abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206146872
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 21:41 schreef FreshFruit het volgende:
Wappies welkom.
Nope het is deaud ;)
pi_206146927
Oh shit, had het beter hier dan kunnen vragen, dus ik mag een bewoner wel voor kuthoer uit maken maar iemand wappie noemen mag niet. Ik vind raar.
pi_206146953
quote:
11s.gif Op donderdag 29 september 2022 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
Oh shit, had het beter hier dan kunnen vragen, dus ik mag een bewoner wel voor kuthoer uit maken maar iemand wappie noemen mag niet. Ik vind raar.
Fuhrer mag ook weer valt me op.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206146961
quote:
Oh het is beide niet netjes, mag beide. Ik bedoelde alleen te zeggen dat wappie net zo goed een scheldwoord is.
Ik scheld net zo hard op mensen, net zo niet netjes, en of het wappie of kuthoer is maakt in mijn opinie niet uit
pi_206146966
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:00 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Fuhrer mag ook weer valt me op.
Oh echt, nou dan mag wappie toch ook, heb ergere dingen gezien
pi_206146989
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh het is beide niet netjes, mag beide. Ik bedoelde alleen te zeggen dat wappie net zo goed een scheldwoord is.
Ik scheld net zo hard op mensen, net zo niet netjes, en of het wappie of kuthoer is maakt in mijn opinie niet uit
Ja dat, cos, commentaar op de stream, als ik op een bepaald moment vind dat iemand zich als een domme kuthoer gedraagt of zich als wappie gedraagt of als irritante autist dan is dat niet persoonlijk naar mensen toen, gewoon dom gelul over de streams, afreageren op bewoners zeg maar. :P
pi_206147012
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:02 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ja dat, cos, commentaar op de stream, als ik op een bepaald moment vind dat iemand zich als een domme kuthoer gedraagt of zich als wappie gedraagt of als irritante autist dan is dat niet persoonlijk naar mensen toen, gewoon dom gelul over de streams, afreageren op bewoners zeg maar. :P
Ja, ik denk dat voor sommigen het verschil is dat ze zich aangesproken voelen bij wappie, maar niet zo snel bij vaginale prostituee
pi_206147060
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat voor sommigen het verschil is dat ze zich aangesproken voelen bij wappie, maar niet zo snel bij vaginale prostituee
_O- Schijnbaar ja. Was ff een grof voorbeeld ook he oh en volgens mij gebruik ik het wel af en toe, domme kuthoer of zo. maar goed, wappie en andere scheldwoorden of ziektes moeten mensen dan niet persoonlijk gaan opvatten in de cos, zo zonde, komen vaak rare discussies van en iedereen weer boos en zo. :+
pi_206147094
Dit zijn Wappies.

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206147102
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:07 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
_O- Schijnbaar ja. Was ff een grof voorbeeld ook he oh en volgens mij gebruik ik het wel af en toe, domme kuthoer of zo. maar goed, wappie en andere scheldwoorden of ziektes moeten mensen dan niet persoonlijk gaan opvatten in de cos, zo zonde, komen vaak rare discussies van en iedereen weer boos en zo. :+
Niet om zwak te zijn, ik heb er geen mening over. Ik kan me vinden in het verhaal van aardbei, al ben ik bewust gevaccineerd, maar de emotie. Maar ik kan me ook vinden in de emotie van jou. Ik vind persoonlijk het ene scheldwoord niet ernstiger dan het ander. En persoonlijk in mijn leven probeer ik het (schelden) te vermijden, maar zoals je in op FOK! ziet spreek ik al een bootwerker. Dus lekker hypocriet van mij

[ Bericht 0% gewijzigd door ChildoftheStars op 29-09-2022 22:16:10 ]
pi_206147217
Nog een wappie.
pi_206147232
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
Dit zijn Wappies.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juist, de extremisten, niet de mensen die niet vaccineren om wat voor reden, alleen de extreem doorgedraaide mensen met een dikke plaat voor hun kop.
pi_206147251
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
Dit zijn Wappies.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je geen andere voorbeelden? :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206147276
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Niet om zwak te zijn, ik heb er geen mening over. Ik kan me vinden in het verhaal van aardbei, al ben ik bewust gevaccineerd, maar de emotie. Maar ik kan me ook vinden in de emotie van jou. Ik vind persoonlijk het ene scheldwoord niet ernstiger dan het ander. En persoonlijk in mijn leven probeer ik het (schelden) te vermijden, maar zoals je in op FOK! ziet spreek ik al een bootwerker. Dus lekker hypocriet van mij
Ik praat hier op Fok! anders dan in het echt, in de vorm van, dit is mijn vermaak, hier kan ik domme dingen zeggen zonder gevolgen, tenzij je het echt te gek maak dan krijg je een ban en praten veel mensen niet meer met je. Mensen in een rls kiezen ervoor om op tv te komen, dan mag ik daar commentaar op hebben.
pi_206147280
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:16 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Juist, de extremisten, niet de mensen die niet vaccineren om wat voor reden, alleen de extreem doorgedraaide mensen met een dikke plaat voor hun kop.
Ze lopen wel tussen de demo`s.
En die worden georganiseerd als een verdienmodel.
pi_206147302
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:18 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik praat hier op Fok! anders dan in het echt, in de vorm van, dit is mijn vermaak, hier kan ik domme dingen zeggen zonder gevolgen, tenzij je het echt te gek maak dan krijg je een ban en praten veel mensen niet meer met je. Mensen in een rls kiezen ervoor om op tv te komen, dan mag ik daar commentaar op hebben.
Helemaal mee eens! Denk je dat ik irl zo los ga als hier ;)
pi_206147315
quote:
Een bewoner wel hoor. Een user dan weer niet 😉
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_206147323
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Heb je geen andere voorbeelden? :{
Wat wil je zien?
Ik vind deze wel geinig.
pi_206147324
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En als een bewoner een user is?
pi_206147331
Ik vind het woord wappie niet per definitie negatief, het zijn mensen met een andere mening en mensen die andere keuzes maken en ook daar heb je extreme gevallen in, zoals de relschopper op het Museumplein, maar niet alle wappies zijn extremisten.
pi_206147340
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:20 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Wat wil je zien?
Ik vind deze wel geinig.
Bedankt, maar ik ga daar mijn tijd niet aan verdoen :D
pi_206147353
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En als een bewoner een user is?
Dan heeft hij/ zij er zelf voor gekozen om er in te gaan. Ze weten dan hoe het er aan toe kan gaan.
pi_206147359
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dan heeft hij/ zij er zelf voor gekozen om er in te gaan. Ze weten dan hoe het er aan toe kan gaan.
Het was een grapje meid
pi_206147365
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het woord wappie niet per definitie negatief, het zijn mensen met een andere mening en mensen die andere keuzes maken en ook daar heb je extreme gevallen in, zoals de relschopper op het Museumplein, maar niet alle wappies zijn extremisten.
Wappie was voorheen wanneer je leip was van de pillen.
pi_206147378
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:22 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Helemaal van de wap :D
pi_206147384
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het was een grapje meid
😘
pi_206147385
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik heb nooit gedemonstreerd. Hou er niet van. maar mensen worden te pas en te onpas wappie genoemd, zoals Gert Jan net, maar niet weten waarom GJ bepaalde beslissingen heeft genomen. Ieder zijn keuze wat betreft wel of geen vax, leef en laten leven.
Ff hierheen ivm off topic

Volgens mij is er bekend dat gert jan wel meer ideeen heeft dan alleen niet vaccineren, volgens mij dat hij ook iets met de groepen en dergelijke te maken heeft. Dus richting de extreme kant en daarom wappie. Dus niet alleen dat hij niet wil vaccineren maar meer ideeen heeft zoals de extreme wappies hebben, para ideeen bedoel ik en ja ik weet ook dat we niet weten wat allemaal waar is en niet.
pi_206147403
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Helemaal mee eens! Denk je dat ik irl zo los ga als hier ;)
Dat denk ik inderdaad niet, hier is anders dan in het echie. :P
pi_206147411
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Klopt, alleen bewoners uitschelden. :P
pi_206147415
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Helemaal van de wap :D
Dat dus,maar ik volg ze al een tijd. En soms is het beter dan een RLS.
pi_206147422
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:23 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Dat denk ik inderdaad niet, hier is anders dan in het echie. :P
Gelukkig wel ;) Al ben ik wel de lompe boer onder mijn vrienden. Het is heerlijk om hier los te kunnen gaan over wildvreemden. Ik ben een typische toetsenbordheld
pi_206147430
quote:
11s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:23 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ff hierheen ivm off topic

Volgens mij is er bekend dat gert jan wel meer ideeen heeft dan alleen niet vaccineren, volgens mij dat hij ook iets met de groepen en dergelijke te maken heeft. Dus richting de extreme kant en daarom wappie. Dus niet alleen dat hij niet wil vaccineren maar meer ideeen heeft zoals de extreme wappies hebben, para ideeen bedoel ik en ja ik weet ook dat we niet weten wat allemaal waar is en niet.
Mensen die zich niet laten vaccineren zijn in de volksmond ook geen wappie.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:24 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Zijn ze nog bezig dan?
pi_206147435
Ze gebruiken het woord Wappie als Geuzennaam.
pi_206147439
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:22 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ja dat dus _O- maar als je dat nu tegen een jongere zegt die leipo/wappie is dan voelen ze zich aangevallen en mot je helemaal uit gaan leggen wat je bedoelt en eindig ik meestal met, ik ben oud ja. :D
pi_206147452
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:24 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ja daar heb ik aardig wat posts van jouw over langs zien komen her en der, jij leefde naar de zondag toe :D
pi_206147469
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
[..]
Zijn ze nog bezig dan?
Volgens mij niet nee, tenzij ze helemaal para zijn en denken dat de overheid van alles heeft bekonkeld om de helft uit te roeien en zo. :+
pi_206147509
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:27 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Volgens mij niet nee, tenzij ze helemaal para zijn en denken dat de overheid van alles heeft bekonkeld om de helft uit te roeien en zo. :+
Ze zullen wel weer beginnen eerdaags nu Corona weer aan het toenemen is.
pi_206147519
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gelukkig wel ;) Al ben ik wel de lompe boer onder mijn vrienden. Het is heerlijk om hier los te kunnen gaan over wildvreemden. Ik ben een typische toetsenbordheld
Toetsenbordhelden ja. *O*
Thuis loop ik wel te mopperen/schelden als ik onhandig ben of mijn teen stoot of zo, dat mag :P Buiten de deur gewoon aardig en beleefd en hier mag ik af en toe ook ff lekker mopperen en schelden. Zoals de meeste users wel vermoed ik. :P
pi_206147528
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
[..]
Zijn ze nog bezig dan?
Het clubje wordt steeds kleiner.Maar sommige weten nog wel wat mensen op de been te krijgen.
8 Oktober weer een wandeling en Jan Huzen vorrspelt hardere acties van de boeren.
pi_206147548
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze zullen wel weer beginnen eerdaags nu Corona weer aan het toenemen is.
Echt waar, pfff, ik wil het niet eens meer weten en volg het al heel lang niet meer, op een gegeven moment was ik helemaal klaar met die mensen. _O-
En wat Corona gaat doen zie ik ook nog wel. :@
pi_206147608
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:31 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Het clubje wordt steeds kleiner.Maar sommige weten nog wel wat mensen op de been te krijgen.
8 Oktober weer een wandeling en Jan Huzen vorrspelt hardere acties van de boeren.
O jee dat beloofd dus wat
pi_206147617
quote:
11s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:31 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Echt waar, pfff, ik wil het niet eens meer weten en volg het al heel lang niet meer, op een gegeven moment was ik helemaal klaar met die mensen. _O-
Ik volg het op twitter en krijg de snoepjes wel te zien.Zo ook mensen die denken dat ze hun rekeningen niet meer hoeven te betalen.
pi_206147667
quote:
11s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:31 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik hoorde het gisteren in het crematorium dat alweer werd aanbevolen om in drukke ruimtes mondmaskers te dragen. Volg het verder ook niet.
pi_206147682
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:35 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik volg het op twitter en krijg de snoepjes wel te zien.Zo ook mensen die denken dat ze hun rekeningen niet meer hoeven te betalen.
Jij vermaakt je er dus nog prima mee, ik zie hier en daar op Fok! wel eens wat voorbij komen, soms klik ik vaker niet. :D
pi_206147694
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik hoorde het gisteren in het crematorium dat alweer werd aanbevolen om in drukke ruimtes mondmaskers te dragen. Volg het verder ook niet.
Was het een waardige dienst?
pi_206147726
quote:

[..]
Oh jee, ff afwachten dan maar, ik probeer vooral afstand te houden maar mensen om mij heen doen dat niet -O- En handen wassen als een malle deed ik al voor de corona :P Ik wil ook nog steeds zo min mogelijk dingen aanraken buiten maar draai er gelukkig niet in door. Liftknoppen deed ik ook al voor de corona met mijn sleutels indrukken en zo. Mensen zijn best goorlellen, kijk maar naar de bewoners. :X
pi_206147728
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:39 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Jij vermaakt je er dus nog prima mee, ik zie hier en daar op Fok! wel eens wat voorbij komen, soms klik ik vaker niet. :D
Het is vaak ook te triest ,ze vragen om klappen en dan is de politie te boos.
pi_206147731
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:40 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Was het een waardige dienst?
Ja zeer zeker en statig met die beperkte militaire eer. Ik kreeg de Nederlandse vlag zijn medailles en baret. Een hele eer. Maar ik heb het overgedragen aan mijn zus. Zij ging altijd met hem naar de veteranen dagen.
pi_206147741
quote:

[..]
Oh chips, natuurlijk, door fresh valt het kwartje, nog gecondoleerd en ik hoop dat het een mooie dienst was. :*
pi_206147751
quote:
11s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:42 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Oh jee, ff afwachten dan maar, ik probeer vooral afstand te houden maar mensen om mij heen doen dat niet -O- En handen wassen als een malle deed ik al voor de corona :P Ik wil ook nog steeds zo min mogelijk dingen aanraken buiten maar draai er gelukkig niet in door. Liftknoppen deed ik ook al voor de corona met mijn sleutels indrukken en zo. Mensen zijn best goorlellen, kijk maar naar de bewoners. :X
Gelukkig ben ik daarin niet de enige. En mijn sleutels gaan eens per week in de chloor :@
pi_206147755
quote:
11s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:42 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ja doe ik ook altijd hoor. Vooral als ik in openbare gelegenheden heden naar toilet moet
pi_206147757
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja zeer zeker en statig met die beperkte militaire eer. Ik kreeg de Nederlandse vlag zijn medailles en baret. Een hele eer. Maar ik heb het overgedragen aan mijn zus. Zij ging altijd met hem naar de veteranen dagen.
Sow mooi. En heel fijn. Sterkte nog komende tijd.
pi_206147758
quote:

[..]
Dikke knuffel voor jou en je familie
pi_206147762
quote:
11s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:43 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Oh chips, natuurlijk, door fresh valt het kwartje, nog gecondoleerd en ik hoop dat het een mooie dienst was. :*
Dank je 😘
pi_206147783
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gelukkig ben ik daarin niet de enige. En mijn sleutels gaan eens per week in de chloor :@
oh das een goeie, zal ik ook weer eens doen, ja krom dat ik dat niet doe dan, ik ben dan ook redelijk maf in mijn hoofd. Bij de huisarts staat ook nog steeds zo'n ding voor je handen, gebruik die dan 2 keer. En opletten buiten met niet mijn gezicht aanraken. Wat best nog lastig is want dat gaat bijna automatisch dus dan maar nadenken hoe ik dingen aanraak of pak. :@ koekoek
pi_206147795
quote:

[..]
Alleen maar mooi.Als in waardering.
Ik heb ook nog een medaille van Heit.
Van een Friese Merrie.
pi_206147796
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja doe ik ook altijd hoor. Vooral als ik in openbare gelegenheden heden naar toilet moet
Dat is doel 1 om dat te voorkomen, niet naar een wc moeten ergens anders dan thuis :X
pi_206147803
quote:
11s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:45 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
oh das een goeie, zal ik ook weer eens doen, ja krom dat ik dat niet doe dan, ik ben dan ook redelijk maf in mijn hoofd. Bij de huisarts staat ook nog steeds zo'n ding voor je handen, gebruik die dan 2 keer. En opletten buiten met niet mijn gezicht aanraken. Wat best nog lastig is want dat gaat bijna automatisch dus dan maar nadenken hoe ik dingen aanraak of pak. :@ koekoek
Herkenbaar!

Mijn huisarts vond het vandaag raar dat ik haar geen hand wilde geven. Handenschudden doe ik niet meer aan en ik moet het serieus elke keer mensen uitleggen.
pi_206147811
quote:
11s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:46 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Dat is doel 1 om dat te voorkomen, niet naar een wc moeten ergens anders dan thuis :X
Ik ga ook alleen thuis naar het toilet. Dagje uit? Dan drink ik de hele dag niet
pi_206147827
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Herkenbaar!

Mijn huisarts vond het vandaag raar dat ik haar geen hand wilde geven. Handenschudden doe ik niet meer aan en ik moet het serieus elke keer mensen uitleggen.
Ja echt he, ik wil dat ook niet meer doen en moet het dan soms ook uitleggen en dan zeg ik hallooooo niets geleerd van de corona, 1 keer had ik het niet door en gaf ik automatisch een hand terug. :( moest ik heel de tijd opletten dat ik niet aan mijn gezicht zou zitten, dat is erg afleidend kan ik je wel vertellen. _O-
pi_206147833
quote:
11s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:49 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ja echt he, ik wil dat ook niet meer doen en moet het dan soms ook uitleggen en dan zeg ik hallooooo niets geleerd van de corona, 1 keer had ik het niet door en gaf ik automatisch een hand terug. :( moest ik heel de tijd opletten dat ik niet aan mijn gezicht zou zitten, dat is erg afleidend kan ik je wel vertellen. _O-
Het is ook uit mijn systeem, ik staar een tijdje stommig naar die hand. Ik heb er altijd een hekel aan gehad, ook voor covid aan. Brrr gewoon smerig dat aanraken

Al knuffel ik wel mijn vrienden

ik = weird
pi_206147835
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ga ook alleen thuis naar het toilet. Dagje uit? Dan drink ik de hele dag niet
Ik ga gewoon geen dagjes uit meer. _O- Maar als het zou moeten dan kan ik inmiddels mezelf een schop onder mijn hol geven en denken, stel je niet zo aan en soms lukt dat dan ook alleen zodra ik dan thuis ben, handen en onderarmen even flink wassen, keer of 3 maar. :P _O-
pi_206147855
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is ook uit mijn systeem, ik staar een tijdje stommig naar die hand. Ik heb er altijd een hekel aan gehad, ook voor covid aan. Brrr gewoon smerig dat aanraken

Al knuffel ik wel mijn vrienden

ik = weird
Ik vooral de kennis dat je via je je handen ziek kan worden, geleerd in de tijd dat mijn kinderen klein waren en naar de basisschool gingen en al die bacterieen meenamen, toen ben ik een beetje gaan doordraaien, wel met bepaalde redenen maar toch, als ik er echt last van heb, het idee dat mijn handen heel vies zijn dan ga ik ze wel een apart opzij houden met gespreide vingers, heb ik ontdekt _O- ikke ook weird *O*
pi_206147857
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:51 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik ga gewoon geen dagjes uit meer. _O- Maar als het zou moeten dan kan ik inmiddels mezelf een schop onder mijn hol geven en denken, stel je niet zo aan en soms lukt dat dan ook alleen zodra ik dan thuis ben, handen en onderarmen even flink wassen, keer of 3 maar. :P _O-
Ik ga drie á vier dagjes uit per jaar maximaal. En eens per week naar een clubje, Dat doe ik bewust want ik me niet teveel wil toegeven aan straatangst :@

Voor covid was ik in het begin doodsbang, zeker ook omdat ik in de risicogroep zit. En ik en er ook een keer flink ziek van geweest. Alleen om de een of andere reden is de angst gelukkig een beetje afgezwakt. Ik ben gevoelig voor wat in het nieuws is. Covid is niet meer in het nieuws, dus de angst is minder
pi_206147881
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:54 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik vooral de kennis dat je via je je handen ziek kan worden, geleerd in de tijd dat mijn kinderen klein waren en naar de basisschool gingen en al die bacterieen meenamen, toen ben ik een beetje gaan doordraaien, wel met bepaalde redenen maar toch, als ik er echt last van heb, het idee dat mijn handen heel vies zijn dan ga ik ze wel een apart opzij houden met gespreide vingers, heb ik ontdekt _O- ikke ook weird *O*
Ik vind je niet weird en kan me er wel in vinden hoor. Zou me er meer bewust van willen zijn

Al liggen mijn doordraaien op heel ander gebied (beestjes, bang voor parasieten in mijn lijf, dat soort dingen. Daarom let ik enorm op wat op en in mijn lichaam gaat)
pi_206147886
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ga drie á vier dagjes uit per jaar maximaal. En eens per week naar een clubje, Dat doe ik bewust want ik me niet teveel wil toegeven aan straatangst :@

Voor covid was ik in het begin doodsbang, zeker ook omdat ik in de risicogroep zit. En ik en er ook een keer flink ziek van geweest. Alleen om de een of andere reden is de angst gelukkig een beetje afgezwakt. Ik ben gevoelig voor wat in het nieuws is. Covid is niet meer in het nieuws, dus de angst is minder
Ik snap je. *;
Angst was ook groot bij mij in het begin maar dingen gebeurt waar ik geen controle over had en ook ziek geweest, gelukkig niet ernstig, dus niet echt angstig meer, alleen die vieze handen he. _O-
pi_206147894
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:57 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik snap je. *;
Angst was ook groot bij mij in het begin maar dingen gebeurt waar ik geen controle over had en ook ziek geweest, gelukkig niet ernstig, dus niet echt angstig meer, alleen die vieze handen he. _O-
Dat dus!
pi_206147912
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vind je niet weird en kan me er wel in vinden hoor. Zou me er meer bewust van willen zijn

Al liggen mijn doordraaien op heel ander gebied (beestjes, bang voor parasieten in mijn lijf, dat soort dingen. Daarom let ik enorm op wat op en in mijn lichaam gaat)
Ik noem het gewoon allemaal tikken, om het kleiner te maken, dat heb ik geleerd de afgelopen jaren. Veranderen lukt met sommige dingen niet dus dan maar accepteren dat ik ze heb en proberen er niet in door te draaien, dat lukt gelukkig wel. Ouder worden heeft heel soms zijn voordelen zoals toch wat anders gaan denken. Dus geduld hebben en je wordt vanzelf bewuster van dingen.
pi_206147927
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 23:00 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik noem het gewoon allemaal tikken, om het kleiner te maken, dat heb ik geleerd de afgelopen jaren. Veranderen lukt met sommige dingen niet dus dan maar accepteren dat ik ze heb en proberen er niet in door te draaien, dat lukt gelukkig wel. Ouder worden heeft heel soms zijn voordelen zoals toch wat anders gaan denken. Dus geduld hebben en je wordt vanzelf bewuster van dingen.
Dat is een mooi inzicht en een mooie manier van ermee omgaan. Ik dacht idd ook wel een beetje aan een tic bij je, wilde het niet zeggen, maar goed dat je het beter kan accepteren en bewust van bent. het zal altijd bij je blijven, maar hopelijk minder je leven beheersen
pi_206147943
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 23:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is een mooi inzicht en een mooie manier van ermee omgaan. Ik dacht idd ook wel een beetje aan een tic bij je, wilde het niet zeggen, maar goed dat je het beter kan accepteren en bewust van bent. het zal altijd bij je blijven, maar hopelijk minder je leven beheersen
Dank je wel en komt goed hoor. En met jou ook. En rare mensen moeten er ook zijn. *O*
pi_206147952
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2022 23:03 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Dank je wel en komt goed hoor. En met jou ook. En rare mensen moeten er ook zijn. *O*
Helemaal mee eens en jij bent een leuk raar mens ;) :*
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 07:02:29 #272
388664 crew  Dotteke
pi_206148919
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 07:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh, ik las het elders. Gevaarlijk hoor dat streamen. :P
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 08:30:19 #273
388664 crew  Dotteke
pi_206149368
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 08:09 schreef mario390 het volgende:

[..]
ja ik willt ook vragen wat en paddelstoel is

Mario je kan de vertaler gebruiken doe ik ook als jij iets vraagt
https://www.google.nl/sea(...)td2l6&sclient=psy-ab
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 08:32:39 #274
388664 crew  Dotteke
pi_206149390
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 september 2022 08:29 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Dat heb ik niet eens nodig, ongesteld zijn, eerste half uur gewoon niet praten tegen mij. :@ Oh en ik beter ook niet praten. :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hier is het de oogjes open en ik ben blij
Maar eens per maand verander ik in een bloederige bijlmoordenaar
Leuk onderwerp voor hier :P
pi_206149400
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
[..]
Leuk onderwerp voor hier :P
Sorry :@
Bedoelde het humeur van Maddie
  vrijdag 30 september 2022 @ 08:39:20 #276
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_206149451
ik was niet lief in cos teg en mevrouw dat doet me

nu ärgeren -O-
pi_206149493
Oh mijn leven roept -O-

Tot over een uurtje of anderhalf, twee
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 08:44:54 #278
388664 crew  Dotteke
pi_206149507
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Sorry :@
Bedoelde het humeur van Maddie
Geeft niet Child :* maar voordat iedereen het over haar menstruatie gaat hebben :P
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 08:45:11 #279
388664 crew  Dotteke
pi_206149511
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 08:39 schreef mario390 het volgende:
ik was niet lief in cos teg en mevrouw dat doet me

nu ärgeren -O-
Dan stuur je een DM met sorry
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 08:45:26 #280
388664 crew  Dotteke
pi_206149517
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh mijn leven roept -O-

Tot over een uurtje of anderhalf, twee
Tot strakkies :W
  vrijdag 30 september 2022 @ 08:46:04 #281
446112 mario390
pi_206149527
iis zij niet online,is de oudste geloof ik
  vrijdag 30 september 2022 @ 08:46:53 #282
446112 mario390
pi_206149544
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Geeft niet Child :* maar voordat iedereen het over haar menstruatie gaat hebben :P
of zij zet zich weer en klismo
  vrijdag 30 september 2022 @ 09:06:30 #283
446112 mario390
pi_206149816
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
zij moest nu als alarm was straks schetteren heeft 2 lax genomen _O-
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 09:13:08 #284
388664 crew  Dotteke
pi_206149889
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 08:46 schreef mario390 het volgende:
iis zij niet online,is de oudste geloof ik
Wie bedoel je dan, dacht dat je een van de users bedoelde.
  vrijdag 30 september 2022 @ 09:14:18 #285
446112 mario390
pi_206149905
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 09:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wie bedoel je dan, dacht dat je een van de users bedoelde.
ja wel is user
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 09:18:51 #286
388664 crew  Dotteke
pi_206149968
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 09:14 schreef mario390 het volgende:

[..]
ja wel is user
Dan wacht je tot ze online is en zeg je sorry in DM als je wilt.
pi_206158593
Moet ik nou in mijn eentje de SC wakker houden? ;)
pi_206160355
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:58 schreef B00STER het volgende:
Nee hoor *O*
Gone...
pi_206160648
quote:
Zeker niet *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_206160711
Goedemorgen :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 06:29:04 #292
388664 crew  Dotteke
pi_206160717
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 06:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen mensen
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 06:14 schreef engine het volgende:
Goedemorgen :)
Morguh c_/
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 06:29:27 #293
388664 crew  Dotteke
pi_206160718
quote:
Hey BOOSTER :W
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 09:22:24 #294
388664 crew  Dotteke
pi_206161237
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 09:16 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Woensdag gaan we het zien.
ALs het in de middag is kan ik het zien. S'morgens weer naar het ziekenhuis met Henk en ik zelf voor die tijd fysio
Komt niet veel van streamen terecht met al dat geklep en de week van 11 oktober ook niet echt. Dan moet Henk geopereerd worden.
Dochter lief zou een week hier komen, mam zei ze ik neem een week vrij maakt niet welke week als het maar het niet de week van 11 oktober is want dan kan ik geen vrij krijgen. En wat gebeurd er juist voor die week staat de operatie gepland
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 11:36:14 #295
446112 mario390
pi_206162240
@FreshFruit
@chufi

is deze vent gek ?

die is me an het mibben

zaterdag 1 oktober 2022 @ 11:43:09 #296
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_206162284
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 11:36 schreef mario390 het volgende:
@:FreshFruit
@:Chufi

is deze vent gek ?

die is me an het mibben

[ afbeelding ]
Schijt aan hebben, negeren, je hoeft je er niet druk over te maken, wees wijzer, er zijn ergere dingen in de wereld.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 11:45:52 #297
446112 mario390
pi_206162307
ja maar ik moest 40 likes verwijdeereen dat

is rechts alles voll gewezen
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 11:47:40 #298
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_206162329
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 11:45 schreef mario390 het volgende:

40 stuks likes verwijderen, jeetje, irritant, nou die is dan een fan van jou of hartstikke gek.
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 11:49:20 #299
388664 crew  Dotteke
pi_206162344
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 11:36 schreef mario390 het volgende:
@:FreshFruit
@:Chufi

is deze vent gek ?

die is me an het mibben

[ afbeelding ]
Onderaan op verwijderen klikken zijn alle berichten in een keer weg.
Heel irritant is dit
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 11:49:51 #300
388664 crew  Dotteke
pi_206162350
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 11:45 schreef mario390 het volgende:

Mario je hebt een echte fan :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')