abonnement Unibet Coolblue
pi_206061969
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:50 schreef maily het volgende:

[..]
Dat je dan net droomt dat je van de trap valt :o
En zie dan maar weer eens in slaap te komen ;(
Of dat je achterover lijkt te vallen in een zwart gat, of zo. Freaky as hell, en je bent idd me-teen klaarwakker :D

Verder:
- dingen recht leggen
- als m'n telefoon trilt, moet ik kijken
- continu sleutels checken

Vast nog wel wat dingetjes, maar daar kom ik nu ff niet op.
pi_206062317
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 09:53 schreef DjVero het volgende:

[..]

Vast nog wel wat dingetjes, maar daar kom ik nu ff niet op.
Je deurpost manisch 3x per dag afvegen
pi_206063073
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 19:25 schreef Geerd het volgende:
Ik moet altijd de halve liters over de schutting gooien..dat wordt einde dit jaar nog een dure handicap
En kut roepen als je de buuf ziet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 22 september 2022 @ 13:56:35 #29
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206064995
Als ik de deur uit ga in paniek in mijn zakken voelen of ik mijn sleutels niet vergeten ben.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206080019
Dubbelchecken of ik de garagedeur wel gesloten heb (zelfs ervoor terugrijden als ik net de straat uit ben :') )
Nadat ik de wekker heb gezet 1 en soms 2 keer kijken of A) de wektijd goed staat en B) het alarm aan staat. In al die jaren ben ik A of B nog nooit vergeten, maar als ik het niet controleer val ik niet lekker in slaap.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206081477
Ben gek op vingers kraken, of rug, of enkels, of nek. Het liefst allemaal achter elkaar.

Leg graag dingen weg op plekken met vergelijkbare kleur, dan zie ik het niet meer en dan kan ik dus alles af om er achter te komen waar die telefoon nou weer ligt.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_206081751
Ik heb overal en nergens lijstjes (apple notes, goodreads, reminders, telegram notities...) met dingen die ik nog eens moet lezen/uitzoeken/kijken, heb op mijn telefoon zo nog 46 tabs openstaan die ik nog moet bekijken en op mijn laptop ook nog een stuk of 30. :')

En om de zoveel tijd gooi ik alles wat niet meer zo belangrijk is maar weg omdat ik er toch niet aan toe kom.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206083098
- Als ik op straat loop en er liggen tegels, alleen lopen op de rijen tegels, waar hele tegels liggen. Hoe moeilijk dit ook loopt.
- Niet op de voeg van een tegel stappen
- Tijdens het fietsen, als ik over een fietsdrempel fiets, precies over de ‘lange witte lijn’ heenfietsen.
- Alle subdelen van mijn krant uit elkaar halen, en allemaal netjes opvouwen en neerleggen.
- s’Ochtends mijn bed tot op de centimeter nauwkeurig opmaken.
- Als ik wat drink op de bank, zodra het glas leeg is, deze direct op de aanrecht zetten.
- Spullen moeten recht en haaks staan.

Dit schiet me even te binnen.
pi_206083239
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 07:27 schreef XSbig het volgende:
- Als ik op straat loop en er liggen tegels, alleen lopen op de rijen tegels, waar hele tegels liggen. Hoe moeilijk dit ook loopt.
- Niet op de voeg van een tegel stappen
- Tijdens het fietsen, als ik over een fietsdrempel fiets, precies over de ‘lange witte lijn’ heenfietsen.
- Alle subdelen van mijn krant uit elkaar halen, en allemaal netjes opvouwen en neerleggen.
- s’Ochtends mijn bed tot op de centimeter nauwkeurig opmaken.
- Als ik wat drink op de bank, zodra het glas leeg is, deze direct op de aanrecht zetten.
- Spullen moeten recht en haaks staan.

Dit schiet me even te binnen.
deze persoon is een echte.
pi_206083253
ik had als kind wel veel last van dat soort dingen. als een leraar het schoolbord schoon maakte met een spons, en een klein stukje vergat, kon je me opvegen.

doe nu nog het liefst veel standaard dingen elke dag precies hetzelfde, afgewisseld met het niet uit kunnen staan dat ik dat doe. maar verder doe ik eigenlijk niet veel raars.
pi_206083474
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 08:14 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
deze persoon is een echte.
Mijn vriendin denkt daar anders over. :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')