Apart dat streams op water lopen....quote:Op woensdag 21 september 2022 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
Nadir en Wendy hadden het over dat het water gelukkig snel gemaakt was, Nadir zei, ben je ook wel een eikel als je een leiding raakt.
Dus kapotte waterleiding was denk ik oorzaak van de lange streamlock
Zijn ze daar ook al aan het verbouwenquote:Op woensdag 21 september 2022 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
Nadir en Wendy hadden het over dat het water gelukkig snel gemaakt was, Nadir zei, ben je ook wel een eikel als je een leiding raakt.
aaah oke vandaar dat ze net zeiden iets over dat ze blij waren dat water er weer was.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:22 schreef ChocoFan het volgende:
ja super irritant en weer slquote:Op woensdag 21 september 2022 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Over wie ze roddelen is nog niet duidelijk
[ afbeelding ]
Misschien moesten allemaal mannetjes in beeld die niet in beeld mogen.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Apart dat streams op water lopen....
Ik vermoed dat er dan volk van buitenaf op het terrein moest en dat mogen we dan niet zien. Klinkt logisch toch.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Apart dat streams op water lopen....
Zou kunnen.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er dan volk van buitenaf op het terrein moest en dat mogen we dan niet zien. Klinkt logisch toch.
Nee gewoon een lul die een leiding heeft geraakt in de buurt en dan zullen ze ook op het terrein daar zijn geweest.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn ze daar ook al aan het verbouwen
Nee kan je in godsnaam niet even heel realistisch zijn een domweg aannemen dat er een fucking storing was.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er dan volk van buitenaf op het terrein moest en dat mogen we dan niet zien. Klinkt logisch toch.
Nee, dat geloof ik niet, een kapotte waterleiding die gemaakt moet worden, wat bewoners zeiden en dan nadenken dat er volk van buiten moet komen vind ik logischer. En is ook realistisch.quote:Op woensdag 21 september 2022 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee kan je in godsnaam niet even heel realistisch zijn een domweg aannemen dat er een fucking storing was.
OKquote:Op woensdag 21 september 2022 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet, een kapotte waterleiding die gemaakt moet worden, wat bewoners zeiden en dan nadenken dat er volk van buiten moet komen vind ik logischer. En is ook realistisch.
GertJan ook voor de busquote:Op woensdag 21 september 2022 17:28 schreef claire3500 het volgende:
oh ze hebben over de puzzel affaire hoe iedereen het deed. Ze stoorde erg aan Ruben
Jhahahahahahah ja inderdaad!quote:Op woensdag 21 september 2022 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
GertJan ook voor de bus
Jeffrie ook voor de bus
En dat uit de bek van de grootste NixPuzzelaar Martin zelf
Jou hoofd, en toen gingen ze dagje op stap. Naar de kermisquote:Op woensdag 21 september 2022 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
En verder moet iedereen geloven wat ze geloven willen, ik hoorde nadir en wendy erover praten en maakte het verder af in mijn hoofd.
quote:Op woensdag 21 september 2022 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jou hoofd, en toen gingen ze dagje op stap. Naar de kermis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |