ik snap het even niet, er word nu toch niet off topic gepraat? We hebben het nu over het programma maar dat mag dus ook niet alleen wanneer de streams er zijn?quote:Op woensdag 21 september 2022 14:05 schreef Jippie het volgende:
Ik kan de COS dichtgooien tot de streams weer functioneren?
quote:Op woensdag 21 september 2022 14:11 schreef spapaars het volgende:
Krijg nou wat, zoom even in en
[ afbeelding ]
is dat nu op de streams?quote:Op woensdag 21 september 2022 14:18 schreef mario390 het volgende:
wat alles op twitter staat
we kregen en 3rde stream en zelfssteurbare
funktionstreamkamera
quote:Op woensdag 21 september 2022 14:11 schreef spapaars het volgende:
Krijg nou wat, zoom even in en
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Verida dat heul goed doorquote:Op woensdag 21 september 2022 14:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent de enige hier de niet doorheeft
dat 3 uren geen stream is
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 21 september 2022 14:18 schreef mario390 het volgende:
wat alles op twitter staat
we kregen en 3rde stream en zelfssteurbare
funktionstreamkamera
Ik zou me stuk lachen als ze dezelfde opdracht nog een keer krijgen. Ofja, nog 24 uur ofzo om de puzzel af te maken.quote:
Heb meteen bij het begin van deze opdracht al gepost dat het niet gaat lukken het was meteen al gedoemd om te mislukken ga daar maar van uit .quote:
selfs in en week halen ze het niet met 42 000 stukjesquote:Op woensdag 21 september 2022 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou me stuk lachen als ze dezelfde opdracht nog een keer krijgen. Ofja, nog 24 uur ofzo om de puzzel af te maken.
Er zijn sowieso stukjes kwijtquote:Op woensdag 21 september 2022 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
selfs in en week halen ze het niet met 42 000 stukjes
Ik zie meer off-topic dan posts over het programmaquote:Op woensdag 21 september 2022 14:07 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ik snap het even niet, er word nu toch niet off topic gepraat? We hebben het nu over het programma maar dat mag dus ook niet alleen wanneer de streams er zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |