abonnement Unibet Coolblue
pi_206081808
Hier iemand nog wakker?
pi_206081950
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 13:09 schreef Dotteke het volgende: [..] Hey Mazikeen, Kijk gewoon even wat je er van vindt. Zelf ben ik niet zo van het terug kijken :D
Super late reactie _O-

Maar ben nu aan het terugkijken. :P
Afl 5 nu. Gelukkig maar half uurtjes, maar zit er nu wel gelijk helemaal in.

Kijker erbij *O* ik vind het echt wel leuk tot nu toe :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2022 23:16:29 ]
pi_206081958
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:56 schreef B00STER het volgende:
Hier iemand nog wakker?
Het is pas 23:16 dus ja ik :D
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 23:41:47 #179
213457 engine
pi_206082156
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 23:16 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Super late reactie _O-

Maar ben nu aan het terugkijken. :P
Afl 5 nu. Gelukkig maar half uurtjes, maar zit er nu wel gelijk helemaal in.

Kijker erbij *O* ik vind het echt wel leuk tot nu toe :)
Ik kijk ook vooral de afleveringen. Best vermakelijk :Y moeten ook niet langer duren dan dat half uurtje.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_206082186
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2022 23:41 schreef engine het volgende:

[..]
Ik kijk ook vooral de afleveringen. Best vermakelijk :Y moeten ook niet langer duren dan dat half uurtje.
Ja denk dat dat wel genoeg is.
pi_206083066
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2022 05:29 schreef engine het volgende:

[..]
:W
Je was ook nog laat hier. Kort nachtje gehad dan.
Nachtbrakers, ik was trouwens voor mijn doen laat wakker, om 5.45 uur
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206083068
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2022 23:41 schreef engine het volgende:

[..]
Ik kijk ook vooral de afleveringen. Best vermakelijk :Y moeten ook niet langer duren dan dat half uurtje.
Ik heb nog weinig gezien van de afleveringen de afgelopen 3 weken. Is het nog een beetje redelijk wat ze laten zien?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 24 september 2022 @ 09:13:48 #183
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_206083771
/50#p206083706]zaterdag 24 september 2022 09:09[/url] schreef KoningWouter het volgende:[/b]

[..]
Het was er een van de hofleverancier van het koninglijk huis :+

Maar er was erg slecht mee omgegaan. Had 10 jaar lang voor een verwarming gestaan. Ik heb mijn best gedaan het ding te reanimeren maar het was een verloren zaak.
[/quote]
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:09 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Het was er een van de hofleverancier van het koninglijk huis :+

Maar er was erg slecht mee omgegaan. Had 10 jaar lang voor een verwarming gestaan. Ik heb mijn best gedaan het ding te reanimeren maar het was een verloren zaak.
Ah zo, ja dan is het erop of eronder.
Ben je een piano stemmer?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_206083795
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:13 schreef tonja het volgende:
/50#p206083706]zaterdag 24 september 2022 09:09[/url] schreef KoningWouter het volgende:[/b]
[..]
Het was er een van de hofleverancier van het koninglijk huis :+

Maar er was erg slecht mee omgegaan. Had 10 jaar lang voor een verwarming gestaan. Ik heb mijn best gedaan het ding te reanimeren maar het was een verloren zaak.
[..]
Ah zo, ja dan is het erop of eronder.
Ben je een piano stemmer?
[/quote]


Nope, ik ben een violist. Het studentenhuis waar ik toen woonde had een oude piano. Het leek me mooi om die te stemmen en samen te gaan spelen met huisgenoten.

Wat is jouw muziekale achtergrond?
  zaterdag 24 september 2022 @ 09:19:48 #185
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_206083839
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:15 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
[..]
Ah zo, ja dan is het erop of eronder.
Ben je een piano stemmer?
Nope, ik ben een violist. Het studentenhuis waar ik toen woonde had een oude piano. Het leek me mooi om die te stemmen en samen te gaan spelen met huisgenoten.

Wat is jouw muziekale achtergrond?
[/quote]
Oh gaaf! Daar verdien je ook je brood mee?

Ik heb toen ik nog een jong en schattig tonjaatje was een paar jaar aan het Sweelinck Conservatorium hobo gestudeerd.
Maar dat is al meer dan 35 jaar geleden, ben het meeste wel vergeten. Ik ben tijdens de eerste lockdown gitaar gaan spelen en daar heb ik nu eigenlijk meer plezier in dan in de hobo.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_206083860
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:19 schreef tonja het volgende:

[..]
Nope, ik ben een violist. Het studentenhuis waar ik toen woonde had een oude piano. Het leek me mooi om die te stemmen en samen te gaan spelen met huisgenoten.

Wat is jouw muziekale achtergrond?
Oh gaaf! Daar verdien je ook je brood mee?

Ik heb toen ik nog een jong en schattig tonjaatje was een paar jaar aan het Sweelinck Conservatorium hobo gestudeerd.
Maar dat is al meer dan 35 jaar geleden, ben het meeste wel vergeten. Ik ben tijdens de eerste lockdown gitaar gaan spelen en daar heb ik nu eigenlijk meer plezier in dan in de hobo.
[/quote]

Nee niet professioneel. Ik heb vroeger 8 jaar gespeeld. Daarna in mijn 20 nog een jaartje en ik ben net weer begonnen met viool. Dus moet de basics weer onder de knie krijgen maar dat gaat erg goed. Ik hoop weer mijn niveau van vroeger te kunnen bereiken en weer Vivaldi te kunnen oppakken.

Ah wat gaaf! Heb vroeger nog samen gespeeld in een duet met een hobo. Fijn dat de gitaar zo goed bevalt. Zing je er ook bij? (Ik ga nu even douchen, moet werken over een uurtje.)
  zaterdag 24 september 2022 @ 09:29:16 #187
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_206083928
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:22 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Oh gaaf! Daar verdien je ook je brood mee?

Ik heb toen ik nog een jong en schattig tonjaatje was een paar jaar aan het Sweelinck Conservatorium hobo gestudeerd.
Maar dat is al meer dan 35 jaar geleden, ben het meeste wel vergeten. Ik ben tijdens de eerste lockdown gitaar gaan spelen en daar heb ik nu eigenlijk meer plezier in dan in de hobo.
Nee niet professioneel. Ik heb vroeger 8 jaar gespeeld. Daarna in mijn 20 nog een jaartje en ik ben net weer begonnen met viool. Dus moet de basics weer onder de knie krijgen maar dat gaat erg goed. Ik hoop weer mijn niveau van vroeger te kunnen bereiken en weer Vivaldi te kunnen oppakken.

Ah wat gaaf! Heb vroeger nog samen gespeeld in een duet met een hobo. Fijn dat de gitaar zo goed bevalt. Zing je er ook bij? (Ik ga nu even douchen, moet werken over een uurtje.)
[/quote]
Ja ik zing ook. Ik upload het soms op mijn Youtube kanaal.
Dit is een cover van Creep.



Werk ze!

[ Bericht 5% gewijzigd door tonja op 24-09-2022 09:37:01 ]
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_206084036
Goedemorgen :)
Wat ik me afvraag...mensen werken een jaar niet..geen inkomsten..hoe zouden ze hun vaste lasten enzo betalen :? Neem toch aan dat niet iedereen liggende gelden heeft daar..Betaald het programma dat?of hebben ze gewoon salaris?Iemand?? :X
pi_206084111
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:41 schreef Setje72 het volgende:
Goedemorgen :)
Wat ik me afvraag...mensen werken een jaar niet..geen inkomsten..hoe zouden ze hun vaste lasten enzo betalen :? Neem toch aan dat niet iedereen liggende gelden heeft daar..Betaald het programma dat?of hebben ze gewoon salaris?Iemand?? :X
Wordt door het programma betaald.
pi_206084116
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:29 schreef tonja het volgende:

[..]
Nee niet professioneel. Ik heb vroeger 8 jaar gespeeld. Daarna in mijn 20 nog een jaartje en ik ben net weer begonnen met viool. Dus moet de basics weer onder de knie krijgen maar dat gaat erg goed. Ik hoop weer mijn niveau van vroeger te kunnen bereiken en weer Vivaldi te kunnen oppakken.

Ah wat gaaf! Heb vroeger nog samen gespeeld in een duet met een hobo. Fijn dat de gitaar zo goed bevalt. Zing je er ook bij? (Ik ga nu even douchen, moet werken over een uurtje.)
quote:
Ja ik zing ook. Ik upload het soms op mijn Youtube kanaal.
Dit is een cover van Creep.



Werk ze!
Klinkt goed Tonja. Je hebt een mooie warme zuivere stem. Ik ga werken, ben er vanmiddag weer. :W

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 25-09-2022 05:18:34 (quote goed gezet) ]
  Moderator maandag 26 september 2022 @ 05:01:31 #191
388664 crew  Dotteke
pi_206104845
Morguh streamers c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_206105051
Goedemorgen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 26 september 2022 @ 13:28:12 #193
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_206108122
Ze hebben vanmorgen alle dakpannen van mijn dak verwijderd ivm de renovatie, kan wel janken!! :'( Mijn hele Jill Mansell collectie is verzopen :'(


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_206109165
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:28 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben vanmorgen alle dakpannen van mijn dak verwijderd ivm de renovatie, kan wel janken!! :'( Mijn hele Jill Mansell collectie is verzopen :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel zonde zeg. kan het niet drogen met een föhn?
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  maandag 26 september 2022 @ 15:27:16 #195
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_206109305
Das wel vet balen ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_206112459
:W
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_206132328
quote:
11s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:26 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Wasmachine wacht maar ff want...
Oh is dat nog echt zo ook, dat die moeder dan is weggepest, ik lees niet vaak terug dus mis wel eens wat. :o
En nee geen renevanlaren meer gezien inderdaad. En tja ik weet het dus niet zeker he, puzzie zegt het. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:31 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Dat hij ( van die moeder die hier zat) dus rene zou zijn???? Kan het me niet echt meer herinneren. Tja in hoeverre kun je er om vragen om weggepest te worden?? pesten en wegjagen is niet goed maar ze was een beetje tja ik weet het niet precies meer..op de borst slaanderig om het maar apart te noemen, weet het niet exact meer maar was genoeg om haar hier weg te krijgen.
Ik gooi hem hier maar even :P
Was niet @renevanlaaren maar @OCDRene zoon van @MissyZ
En over wegpesten weet ik niks hoor, verder eens met Chanel :Y
Gone...
pi_206132485
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 18:52 schreef Flory het volgende:

[..]
[..]
Ik gooi hem hier maar even :P
Was niet @:renevanlaaren maar @:ocdrene zoon van @:missyz
En over wegpesten weet ik niks hoor, verder eens met Chanel :Y
Ja verstandig hier, en ok, opgehelderd nu. *O*
Dank je wel. *O*
pi_206146666
Wappies welkom.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206146734


[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 29-09-2022 21:47:36 ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')