Super slow Chat jaquote:
Is het ook niet, maar zelf allemaal offtopic posten en maar zeuren. Was het ff zat en dan vraag ik me af of ik het nog leuk vind om met sommigen zogenaamd gezellig te doen. En meteen zwaaien als je zegt dat je twijfelt of je dna nog mee wilt posten daar. Zoveel zitten er niet en zo jaag je ook mensen weg. Ik vind dat jammerquote:Op woensdag 21 september 2022 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
@:aardbeienmoes
Ik snap wat je bedoelde hoormaar vind het oook niet zo erg om dan even hier te posten.
Gewoon lekker blijven, je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn. En ik snap inderdaad wat je bedoelde ja. Volgende keer is het vast weer gezellig.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar zelf allemaal offtopic posten en maar zeuren. Was het ff zat en dan vraag ik me af of ik het nog leuk vind om met sommigen zogenaamd gezellig te doen. En meteen zwaaien als je zegt dat je twijfelt of je dna nog mee wilt posten daar. Zoveel zitten er niet en zo jaag je ook mensen weg. Ik vind dat jammer
haha, wij hadden ook even een foute start, begreep niets van die kladblokjes en knipoogjes. Zit hier nog niet zo lang. En moest gewoon even stoom afblazen.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon lekker blijven, je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn. En ik snap inderdaad wat je bedoelde ja. Volgende keer is het vast weer gezellig.
En daarbij, je mag heul niet weg van mij
Dat is nu toch ook voorbijquote:Op woensdag 21 september 2022 14:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
haha, wij hadden ook even een foute start, begreep niets van die kladblokjes en knipoogjes. Zit hier nog niet zo lang. En moest gewoon even stoom afblazen.
Precies, gewoon begrip voor elkaar en niet zo zeuren, genoeg ellende in de wereld!quote:Op woensdag 21 september 2022 14:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is nu toch ook voorbij![]()
Nu ben je m’n favoriete aardbei.
Geeft niet!
Lijkt me taaiquote:
ren voor je levenquote:Op woensdag 21 september 2022 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik sta bij het schoolplein, en ik zie een mevrouw die op Madeleine lijkt.
Je leest een scheurkalender ?quote:Op woensdag 21 september 2022 14:07 schreef Rhosyn het volgende:
Mensen en bananen hebben voor 50% hetzelfde DNA.
De geur dan tochquote:Op woensdag 21 september 2022 14:08 schreef Rhosyn het volgende:
Als je iets vindt stinken zit dat letterlijk in je neus. ...
Je mag hier alles bespreken het is een slow chatquote:Op woensdag 21 september 2022 14:10 schreef claire3500 het volgende:
Kunnen we geen poll maken anders hier, hoe laat iedereen denkt dat de streams terug zijn en hoe de situatie daar is? hahahahaha of mag dat hier niet gezegd worden?
dat is erg fijn!quote:Op woensdag 21 september 2022 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je mag hier alles bespreken het is een slow chat
ik heb helaas dat vermoedde ook maar ook wel wat ruzies ofzo heb op een of ander manier idee dat er wat irritaties zijn of mensen die opeens weg willenquote:Op woensdag 21 september 2022 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
Als straks de streams weer starten verwacht ik een opgeruimde loods en hele blije mensen
EEEN PUZZELLLLquote:Op woensdag 21 september 2022 14:11 schreef spapaars het volgende:
Krijg nou wat, zoom even in en
[ afbeelding ]
Als ze weer tekort aan geld hebben voor fatsoenlijk eten verwacht ik wel weer 24 uur aanvragenquote:Op woensdag 21 september 2022 14:12 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ik heb helaas dat vermoedde ook maar ook wel wat ruzies ofzo heb op een of ander manier idee dat er wat irritaties zijn of mensen die opeens weg willen
ik ook!! Ik verwacht Ruben en Djedie die samen eruit gaan.. En Alicia dan er naquote:Op woensdag 21 september 2022 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze weer tekort aan geld hebben voor fatsoenlijk eten verwacht ik wel weer 24 uur aanvragen
Volgens mij willen er heel veel weg daar, het is niet wat ze er van verwacht hadden. Was ook een gesprek tussen Babet en Jeffrey, dat er weinig mensen zitten waar ze aansluiting bij voelenquote:Op woensdag 21 september 2022 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze weer tekort aan geld hebben voor fatsoenlijk eten verwacht ik wel weer 24 uur aanvragen
Zijn dat niet gewoon diverse emoties die de revue passeren ?quote:Op woensdag 21 september 2022 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij willen er heel veel weg daar, het is niet wat ze er van verwacht hadden. Was ook een gesprek tussen Babet en Jeffrey, dat er weinig mensen zitten waar ze aansluiting bij voelen
Geen idee, maar ik zou niet weten met wie ik daar een connectie zou hebben. Jij?quote:Op woensdag 21 september 2022 14:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon diverse emoties die de revue passeren ?
Goh, nee … vind ik ook wel lastig om te zeggen eigenlijkquote:Op woensdag 21 september 2022 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou niet weten met wie ik daar een connectie zou hebben. Jij?
Ja klopt zelfs die psycholoog had gezegd dat het een hele bijzondere groep was als in dat er veel echt veel verschillende mensen in zitten, die erg ver van elkaar afstaand.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij willen er heel veel weg daar, het is niet wat ze er van verwacht hadden. Was ook een gesprek tussen Babet en Jeffrey, dat er weinig mensen zitten waar ze aansluiting bij voelen
Ja ik zie heel veel verschillende karakter en ze moeten samenleven met elkaar, maar zal ook extra gedaan zijn om het extra moeilijk te maken. Grotere uitdaging, maar werkt tot nu toe averechtsquote:Op woensdag 21 september 2022 14:19 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja klopt zelfs die psycholoog had gezegd dat het een hele bijzondere groep was als in dat er veel echt veel verschillende mensen in zitten, die erg ver van elkaar afstaand.
Ja dat geloof ik ook wel maar dan moeten mensen inderdaad wel willen. Ik heb niet idee dat ze echt willen, dat de teleurstelling ook te groot is hoe het daar is. Zijn zoveel die weg willen meer die weg willen dan willen blijvenquote:Op woensdag 21 september 2022 14:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ik zie heel veel verschillende karakter en ze moeten samenleven met elkaar, maar zal ook extra gedaan zijn om het extra moeilijk te maken. Grotere uitdaging, maar werkt tot nu toe averechts
De roddel en achterklap neemt toe.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ik zie heel veel verschillende karakter en ze moeten samenleven met elkaar, maar zal ook extra gedaan zijn om het extra moeilijk te maken. Grotere uitdaging, maar werkt tot nu toe averechts
Ja dat is al bezigquote:Op woensdag 21 september 2022 14:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
De roddel en achterklap neemt toe.
Die verwachte botsingen van karakters komen er heus wel.
Is ook logisch, dat aardig doen tegen elkaar, terwijl irritaties hoog oplopen in zo'n relatief kleine groep, hou je niet volquote:Op woensdag 21 september 2022 14:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
De roddel en achterklap neemt toe.
Die verwachte botsingen van karakters komen er heus wel.
Triestquote:Op woensdag 21 september 2022 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
Ben weer terug, nog steeds geen streams en jippie pleurt bijna de cos op slot.
mssn moeten we met zijn allen gewoon hier blijven posten, hoef je niet zo op je tekst te letten. Let's make SC greatquote:Op woensdag 21 september 2022 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en weer een rode balk bij het invoerveld.
Niet dat jij er om moet lachen, begint trieste bende te worden daar, lees mijn laatste postquote:Op woensdag 21 september 2022 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ik er om moet lachen of dat de cos bijna op slot gaat?
Gewoon in de papiercontainer bezorgenquote:Op woensdag 21 september 2022 14:47 schreef Ireth het volgende:
Ik moet reclamefolders lopenmaar heb geen zin
Dat is inderdaad het voordeel van de sc. Maar jaren geleden gingen ook een groep cosers naar de sc en toen durfde andere er weer niet bij te komen want kliekje, dus dat werkt ook niet goed dan.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn moeten we met zijn allen gewoon hier blijven posten, hoef je niet zo op je tekst te letten. Let's make SC great
Das mooi kut, sterkte.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:47 schreef Ireth het volgende:
Ik moet reclamefolders lopenmaar heb geen zin
quote:Op woensdag 21 september 2022 14:47 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon in de papiercontainer bezorgen
Ah zo, tja, dat is ook al jaren zo, gezeur wat wel en niet kan en mag in de COS. Maar niemand moet zich weg laten jagen iig.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet dat jij er om moet lachen, begint trieste bende te worden daar, lees mijn laatste post
Dat is irri ja, was nou bij jou ook vorige week het dak eraf?quote:Op woensdag 21 september 2022 14:50 schreef Ireth het volgende:
Ze zijn hier trouwens kozijnen aan het schuren, heb het idee in de wachtkamer van de tandarts te wonen
Ja en nee, is vertraagd door de regen, zijn ze nu deze week mee begonnen. Hele ochtend gesmijt van dakpannen in de containers en nu schurenquote:Op woensdag 21 september 2022 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is irri ja, was nou bij jou ook vorige week het dak eraf?
Ah, ja dat is wel logisch, volgens mij dacht ik vorige week ook, jeetje het regent, hoe doet ze dat dan zonder dakquote:Op woensdag 21 september 2022 14:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en nee, is vertraagd door de regen, zijn ze nu deze week mee begonnen. Hele ochtend gesmijt van dakpannen in de containers en nu schuren![]()
Dat laatste kun je wel vergeten. Hier zijn ze in juni begonnen en moeten ze nog steeds dan weer dit en dan weer dat. Hebben ze vorige week m'n sleutel terug gegeven bellen ze nu dat ze nog wat moeten schilderenquote:Op woensdag 21 september 2022 15:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah, ja dat is wel logisch, volgens mij dacht ik vorige week ook, jeetje het regent, hoe doet ze dat dan zonder dak![]()
Uitstellen is wel handiger dan maar ja, dan zit je nu in de herrie. En geen streams om je af te leiden.![]()
Sterkte ermee iig en ik hoop dat ze snel klaar zijn voor jou.
Hoezo kliekje, zoals je zelf zegt is iedereen hier welkom, alleen gelden hier andere regels. Ik word moe over het gezeur van off -topic posten. iedereen post daar nu off -topic, want er zijn geen streams, helaas.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het voordeel van de sc. Maar jaren geleden gingen ook een groep cosers naar de sc en toen durfde andere er weer niet bij te komen want kliekje, dus dat werkt ook niet goed dan.
Dus nogmaals, hier is iedereen welkom en mag je over bijna alles praten.
Och ook al drama, hier zijn de flats 2 jaar geleden compleet verbouwd dus ik weet wat voor herrie het is en hoe lang die dingen duren en ze zijn nu al een aantal maanden hier beneden de straten aan het verbouwen, nieuwe riolering en alles weer bestraten, dus ook hier herrie genoeg nog steeds. gewoon om half 8 al een bak met bakstenen op de straat storten en zoquote:Op woensdag 21 september 2022 15:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat laatste kun je wel vergeten. Hier zijn ze in juni begonnen en moeten ze nog steeds dan weer dit en dan weer dat. Hebben ze vorige week m'n sleutel terug gegeven bellen ze nu dat ze nog wat moeten schilderen
Hoe lang zijn ze nog bezig denk je? Balen dat je zo in de ellende zit.quote:Op woensdag 21 september 2022 14:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en nee, is vertraagd door de regen, zijn ze nu deze week mee begonnen. Hele ochtend gesmijt van dakpannen in de containers en nu schuren![]()
BAMquote:Op woensdag 21 september 2022 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Och ook al drama, hier zijn de flats 2 jaar geleden compleet verbouwd dus ik weet wat voor herrie het is en hoe lang die dingen duren en ze zijn nu al een aantal maanden hier beneden de straten aan het verbouwen, nieuwe riolering en alles weer bestraten, dus ook hier herrie genoeg nog steeds. gewoon om half 8 al een bak met bakstenen op de straat storten en zo
Dat noemde anderen dan zo. Want vaste groepje users die dan gaan kletsen met elkaar en dat vinden sommige mensen dan wat eng of zo, ik snap dat wel hor.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoezo kliekje, zoals je zelf zegt is iedereen hier welkom, alleen gelden hier andere regels. Ik word moe over het gezeur van off -topic posten. iedereen post daar nu off -topic, want er zijn geen streams, helaas.
Binnenwerk is allemaal klaar, buitenwerk hangt van het weer af....quote:Op woensdag 21 september 2022 15:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe lang zijn ze nog bezig denk je? Balen dat je zo in de ellende zit.
Ja echt he, motherfokkers.quote:
Oeh rakettenstreams zijn ook altijd geinig, dank je wel voor het plaatsen.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:10 schreef 5thencounter het volgende:
Nog ff wachten voor de lancering van de Soyuz MS-22.. 1 Amerikaanse en 2 Russische astronauten voor aflossing van 3 ISS crewleden
In de ruimte is (nog) geen oorlog![]()
[ afbeelding ]
Ja echt he, nog steeds geen streams, schande gewoon.quote:
Jaquote:Op woensdag 21 september 2022 15:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, nog steeds geen streams, schande gewoon.
Oh en ik ga er vanuit dat je daarom boos hoofd heb.
Kon je nog niet contactloos betalen? Want dat is sinds september zoquote:Op woensdag 21 september 2022 15:10 schreef ChocoFan het volgende:
Er belde net een collectant aanIk zeg durft u dat nog en wacht ff want ik had toevallig gister een 2 euro muntstuk in mijn tas gevonden en kon die dus gelijk pakken.
Anders moest ik zoeken waar ik contant geld heb. Oh en ze zei dat het wel meeviel en best nog veel mensen geld geven.
Die wil ik niet zienquote:Op woensdag 21 september 2022 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel, de lancering begint over 3 kwartier
quote:Op woensdag 21 september 2022 15:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kon je nog niet contactloos betalen? Want dat is sinds september zo
Beter iets dan niets.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die wil ik niet zien
En ook die poppenkast in Den Haag niet
Ah ok, zal zelf eens opletten mochten ze hier aan de deur komen.. heb in huis ook altijd wel wat kleingeld..quote:Op woensdag 21 september 2022 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Weet ik niet eens, ze had zo'n groot ding vast zoals vroeger en ik wist dat ze konden komen.
Denk dat dat vast ook wel kon dan maar ik zei gelijk dat ik dus geld had gevonden gister en dat ff ging pakken.
Maar er zijn hier geen anderenquote:Op woensdag 21 september 2022 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het voordeel van de sc. Maar jaren geleden gingen ook een groep cosers naar de sc en toen durfde andere er weer niet bij te komen want kliekje, dus dat werkt ook niet goed dan.
Dus nogmaals, hier is iedereen welkom en mag je over bijna alles praten.
Mijn vrije dagquote:
Jawellesquote:Op woensdag 21 september 2022 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar er zijn hier geen anderen
Denk dat ze dat inderdaad wel hebben dat je kan pinnen want ik vermoed dat veel mensen echt geen geld meer in huis hebben of het als smoes gebruiken om niets te geven en dan kan je zo'n apparaatje voor je neus verwachten dat je ook kan pinnen of zo.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, zal zelf eens opletten mochten ze hier aan de deur komen.. heb in huis ook altijd wel wat kleingeld..
Je dacht kan heerlijk op de bank streams kijkenquote:
Wie dan? Hier zitten toch alleen cossersquote:
Ja.. precies datquote:Op woensdag 21 september 2022 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je dacht kan heerlijk op de bank streams kijken
Ik zeg toch ook jaren geleden.quote:Op woensdag 21 september 2022 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar er zijn hier geen anderen
Ja, maar ik bedoel nu. Dus nu kan hetquote:Op woensdag 21 september 2022 15:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook jaren geleden.Was tijdens utopia
quote:Op woensdag 21 september 2022 15:19 schreef Jippie het volgende:
Wat een aanfluiting is die storing. zouden ze geschrokken zijn van de nieuwe stroomrekening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |