abonnement Unibet Coolblue
pi_206076223
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Oh, een volksvertegenwoordiger het zwijgen opleggen, dan is het goed, dan wil Eus met zijn hetze tegen elke tegengeluid toch wel in de studio komen. Niks aan de hand mensen onze democratische rechtsstaat moet beschermd worden tegen mensen die hun mening geven en kritiek hebben op de ondermijning van de rechtsstaat door de regering.

Liquideren van een persoon betekent maar één ding, en daar komt geen enkele advocaat onderuit. Het mag een verspreking zijn, het is wel een freudiaanse en een gevaarlijke.
Ah kijk, de koning van het uitleggen wat iemand eigenlijk bedoelde met een bepaalde uitspraak is ook gearriveerd _O_
pi_206076364
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Oh, een volksvertegenwoordiger het zwijgen opleggen, dan is het goed, dan wil Eus met zijn hetze tegen elke tegengeluid toch wel in de studio komen. Niks aan de hand mensen onze democratische rechtsstaat moet beschermd worden tegen mensen die hun mening geven en kritiek hebben op de ondermijning van de rechtsstaat door de regering.

Liquideren van een persoon betekent maar één ding, en daar komt geen enkele advocaat onderuit. Het mag een verspreking zijn, het is wel een freudiaanse en een gevaarlijke.
Als je Derksen een beetje volgt weet je dat hij het woord liquideren om de haverklap gebruikt in de context wanneer iemand eruit gegooid cq ontslagen wordt.

Verder moet inderdaad onze democratische rechtsstaat beschermd worden en dan is Baudet uit de kamer schoppen een prima idee.
pi_206076494
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:07 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Als je Derksen een beetje volgt weet je dat hij het woord liquideren om de haverklap gebruikt in de context wanneer iemand eruit gegooid cq ontslagen wordt.
Natuurlijk volg ik Derksen niet, net zo min als ik weet wat er in deze week in de Donald Duck staat. Maar de reactie van Genee was duidelijk. Ik accepteer dat het iets is wat er uit wordt geflapt, een verspreking. Maar het gelul er achteraan niet. .

quote:
Verder moet inderdaad onze democratische rechtsstaat beschermd worden en dan is Baudet uit de kamer schoppen een prima idee.
Niet iedereen heeft een universitaire graad in het staatsrecht natuurlijk, maar basale democratische principes als 'verkozen', 'volksvertegenwoordiger' 'een gelijk speelveld' zijn zelfs voor regelmatige Derksen-kijkers te begrijpen.
[/quote]
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206076517
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Oh, een volksvertegenwoordiger het zwijgen opleggen, dan is het goed, dan wil Eus met zijn hetze tegen elke tegengeluid toch wel in de studio komen. Niks aan de hand mensen onze democratische rechtsstaat moet beschermd worden tegen mensen die hun mening geven en kritiek hebben op de ondermijning van de rechtsstaat door de regering.

Liquideren van een persoon betekent maar één ding, en daar komt geen enkele advocaat onderuit. Het mag een verspreking zijn, het is wel een freudiaanse en een gevaarlijke.
Dat is niet goed, maar dat kan Derksen niet bewerkstelligen met zijn opmerking.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_206076567
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Oh, een volksvertegenwoordiger het zwijgen opleggen, dan is het goed, dan wil Eus met zijn hetze tegen elke tegengeluid toch wel in de studio komen. Niks aan de hand mensen onze democratische rechtsstaat moet beschermd worden tegen mensen die hun mening geven en kritiek hebben op de ondermijning van de rechtsstaat door de regering.

Liquideren van een persoon betekent maar één ding, en daar komt geen enkele advocaat onderuit. Het mag een verspreking zijn, het is wel een freudiaanse en een gevaarlijke.
Wat een kolder.
-nee-
pi_206076773
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:27 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat is niet goed, maar dat kan Derksen niet bewerkstelligen met zijn opmerking.
Dat klopt, maar het verlegt de grens van in welke termen je kunt spreken over iemand waar je het niet mee eens bent wel weer een beetje, en dat is dit klimaat gevaarlijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206080961
Lol wie heeft dat klimaat zelf mede gecreëerd dan?

Ba dum tss.
pi_206080975
Maar hik bedoelde het niet zo, heus.

(Hoevaak heb je dat hier moeten posten van de partijleiding de afgelopen jaren?)

[ Bericht 2% gewijzigd door SjonShitcoin op 23-09-2022 21:40:13 ]
pi_206083096
“Ophefff”, niks aan de hand.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 24 september 2022 @ 07:58:08 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206083161
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat klopt, maar het verlegt de grens van in welke termen je kunt spreken over iemand waar je het niet mee eens bent wel weer een beetje, en dat is dit klimaat gevaarlijk.
Zeg je dat ook tegen Baudet?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206083220
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:07 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Als je Derksen een beetje volgt weet je dat hij het woord liquideren om de haverklap gebruikt in de context wanneer iemand eruit gegooid cq ontslagen wordt.

Verder moet inderdaad onze democratische rechtsstaat beschermd worden en dan is Baudet uit de kamer schoppen een prima idee.
oh, het wordt genot wanneer de "ik ben zowel Derksen liefhebber als dat ik Baudet liefhebber ben / was" (lees: ze tapten beide uit hetzelfde volkse vaatje) zich in de meest gekke bochten gaan wringen om het woord liquideren "bij een persoon" te bedekken met de mantel der liefde.

Als we een parallel trekken. De door wrijving ontstane relletjes tussen Trump en GOP kopstukken zijn erg bevordelijk voor de cijfers van zowel Trump als de GOP (not). Dat mag hier ook wel.

:)

Schrijf maar ff door. Hopelijk een rechtszaak erbij zodat die Russische asset zijn beklag kan doen en de VI fans nogal in conflict met zichzelf raken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 24-09-2022 08:17:05 ]
pi_206086281
quote:
84s.gif Op zaterdag 24 september 2022 07:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Zeg je dat ook tegen Baudet?
Indien daar aanleiding toe zou zijn. Maar ambtsmisdrijven benoemen is voorsorteren op een juridisch traject dus dat is wel een rechtsstatelijk middel. Maar dan beginnen regeringspartijen te miepen dat je dat niet mag zeggen, en maken ze de bedreigingenschwalbe, omdat het ambtsmisdrijven zijn.

Ik heb wel een probleem met met hoe Wilders en co over moslims en Afrikanen praten, maar dat is een andere partij. FvD staat daar heel anders in. Ik heb overigens ook moeite met hoe de regering en partijen als Denk, D66, GL en de PvdA over moslims en Afrikanen praten, maar op een andere manier.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206086355
Goh, Derksen zegt iets uitdagends en zoekt de grenzen weer eens op… wat een fophef :')
  zaterdag 24 september 2022 @ 16:37:45 #114
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_206087185
Derksen heeft helemaal gelijk.
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')