Yepquote:Op woensdag 21 september 2022 19:51 schreef claire3500 het volgende:
[..]
maar ze heeft echt SEX met hem gehad??
quote:Op woensdag 21 september 2022 19:55 schreef claire3500 het volgende:
[..]
SERIEUS?? Zoe met Martin dus die kende elkaar voor dat ze de loods in kwam? OMG
En Erik regelt wel wat voor een Snicker..quote:Op woensdag 21 september 2022 19:59 schreef D. het volgende:
He verdorie!
Val ik binnen op de streams, is het eerste wat ik hoor dat er bij Zoe bloed uit haar anus komt
dat roept ze al dagen helaas, snap niet dat ze niet naar de dokter even gaatquote:Op woensdag 21 september 2022 19:59 schreef D. het volgende:
He verdorie!
Val ik binnen op de streams, is het eerste wat ik hoor dat er bij Zoe bloed uit haar anus komt
Ze zei ook dat ze (straks) pilletjes van de dokter krijgtquote:Op woensdag 21 september 2022 20:01 schreef claire3500 het volgende:
[..]
dat roept ze al dagen helaas, snap niet dat ze niet naar de dokter even gaat
ohh ja die hoor ik nu ook, ik was te snel en merk dat ik echt vertraging heb in de live-stream met sommigen hierquote:Op woensdag 21 september 2022 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ze (straks) pilletjes van de dokter krijgt
Zenden ze streams uit vanaf dat de storing in trad?quote:Op woensdag 21 september 2022 20:05 schreef claire3500 het volgende:
Bijzonder dat het daar al 21:30 is. Kennelijk is er tijdverschil in Lelystad
maar dan klopt het qua tijd toch ook nog steeds niet? Storing was namelijk overdagquote:Op woensdag 21 september 2022 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Zenden ze streams uit vanaf dat de storing in trad?
Heeft het op Facebook gestaan?quote:Op woensdag 21 september 2022 19:59 schreef claire3500 het volgende:
[..]
maar is het nu echt of niet hahahhahaahahaha
facebook? Nee was op live-stream maar ik wilde weten of waar was maar hoor net van Zoe dat het niet waar is hahahaquote:Op woensdag 21 september 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft het op Facebook gestaan?
Maar wil het nu ook wel weten eigenlijk
ja als ik goed heb begrepen is Immadin gene die veel eten pakt maar weet even niet zekerquote:Op woensdag 21 september 2022 20:13 schreef mootie het volgende:
Wendy zegt dat er behoorlijk veel gesnaaid wordt uit de keuken.
weet niet of Wendy nu de meest betrouwbare persoon is daarquote:Op woensdag 21 september 2022 20:13 schreef mootie het volgende:
Wendy zegt dat er behoorlijk veel gesnaaid wordt uit de keuken.
Yes denk ook maar al zeker wat dagen dus snap niet dat regie even naar etos loopt en voor haar wat haalt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |