Ja skeetquote:Op woensdag 21 september 2022 17:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Nadir zou blij zijn als zoe gaat, ze is lief hoor maar ze mag snel wieberen van hem. Wendy zegt, je gaat huilen dan, nadir, echt niet, wendy, is geintje, je gaat feest vieren, nadir, ja dat ga ik doen dan.
Martinquote:Op woensdag 21 september 2022 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
GertJan ook voor de bus
Jeffrie ook voor de bus
En dat uit de bek van de grootste NixPuzzelaar Martin zelf
zo verschrikkelijk hoe hij puuuzele zegtquote:Op woensdag 21 september 2022 17:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin
Die zelf geen beslissingen kan nemen
Die een goede puzzelaar is ( volgens hem zelf)
Constant rond liep
Ja vreselijk.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:36 schreef Adat231 het volgende:
[..]
zo verschrikkelijk hoe hij puuuzele zegt
ben er wel mee eens wat Nadir zegtquote:Op woensdag 21 september 2022 17:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Nadir zou blij zijn als zoe gaat, ze is lief hoor maar ze mag snel wieberen van hem. Wendy zegt, je gaat huilen dan, nadir, echt niet, wendy, is geintje, je gaat feest vieren, nadir, ja dat ga ik doen dan.
Ja Martin vind echt dat ie veel heeft gedaan hequote:Op woensdag 21 september 2022 17:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin
Die zelf geen beslissingen kan nemen
Die een goede puzzelaar is ( volgens hem zelf)
Constant rond liep
Je ziet haar ook niet zoveel op de streams, weet niet echt wat ik van haar moet vinden..quote:Op woensdag 21 september 2022 17:41 schreef Soury het volgende:
Dus die kriebelmuts is volgens Martin wel ok. Maar laat meer zien. Ik hoor die muts trouwens amper
Ze is long-Covid moe ....quote:Op woensdag 21 september 2022 17:41 schreef Soury het volgende:
Dus die kriebelmuts is volgens Martin wel ok. Maar laat meer zien. Ik hoor die muts trouwens amper
Leukquote:Op woensdag 21 september 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je ziet haar ook niet zoveel op de streams, weet niet echt wat ik van haar moet vinden..
Dat klopt. Al kan die nooit geslaagd zijn want er lagen nog 30.000 losse stukjes daarvoor.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:50 schreef D. het volgende:
Heb niet alles teruggelezen, maar klopt het nou dat na de storing de puzzel weg is en we niet weten of de opdracht geslagd is?
PrincesjeZwitserland heeft intussen de ½groep voor de bus gesodemieterd met haar fluisterstemmetje.. ze is een Erik met tieten, vaag liefst buitenbeeld in een hoekjequote:Op woensdag 21 september 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je ziet haar ook niet zoveel op de streams, weet niet echt wat ik van haar moet vinden..
ja er was storing maar de puzzel is niet afgemaakt. Storing was doordat een leiding kapot was ofzoquote:Op woensdag 21 september 2022 17:50 schreef D. het volgende:
Heb niet alles teruggelezen, maar klopt het nou dat na de storing de puzzel weg is en we niet weten of de opdracht geslaagd is?
Ja nou je kan wel raden dat het niet gelukt isquote:Op woensdag 21 september 2022 17:50 schreef D. het volgende:
Heb niet alles teruggelezen, maar klopt het nou dat na de storing de puzzel weg is en we niet weten of de opdracht geslaagd is?
Maar hoe kan het dan dat ze er 48 uur mee bezig zijn geweest, en er nu niemand over praat?quote:Op woensdag 21 september 2022 17:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat klopt. Al kan die nooit geslaagd zijn want er lagen nog 30.000 losse stukjes daarvoor.
Nee dat niet idd, volgens mij ook gewoon iemand die erg rustig is en misschien kat uit de boom kijkt..quote:Op woensdag 21 september 2022 17:48 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk
Ze is ook niet vervelend aanwezig en ziet er wel leuk uit. In één op één gesprekjes wel prettig om naar te luisteren.
Ik had als ik daar zou zijn die puzzel willen hebben en houwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |