ballonnen blazen " Het leek grappend gezegd, maar misschien dat er toch wel gezegd is dat er zoiets zou komen vandaag voor eetgeld.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:44 schreef mootie het volgende:
Het valt me wel op dat ze zich totaal niet druk maken om eten en geld, terwijl ze gister geen geld hebben verdiend.
Waarom dan van "algemene" honing pakken als je zelf al honing hebtquote:Op donderdag 22 september 2022 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Alicia biecht op tegen Esther dat zij een beetje van de honing heeft gepakt. Zij wist niet dat het van 1 persoon was. Alicia heeft zelf ook honing en wil een beetje terug geven aan Esther.
Esther wil dat niet maar bedankt Alicia voor het vertellen.
hebberigheid.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom dan van "algemene" honing pakken als je zelf al honing hebt![]()
Ik pak even mijn glazen bol, momentje.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Hebben ze vandaag een eliminatie spel?
Als het goed is hebben ze deze week een spel met de rek die ze in elkaar hebben geschroefd.quote:Op donderdag 22 september 2022 09:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Hebben ze vandaag een eliminatie spel?
lekker naar huis danquote:Op donderdag 22 september 2022 10:00 schreef KoningWouter het volgende:
Esther moet huilen. Ze heeft geen vertrouwen meer in de groep.
Ja rond 10 uur.quote:Op donderdag 22 september 2022 10:01 schreef Ireth het volgende:
Hoe laat ging die gisteren op zwart? Volgens mij zo'n beetje dezelfde tijd??
Nou voorlopig geen beeld dus meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |