Ja doe ik ook altijd hoor. Vooral als ik in openbare gelegenheden heden naar toilet moetquote:Op donderdag 29 september 2022 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jee, ff afwachten dan maar, ik probeer vooral afstand te houden maar mensen om mij heen doen dat nietEn handen wassen als een malle deed ik al voor de corona
Ik wil ook nog steeds zo min mogelijk dingen aanraken buiten maar draai er gelukkig niet in door. Liftknoppen deed ik ook al voor de corona met mijn sleutels indrukken en zo. Mensen zijn best goorlellen, kijk maar naar de bewoners.
Sow mooi. En heel fijn. Sterkte nog komende tijd.quote:Op donderdag 29 september 2022 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeer zeker en statig met die beperkte militaire eer. Ik kreeg de Nederlandse vlag zijn medailles en baret. Een hele eer. Maar ik heb het overgedragen aan mijn zus. Zij ging altijd met hem naar de veteranen dagen.
Dikke knuffel voor jou en je familiequote:Op donderdag 29 september 2022 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeer zeker en statig met die beperkte militaire eer. Ik kreeg de Nederlandse vlag zijn medailles en baret. Een hele eer. Maar ik heb het overgedragen aan mijn zus. Zij ging altijd met hem naar de veteranen dagen.
Dank je 😘quote:Op donderdag 29 september 2022 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh chips, natuurlijk, door fresh valt het kwartje, nog gecondoleerd en ik hoop dat het een mooie dienst was.
oh das een goeie, zal ik ook weer eens doen, ja krom dat ik dat niet doe dan, ik ben dan ook redelijk maf in mijn hoofd. Bij de huisarts staat ook nog steeds zo'n ding voor je handen, gebruik die dan 2 keer. En opletten buiten met niet mijn gezicht aanraken. Wat best nog lastig is want dat gaat bijna automatisch dus dan maar nadenken hoe ik dingen aanraak of pak.quote:Op donderdag 29 september 2022 22:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik daarin niet de enige. En mijn sleutels gaan eens per week in de chloor
Alleen maar mooi.Als in waardering.quote:Op donderdag 29 september 2022 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is doel 1 om dat te voorkomen, niet naar een wc moeten ergens anders dan thuisquote:Op donderdag 29 september 2022 22:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja doe ik ook altijd hoor. Vooral als ik in openbare gelegenheden heden naar toilet moet
Herkenbaar!quote:Op donderdag 29 september 2022 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh das een goeie, zal ik ook weer eens doen, ja krom dat ik dat niet doe dan, ik ben dan ook redelijk maf in mijn hoofd. Bij de huisarts staat ook nog steeds zo'n ding voor je handen, gebruik die dan 2 keer. En opletten buiten met niet mijn gezicht aanraken. Wat best nog lastig is want dat gaat bijna automatisch dus dan maar nadenken hoe ik dingen aanraak of pak.koekoek
Ik ga ook alleen thuis naar het toilet. Dagje uit? Dan drink ik de hele dag nietquote:Op donderdag 29 september 2022 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is doel 1 om dat te voorkomen, niet naar een wc moeten ergens anders dan thuis
Ja echt he, ik wil dat ook niet meer doen en moet het dan soms ook uitleggen en dan zeg ik hallooooo niets geleerd van de corona, 1 keer had ik het niet door en gaf ik automatisch een hand terug.quote:Op donderdag 29 september 2022 22:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Mijn huisarts vond het vandaag raar dat ik haar geen hand wilde geven. Handenschudden doe ik niet meer aan en ik moet het serieus elke keer mensen uitleggen.
Het is ook uit mijn systeem, ik staar een tijdje stommig naar die hand. Ik heb er altijd een hekel aan gehad, ook voor covid aan. Brrr gewoon smerig dat aanrakenquote:Op donderdag 29 september 2022 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, ik wil dat ook niet meer doen en moet het dan soms ook uitleggen en dan zeg ik hallooooo niets geleerd van de corona, 1 keer had ik het niet door en gaf ik automatisch een hand terug.moest ik heel de tijd opletten dat ik niet aan mijn gezicht zou zitten, dat is erg afleidend kan ik je wel vertellen.
Ik ga gewoon geen dagjes uit meer.quote:Op donderdag 29 september 2022 22:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen thuis naar het toilet. Dagje uit? Dan drink ik de hele dag niet
Ik vooral de kennis dat je via je je handen ziek kan worden, geleerd in de tijd dat mijn kinderen klein waren en naar de basisschool gingen en al die bacterieen meenamen, toen ben ik een beetje gaan doordraaien, wel met bepaalde redenen maar toch, als ik er echt last van heb, het idee dat mijn handen heel vies zijn dan ga ik ze wel een apart opzij houden met gespreide vingers, heb ik ontdektquote:Op donderdag 29 september 2022 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ook uit mijn systeem, ik staar een tijdje stommig naar die hand. Ik heb er altijd een hekel aan gehad, ook voor covid aan. Brrr gewoon smerig dat aanraken
Al knuffel ik wel mijn vrienden
ik = weird
Ik ga drie á vier dagjes uit per jaar maximaal. En eens per week naar een clubje, Dat doe ik bewust want ik me niet teveel wil toegeven aan straatangstquote:Op donderdag 29 september 2022 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga gewoon geen dagjes uit meer.Maar als het zou moeten dan kan ik inmiddels mezelf een schop onder mijn hol geven en denken, stel je niet zo aan en soms lukt dat dan ook alleen zodra ik dan thuis ben, handen en onderarmen even flink wassen, keer of 3 maar.
![]()
Ik vind je niet weird en kan me er wel in vinden hoor. Zou me er meer bewust van willen zijnquote:Op donderdag 29 september 2022 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vooral de kennis dat je via je je handen ziek kan worden, geleerd in de tijd dat mijn kinderen klein waren en naar de basisschool gingen en al die bacterieen meenamen, toen ben ik een beetje gaan doordraaien, wel met bepaalde redenen maar toch, als ik er echt last van heb, het idee dat mijn handen heel vies zijn dan ga ik ze wel een apart opzij houden met gespreide vingers, heb ik ontdektikke ook weird
Ik snap je.quote:Op donderdag 29 september 2022 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga drie á vier dagjes uit per jaar maximaal. En eens per week naar een clubje, Dat doe ik bewust want ik me niet teveel wil toegeven aan straatangst![]()
Voor covid was ik in het begin doodsbang, zeker ook omdat ik in de risicogroep zit. En ik en er ook een keer flink ziek van geweest. Alleen om de een of andere reden is de angst gelukkig een beetje afgezwakt. Ik ben gevoelig voor wat in het nieuws is. Covid is niet meer in het nieuws, dus de angst is minder
Dat dus!quote:Op donderdag 29 september 2022 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap je.![]()
Angst was ook groot bij mij in het begin maar dingen gebeurt waar ik geen controle over had en ook ziek geweest, gelukkig niet ernstig, dus niet echt angstig meer, alleen die vieze handen he.
Ik noem het gewoon allemaal tikken, om het kleiner te maken, dat heb ik geleerd de afgelopen jaren. Veranderen lukt met sommige dingen niet dus dan maar accepteren dat ik ze heb en proberen er niet in door te draaien, dat lukt gelukkig wel. Ouder worden heeft heel soms zijn voordelen zoals toch wat anders gaan denken. Dus geduld hebben en je wordt vanzelf bewuster van dingen.quote:Op donderdag 29 september 2022 22:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind je niet weird en kan me er wel in vinden hoor. Zou me er meer bewust van willen zijn
Al liggen mijn doordraaien op heel ander gebied (beestjes, bang voor parasieten in mijn lijf, dat soort dingen. Daarom let ik enorm op wat op en in mijn lichaam gaat)
Dat is een mooi inzicht en een mooie manier van ermee omgaan. Ik dacht idd ook wel een beetje aan een tic bij je, wilde het niet zeggen, maar goed dat je het beter kan accepteren en bewust van bent. het zal altijd bij je blijven, maar hopelijk minder je leven beheersenquote:Op donderdag 29 september 2022 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon allemaal tikken, om het kleiner te maken, dat heb ik geleerd de afgelopen jaren. Veranderen lukt met sommige dingen niet dus dan maar accepteren dat ik ze heb en proberen er niet in door te draaien, dat lukt gelukkig wel. Ouder worden heeft heel soms zijn voordelen zoals toch wat anders gaan denken. Dus geduld hebben en je wordt vanzelf bewuster van dingen.
Dank je wel en komt goed hoor. En met jou ook. En rare mensen moeten er ook zijn.quote:Op donderdag 29 september 2022 23:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een mooi inzicht en een mooie manier van ermee omgaan. Ik dacht idd ook wel een beetje aan een tic bij je, wilde het niet zeggen, maar goed dat je het beter kan accepteren en bewust van bent. het zal altijd bij je blijven, maar hopelijk minder je leven beheersen
Helemaal mee eens en jij bent een leuk raar mensquote:Op donderdag 29 september 2022 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je wel en komt goed hoor. En met jou ook. En rare mensen moeten er ook zijn.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, ik las het elders. Gevaarlijk hoor dat streamen.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik willt ook vragen wat en paddelstoel is
quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens nodig, ongesteld zijn, eerste half uur gewoon niet praten tegen mij.Oh en ik beter ook niet praten.
Leuk onderwerp voor hierquote:Op vrijdag 30 september 2022 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier is het de oogjes open en ik ben blij
Maar eens per maand verander ik in een bloederige bijlmoordenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |