abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 september 2022 @ 15:01:54 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206052165
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:32 schreef Beathoven het volgende:

[..]
En het probleem is?

Laten we Aboutaleb even als filler voor je burgemeester gebruiken. Beter dan menig ander burgemeester. Als Khaled het werk als schoenmaker minstens evengoed doet dan is dat voor de klanten dikke prima. Maakt mij wat uit welke achtergrond iemand heeft.
Het blijft vervanging. Of het nu door goedwillende en competente mensen of door kwaadwillende incompetente mensen gebeurt
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 21 september 2022 @ 15:02:41 #27
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206052173
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Jij wilt hier een vergrijzing alla Japan hebben waardoor je je pensioen helemaal op je buik kan schrijven?
Immigratie tegen vergrijzing is een drogreden
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 21 september 2022 @ 15:03:04 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206052176
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Kees moet een manier vinden om onsterfelijk te worden?
Of moest Kees toch nog even 8 kinderen maken?

Hoeveel kinderen heb jij?
4 en counting
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_206052182
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:49 schreef Nober het volgende:
En de Chinezen beheren de cafetarias. _O_

De midden-oostenaren de shoarma- en cis kebabzaken. _O_
De midden-oostenaren doen toch vaak ook de Pizzeria's en spelen Italiaantje

boeiend allemaal, als de pizza's maar goed smaken :)
pi_206052186
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:01 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het blijft vervanging. Of het nu door goedwillende en competente mensen of door kwaadwillende incompetente mensen gebeurt
Ze hadden tegen Khaled moeten zeggen dat hij pas schoenmaker mag worden als hij zijn voornaam verandert in Jan of Klaas?
pi_206052188
Mooi toch?
Hij is van de straat, hij kost geen belastinggeld en je kan je schoenen nog eens laten verzolen.
Win-win, als je het mij vraagt.

Kom maar af met een Nederlander uit je vriendengroep, die ook graag schoenmaker had willen worden, maar hierdoor de kans niet kreeg.
Gaan we met de hele fok! Knokploeg die zandbakker uit die schoenenzaak zetten.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_206052199
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Jij wilt hier een vergrijzing alla Japan hebben waardoor je je pensioen helemaal op je buik kan schrijven?
Ja, dat gaat deze ene gast natuurlijk oplossen.

Tevens: 'alla' :N
  woensdag 21 september 2022 @ 15:05:48 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206052203
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:03 schreef LXIV het volgende:

[..]
4 en counting
Proficiat. Veel andere mensen hebben er echter geen zin in. Die houden het bij geen, 1, of hoogstens 3. Dan moet je dus mensen elders vandaan halen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206052274
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Proficiat. Veel andere mensen hebben er echter geen zin in. Die houden het bij geen, 1, of hoogstens 3. Dan moet je dus mensen elders vandaan halen.
Nee dat hoeft helemaal niet. De bevolking gaat enorm krimpen, met name qua Nederlanders omdat babyboomers doodgaan. Plus er hoeven al helemaal geen mensen uit een compleet andere cultuur gehaald te worden met de werkloosheidscijfers in Zuid-Europa. Tevens: ken je het begrip 'gastarbeider'?
pi_206052348
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:13 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Nee dat hoeft helemaal niet. De bevolking gaat enorm krimpen, met name qua Nederlanders omdat babyboomers doodgaan. Plus er hoeven al helemaal geen mensen uit een compleet andere cultuur gehaald te worden met de werkloosheidscijfers in Zuid-Europa. Tevens: ken je het begrip 'gastarbeider'?
Gastarbeider? Wat is dat en is dat de oplossing?
pi_206052471
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:19 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Gastarbeider? Wat is dat en is dat de oplossing?
Totdat de bevolking kleiner is lijkt me dat een prima oplossing. Waarom ga je niet in op de rest? En zoals de Dalai Lama zei: vluchtelingen mogen hier best een opleiding volgen maar zodra hun thuisland veilig is moeten ze terug want men denkt wel altijd aan de nadelen hier maar zelden aan wat ze daar kunnen betekenen. Namelijk een slecht functionerend land opbouwen. Zonder dat soort mensen kan een land zich moeilijk ontwikkelen.
pi_206052555
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:30 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Totdat de bevolking kleiner is lijkt me dat een prima oplossing. Waarom ga je niet in op de rest? En zoals de Dalai Lama zei: vluchtelingen mogen hier best een opleiding volgen maar zodra hun thuisland veilig is moeten ze terug want men denkt wel altijd aan de nadelen hier maar zelden aan wat ze daar kunnen betekenen. Namelijk een slecht functionerend land opbouwen. Zonder dat soort mensen kan een land zich moeilijk ontwikkelen.
Hetzelfde of zelfs meer doen met minder mensen is denk ik geen realistisch scenario. We gaan de komende twintig jaar de pensioenpotten opeten en zorgen voor een gigantisch zorginfarct. Natuurlijk kunnen we buitenlanders vragen om hier te werken en daarna verzoeken om op te rotten, ik vraag me af of dat een realistische oplossing is voor het tweede probleem. Het derde probleem, onze superieure cultuur, wordt daarmee niet beschermd.

Misschien moet rechts toch maar eens gaan luisteren naar de door hun alom gehate mevrouw Kaag. We gaan allemaal inleveren. Je kan niet en, en en en krijgen
pi_206052574
Als je de positieve voorbeelden aan kan wijzen is er iets mis met de groep.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 21 september 2022 @ 15:47:10 #39
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206052709
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:24 schreef LXIV het volgende:
Dit wordt gepresenteerd als positief en is wellicht ook het minst slechte dat te melden is. Maar feitelijk is het gewoon een bericht over vervangingsmigratie. Khaled gaat schoenmaken, Fatima gaat aan school staan, Mohammed wordt burgemeester, etc..
tukurjubs.jpg

Wat een aanstellerij.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206052827
Er komt een negatief incident in het nieuws:

"Zie je wel! Allemaal verrot, die hele groep!"

Er komt een positief incident in het nieuws:

"Leugens! Propaganda! Dit toont aan dat er iets mis met de hele groep is! Allemaal verrot!"
pi_206052880
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:56 schreef Farenji het volgende:
Er komt een negatief incident in het nieuws:

"Zie je wel! Allemaal verrot, die hele groep!"

Er komt een positief incident in het nieuws:

"Leugens! Propaganda! Dit toont aan dat er iets mis met de hele groep is! Allemaal verrot!"
En kan je nagaan, die roeptoeters zijn niet eens racistisch maar gewoon woke wakker en slim
  woensdag 21 september 2022 @ 16:06:16 #42
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206052949
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:13 schreef Galvez het volgende:
Goed om te horen dat er naast voornamelijk chirurgen, raketgeleerden, en tandartsen, ook schoenmakers de weg naar ons lang gevonden hebben.
Dokters mogen hier helaas niet werken. Een syrier hielp mij laatst in het ziekenhuis en mocht enkel als assistent van de assistent werken omdat het kartel der geneeskunde hier per se Nederlands eist.

Dus houd je onderbuik vast en plas in je broek
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  woensdag 21 september 2022 @ 16:06:49 #43
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206052953
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:38 schreef Resistor het volgende:
Als je de positieve voorbeelden aan kan wijzen is er iets mis met de groep.
Hebben we iets positiefs te melden over blanken in Thailand?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_206053149
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:48 schreef Beathoven het volgende:

[..]
ik krijg geen uitkering, geef dus geen belastinggeld uit.
Wat doe jij dan tijdens werktijden op een forum?
pi_206053153
Laat Khaled het goede voorbeeld geven wat mogelijk is en hopelijk ook op langer termijn, maar ben toch bang dat hij helaas in de minderheid is.
pi_206053461
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:06 schreef corehype het volgende:

[..]
Dokters mogen hier helaas niet werken. Een syrier hielp mij laatst in het ziekenhuis en mocht enkel als assistent van de assistent werken omdat het kartel der geneeskunde hier per se Nederlands eist.

Dus houd je onderbuik vast en plas in je broek
:')
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_206053525
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:19 schreef hunterrnl het volgende:
Laat Khaled het goede voorbeeld geven wat mogelijk is en hopelijk ook op langer termijn, maar ben toch bang dat hij helaas in de minderheid is.
je wil toch niet werkelijk beweren dat de volledige groep allochtonen het slechte voorbeeld geven?
pi_206053993
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:50 schreef Cockwhale het volgende:
Die 1% van de immigranten die wel werkt, moet ook even belicht worden.
Dan is die eenling opeens wel een symbool voor die gemeenschap....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 21 september 2022 @ 17:26:32 #49
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206054070
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:01 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het blijft vervanging. Of het nu door goedwillende en competente mensen of door kwaadwillende incompetente mensen gebeurt
Zoals ik het interpreteer, dan bezie jij “vervanging” als een neutrale term, zonder waardeoordeel.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206054081
De reacties hier bevestigen maar weer dat het niet uit of je als immigrant aan het werk gaat of een uitkering vangt. Het is nooit goed genoeg.

Maar hoe durf je ze racistisch te noemen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Waldorf22 op 21-09-2022 17:45:45 ]
You need to be cold to be queen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')