abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 september 2022 @ 12:56:32 #1
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_206050812
Beste medefokkers,

Laatst op een familie BBQ biechtte een neef, aan het eind van de avond en na een paar biertjes, op dat de intimiteit in zijn relatie tot een 0 punt is gedaald.
Dit gaat niet over mezelf want ik heb weinig klagen, dus don’t worry.

Maar wil dit even voorleggen wat ik kan adviseren want eigenlijk wil ik me hier niet in mengen maar ergens vind ik het toch lullig.

Casus:
Het libido van mensen is verschillend dat snap ik heel goed maar mijn neef en zijn vriendin (die samen wonen) lopen nogal uit een. En ik vraag me af of ze wel compatible zijn (zoals de Amerikanen dat zo mooi kunnen zeggen)

Mijn partner heeft wel eens app contact met zijn vriendin en daar in heeft zij ooit wel eens opgebiecht dat zij het idee heeft dat alle mannen enkel seks gebruiken om dominantie te tonen richting de vrouw.
Volgens m’n partner vertelde ze er ook bij dat dit de ervaring is die zij heeft met mannen en mijn neef is zeker niet haar eerste (lange) relatie dus of het aan hem ligt betwijfel ik eigenlijk. Maar heb hem dat niet gevraagd.
Dit heeft me partner me wel eens vertelt maar is nooit echt blijven hangen.

Tot laatst natuurlijk.
Want hij vroeg hoe wij het deden en hoe vaak.
Ik zei dat is verschillend maar hij gaf aan dat ze maar 1 keer per maand seks hebben.
En dan dus ook gepland, niks spontaan maar meer in de trant van “8 oktober, hebben we niks staan, dus dat wordt ‘m”.
Toen viel het kwartje natuurlijk met de opmerking van zijn vriendin ooit eens naar mijn partner.
Haar seksuele ervaringen geven haar niet de lust die je zou verwachten, of hopen te verwachten. Geen idee overigens hoeveel hij hier zelf voor verantwoordelijk is maar oké.

Toen zei hij daarna dat die 1x per maand ook niet eens zeker is. Als ze toch ergens naar toe moeten dan wordt het niet verzet maar geannuleerd. “Volgende maand weer een kans” zo zei hij het letterlijk.
En daarnaast krijgt hij ook nog eens “pikstraf”.
Want hij mag van haar nog maar 2 uur per week gamen en toen zij een keer weg was zag hij zijn kans schoon om toch extra te gamen.
En hij was een echte gamer vroeger met LAN-parties etc. Dus iemand zo’n restrictie op te leggen komt wel aan zeg maar.
Helaas was ze eerder thuis gekomen dan dat hij dacht en na een tirade over dat hij beter het huis had kunnen poetsen annuleerde ze dus de seks avond van die maand.

Ik en mijn partner hebben expres ervoor gekozen seks niet als beloning of straf in te zetten. Maar ik schrok hier toch erg van.

Ik wil eigenlijk niet stoken in een relatie maar ergens wil ik hem wel advies geven wat hier mee te doen.
Die avond zelf niet echt veel gezegd erover want je verwacht dat soort dingen niet echt van je neef, althans dat hij erover uit de school klapt.
Maar het zit me niet lekker, maar weet niet of ik hem advies moet geven.

Wat zouden jullie doen en indien wel advies te geven, wat voor advies kan ik hem dan geven?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_206050859
Er is hier toch ook een user die pikstraf krijgt van zijn vriendin?
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  woensdag 21 september 2022 @ 13:04:16 #3
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_206050884
quote:
3s.gif Op woensdag 21 september 2022 13:02 schreef Speedfight het volgende:
Er is hier toch ook een user die pikstraf krijgt van zijn vriendin?
Weet niet of mijn neef een Fok account heeft :D
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator woensdag 21 september 2022 @ 13:04:47 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_206050888
Ehhh, hij MAG van haar maar 2 uur per week gamen? Wat? Niet vanwege het gamen, maar waarom denkt iemand dat hij/zij de ander iets kan opleggen? Dat zou ik dus al niet pikken, en als ik die neef was was ik gewoon doodleuk gaan gamen (in dit geval).

1. pleur op met je 'verbod'. Ik bepaal zelf wel wat ik in mijn eigen huis doe.
2. En wat staat er tegenover het 'luisteren' naar dat verbod? Want seks is een essentieel onderdeel van een relatie, maar het wordt pas heel belangrijk als het uitblijft.

Dan kan zij daar van alles van vinden, maar als zij denkt dat mannen seks daarvoor gebruiken, dan moet zij niet in een relatie zitten. Wat ik eerder denk is dat zij gewoon aseksueel is, en dat is prima, daar kies je niet voor, dat ben je, maar dan moet je dát zeggen, in plaats van je te verschuilen achter 'dominantie tonen richting de vrouw'.

Echt, ik krijg hier enorme jeuk van, van dit hele verhaal.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 21 september 2022 @ 13:05:01 #5
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206050893
quote:
3s.gif Op woensdag 21 september 2022 13:02 schreef Speedfight het volgende:
Er is hier toch ook een user die pikstraf krijgt van zijn vriendin?
Maar die kickt daar op, bij de neef van ts is dat niet zo, zo te lezen.
  Moderator woensdag 21 september 2022 @ 13:05:35 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_206050899
Dit topic gaat over de casus die TS stelt, niet over een andere user hier.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 21 september 2022 @ 13:06:08 #7
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206050901
Ik vind dit overigens niet echt klinken als een liefdesrelatie. Er is (vrijwel) geen seks en hij mag ook nog eens dingen niet van haar?
Mja. Ik heb makkelijk praten maar ik zou hier dus geen zin in hebben. Er is een subreddit die gaat over gebrek aan seks in relaties (dead bedrooms) en vrijwel nooit lees je daar verhalen dat het goed gekomen is....
  woensdag 21 september 2022 @ 13:06:25 #8
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_206050905
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 13:04 schreef CoolGuy het volgende:

Echt, ik krijg hier enorme jeuk van, van dit hele verhaal.
Ja ik dus ook maar moet ik me mengen hier in en zo ja wat kan ik adviseren?
Of stille hints geven dat het toch niet normaal is en hij beter verder kan kijken want zo iemand verander je niet vrees ik.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 21 september 2022 @ 13:07:48 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206050915
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 13:06 schreef nils7 het volgende:

[..]
Ja ik dus ook maar moet ik me mengen hier in en zo ja wat kan ik adviseren?
Of stille hints geven dat het toch niet normaal is en hij beter verder kan kijken want zo iemand verander je niet vrees ik.
Als zij echt zo denkt over seks heeft ze misschien alleen maar slecht ervaringen en misschien dat therapie dan zou kunnen helpen. Maar dan moet ze daar wel aan meewerken, en geen garantie dat het ook echt het probleem oplost natuurlijk.
  woensdag 21 september 2022 @ 13:10:24 #10
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206050938
Of misschien is je neef wel slecht in bed, dat zou ook nog kunnen.
Maar ze zullen toch moeten gaan zitten en er rustig over praten, zodat ze er hopelijk achter kunnen komen wat er nou precies speelt en er een oplossing voor kunnen zoeken.
  Moderator woensdag 21 september 2022 @ 13:11:14 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_206050958
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 13:06 schreef nils7 het volgende:

[..]
Ja ik dus ook maar moet ik me mengen hier in en zo ja wat kan ik adviseren?
Of stille hints geven dat het toch niet normaal is en hij beter verder kan kijken want zo iemand verander je niet vrees ik.
Tja, ze zijn gewoon niet compatibel. Daar komt het gewoon op neer. Dan is dat hetgene wat je hem mee kunt geven. Dit gaat niet veranderen. Als zij geen zin heeft in seks is dat prima, maar hij heeft dat wel. Dan gaat er dus 1 zijn zin krijgen en 1 niet.

Dat lijkt me met intimiteit (wat onderdeel is van wat een relatie vormt in 99% van de gevallen) niet handig.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_206050987
Hij kan beter een ander wijf zoeken lijkt mij. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206051126
Dat er zulke mensen bestaan en echt dingen als pikstraf in gaan zetten of regels gaan opleggen in een 'normale' relatie :o Dingen als dominatrix enzo niet meegerekend uiteraard....

Ik wilde een tijdje geleden ook dat mijn vrouw iets niet meer zou doen, maar dat riep ik in mijn boosheid en nadat ik hier terechte vragen kreeg over 'wat als ze het wel zou doen' ebde dat snel weg.

Advies geven hoeft overigens nog geeneens en sommige mensen zitten daar ook simpelweg niet op te wachten. Je kunt wel (suggestieve) vragen stellen, zoals:

- Wat vind je daar nou zelf van? Vind je dit gedrag / deze dynamiek normaal?
- Heb je er (veel) last van? Zo ja, wat is precies de last die je ondervindt?
- Wat doet het met je?
- Zie je een leven voor je zónder haar?
- Heb je wel eens een gesprek gehad hierover met haar?

Zoiets. Aan de andere kant, wel echt oppassen dat je idd niet gaat zitten stoken! Luisteren, niet oordelen! ;) Misschien is hij, ondanks deze tekortkomingen, wel zielsgelukkig met haar.
pi_206051142
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 12:56 schreef nils7 het volgende:
Wat zouden jullie doen en indien wel advies te geven, wat voor advies kan ik hem dan geven?
Ik zou 'm het advies geven niet zo over zichzelf heen laten lopen en dat een relatie uitgaat van gelijkwaardigheid, en niet vanuit dominantie wordt bewerkstelligd.
Als hij wil gamen, dan moet hij dat doen. Die twee uur per week? 1x een MMORPG opstarten, server joinen en je teammates laten weten dat je online bent, ben je zo twintig minuten verder.
Een goeie raid duurt 4 uur of langer.
Twee uur per dag is dan al weinig, laat staat twee uur PER WEEK.

Het is alsof je een vrouw voorstelt dat ze maar 5 minuten per week voor de spiegel mag.

Verder ook, weinig seks op die leeftijd, terwijl het de smeerolie is voor een relatie, is funest voor de relatie zélf.
Google is your friend, abuse your friends
pi_206051148
quote:
16s.gif Op woensdag 21 september 2022 13:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Hij kan beter een ander wijf zoeken lijkt mij. :o
Precies, niet geregeld neuken* = einde relatie

*uitzonderingen daargelaten als het bv gaat om tijdelijke problematiek

Anders gaat een vent het ergens anders zoeken bij een meid waar hij zijn zaad wel in kwijt kan en is dat dan ook einde relatie
  Vis een optie? woensdag 21 september 2022 @ 13:31:40 #16
70532 loveli
N
pi_206051162
In de TT gaat het over intimiteit, maar in de OP over sex.
crap in = crap out
pi_206051216
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 13:31 schreef loveli het volgende:
In de TT gaat het over intimiteit, maar in de OP over sex.
Dat komt toch op hetzelfde neer? Of ben jij intiem met je broer/zus?
blablablabla
  woensdag 21 september 2022 @ 13:37:35 #18
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206051239
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 13:31 schreef loveli het volgende:
In de TT gaat het over intimiteit, maar in de OP over sex.
Die zijn dan ook vaak zeer sterk met elkaar verbonden in relaties, zelfs dusdanig zo dat voor een hoop mensen intimiteit met een romantische partner al lastig wordt zonder seks.
  Vis een optie? woensdag 21 september 2022 @ 13:40:29 #19
70532 loveli
N
pi_206051276
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 13:37 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Die zijn dan ook vaak zeer sterk met elkaar verbonden in relaties, zelfs dusdanig zo dat voor een hoop mensen intimiteit met een romantische partner al lastig wordt zonder seks.
En voor een hoop mensen wordt sex lastig zonder intimiteit.
crap in = crap out
  woensdag 21 september 2022 @ 13:41:14 #20
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206051283
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 13:40 schreef loveli het volgende:

[..]
En voor een hoop mensen wordt sex lastig zonder intimiteit.
Dat kan, vandaar dat die neef en zijn vriendin ook een goed gesprek moeten aangaan om te kijken wat er überhaupt speelt en of daar iets aan te doen is.
pi_206051357
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 12:56 schreef nils7 het volgende:
.... dat zij het idee heeft dat alle mannen enkel seks gebruiken om dominantie te tonen richting de vrouw.

...En daarnaast krijgt hij ook nog eens “pikstraf”.
oftewel, 'two can play that game'..
vraag is altijd of je er in een relatie daarop inlaat... wat mij betreft is er zeker geen algemeenheid over 'dat alle vrouwen cq mannen dat doen',
maar het komt natuurlijk wel degelijk voor, in meer of mindere mate, en bepaalde gevoeligheden zijn in de meeste relaties meestal wel in een bepaalde vorm present, al denk ik wel dat het erg ongezond is als dat heel erg extrem is, als het libido van de ene heel hoog is en van de ander extreem laag
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 21 september 2022 @ 15:55:32 #22
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206052816
Dit soort verhalen zijn altijd lastig want je hoort het verhaal maar van één kant en nu dan ook nog via via want TS is niet die neef. Iedereen gaat dan gelijk los op die vriendin maar je kan je afvragen of dat volledig terecht is. Verbied zij hem echt meer dan twee uur te gamen? Geeft ze daadwerkelijk 'pikstraf' (dom woord overigens) of is dit bijvoorbeeld iets dat onbewust gebeurd? Neef kan van alles zeggen maar het is volledig zijn beleving (en we krijgen het verhaal niet eens uit eerste hand). Wie weet voor eikel die neef wel niet is binnenskamers en welk aandeel hij heeft in deze situatie. Misschien trekt hij überhaupt nooit zijn muil open en weet zij van niks. Of is hij heel (emotioneel en/of fysiek) afstandelijk tot het tijd wordt om de kalender erbij te pakken. Alles kan, dus wie weet. Eens met @loveli: intimiteit is meer dan seks. Zonder intimiteit wordt het voor sommigen dan wel velen ook lastiger om seks te hebben, zéker in een relatie.

Enige antwoord imo: ze moeten communiceren. Gek genoeg is praten voor veel stellen een stuk lastiger dan naakt aan de slag gaan met elkaar. Jij hebt daartussen eigenlijk weinig te zoeken. Zij zijn de enigen die weten wat er écht aan de hand is en derhalve is het enige advies: praten. Voor de rest zou ik me erbuiten laten.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:07:41 #23
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_206052962
Die WIJF neukt iemand anders :Y

NEXT!
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  woensdag 21 september 2022 @ 16:14:45 #24
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_206053072
Antwoord naar TS: Niet jouw ding, geen (ongevraagd) advies geven.

In het algemeen: Kan zijn dat er bij haar iets achter zit waarom ze seks niet leuk vind, dan zou ik haar aanraden daar iets aan te doen of dat in ieder geval bespreekbaar te maken. Niet dat we weten in hoeverre dat gebeurt, maar alsnog.
Als partner zou ik flink achter je oren krabben of dit nou de relatie is waar je naar op zoek bent.
WFPB!
  woensdag 21 september 2022 @ 16:46:51 #25
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206053561
Half verplichte seks afspraken een pik straf om eronderuit te komen. Klinkt als een gezonde relatie aan beide kanten!

Ik zou als eerste zeggen stop met die half verplichte seks afspraken. Als iemand niet wil wil iemand niet. Dan moet je geen take one for the team afspraken gaan maken. Die gaan het niet beter maken.

Als zij een verstoorde kijk/relatie met seks heeft zal ze dat vanuit zichzelf op moeten gaan lossen. Evt met prof. hulp.
Iig lijkt het me meer dan hoog tijd om eens boven tafel te krijgen wat er nu precies aan de hand is.
En ook om eerlijk te kijken of samen verder gaan wel het verstandigste is.
Want een relatie waarin de een seks probeert te ontwijken en daar ruzie en alles voor wil maken en de ander het af probeert te dwingen (vanuit frustratie, mentaal) klinkt niet echt liefdevol meer.
Beide zitten nu vast in frustratie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 21-09-2022 16:52:04 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:49:38 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206053614
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Half verplichte seks afspraken een pik straf om eronderuit te komen. Klinkt als een gezonde relatie aan beide kanten!

Ik zou als eerste zeggen stop met die half verplichte seks afspraken. Als iemand niet wil wil iemand niet. Dan moet je niet geen take one for the team afspraken gaan maken. Die gaan het niet beter maken.

Als zij een verstoorde kijk/relatie met seks heeft zal ze dat vanuit zichzelf op moeten gaan lossen. Evt met prof. hulp.
Iig lijkt het me meer dan hoog tijd om eens boven tafel te krijgen wat er nu precies aan de hand is.
En ook om eerlijk te kijken of samen verder gaan wel het verstandigste is.
Want een relatie waarin de een seks probeert te ontwijken en daar ruzie en alles voor wil maken en de ander het af probeert te dwingen (vanuit frustratie, mentaal) klinkt niet echt liefdevol meer.
Beide zitten nu vast in frustratie.
Ik snap dat je graag je analyse geeft, maar voor wie is dit advies bedoeld? Voor de neef van TS en zijn vriendin? Is het idee dat TS eens goed met zijn neef gaat praten en hem professionele hulp gaat adviseren?

Hell no!
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 21 september 2022 @ 16:54:32 #27
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206053696
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik snap dat je graag je analyse geeft, maar voor wie is dit advies bedoeld? Voor de neef van TS en zijn vriendin? Is het idee dat TS eens goed met zijn neef gaat praten en hem professionele hulp gaat adviseren?

Hell no!
Eigenlijk meer over de casus.
Het lijkt me helemaal geen goed plan voor de ts om er verder over te beginnen. Mocht die neef zelf er weer mee komen zou de ts wel kunnen overwegen te zeggen hou op met dat half afgedwongen gedoe en kijk eens of je samen tot het waarom kan komen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 21 september 2022 @ 18:51:18 #28
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_206055072
Je van alles laten verbieden door iemand die je het liefst niet eens aanraakt, je moet er maar zin in hebben.
pi_206055102
Tijd voor je neef om zijn eigen weg te gaan, vooral als er geen kinderen in het spel zijn.
pi_206055145
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 16:07 schreef corehype het volgende:
Die WIJF neukt iemand anders :Y

NEXT!
Die wijf :')
pi_206062852
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 12:56 schreef nils7 het volgende:
Beste medefokkers,

Laatst op een familie BBQ biechtte een neef, aan het eind van de avond en na een paar biertjes, op dat de intimiteit in zijn relatie tot een 0 punt is gedaald.
Dit gaat niet over mezelf want ik heb weinig klagen, dus don’t worry.

Maar wil dit even voorleggen wat ik kan adviseren want eigenlijk wil ik me hier niet in mengen maar ergens vind ik het toch lullig.

Casus:
Het libido van mensen is verschillend dat snap ik heel goed maar mijn neef en zijn vriendin (die samen wonen) lopen nogal uit een. En ik vraag me af of ze wel compatible zijn (zoals de Amerikanen dat zo mooi kunnen zeggen)

Mijn partner heeft wel eens app contact met zijn vriendin en daar in heeft zij ooit wel eens opgebiecht dat zij het idee heeft dat alle mannen enkel seks gebruiken om dominantie te tonen richting de vrouw.
Volgens m’n partner vertelde ze er ook bij dat dit de ervaring is die zij heeft met mannen en mijn neef is zeker niet haar eerste (lange) relatie dus of het aan hem ligt betwijfel ik eigenlijk. Maar heb hem dat niet gevraagd.
Dit heeft me partner me wel eens vertelt maar is nooit echt blijven hangen.

Tot laatst natuurlijk.
Want hij vroeg hoe wij het deden en hoe vaak.
Ik zei dat is verschillend maar hij gaf aan dat ze maar 1 keer per maand seks hebben.
En dan dus ook gepland, niks spontaan maar meer in de trant van “8 oktober, hebben we niks staan, dus dat wordt ‘m”.
Toen viel het kwartje natuurlijk met de opmerking van zijn vriendin ooit eens naar mijn partner.
Haar seksuele ervaringen geven haar niet de lust die je zou verwachten, of hopen te verwachten. Geen idee overigens hoeveel hij hier zelf voor verantwoordelijk is maar oké.

Toen zei hij daarna dat die 1x per maand ook niet eens zeker is. Als ze toch ergens naar toe moeten dan wordt het niet verzet maar geannuleerd. “Volgende maand weer een kans” zo zei hij het letterlijk.
En daarnaast krijgt hij ook nog eens “pikstraf”.
Want hij mag van haar nog maar 2 uur per week gamen en toen zij een keer weg was zag hij zijn kans schoon om toch extra te gamen.
En hij was een echte gamer vroeger met LAN-parties etc. Dus iemand zo’n restrictie op te leggen komt wel aan zeg maar.
Helaas was ze eerder thuis gekomen dan dat hij dacht en na een tirade over dat hij beter het huis had kunnen poetsen annuleerde ze dus de seks avond van die maand.

Ik en mijn partner hebben expres ervoor gekozen seks niet als beloning of straf in te zetten. Maar ik schrok hier toch erg van.

Ik wil eigenlijk niet stoken in een relatie maar ergens wil ik hem wel advies geven wat hier mee te doen.
Die avond zelf niet echt veel gezegd erover want je verwacht dat soort dingen niet echt van je neef, althans dat hij erover uit de school klapt.
Maar het zit me niet lekker, maar weet niet of ik hem advies moet geven.

Wat zouden jullie doen en indien wel advies te geven, wat voor advies kan ik hem dan geven?
wat een kut wijf!!
wie denkt ze wel niet wie ze is...
pi_206063025
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 11:13 schreef hoechst het volgende:

[..]
wat een kut wijf!!
wie denkt ze wel niet wie ze is...
Nuja, je weet natuurlijk niet hoe zoiets ontstaat... Ze kan best een kutwijf zijn hoor.
Maar het kan ook zijn dan beiden werken en hij voor de rest steeds zat te gamen terwijl zij het huishouden ook nog helemaal alleen moest doen. Het kan ook zijn dat hij er gewoon overheen kruipt en dat de seks dus tergend saai is maar dat hij niet tegen tips of kritiek kan (meerdere keren meegemaakt), het kan zijn dat hij haar voor de rest straal negeert behalve als ie een stijfje heeft.
Er is zoveel mogelijk, inclusief het hebben van een kutwijf..
Zoiets ontstaat meestal niet vanuit het niets.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206063089
Adviseer je neef om de relatie te beëindigen want dit klinkt erg ongezond.
  donderdag 22 september 2022 @ 11:42:22 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206063151
Zo te zien gebruikt ze zelf eerder seks voor dominantie over het andere geslacht.

Zo'n narcistische troela moet je zo snel mogelijk wegdoen. Heb je helemaal niks aan. Wat een ongelofelijke sukkel ben je als je daar bij blijft. :')
pi_206063516
- Die heb jij helemaal niet. Ga weg met je kansloze reacties overal die maar over 1 ding gaan -

[ Bericht 74% gewijzigd door CoolGuy op 22-09-2022 12:18:49 ]
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 22 september 2022 @ 13:22:48 #36
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206064523
Bemoei je er niet mee.

[ Bericht 6% gewijzigd door Puzzie op 22-09-2022 13:44:21 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206064908
Ik zou hem aanraden om haar buiten te trappen. En haar snap ik ook wel. Iedere vrouw droogt op van een slapjanus.
pi_206065188
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 12:56 schreef nils7 het volgende:
Ik wil eigenlijk niet stoken in een relatie maar ergens wil ik hem wel advies geven wat hier mee te doen.
Die avond zelf niet echt veel gezegd erover want je verwacht dat soort dingen niet echt van je neef, althans dat hij erover uit de school klapt.
Maar het zit me niet lekker, maar weet niet of ik hem advies moet geven.
Als je overweegt advies te gaan geven vraag dan alsjeblieft eerst aan je neef of hij advies wil hierover.

Er zijn gewoon mensen die op hun eigen manier genoegen nemen met een relatie die voor anderen niet goed lijkt te zitten en alleen maar af en toe hun hart willen luchten.
En dus geen actie willen ondernemen of daadwerkelijk advies.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 22 september 2022 @ 14:54:33 #39
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206065586
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:12 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Als je overweegt advies te gaan geven vraag dan alsjeblieft eerst aan je neef of hij advies wil hierover.

Er zijn gewoon mensen die op hun eigen manier genoegen nemen met een relatie die voor anderen niet goed lijkt te zitten en alleen maar af en toe hun hart willen luchten.
En dus geen actie willen ondernemen of daadwerkelijk advies.
Volgens mij willen de meeste mensen die klagen vooral hun hart luchten en zoeken geen raad of advies. Mijn ervaring tenminste ...
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_206066686
Tja, beetje vreemd topic wel vanuit jouw perspectief. Jij moet hier in ieder geval helemaal niets mee, laat die adviezen aan hem maar lekker zitten zou ik zeggen.

Maar elke man die een paar bedpartners of relaties heeft gehad weet dat sommige vrouwen niet vooruit te branden zijn in bed en anderen er wel enorm voor open staan. Het is echt een kwestie van geluk hebben als man of een vrouw een beetje een libido heeft. (Uiteraard zijn er ook wel een paar mannen die niet enorm van seks houden maar verreweg het grootste deel is toch echt vrouw)

Wat je er verder aan kunt doen? Bar weinig, de vrouwen die seks als een moetje zien gaan echt niet ineens vol gas van seks genieten of ineens helemaal los in bed. Er zijn een paar opties:

1. Praatsessies over dit onderwerp. Lost vaak bar weinig op.
2. Relatie uitmaken.
3. Een ander neuken.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206066726
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:

Enige antwoord imo: ze moeten communiceren. Gek genoeg is praten voor veel stellen een stuk lastiger dan naakt aan de slag gaan met elkaar. Jij hebt daartussen eigenlijk weinig te zoeken. Zij zijn de enigen die weten wat er écht aan de hand is en derhalve is het enige advies: praten. Voor de rest zou ik me erbuiten laten.
Mja. Bij sommige stellen is er misschien nog wel iets te redden maar vaak gaat het om zulke ingesleten patronen. En een vrouw die haar hele leven nooit veel in bed heeft gedaan of nooit al te veel zin heeft gehad (ja, ik weet dat die mannen er ook zijn maar het zijn vaak toch echt wel vrouwen) gaat echt niet ineens een stoeipoes worden.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206066789
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is echt een kwestie van geluk hebben als man of een vrouw een beetje een libido heeft.
Niet echt. Als je compatible bent in bed en je dus goede seks hebt, dan is een hoog libido bij veruit de meeste vrouwen wel daar.
pi_206067078
Ik zou daar geen trek in hebben en meteen stoppen met dat circus.
pi_206067715
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Niet echt. Als je compatible bent in bed en je dus goede seks hebt, dan is een hoog libido bij veruit de meeste vrouwen wel daar.
Ja ik weet dat jij altijd een heerlijk seksleven hebt gehad (en daar twijfel ik overigens ook niet aan) maar dat betekent natuurlijk niet dat dit voor alle mannen geldt.

Doe een snelle google search en je zult zien dat het stikt van de vrouwen die er niet zo veel zin in hebben. Ook wetenschappelijk onderzoek laat gewoon zien dat vrouwen in lange relaties vaak degenen zijn die het allemaal wel geloven.

https://www.eindesamenwon(...)en-lager-libido.html

Nogmaals, zullen allerlei verklaringen voor zijn. Maar om het puur vanuit je eigen ervaring weg te redeneren als onzin is natuurlijk ook te makkelijk.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 22 september 2022 @ 19:08:23 #45
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206067757
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Mja. Bij sommige stellen is er misschien nog wel iets te redden maar vaak gaat het om zulke ingesleten patronen. En een vrouw die haar hele leven nooit veel in bed heeft gedaan of nooit al te veel zin heeft gehad (ja, ik weet dat die mannen er ook zijn maar het zijn vaak toch echt wel vrouwen) gaat echt niet ineens een stoeipoes worden.
Makkelijk gezegd. Je weet namelijk helemaal niet wat er speelt. Ze zullen zelf namelijk ook niet weten wat er speelt. Dat is namelijk mijn punt: zij moeten praten. Zo zwart-wit als jij het nu schetst is het namelijk niet per se.

Het ‘maar het zijn vaak toch echt wel vrouwen’ laat ik verder even gaan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206068498
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja ik weet dat jij altijd een heerlijk seksleven hebt gehad (en daar twijfel ik overigens ook niet aan) maar dat betekent natuurlijk niet dat dit voor alle mannen geldt.

Doe een snelle google search en je zult zien dat het stikt van de vrouwen die er niet zo veel zin in hebben. Ook wetenschappelijk onderzoek laat gewoon zien dat vrouwen in lange relaties vaak degenen zijn die het allemaal wel geloven.

https://www.eindesamenwon(...)en-lager-libido.html

Nogmaals, zullen allerlei verklaringen voor zijn. Maar om het puur vanuit je eigen ervaring weg te redeneren als onzin is natuurlijk ook te makkelijk.
Het stikt ook van de vrouwen die (vaak) niet klaarkomen. The orgasm gap. Niet dat klaarkomen alles is en dat altijd iets zegt over de kwaliteit van je seksleven, maar er is toch genoeg geschreven over dat vrouwelijke seksualiteit nogal eens ondergeschikt wordt aan de mannelijke seksualiteit.

Mijn punt is simpelweg dat je er weldegelijk invloed op kan hebben. Natuurlijk niet altijd. Maar er zijn gewoon ook veel mannen die heel egoïstisch zijn of er gewoon helemaal niets van bakken. En ja, dan kan zo'n vrouw ook beter haar biezen pakken, maar goed, dat is weer een andere discussie.

Ik heb overigens echt niet alleen maar een heerlijk seksleven gehad. Als jong ventje was ik ook vrij egoïstisch en heb het geluk gehad vrouwen te hebben getroffen die mij opgevoed hebben op dat punt. Maar ook later was compatibiliteit niet altijd aanwezig. Je moet er gewoon wel samen iets voor doen!
pi_206068898
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 12:56 schreef nils7 het volgende:
Wat zouden jullie doen en indien wel advies te geven, wat voor advies kan ik hem dan geven?
Als er verder voordelen zitten aan de relatie, vreemdgaan.

Anders einde relatie en een nieuwe zoeken.
  vrijdag 23 september 2022 @ 00:05:21 #48
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206072379
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:12 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Als je overweegt advies te gaan geven vraag dan alsjeblieft eerst aan je neef of hij advies wil hierover.

Er zijn gewoon mensen die op hun eigen manier genoegen nemen met een relatie die voor anderen niet goed lijkt te zitten en alleen maar af en toe hun hart willen luchten.
En dus geen actie willen ondernemen of daadwerkelijk advies.
Dan nog is een kerel die dit blijft goedvinden gewoon een sukkel.
  vrijdag 23 september 2022 @ 00:06:13 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206072381
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is echt een kwestie van geluk hebben als man of een vrouw een beetje een libido heeft.

Dat weet je toch gewoon al in het begin?
pi_206072743
Flikker op met zo’n vriendin man, gewoon dumpen en gauw wegwezen.
pi_206072896
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat weet je toch gewoon al in het begin?
Daar heb je zeker een punt. Maar denk dat veel mensen dan toch wel de hoop hebben dat het vanzelf beter of meer wordt.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206073034
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 07:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Daar heb je zeker een punt. Maar denk dat veel mensen dan toch wel de hoop hebben dat het vanzelf beter of meer wordt.
Ja.

Mensen hopen vaak dat de partner bijdraait op dingen. Mijn ervaring is dat dat eigenlijk amper gebeurt. Mensen zijn zoals ze zijn.

Beetje in de trant van een ander topic hier dat iets wat een dingetje is, een dingetje blijft en eigenlijk zelfs geen dingetje is, maar gewoon een ding, a.k.a. probleem.
pi_206073046
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:19 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja.

Mensen hopen vaak dat de partner bijdraait op dingen. Mijn ervaring is dat dat eigenlijk amper gebeurt. Mensen zijn zoals ze zijn.

Beetje in de trant van een ander topic hier dat iets wat een dingetje is, een dingetje blijft en eigenlijk zelfs geen dingetje is, maar gewoon een ding, a.k.a. probleem.
Exact. Dus de critici hebben ergens wel een punt maar zo'n puur rationele keuze is een relatie vaak nou ook weer niet. Dus ik snap wel dat er veel mensen in terecht komen. (Even los van dat vrouwen in lange relaties sowieso vaak al een wat minder libido hebben of krijgen)
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206073115
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Exact. Dus de critici hebben ergens wel een punt maar zo'n puur rationele keuze is een relatie vaak nou ook weer niet. Dus ik snap wel dat er veel mensen in terecht komen. (Even los van dat vrouwen in lange relaties sowieso vaak al een wat minder libido hebben of krijgen)
Nee, de befaamde roze wolk in het begin. Daarna leer je iemand pas echt kennen, omdat je meer tijd met iemand doorbrengt en niet alles door een roze bril ziet.
pi_206073141
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nee, de befaamde roze wolk in het begin. Daarna leer je iemand pas echt kennen, omdat je meer tijd met iemand doorbrengt en niet alles door een roze bril ziet.
Exact, dat ook ja.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206073150
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 07:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Daar heb je zeker een punt. Maar denk dat veel mensen dan toch wel de hoop hebben dat het vanzelf beter of meer wordt.
Het kan ook in de loop van de relatie veranderen. De intimiteit waar @loveli en @Chipszak het over hebben, is voor veel mensen, en dan vooral vrouwen, wel een belangrijke basis om tot seks te willen komen. En die intimiteit sneuvelt vaak nog eerder dan het seksleven. Mensen leven langs elkaar heen, kruipen niet meer samen op de bank of in elkaars armen in bed, doen geen leuke dingen meer samen. Na een aantal jaar is er een gezin, zijn er kinderen, een sleur.

De kunst is om dan ook oog te blijven hebben voor de ander. In allerlei opzichten. Elkaar helpen, een beetje ontzien, maar ook goed voor jezelf blijven zorgen en er goed uit willen zien voor de ander. Wat dan weer niet betekent dat je maatje 36 moet blijven en iedere dag perfect gekapt, gekleed en gemake-upt rond moet lopen.

Als dat allemaal ontbreekt, verdwijnt het gevoel van samen en het gevoel van blij zijn met de ander. En dan verdwijnt de intimieit. En op zeker ook de seks.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206073216
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het kan ook in de loop van de relatie veranderen. De intimiteit waar @:loveli en @:ChipsZak het over hebben, is voor veel mensen, en dan vooral vrouwen, wel een belangrijke basis om tot seks te willen komen. En die intimiteit sneuvelt vaak nog eerder dan het seksleven. Mensen leven langs elkaar heen, kruipen niet meer samen op de bank of in elkaars armen in bed, doen geen leuke dingen meer samen. Na een aantal jaar is er een gezin, zijn er kinderen, een sleur.

De kunst is om dan ook oog te blijven hebben voor de ander. In allerlei opzichten. Elkaar helpen, een beetje ontzien, maar ook goed voor jezelf blijven zorgen en er goed uit willen zien voor de ander. Wat dan weer niet betekent dat je maatje 36 moet blijven en iedere dag perfect gekapt, gekleed en gemake-upt rond moet lopen.

Als dat allemaal ontbreekt, verdwijnt het gevoel van samen en het gevoel van blij zijn met de ander. En dan verdwijnt de intimieit. En op zeker ook de seks.
Ik denk dat je zeker een punt hebt wat dat betreft hoor. Intimiteit is erg belangrijk en als er weinig geknuffeld wordt is het logisch dat er ook minder seks komt.

Maar er zijn ook vrouwen die gewoon veel liever 'alleen knuffelen' dan altijd weer die seks.

Punt is (en dat heb ik zelf ook wel meegemaakt in het verleden) natuurlijk wel dat er op een gegeven moment een soort spanning kan ontstaan waarbij de vrouw het idee heeft dat 'er meteen weer seks verlangd wordt door de man' als er geknuffeld wordt. Waarbij de man gaat knuffelen met stiekem in het achterhoofd de hoop dat er seks uitkomt en de vrouw hem vervolgens weer afwijst.

Dat soort patronen zelf ook wel meegemaakt en dat is gewoon nauwelijks te doorbreken. Zorgt ook voor ontzettend veel irritatie. De man heeft steeds meer het idee dat zijn vrouw niet in het seksleven wil investeren en de vrouw vindt dat de man er teveel over zeurt.

Moet ook altijd denken aan die seksdocu van die Lize Korpershoek. Daar zit al een soort natuurlijke afkeer en onwil in tegen seks die je gewoon nauwelijks kunt doorbreken.

https://www.npo3.nl/lize-(...)re-mijn-seks-is-stuk
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206073256
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik denk dat je zeker een punt hebt wat dat betreft hoor. Intimiteit is erg belangrijk en als er weinig geknuffeld wordt is het logisch dat er ook minder seks komt.

Maar er zijn ook vrouwen die gewoon veel liever 'alleen knuffelen' dan altijd weer die seks.

Punt is (en dat heb ik zelf ook wel meegemaakt in het verleden) natuurlijk wel dat er op een gegeven moment een soort spanning kan ontstaan waarbij de vrouw het idee heeft dat 'er meteen weer seks verlangd wordt door de man' als er geknuffeld wordt. Waarbij de man gaat knuffelen met stiekem in het achterhoofd de hoop dat er seks uitkomt en de vrouw hem vervolgens weer afwijst.

Dat soort patronen zelf ook wel meegemaakt en dat is gewoon nauwelijks te doorbreken. Zorgt ook voor ontzettend veel irritatie. De man heeft steeds meer het idee dat zijn vrouw niet in het seksleven wil investeren en de vrouw vindt dat de man er teveel over zeurt.

Moet ook altijd denken aan die seksdocu van die Lize Korpershoek. Daar zit al een soort natuurlijke afkeer en onwil in tegen seks die je gewoon nauwelijks kunt doorbreken.

https://www.npo3.nl/lize-(...)re-mijn-seks-is-stuk
Eens.

Een goed seksleven maak je samen. En niet alleen in de slaapkamer, maar ook daarbuiten. En dan nog zullen er altijd mensen zijn, zowel mannen als vrouwen, voor wie het eigenlijk allemaal niet zo hoeft.

Ook daar zit vaak wel een component in dat als je die weg zou halen, de persoon er heel anders in zou staan. Bijvoorbeeld de dubbele standaarden waardoor vrouwen die openlijk van seks houden door velen als slet worden gezien. Of dat je in bed niet te actief moet zijn, en niet te veel gericht op je eigen genot. Dan komt die orgasm gap om de hoek kijken, want voor veel vrouwen is klaarkomen zonder bepaalde stimulaties vrij lastig en daarvoor zullen ze dan zelf de handjes uit de mouwen moeten steken, bijvoorbeeld.

Maar ja, ik denk toch wel dat vooral nog steeds blij zijn met elkaar in het dagelijks leven en goed voor de ander en jezelf zorgen wel tot meer intimiteit en dat weer tot meer plezier in de slaapkamer leiden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206073365
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Eens.

Een goed seksleven maak je samen. En niet alleen in de slaapkamer, maar ook daarbuiten. En dan nog zullen er altijd mensen zijn, zowel mannen als vrouwen, voor wie het eigenlijk allemaal niet zo hoeft.

Ook daar zit vaak wel een component in dat als je die weg zou halen, de persoon er heel anders in zou staan. Bijvoorbeeld de dubbele standaarden waardoor vrouwen die openlijk van seks houden door velen als slet worden gezien. Of dat je in bed niet te actief moet zijn, en niet te veel gericht op je eigen genot. Dan komt die orgasm gap om de hoek kijken, want voor veel vrouwen is klaarkomen zonder bepaalde stimulaties vrij lastig en daarvoor zullen ze dan zelf de handjes uit de mouwen moeten steken, bijvoorbeeld.

Maar ja, ik denk toch wel dat vooral nog steeds blij zijn met elkaar in het dagelijks leven en goed voor de ander en jezelf zorgen wel tot meer intimiteit en dat weer tot meer plezier in de slaapkamer leiden.
Denk zeker dat dit soort factoren ook meespelen ja. Het vooroordeel dat vrouwen niet mogen genieten van seks is hardnekkig, zelfs onder zeer progressieve vrouwen die al veel seks hebben gehad.

Maar zelfs als je dat vooroordeel 100 procent weg zou poetsen dan zouden vrouwen (biologisch gezien) vaak wel een wat lager libido hebben denk ik. Biologisch gezien dient seks toch echt voor een groot deel voor de voortplanting, hoe klinisch dat ook klinkt.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206073473
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 07:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Daar heb je zeker een punt. Maar denk dat veel mensen dan toch wel de hoop hebben dat het vanzelf beter of meer wordt.
In het begin neuk je altijd het meest. Dat zijn die tijden dat je gewoon 5 keer op een dag van bil gaat. Dat houdt niemand vol, op een gegeven moment moet je toch ook weer de schoorsteen laten roken. En de spanning van het begin is er dan vanaf.

Deze gedachte is zoiets als wanneer je een nieuwe auto koopt die iedere week wel iets heeft. En dan denken: ach, misschien dat het bij een Renault na een jaar wel veel beter wordt als ze eindelijk alle onderdelen hebben vervangen. ;)
pi_206073498
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het kan ook in de loop van de relatie veranderen. De intimiteit waar @:loveli en @:ChipsZak het over hebben, is voor veel mensen, en dan vooral vrouwen, wel een belangrijke basis om tot seks te willen komen. En die intimiteit sneuvelt vaak nog eerder dan het seksleven. Mensen leven langs elkaar heen, kruipen niet meer samen op de bank of in elkaars armen in bed, doen geen leuke dingen meer samen. Na een aantal jaar is er een gezin, zijn er kinderen, een sleur.

De kunst is om dan ook oog te blijven hebben voor de ander. In allerlei opzichten. Elkaar helpen, een beetje ontzien, maar ook goed voor jezelf blijven zorgen en er goed uit willen zien voor de ander. Wat dan weer niet betekent dat je maatje 36 moet blijven en iedere dag perfect gekapt, gekleed en gemake-upt rond moet lopen.

Als dat allemaal ontbreekt, verdwijnt het gevoel van samen en het gevoel van blij zijn met de ander. En dan verdwijnt de intimieit. En op zeker ook de seks.
Dat dus. En dat hoeft allemaal niet te gebeuren. Daar ben je zelf bij. Ook met kinderen kun je gewoon geliefden blijven. Kost wel moeite af en toe. Zeker de eerste jaren vreten kinderen energie. Maar goed, dan moet je bezuinigen op schermtijd. Daar valt bij vrijwel iedereen een wereld te winnen. ;)
pi_206073533
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Denk zeker dat dit soort factoren ook meespelen ja. Het vooroordeel dat vrouwen niet mogen genieten van seks is hardnekkig, zelfs onder zeer progressieve vrouwen die al veel seks hebben gehad.

Maar zelfs als je dat vooroordeel 100 procent weg zou poetsen dan zouden vrouwen (biologisch gezien) vaak wel een wat lager libido hebben denk ik. Biologisch gezien dient seks toch echt voor een groot deel voor de voortplanting, hoe klinisch dat ook klinkt.
Ja. En na de voortplanting zit die taak erop.
pi_206073537
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:

Maar zelfs als je dat vooroordeel 100 procent weg zou poetsen dan zouden vrouwen (biologisch gezien) vaak wel een wat lager libido hebben denk ik.
Dat is toch echt niet waar in mijn ervaring. Vrouwen hebben echter vaak wel wat meer nodig om het vuurtje op te stoken. Voorspel begint eigenlijk al direct na het afrollen (net als met een bbq, zo lang als de kooltjes nog een beetje gloeien is het simpel om het vuurtje weer op te stoken). En leer door te hebben wanneer je partner echt ontvlamd is. Veelgehoorde klacht: dat mannen te snel gaan en alweer klaar zijn als de vrouw er net lekker in zit.

En dat werkt twee kanten op: als je als vrouw niet tevreden bent moet je dat ook laten weten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 23 september 2022 @ 10:02:15 #64
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206073768
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Denk zeker dat dit soort factoren ook meespelen ja. Het vooroordeel dat vrouwen niet mogen genieten van seks is hardnekkig, zelfs onder zeer progressieve vrouwen die al veel seks hebben gehad.

Maar zelfs als je dat vooroordeel 100 procent weg zou poetsen dan zouden vrouwen (biologisch gezien) vaak wel een wat lager libido hebben denk ik. Biologisch gezien dient seks toch echt voor een groot deel voor de voortplanting, hoe klinisch dat ook klinkt.
Denk jij, inderdaad. Maar je denkt het fout. Niet jouw schuld, komt door de hardnekkige denkbeelden in de wereld. We hebben (hadden) een wereldberoemde seksuoloog hier in Nederland (ik heb ook nog het geluk gehad haar te zien spreken, maar dat terzijde) die hier veel onderzoek naar heeft gedaan. Vrouwen hebben net zoveel zin (‘drift’ zoals zij het noemt) maar trekken altijd aan het kortste eind (no pun intended). En dat heeft niet slechts met de orgasm gap te maken maar met véél meer. En dan ook echt veel meer. Maar niet met dat vrouwen ‘biologisch gezien’ minder zin zouden hebben.

Overigens is het dan wel weer een leuk feitje dat in lesbische relaties vrouwen meer orgasmes krijgen dan de vrouwen in hetero-relaties. Zet je toch ook weer aan het denken.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206073866
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Denk zeker dat dit soort factoren ook meespelen ja. Het vooroordeel dat vrouwen niet mogen genieten van seks is hardnekkig, zelfs onder zeer progressieve vrouwen die al veel seks hebben gehad.

Maar zelfs als je dat vooroordeel 100 procent weg zou poetsen dan zouden vrouwen (biologisch gezien) vaak wel een wat lager libido hebben denk ik. Biologisch gezien dient seks toch echt voor een groot deel voor de voortplanting, hoe klinisch dat ook klinkt.
Ik wet niet of dat is omdat seks voor een groot deel voor voortplanting zorgt.

Ik denk dat het ook een kwestie is dat veel vrouwen zich sneller over van alles druk maken: geld, zorg, werk, klusjes, de kinderen, de boodschappen, het huishouden. Tel daarbij op dat vrouwen vaak wat meer tijd nodig hebben om opgewarmd te worden en echt zin te hebben, dan is dat gen hele goede combinatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206073902
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:02 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Denk jij, inderdaad. Maar je denkt het fout. Niet jouw schuld, komt door de hardnekkige denkbeelden in de wereld. We hebben (hadden) een wereldberoemde seksuoloog hier in Nederland (ik heb ook nog het geluk gehad haar te zien spreken, maar dat terzijde) die hier veel onderzoek naar heeft gedaan. Vrouwen hebben net zoveel zin (‘drift’ zoals zij het noemt) maar trekken altijd aan het kortste eind (no pun intended). En dat heeft niet slechts met de orgasm gap te maken maar met véél meer. En dan ook echt veel meer. Maar niet met dat vrouwen ‘biologisch gezien’ minder zin zouden hebben.

Overigens is het dan wel weer een leuk feitje dat in lesbische relaties vrouwen meer orgasmes krijgen dan de vrouwen in hetero-relaties. Zet je toch ook weer aan het denken.
Het krijgen van een orgasme ben je wel ook zelf bij. Daar mag je ook best een handje (pun intended) bij helpen. Want de vanzelfsprekendheid waarmee nog steeds ervan uit wordt gegaan dat een beetje neuken wel tot een orgasme gaat leiden, is echt outdated.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206073958
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik wet niet of dat is omdat seks voor een groot deel voor voortplanting zorgt.

Ik denk dat het ook een kwestie is dat veel vrouwen zich sneller over van alles druk maken: geld, zorg, werk, klusjes, de kinderen, de boodschappen, het huishouden. Tel daarbij op dat vrouwen vaak wat meer tijd nodig hebben om opgewarmd te worden en echt zin te hebben, dan is dat gen hele goede combinatie.
Mja. Je kunt je natuurlijk ook afvragen wat libido is, er is eigenlijk niemand die daar een heel concreet antwoord op kan geven.

Wat ik vaak zie bij dit soort discussies is dat 'vrouwen meer rust nodig hebben en meer opgewarmd moeten worden', maar dan hebben ze echt wel zin! Daar zit ook zeker wat in hoor, maar als je seks als pure drift omschrijft (zoals een andere user hier deed) dan zijn er echt veel minder vrouwen die zeggen: Boeiend, we gaan nu even lekker neuken en het boeit me niet of we niet gedoucht zijn of het midden op de werkdag is. Die vrouwen zijn er wel en ook echt wel genoeg, maar gewoon een stuk minder dan mannen.

Ook omdat vrouwelijke seksualiteit anders werkt maar ook gewoon omdat veel vrouwen wat minder een primaire drift hebben. Als jij (nouja laten we een willekeurige vrouw nemen :D ) nu vraagt of ik seks wil dan zeg ik: Ja hoor prima, wanneer? Nu? Prima!

Dat werkt bij vrouwen gewoon anders. En in de praktijk zie je volgens mij wel vaker in relaties dat mannen toch wel wat makkelijker daarin zijn. Ook doordat het mannelijk orgasme vaak gewoon wat sneller werkt en op gang komt.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206073974
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het krijgen van een orgasme ben je wel ook zelf bij. Daar mag je ook best een handje (pun intended) bij helpen. Want de vanzelfsprekendheid waarmee nog steeds ervan uit wordt gegaan dat een beetje neuken wel tot een orgasme gaat leiden, is echt outdated.
Ik snap persoonlijk niet dat er mannen zijn die dat nog denken. Sommige vrouwen komen er gemakkelijk op klaar, anderen niet. Gelukkig is er nog zoveel meer dan alleen maar neuken.
pi_206073997
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Mja. Je kunt je natuurlijk ook afvragen wat libido is, er is eigenlijk niemand die daar een heel concreet antwoord op kan geven.

Wat ik vaak zie bij dit soort discussies is dat 'vrouwen meer rust nodig hebben en meer opgewarmd moeten worden', maar dan hebben ze echt wel zin! Daar zit ook zeker wat in hoor, maar als je seks als pure drift omschrijft (zoals een andere user hier deed) dan zijn er echt veel minder vrouwen die zeggen: Boeiend, we gaan nu even lekker neuken en het boeit me niet of we niet gedoucht zijn of het midden op de werkdag is. Die vrouwen zijn er wel en ook echt wel genoeg, maar gewoon een stuk minder dan mannen.

Ook omdat vrouwelijke seksualiteit anders werkt maar ook gewoon omdat veel vrouwen wat minder een primaire drift hebben. Als jij (nouja laten we een willekeurige vrouw nemen :D ) nu vraagt of ik seks wil dan zeg ik: Ja hoor prima, wanneer? Nu? Prima!

Dat werkt bij vrouwen gewoon anders. En in de praktijk zie je volgens mij wel vaker in relaties dat mannen toch wel wat makkelijker daarin zijn. Ook doordat het mannelijk orgasme vaak gewoon wat sneller werkt en op gang komt.
Die scheidslijn is niet zo hard hoor. Ik ben wat dat betreft ook meer een diesel. Terwijl mijn vrouw een jet engine heeft. ;)
pi_206074042
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik snap persoonlijk niet dat er mannen zijn die dat nog denken. Sommige vrouwen komen er gemakkelijk op klaar, anderen niet. Gelukkig is er nog zoveel meer dan alleen maar neuken.
Ik ken inderdaad geen man die dat denkt hoor. :D Dat vind ik ook altijd wel 1950 teksten: Ja maar mannen snappen niet dat je door alleen penetratie als vrouw niet klaarkomt!

Misschien een paar bouwvakkers die er nog zo instaan maar verder ben je wel heel onwetend als je dat nu nog niet weet.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206074131
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik ken inderdaad geen man die dat denkt hoor. :D Dat vind ik ook altijd wel 1950 teksten: Ja maar mannen snappen niet dat je door alleen penetratie als vrouw niet klaarkomt!

Misschien een paar bouwvakkers die er nog zo instaan maar verder ben je wel heel onwetend als je dat nu nog niet weet.
Dat ze wel weten dat alleen pompen niet voldoende is, betekent niet dat ze ook écht weten hoe ze het dan wel moeten doen.

Er zijn heel veel mannen die denken dat ze het wel weten...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206074141
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat ze wel weten dat alleen pompen niet voldoende is, betekent niet dat ze ook écht weten hoe ze het dan wel moeten doen.

Er zijn heel veel mannen die denken dat ze het wel weten...
Dat is waar.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206074631
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat ze wel weten dat alleen pompen niet voldoende is, betekent niet dat ze ook écht weten hoe ze het dan wel moeten doen.

Er zijn heel veel mannen die denken dat ze het wel weten...
Maar dan kom ik terug op dat ik het geluk heb gehad vrouwen getroffen te hebben die gewoon heel duidelijk communiceerden.

Het is dus wel een gezamenlijke verantwoordelijkheid vind ik.
pi_206074927
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar dan kom ik terug op dat ik het geluk heb gehad vrouwen getroffen te hebben die gewoon heel duidelijk communiceerden.

Het is dus wel een gezamenlijke verantwoordelijkheid vind ik.
Dat zeg ik toch ook al een aantal keer?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 23 september 2022 @ 11:53:28 #75
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206074984
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het krijgen van een orgasme ben je wel ook zelf bij. Daar mag je ook best een handje (pun intended) bij helpen. Want de vanzelfsprekendheid waarmee nog steeds ervan uit wordt gegaan dat een beetje neuken wel tot een orgasme gaat leiden, is echt outdated.
Absoluut. Maar dat was dan ook niet mijn punt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 23 september 2022 @ 11:57:27 #76
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206075032
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Mja. Je kunt je natuurlijk ook afvragen wat libido is, er is eigenlijk niemand die daar een heel concreet antwoord op kan geven.

Wat ik vaak zie bij dit soort discussies is dat 'vrouwen meer rust nodig hebben en meer opgewarmd moeten worden', maar dan hebben ze echt wel zin! Daar zit ook zeker wat in hoor, maar als je seks als pure drift omschrijft (zoals een andere user hier deed) dan zijn er echt veel minder vrouwen die zeggen: Boeiend, we gaan nu even lekker neuken en het boeit me niet of we niet gedoucht zijn of het midden op de werkdag is. Die vrouwen zijn er wel en ook echt wel genoeg, maar gewoon een stuk minder dan mannen.

Ook omdat vrouwelijke seksualiteit anders werkt maar ook gewoon omdat veel vrouwen wat minder een primaire drift hebben. Als jij (nouja laten we een willekeurige vrouw nemen :D ) nu vraagt of ik seks wil dan zeg ik: Ja hoor prima, wanneer? Nu? Prima!

Dat werkt bij vrouwen gewoon anders. En in de praktijk zie je volgens mij wel vaker in relaties dat mannen toch wel wat makkelijker daarin zijn. Ook doordat het mannelijk orgasme vaak gewoon wat sneller werkt en op gang komt.
Dit hele antwoord zit echt vol aannames en vooroordelen. Maar goed, ik heb je al een naam (en daarbij dus ook bronnen) gegeven dus je zou daar ook eens naar kunnen kijken.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_206075544
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch ook al een aantal keer?
Je mag het gewoon lezen als bevestiging. :)
  vrijdag 23 september 2022 @ 13:49:25 #78
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206076190
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2022 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit soort verhalen zijn altijd lastig want je hoort het verhaal maar van één kant en nu dan ook nog via via want TS is niet die neef. Iedereen gaat dan gelijk los op die vriendin maar je kan je afvragen of dat volledig terecht is. Verbied zij hem echt meer dan twee uur te gamen? Geeft ze daadwerkelijk 'pikstraf' (dom woord overigens) of is dit bijvoorbeeld iets dat onbewust gebeurd? Neef kan van alles zeggen maar het is volledig zijn beleving (en we krijgen het verhaal niet eens uit eerste hand). Wie weet voor eikel die neef wel niet is binnenskamers en welk aandeel hij heeft in deze situatie. Misschien trekt hij überhaupt nooit zijn muil open en weet zij van niks. Of is hij heel (emotioneel en/of fysiek) afstandelijk tot het tijd wordt om de kalender erbij te pakken. Alles kan, dus wie weet. Eens met @:loveli: intimiteit is meer dan seks. Zonder intimiteit wordt het voor sommigen dan wel velen ook lastiger om seks te hebben, zéker in een relatie.

Enige antwoord imo: ze moeten communiceren. Gek genoeg is praten voor veel stellen een stuk lastiger dan naakt aan de slag gaan met elkaar. Jij hebt daartussen eigenlijk weinig te zoeken. Zij zijn de enigen die weten wat er écht aan de hand is en derhalve is het enige advies: praten. Voor de rest zou ik me erbuiten laten.
Dit is imo het beste advies.

quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dit hele antwoord zit echt vol aannames en vooroordelen.
Dit hele topic staat vol met aannames en incorrecte generalisaties richting mannen of vrouwen als ik het zo terug lees :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_206076365
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:49 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Dit is imo het beste advies.
[..]
Dit hele topic staat vol met aannames en incorrecte generalisaties richting mannen of vrouwen als ik het zo terug lees :P
Je ontkomt nooit helemaal aan generalisaties. Feit is gewoon dat er mensen (laat ik dan dus toch maar mensen zeggen want de suggestie dat dit vaker vrouwen zijn roept weer een berg tegenreacties op) zijn die niet zo'n hoog libido hebben en dat ook echt niet gaan krijgen van wat praatsessies.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206076413
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Je ontkomt nooit helemaal aan generalisaties. Feit is gewoon dat er mensen (laat ik dan dus toch maar mensen zeggen want de suggestie dat dit vaker vrouwen zijn roept weer een berg tegenreacties op) zijn die niet zo'n hoog libido hebben en dat ook echt niet gaan krijgen van wat praatsessies.
Er zijn maar weinig mensen die geil worden van praatsessies :+
Praten met elkaar is echter wel een voorwaarde voor een goede relatie. Om te weten hoe de ander zich voelt, wat de staat is van de relatie, wat je kunt doen voor elkaar om de relatie te verbeteren.

Geilheid komt dan daarna weer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:29:36 #81
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206076541
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Je ontkomt nooit helemaal aan generalisaties. Feit is gewoon dat er mensen (laat ik dan dus toch maar mensen zeggen want de suggestie dat dit vaker vrouwen zijn roept weer een berg tegenreacties op) zijn die niet zo'n hoog libido hebben en dat ook echt niet gaan krijgen van wat praatsessies.
Er zijn inderdaad mensen die altijd een laag libido zullen hebben omdat dat gewoon bij ze hoort. Er zijn echter ook een hoop relaties die gered kunnen worden door betere communicatie. Ik ben een man, maar ik heb ook niet zin in seks als ik niet happy ben. En intimiteit valt daar voor mij als man ook onder. Knuffels, samen dingen doen, elkaar helpen met zaken, en goede communicatie is ook een pre. Goede communicatie maakt mij happy en als ik happy ben heb ik meer zin in seks omdat ik me ook beter kan ontspannen.

Ik denk dat je zowel mannen als vrouwen hebt die minder libido hebben; weet niet of dat bij vrouwen echt vaker het geval is. Ik denk dat je zowel mannen als vrouwen hebt die echt andere vormen van intimiteit nodig hebben om zin te hebben in seks; ook daar zou ik niet te snel zeggen dat mannen die intimiteit minder nodig hebben. Wat wel voor beide genders geldt is: communicatie helpt. En soms heb je daar een outsider voor nodig, niks om je voor te schamen als koppel. Niet alle relaties red je ermee, maar als er genoeg inzet is kom je een heel eind vaak.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 23 september 2022 @ 14:30:21 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206076550
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Je ontkomt nooit helemaal aan generalisaties. Feit is gewoon dat er mensen (laat ik dan dus toch maar mensen zeggen want de suggestie dat dit vaker vrouwen zijn roept weer een berg tegenreacties op) zijn die niet zo'n hoog libido hebben en dat ook echt niet gaan krijgen van wat praatsessies.
Het roept tegenreacties op omdat het onjuist is. En je kunt er ook voor kiezen om niet te praten. Daar wordt je seksleven immers een stuk beter van.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:43:00 #83
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206076655
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
En je kunt er ook voor kiezen om niet te praten. Daar wordt je seksleven immers een stuk beter van.
Ik weet hoe je het bedoeld, maar kan een flauw grapje niet laten: soms wordt je seks (leven) er best even beter op als je even niet kan praten :+ :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 23 september 2022 @ 15:38:55 #84
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206077132
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dit hele antwoord zit echt vol aannames en vooroordelen. Maar goed, ik heb je al een naam (en daarbij dus ook bronnen) gegeven dus je zou daar ook eens naar kunnen kijken.
Ik kan het, vooral aan mannen, heel goed uitleggen.
Het libido van mannen is als benzine, ontvlamt snel, staat zo in de fik, heel fel en ook snel verbruikt.
Het libido van vrouwen is als diesel. Moet eerst voorgloeien dan ontbrandt die, moet een tijd rustig warm draaien, warm lopen, en dat duurt een hele tijd. Maar als ie dan echt op temperatuur is loopt ie langer door.

Wat is beter? Voor de natuur, het overleven, natuurlijk de benzine. Ook tijdens een quickie kan een vrouw bevrucht worden. Ken een gezin daar heten de kinderen Quickie 1, Quickie 2, enz tot en met. Quickie 6. Die leven op de stoep langs een heel drukke straat. Snap je.

Maar opdat vrouwen er helemaal geen zin in zouden hebben kunnen zij ook genot beleven van seks. Sommige vrouwen zeggen zelfs ze hoeven geen orgasme, als de man maar gelukkig is. Als hij maar gelukkig is. Tja, dat vind ik nou ontroerend mooi.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_206079841
Nou moet ik zeggen dat een klein kind en een baby ook niet echt bevorderlijk is voor je seksleven. Als je dan vijf nachten kut hebt geslapen en je de zesde nacht wel goed kunt slapen vind ik het zelf ook niet zo erg om op tijd m’n nest te duiken en op standje coma te gaan :+

Maar zelfs dan zou 1x per maand wel bijzonder matig zijn.

Los van het matige seksleven van je neef is die relatie verder totaal niet levensvatbaar met het kinderachtige gedoe van die vriendin.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2022 20:09:32 ]
pi_206083661
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:38 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Ik kan het, vooral aan mannen, heel goed uitleggen.
Het libido van mannen is als benzine, ontvlamt snel, staat zo in de fik, heel fel en ook snel verbruikt.
Het libido van vrouwen is als diesel. Moet eerst voorgloeien dan ontbrandt die, moet een tijd rustig warm draaien, warm lopen, en dat duurt een hele tijd. Maar als ie dan echt op temperatuur is loopt ie langer door.

Wat is beter? Voor de natuur, het overleven, natuurlijk de benzine. Ook tijdens een quickie kan een vrouw bevrucht worden. Ken een gezin daar heten de kinderen Quickie 1, Quickie 2, enz tot en met. Quickie 6. Die leven op de stoep langs een heel drukke straat. Snap je.

Maar opdat vrouwen er helemaal geen zin in zouden hebben kunnen zij ook genot beleven van seks. Sommige vrouwen zeggen zelfs ze hoeven geen orgasme, als de man maar gelukkig is. Als hij maar gelukkig is. Tja, dat vind ik nou ontroerend mooi.
_O- Tja, er zitten wel wat waarheden in. Niet echt een oplossing voor dit soort issues alleen want de moderne vrouw zet het geluk van de man nog maar zeer zelden op de eerste plek.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206083707
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
_O- Tja, er zitten wel wat waarheden in. Niet echt een oplossing voor dit soort issues alleen want de moderne vrouw zet het geluk van de man nog maar zeer zelden op de eerste plek.
Gelukkig maar. Net zoals een man het geluk van de vrouw op de eerste plek moet zetten. Jezelf opofferen is voor niemand goed en is ook niet sexy.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206084031
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Gelukkig maar. Net zoals een man het geluk van de vrouw op de eerste plek moet zetten. Jezelf opofferen is voor niemand goed en is ook niet sexy.
Eens hoor.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206084635
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:11 schreef miss_sly het volgende:

een kwestie is dat veel vrouwen zich sneller over van alles druk maken: geld, zorg, werk, klusjes, de kinderen, de boodschappen, het huishouden.
Daar hebben ze toch een partner voor?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206084658
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik wet niet of dat is omdat seks voor een groot deel voor voortplanting zorgt.

Ik denk dat het ook een kwestie is dat veel vrouwen zich sneller over van alles druk maken: geld, zorg, werk, klusjes, de kinderen, de boodschappen, het huishouden. Tel daarbij op dat vrouwen vaak wat meer tijd nodig hebben om opgewarmd te worden en echt zin te hebben, dan is dat gen hele goede combinatie.
Je doet een beetje alsof mannen de hele dag uit hun neus vreten... wat meestal niet zo is.
pi_206084685
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 11:18 schreef Halcon het volgende:

[..]
Je doet een beetje alsof mannen de hele dag uit hun neus vreten... wat meestal niet zo is.
Dat doe ik niet. Ik zeg dat veel vrouwen zich sneller druk maken over van alles. Daarmee zeg ik geenzins en bedoel ik ook niet te zeggen dat mannen niets doen. Het er druk over maken is iets heel anders.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206084692
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2022 11:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat doe ik niet. Ik zeg dat veel vrouwen zich sneller druk maken over van alles. Daarmee zeg ik geenzins en bedoel ik ook niet te zeggen dat mannen niets doen. Het er druk over maken is iets heel anders.
Denk dat mannen zich ook wel druk maken over dingen, maar over het algemeen dingen beter weten te organiseren.

Tenminste, dat is wat ik in mijn omgeving zie.
pi_206084704
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 11:24 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk dat mannen zich ook wel druk maken over dingen, maar over het algemeen dingen beter weten te organiseren.

Tenminste, dat is wat ik in mijn omgeving zie.
Het gaat helemaal niet over of een van beide iets beter kan. Ik denk dat in de aard van veel vrouwen zit dat men zich veel meer druk maakt over zaken. Of alles wel goed zal lopen, ook al is het allemaal geregeld.

Overigens zie ik in mijn omgeving veel vrouwen die ontzettend goed kunnen organiseren. Dus wellicht zit er bij ons beide ook een bias :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 24 september 2022 @ 11:59:38 #94
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206084990
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2022 11:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het gaat helemaal niet over of een van beide iets beter kan. Ik denk dat in de aard van veel vrouwen zit dat men zich veel meer druk maakt over zaken. Of alles wel goed zal lopen, ook al is het allemaal geregeld.

Overigens zie ik in mijn omgeving veel vrouwen die ontzettend goed kunnen organiseren. Dus wellicht zit er bij ons beide ook een bias :)
Dit idd!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 24 september 2022 @ 12:22:16 #95
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206085230
Sowieso vrij nutteloos om er standaard vanuit te gaan dat vrouwen of mannen iets beter kunnen dan het andere geslacht. Veel nuttiger om te kijken naar het individu.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_206088140
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 11:24 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk dat mannen zich ook wel druk maken over dingen, maar over het algemeen dingen beter weten te organiseren.

Tenminste, dat is wat ik in mijn omgeving zie.
Ik denk wel dat die man seks dan als even een snelle ontspanning kan zien en afdrijven van zijn stress, waar 'de vrouw' dan eerder eerst rust in het hoofd nodig heeft vooraleer er ontspanning kan komen en dan vanzelf zin in seks.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 24 september 2022 @ 18:34:26 #97
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206088216
Je zorgen maken of het huishouden goed georganiseerd is dat is natuurlijk geen reden om je partner te chanteren met seks.
pi_206089112
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 18:34 schreef Hexagon het volgende:
Je zorgen maken of het huishouden goed georganiseerd is dat is natuurlijk geen reden om je partner te chanteren met seks.
Misschien vinden sommige vrouwen dat wel kicken dat ze hun partner zo in hun macht hebben. Zonder meteen nat te worden
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 25 september 2022 @ 06:55:06 #99
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206093000
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 18:34 schreef Hexagon het volgende:
Je zorgen maken of het huishouden goed georganiseerd is dat is natuurlijk geen reden om je partner te chanteren met seks.
Ik denk niet dat ze hem chanteert met seks, maar smoesjes zoekt om onder de half verplichte, afgesproken beurt uit te komen.

Iedereen valt hier wel over haar ‘chantage’, maar dat hij een datum ‘afdwingt’ om dan over iemand heen te gaan die er helemaal geen trek in heeft hoor ik niemand over.

Het is een toxische cirkel zo die ze met z’n tweeen ervan gemaakt hebben. Seks gaat igg er niet beter op worden zo.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 26 september 2022 @ 10:44:17 #100
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206106305
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
_O- Tja, er zitten wel wat waarheden in. Niet echt een oplossing voor dit soort issues alleen want de moderne vrouw zet het geluk van de man nog maar zeer zelden op de eerste plek.
Neen Pietje, Het gaat niet er om dat (moderne?) vrouwen het geluk van hun man op de eerste plaats zetten. Voor een deel van de vrouwen bestaat hun geluk uit hun man en (heel vaak) kinderen. Als die gelukkig zijn is zij ook gelukkig. Ook als ze dan niet klaarkomt bij sex met hem. Vrouwen zijn geen dieren die alleen hun lusten belangrijk vinden. Vrouwen zijn sociale wezens. Mannen ook, zijn ook heel sociaal. Denk vaak socialer dan de gemiddelde vrouw. Maar daar gaat het niet om, we zijn niet gelijk. Dat mag. Het gaat om gelijkwaardigheid, met in acht name van de aard van het beestje.
Vind dit meer een sociaal geologisch iets dan te maken hebbend met modern of ouderwets. Alsof de westerse vrouw nou oh zo modern is. Mijn idee en ervaring is als vrouwen net zoveel mogelijkheden, financieel en vrijheden, als de westerse ze heel modern kunnen zijn en toch het geluk van man en kinderen, gezin, helemaal bovenaan kunnen stellen.
Dat is van sommige westerse vrouwen een manier om zichzelf een pluimpje te geven. Of ikke ikke ikke nou een teken van modern bij de tijd zijn is .... Ik zie het als een karaktereigenschap die hier in het Europese Westen graag gepropageerd wordt door de politiek om meer belastingen te kunnen innen (op de lonen van al die zelfstandige moderne vrouwen) en minder uitkeringen aan bv. alleenstaande moeders. Ik meen te weten vanaf dat de kinderen 5 jaar zijn worden moeders gedacht te kunnen gaan werken, zelfstandig te zijn dus dat scheel weer een gezinnetje in de bijstand. En dat besluiten altijd mensen die zelf ruim een ton verdienen.

Dus bedenk vrouw, wat je je wenst, modern zelfstandig veel libido en orgasmes of een gelukkig leven met je gezinnetje.

Sommige vrouwen zien de man nog altijd als een paard, overdag de kar trekken en 's nachts als een dekhengst in bed tekeer gaan. Neen dat gaat echt niet dames! DAT is dus niet modern, dat doen we dus echt niet meer.

:) _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_206106433
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:44 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Neen Pietje, Het gaat niet er om dat (moderne?) vrouwen het geluk van hun man op de eerste plaats zetten. Voor een deel van de vrouwen bestaat hun geluk uit hun man en (heel vaak) kinderen. Als die gelukkig zijn is zij ook gelukkig. Ook als ze dan niet klaarkomt bij sex met hem. Vrouwen zijn geen dieren die alleen hun lusten belangrijk vinden. Vrouwen zijn sociale wezens. Mannen ook, zijn ook heel sociaal. Denk vaak socialer dan de gemiddelde vrouw. Maar daar gaat het niet om, we zijn niet gelijk. Dat mag. Het gaat om gelijkwaardigheid, met in acht name van de aard van het beestje.
Vind dit meer een sociaal geologisch iets dan te maken hebbend met modern of ouderwets. Alsof de westerse vrouw nou oh zo modern is. Mijn idee en ervaring is als vrouwen net zoveel mogelijkheden, financieel en vrijheden, als de westerse ze heel modern kunnen zijn en toch het geluk van man en kinderen, gezin, helemaal bovenaan kunnen stellen.
Dat is van sommige westerse vrouwen een manier om zichzelf een pluimpje te geven. Of ikke ikke ikke nou een teken van modern bij de tijd zijn is .... Ik zie het als een karaktereigenschap die hier in het Europese Westen graag gepropageerd wordt door de politiek om meer belastingen te kunnen innen (op de lonen van al die zelfstandige moderne vrouwen) en minder uitkeringen aan bv. alleenstaande moeders. Ik meen te weten vanaf dat de kinderen 5 jaar zijn worden moeders gedacht te kunnen gaan werken, zelfstandig te zijn dus dat scheel weer een gezinnetje in de bijstand. En dat besluiten altijd mensen die zelf ruim een ton verdienen.

Dus bedenk vrouw, wat je je wenst, modern zelfstandig veel libido en orgasmes of een gelukkig leven met je gezinnetje.

Sommige vrouwen zien de man nog altijd als een paard, overdag de kar trekken en 's nachts als een dekhengst in bed tekeer gaan. Neen dat gaat echt niet dames! DAT is dus niet modern, dat doen we dus echt niet meer.

:) _O- _O-
Ben het grotendeels wel met je eens hoor. Maar de moderne cultuur zorgt ervoor dat mensen in verwarring raken juist doordat dit soort biologische verschillen ontkend worden.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 26 september 2022 @ 11:11:19 #102
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206106624
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Gelukkig maar. Net zoals een man het geluk van de vrouw op de eerste plek moet zetten. Jezelf opofferen is voor niemand goed en is ook niet sexy.
Daar heb je gelijk in, maar in mijn beleving is het zo dat mannen meestal het geluk van de vrouw (en dus ook dat van hun kinderen, het een kan niet lukken zonder het andere) op de eerste plaats zetten. Zeker bij de wat traditionelere relaties en huwelijken. Man werkt meer buitenshuis, als ie thuis is zijn er vaak ook nog veel mannenklusjes of waar hij moet meehelpen (grote inkopen bij supermarkt, slepen met de boodschappen). En dan al die dingen die hij moet doen of mee moet doen wat zijn vrouw verlangt, zodat de huisvrede niet scheef hangt. In het weekend naar de schoonouders, naar "opa en oma". En dan moet ie ook nog praten en haar beglücken met een orgasme. Ik zeg maar zo (zie mijn onderschrift) ......

Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 26 september 2022 @ 11:14:08 #103
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206106658
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ben het grotendeels wel met je eens hoor. Maar de moderne cultuur zorgt ervoor dat mensen in verwarring raken juist doordat dit soort biologische verschillen ontkend worden.
Dus .... Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_206107455
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:11 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in, maar in mijn beleving is het zo dat mannen meestal het geluk van de vrouw (en dus ook dat van hun kinderen, het een kan niet lukken zonder het andere) op de eerste plaats zetten. Zeker bij de wat traditionelere relaties en huwelijken. Man werkt meer buitenshuis, als ie thuis is zijn er vaak ook nog veel mannenklusjes of waar hij moet meehelpen (grote inkopen bij supermarkt, slepen met de boodschappen). En dan al die dingen die hij moet doen of mee moet doen wat zijn vrouw verlangt, zodat de huisvrede niet scheef hangt. In het weekend naar de schoonouders, naar "opa en oma". En dan moet ie ook nog praten en haar beglücken met een orgasme. Ik zeg maar zo (zie mijn onderschrift) ......

Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek

Dat is een volledig juiste analyse. Ben ook wel een beetje klaar met het feministische gedram eigenlijk.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206107507
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat is een volledig juiste analyse. Ben ook wel een beetje klaar met het feministische gedram eigenlijk.
Als dat het idee is, dan is een gesprek verder wel uitgesloten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 26 september 2022 @ 23:28:58 #106
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206114505
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:44 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Neen Pietje, Het gaat niet er om dat (moderne?) vrouwen het geluk van hun man op de eerste plaats zetten. Voor een deel van de vrouwen bestaat hun geluk uit hun man en (heel vaak) kinderen. Als die gelukkig zijn is zij ook gelukkig. Ook als ze dan niet klaarkomt bij sex met hem. Vrouwen zijn geen dieren die alleen hun lusten belangrijk vinden. Vrouwen zijn sociale wezens. Mannen ook, zijn ook heel sociaal. Denk vaak socialer dan de gemiddelde vrouw. Maar daar gaat het niet om, we zijn niet gelijk. Dat mag. Het gaat om gelijkwaardigheid, met in acht name van de aard van het beestje.
Vind dit meer een sociaal geologisch iets dan te maken hebbend met modern of ouderwets. Alsof de westerse vrouw nou oh zo modern is. Mijn idee en ervaring is als vrouwen net zoveel mogelijkheden, financieel en vrijheden, als de westerse ze heel modern kunnen zijn en toch het geluk van man en kinderen, gezin, helemaal bovenaan kunnen stellen.
Dat is van sommige westerse vrouwen een manier om zichzelf een pluimpje te geven. Of ikke ikke ikke nou een teken van modern bij de tijd zijn is .... Ik zie het als een karaktereigenschap die hier in het Europese Westen graag gepropageerd wordt door de politiek om meer belastingen te kunnen innen (op de lonen van al die zelfstandige moderne vrouwen) en minder uitkeringen aan bv. alleenstaande moeders. Ik meen te weten vanaf dat de kinderen 5 jaar zijn worden moeders gedacht te kunnen gaan werken, zelfstandig te zijn dus dat scheel weer een gezinnetje in de bijstand. En dat besluiten altijd mensen die zelf ruim een ton verdienen.

Dus bedenk vrouw, wat je je wenst, modern zelfstandig veel libido en orgasmes of een gelukkig leven met je gezinnetje.

Sommige vrouwen zien de man nog altijd als een paard, overdag de kar trekken en 's nachts als een dekhengst in bed tekeer gaan. Neen dat gaat echt niet dames! DAT is dus niet modern, dat doen we dus echt niet meer.

:) _O- _O-
Het is een wisselwerking. Als de man goed voor haar is, er verdere intimiteit is ed dan zal het vaker voorkomen dat een vrouw prima tevreden is zonder (elke keer) klaarkomen.
Is de man een hork, geeft hij haar het gevoel niet te geven om hoe zij zich voelt ed dan zal de zin in seks tot een nulpunt dalen, met of zonder orgasmes.

Dit heeft bar weinig met moderne of traditionele vrouw te maken. Maar gaat om hoe is de relatie.
Is er genegenheid, begrip en intimiteit buiten seks om dan wil je graag de ander plezieren. Dan is seks als je eigenlijk net zo lief had willen gaan slapen bv helemaal niet erg. Is het toch fijn het te doen, ook al kom je zelf niet klaar (bv alleen even pijpen). Dan wil je dat zelf graag doen.
Maar dat moet niet altijd zo zijn, algemeen moet seks voor beiden erg prettig zijn en andersom zal de man ook moeten zien dat je bv erg moe bent, of een rotdag hebt gehad. Om dan gewoon even te knuffelen en het daarbij te houden voor die dag. Dat hoort ook iets te zijn dat hij graag uit zichzelf doet.

Wat funest is is gedram en afwijzing. Dat geld voor beide kanten. Als dat te vaak gebeurd gaat er iets stuk.
En dat is wat je in het vb in de OP ziet. Gedram en afwijzing van beide kanten. Beide voelen zich gefrustreerd. De afspraken voor wel seks maken het erger. Hij verheugt zich erop, maar krijgt toch niet wat hij wil (een vrouw die hem wil, of dat nu met orgasme of zonder is). Zij zet zich vooraf al schrap, zoekt uitvluchten, maakt zich zo druk erom dat het ook nooit prettig kan worden.
Hij dramt met het verplichte nummertje, zij dramt om randzaken (bv dat gamen). Hij wijst haar af in intimiteit, zij wijst hem af met seks.
En zo wordt de afstand steeds groter. Beide willen graag iets van de ander en beide zorgen er zelf voor dat de kans daarop steeds kleiner wordt.

Pietje puk heeft naar mijn mening gelijk als hij zegt dat dit heel erg moeilijk op te lossen is. Dat kan als er even een onbalans is en daar gelijk wat mee gedaan wordt, maar als dit langer duurt geld vrijwel altijd dat het niet meer goed komt.
Hoe je begrip, intimiteit en seks invult verschilt, maar mist er 1 van die drie dan gaat het ook steeds slechter met de andere twee. Dan pas je eigenlijk niet goed bij elkaar en zou het beter zijn niet bij elkaar te blijven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 26 september 2022 @ 23:41:57 #107
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206114582
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat is een volledig juiste analyse. Ben ook wel een beetje klaar met het feministische gedram eigenlijk.
Hoe is wat hij daar zegt een vb van feministisch gedram?
Hij beschrijft juist de meer traditionele relatie. Nou ja, de ‘mindere’ kanten ervan dan.

Juist in een meer traditionele setting zijn er meer dingen die je ‘moet’ doen omdat het zo hoort. Rolverdeling en zaken om de vrede te bewaren.
Als je traditioneel ingesteld bent vindt je dat waarschijnlijk ook wel prettig, zelfs als je een keertje diep moet zuchten als je de kliko aan de weg moet zetten na je werk, of mee moet naar moeders terwijl je liever een tukje op de bank zou doen.

De ‘feminist’ zal eerder van het wie het eerste thuis is zet die kliko aan de weg zijn. En van het ik ga naar moeders, zie je later weer.
Maar ook dat heeft mogelijke nadelen. Het idee dat een partner een aanvulling moet zijn naast het zelfstandige leven. Wat te ver kan gaan waardoor je elkaar kwijt raakt.

Naar mijn mening is het een balans tussen graag wat voor de ander over hebben en je eigen ding kunnen doen.
Een beetje rolverdeling (hoe je dat dan ook invult) en vrijheid.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206115801
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 23:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Hoe is wat hij daar zegt een vb van feministisch gedram?
Hij beschrijft juist de meer traditionele relatie. Nou ja, de ‘mindere’ kanten ervan dan.

Juist in een meer traditionele setting zijn er meer dingen die je ‘moet’ doen omdat het zo hoort. Rolverdeling en zaken om de vrede te bewaren.
Als je traditioneel ingesteld bent vindt je dat waarschijnlijk ook wel prettig, zelfs als je een keertje diep moet zuchten als je de kliko aan de weg moet zetten na je werk, of mee moet naar moeders terwijl je liever een tukje op de bank zou doen.

De ‘feminist’ zal eerder van het wie het eerste thuis is zet die kliko aan de weg zijn. En van het ik ga naar moeders, zie je later weer.
Maar ook dat heeft mogelijke nadelen. Het idee dat een partner een aanvulling moet zijn naast het zelfstandige leven. Wat te ver kan gaan waardoor je elkaar kwijt raakt.

Naar mijn mening is het een balans tussen graag wat voor de ander over hebben en je eigen ding kunnen doen.
Een beetje rolverdeling (hoe je dat dan ook invult) en vrijheid.
Na, niet helemaal eerlijk van me misschien. Maar soms is juist het extreem geforceerd zoeken naar een balans erg funest voor relaties. Ik schreef deze post op de avond dat ik een uitzending van Tim Hofman keek.

In die uitzending ging men eerst vragen hoe de verdeling bij allerlei zaken in de relatie was geregeld (wie doet welk klusje?) en tot slot kwamen ze aan op het onderwerp van voorbehoedsmiddelen. Surprise surprise, de vrouw neemt vaker de verantwoordelijkheid voor het kopen of gebruiken van voorbehoedsmiddelen. En Tim vond dat allemaal erg onrechtvaardig.

Ik vind op zo'n manier naar relaties kijken potentieel destructief. Het wakkert (zelfs ook in die uitzending) boosheid aan bij vrouwen dat het allemaal heel onrechtvaardig is en je gaat zo steeds meer beiden een soort afvinklijstje bijhouden.

Mijn visie, maar die ken je inmiddels, is dat veel dingen ook een beetje gaan zoals ze gaan en dat de relaties waarbij veel verdelingen automatisch gaan vaak het beste lopen. Ik kom uit een omgeving waar vrouwen vrijwel altijd parttime werken en ook oudere vrouwelijke kennissen of familie altijd parttime hebben gewerkt. Dat was of is geen patriarchale onderdrukking, dat is vaak gewoon een luxe. De man werkt en haalt het geld binnen, de vrouw neemt meer de zorg voor het kind op zich. En heeft daarnaast voldoende tijd voor andere dingen.

Een wat denk je? Die rolverdeling werkte en werkt vaak verrassend goed. Beide partners hebben iets voor elkaar over. Ik neem aan ook op seksueel gebied maar daar ben ik niet bij natuurlijk. ;)

Het feministische gedram waar ik op doelde is dus wat mij betreft heel erg geforceerd zoeken naar een balans hierin. Ik geloof meer in een soort traditionele verdeling waarbij je dingen voor elkaar over hebt en niet altijd maar heel geforceerd naar een 50/50 balans op zoek bent.

Er zit gewoon heel veel verontwaardiging en vermeende gevoelens van onrecht in mensen tegenwoordig.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206116036
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 09:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Na, niet helemaal eerlijk van me misschien. Maar soms is juist het extreem geforceerd zoeken naar een balans erg funest voor relaties. Ik schreef deze post op de avond dat ik een uitzending van Tim Hofman keek.

In die uitzending ging men eerst vragen hoe de verdeling bij allerlei zaken in de relatie was geregeld (wie doet welk klusje?) en tot slot kwamen ze aan op het onderwerp van voorbehoedsmiddelen. Surprise surprise, de vrouw neemt vaker de verantwoordelijkheid voor het kopen of gebruiken van voorbehoedsmiddelen. En Tim vond dat allemaal erg onrechtvaardig.

Ik vind op zo'n manier naar relaties kijken potentieel destructief. Het wakkert (zelfs ook in die uitzending) boosheid aan bij vrouwen dat het allemaal heel onrechtvaardig is en je gaat zo steeds meer beiden een soort afvinklijstje bijhouden.

Mijn visie, maar die ken je inmiddels, is dat veel dingen ook een beetje gaan zoals ze gaan en dat de relaties waarbij veel verdelingen automatisch gaan vaak het beste lopen. Ik kom uit een omgeving waar vrouwen vrijwel altijd parttime werken en ook oudere vrouwelijke kennissen of familie altijd parttime hebben gewerkt. Dat was of is geen patriarchale onderdrukking, dat is vaak gewoon een luxe. De man werkt en haalt het geld binnen, de vrouw neemt meer de zorg voor het kind op zich. En heeft daarnaast voldoende tijd voor andere dingen.

Een wat denk je? Die rolverdeling werkte en werkt vaak verrassend goed. Beide partners hebben iets voor elkaar over. Ik neem aan ook op seksueel gebied maar daar ben ik niet bij natuurlijk. ;)

Het feministische gedram waar ik op doelde is dus wat mij betreft heel erg geforceerd zoeken naar een balans hierin. Ik geloof meer in een soort traditionele verdeling waarbij je dingen voor elkaar over hebt en niet altijd maar heel geforceerd naar een 50/50 balans op zoek bent.

Er zit gewoon heel veel verontwaardiging en vermeende gevoelens van onrecht in mensen tegenwoordig.
Welke uitzending was dat? Ik heb wel even zin om te lachen en mij te ergeren tegelijkertijd.

Tim Hofman neem ik verder niet serieus. Zo’n archetype ‘good guy’ die altijd precies het juiste zegt om maar aardig gevonden te worden. Zijn vriendin is ook al jaren geleden zo enorm opgedroogd van hem dat ze daar een documentaire over heeft gemaakt. Waar hij dan ook weer met zijn hypocriete kop in verschijnt.
pi_206116393
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 09:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Welke uitzending was dat? Ik heb wel even zin om te lachen en mij te ergeren tegelijkertijd.

Tim Hofman neem ik verder niet serieus. Zo’n archetype ‘good guy’ die altijd precies het juiste zegt om maar aardig gevonden te worden. Zijn vriendin is ook al jaren geleden zo enorm opgedroogd van hem dat ze daar een documentaire over heeft gemaakt. Waar hij dan ook weer met zijn hypocriete kop in verschijnt.
https://www.npostart.nl/pak-de-macht/25-09-2022/BV_101408013

Deze is het, begint na 20 minuten ofzo. Provocerend gezeur vond ik het.

Benieuwd hoe het inderdaad is afgelopen met zijn vriendin. Maar dat is ook echt een borderliner.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  dinsdag 27 september 2022 @ 10:38:03 #111
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206116413
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 09:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Na, niet helemaal eerlijk van me misschien. Maar soms is juist het extreem geforceerd zoeken naar een balans erg funest voor relaties. Ik schreef deze post op de avond dat ik een uitzending van Tim Hofman keek.

In die uitzending ging men eerst vragen hoe de verdeling bij allerlei zaken in de relatie was geregeld (wie doet welk klusje?) en tot slot kwamen ze aan op het onderwerp van voorbehoedsmiddelen. Surprise surprise, de vrouw neemt vaker de verantwoordelijkheid voor het kopen of gebruiken van voorbehoedsmiddelen. En Tim vond dat allemaal erg onrechtvaardig.

Ik vind op zo'n manier naar relaties kijken potentieel destructief. Het wakkert (zelfs ook in die uitzending) boosheid aan bij vrouwen dat het allemaal heel onrechtvaardig is en je gaat zo steeds meer beiden een soort afvinklijstje bijhouden.

Mijn visie, maar die ken je inmiddels, is dat veel dingen ook een beetje gaan zoals ze gaan en dat de relaties waarbij veel verdelingen automatisch gaan vaak het beste lopen. Ik kom uit een omgeving waar vrouwen vrijwel altijd parttime werken en ook oudere vrouwelijke kennissen of familie altijd parttime hebben gewerkt. Dat was of is geen patriarchale onderdrukking, dat is vaak gewoon een luxe. De man werkt en haalt het geld binnen, de vrouw neemt meer de zorg voor het kind op zich. En heeft daarnaast voldoende tijd voor andere dingen.

Een wat denk je? Die rolverdeling werkte en werkt vaak verrassend goed. Beide partners hebben iets voor elkaar over. Ik neem aan ook op seksueel gebied maar daar ben ik niet bij natuurlijk. ;)

Het feministische gedram waar ik op doelde is dus wat mij betreft heel erg geforceerd zoeken naar een balans hierin. Ik geloof meer in een soort traditionele verdeling waarbij je dingen voor elkaar over hebt en niet altijd maar heel geforceerd naar een 50/50 balans op zoek bent.

Er zit gewoon heel veel verontwaardiging en vermeende gevoelens van onrecht in mensen tegenwoordig.
Tim hofman is gewoon een slappe zak hooi, dat heeft ook bar weinig met feministisch gedram te maken. Type deurmat.

Ik ben redelijk feministisch, meer in de geest van de eerste golf en gedeeltelijk de tweede. De derde heb ik minder mee.
Maar ik ben toen mijn nakomeling klein was thuis moeder geweest. En dat was idd een luxe, dat het daardoor logisch was dat ik het huishouden deed e.d. bijt in het geheel niet met het feminisme.
Geforceerde taakverdeling is nooit fijn. Maar feminisme gaat niet over perse een 50/50 balans willen. Het gaat over geen vanzelfsprekendheid in de taakverdeling omdat je vrouw (of man) bent. Geen had je maar geen man moeten worden als je moe van je werk komt en de kliko er nog staat. Geen had je maar geen vrouw moeten worden als de baby een vieze luier heeft.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206116497
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Tim hofman is gewoon een slappe zak hooi, dat heeft ook bar weinig met feministisch gedram te maken. Type deurmat.

Ik ben redelijk feministisch, meer in de geest van de eerste golf en gedeeltelijk de tweede. De derde heb ik minder mee.
Maar ik ben toen mijn nakomeling klein was thuis moeder geweest. En dat was idd een luxe, dat het daardoor logisch was dat ik het huishouden deed e.d. bijt in het geheel niet met het feminisme.
Geforceerde taakverdeling is nooit fijn. Maar feminisme gaat niet over perse een 50/50 balans willen. Het gaat over geen vanzelfsprekendheid in de taakverdeling omdat je vrouw (of man) bent. Geen had je maar geen man moeten worden als je moe van je werk komt en de kliko er nog staat. Geen had je maar geen vrouw moeten worden als de baby een vieze luier heeft.
Maar dan zijn we het wel aardig eens. Kijk, mijn stelling is eigenlijk als volgt:

Als je 100 mannen en 100 vrouwen hebt (in hetero relaties dus) dan zullen denk ik 75 van die mannen meer de traditionele mannentaken op zich nemen en 75 vrouwen wat meer de zorggerichte taken. Ik ben er dus in het nature/nurture debat niet helemaal overtuigd dat taakverdelingen helemaal volledig vrijblijvend in te vullen zijn. Daar zit ook een biologische component bij. Tegelijkertijd vind ik natuurlijk absoluut dat vrouwen als ze traditionele mannentaken willen oppakken daar 100 procent vrij in moeten zijn en andersom.

Je bent natuurlijk vaak geneigd je eigen visie te projecteren op situaties maar ik denk dat bij een meerderheid van de mensen een meer traditionele verdeling ze ontzettend zou kunnen helpen bij hun doodongelukkige leventje. Ken meerdere vrouwen van begin 30 (nog geen kids, want dat moet natuurlijk pas op je 35ste tegenwoordig! Als het echt niet meer anders kan) die met een burn-out thuis zitten omdat ze vooral door de samenleving en omgeving gepusht zijn richting een carrière waar ze eigenlijk helemaal niet voor gemaakt zijn.

Ken ook vrouwen die mooi op tijd (midden 20) voor huisje boompje beestje gingen. En die zijn zeer content met hun leven. Ik zet het wat idealistisch en zwart-wit neer nu. Ik ken ook wel vrouwen die wat geharder zijn en wel gewoon gemaakt zijn voor een fulltime carrière. Maar dat is volgens mij een minderheid.

Anyway, hoe verhoudt dit zich nu aan het balansverhaal? Dat ik denk dat mensen mogen inzien dat een wat meer traditionele balans helemaal niet zo verkeerd is.

Overigens ben ik (je zou het niet zeggen misschien) zelf best een zorgzame man die zeer veel traditionele vrouwentaken oppakt. ;)
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206116870
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Ik ben redelijk feministisch, meer in de geest van de eerste golf en gedeeltelijk de tweede.
Maar dat is dan gewoon dat je gelooft in gelijke rechten voor vrouwen en mannen neem ik aan. Op die manier is vrijwel iedereen feminist denk ik.
pi_206116872
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
https://www.npostart.nl/pak-de-macht/25-09-2022/BV_101408013

Deze is het, begint na 20 minuten ofzo. Provocerend gezeur vond ik het.

Benieuwd hoe het inderdaad is afgelopen met zijn vriendin. Maar dat is ook echt een borderliner.
Ik ga popcorn maken! ;)
  dinsdag 27 september 2022 @ 12:28:28 #115
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_206117437
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 06:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ze hem chanteert met seks, maar smoesjes zoekt om onder de half verplichte, afgesproken beurt uit te komen.

Iedereen valt hier wel over haar ‘chantage’, maar dat hij een datum ‘afdwingt’ om dan over iemand heen te gaan die er helemaal geen trek in heeft hoor ik niemand over.

Het is een toxische cirkel zo die ze met z’n tweeen ervan gemaakt hebben. Seks gaat igg er niet beter op worden zo.
Heb niet alles meer gelezen maar de suggestie voor een datum komt niet van m’n neef.

Overigens ga ik hem alleen, desgevraagd, advies geven. Anders dus niet :-)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 27 september 2022 @ 13:06:18 #116
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206117814
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 11:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar dat is dan gewoon dat je gelooft in gelijke rechten voor vrouwen en mannen neem ik aan. Op die manier is vrijwel iedereen feminist denk ik.
Ieder mens met meer dan twee hersencellen is een feminist Idd.
Femnazi’s e.d. zijn uitwassen, het gaat hun niet om feminisme, maar om een soort van wraak ofzo.
Hier in Nederland zit het aardig goed. Er zijn nog wat kleine dingetjes op maatschappelijk niveau, maar daar valt omheen te werken. Je krijgt iig geen ontslagbriefje met een felicitatie meer als je trouwt bv.
Sterker nog, ik denk dat om gelijkwaardigheid te verbeteren we op dit moment beter naar de rechten en maatschappelijke verwachtingen van mannen kunnen kijken. Daar valt nog wel een beetje te verbeteren aan rechten (vaderschap, gemiddeld genomen hogere straffen voor vergelijkbare delicten e.d.) en aan maatschappelijke keuze vrijheid.

Ik kopieer even de definitie van feminisme….

feminisme

feminisme logo #1000
het feminisme zelfst.naamw. Uitspraak: [femiˈnɪsmə] beweging die ernaar streeft dat vrouwen dezelfde rechten en mogelijkheden als mannen krijgen Synoniem: vrouwenbeweging © Kernerman Dictionaries. Synoniemenvrouwenbeweging TaaladviesEen dolle mina is e...
Gevonden op https://www.woorden.org/woord/feminisme
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206117830
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 13:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ieder mens met meer dan twee hersencellen is een feminist Idd.
Femnazi’s e.d. zijn uitwassen, het gaat hun niet om feminisme, maar om een soort van wraak ofzo.
Hier in Nederland zit het aardig goed. Er zijn nog wat kleine dingetjes op maatschappelijk niveau, maar daar valt omheen te werken. Je krijgt iig geen ontslagbriefje met een felicitatie meer als je trouwt bv.
Sterker nog, ik denk dat om gelijkwaardigheid te verbeteren we op dit moment beter naar de rechten en maatschappelijke verwachtingen van mannen kunnen kijken. Daar valt nog wel een beetje te verbeteren aan rechten (vaderschap, gemiddeld genomen hogere straffen voor vergelijkbare delicten e.d.) en aan maatschappelijke keuze vrijheid.

Ik kopieer even de definitie van feminisme….

feminisme

feminisme logo #1000
het feminisme zelfst.naamw. Uitspraak: [femiˈnɪsmə] beweging die ernaar streeft dat vrouwen dezelfde rechten en mogelijkheden als mannen krijgen Synoniem: vrouwenbeweging © Kernerman Dictionaries. Synoniemenvrouwenbeweging TaaladviesEen dolle mina is e...
Gevonden op https://www.woorden.org/woord/feminisme
Helemaal mee eens.
pi_206117905
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
https://www.npostart.nl/pak-de-macht/25-09-2022/BV_101408013

Deze is het, begint na 20 minuten ofzo. Provocerend gezeur vond ik het.

Benieuwd hoe het inderdaad is afgelopen met zijn vriendin. Maar dat is ook echt een borderliner.
Ik heb het gekeken. Die Tim Hofman is echt een waanzinnig slechte journalist. Hij is vooral een activist. Want hij brengt niet de feiten en wil ze ook niet brengen.

Een mannenpil die bij 90% van de mannen werkt... die werkt niet. 10% is echt een extreem slechte score. Veel slechter dan periodieke onthouding bijvoorbeeld. En condooms. En de pil. En het spiraaltje. Enz.

Dan is de vraag stellen 'wil je de mannenpil misschien gebruiken' niet representatief. Want dat suggereert het slikken van een pilletje. En zelfs dan is er nog: tussen zeggen en doen zit een wereld van verschil. En de Nederlandse man zal daar relatief veel voor open staan, maar het is niet interessant als je het niet uit kan rollen over een groot deel van de wereld.

Waar het dus hangt is dat men er vanuit gaat dat de toedieningswijze maakt dat er maar een heel beperkte basis is van klanten. Dat zal vast gewoon onderzocht zijn, want de farmaceutische industrie verdient nu eenmaal heel graag veel geld. En als ik hoor wat er voor is vereist zeg ik ook: never.

Zie maar eens hoeveel moeite het kost om mensen een booster te laten nemen...

Als Tim het allemaal zo oneerlijk vindt dat bedrijven geen producten op de markt willen brengen die ze met verlies moeten verkopen, dan is het misschien een idee dat hij vanaf nu gaat betalen om op TV te komen. Te beginnen met het vergoeden van de psychische schade van alle kijkers. ;)
  dinsdag 27 september 2022 @ 13:27:52 #119
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206118003
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:28 schreef nils7 het volgende:

[..]
Heb niet alles meer gelezen maar de suggestie voor een datum komt niet van m’n neef.

Overigens ga ik hem alleen, desgevraagd, advies geven. Anders dus niet :-)
Maar wel omdat hij gefrustreerd is over te weinig seks. Er de wanneer dan een keer wel vraag ligt.

Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat hij een naarling is. Ik zeg dat ze samen een situatie creëren die het erger maakt. Waarbij hij vanuit ellende maar genoegen neemt met dat ze het dan maar doet. Misschien doet hij vanuit zijn idee wel zijn stinkende best om het fijn te maken. Probeert hij echt wel op die momenten haar het hof te maken en wil hij haar graag ook laten genieten.
Maar met wat hij je gezegd heeft en wat zij tegen je vriendin gezegd heeft lijkt het erop dat zij vooral denkt oh nee, daar gaan we weer, het is weer tijd voor zijn seks.

Vaste seks afspraken maken het erger. De een verheugt zich, de ander ziet de bui al hangen.
Het is geen oplossing, het schept meer frustratie en afkeer.
Dan en dan gaan we seks hebben werkt enkel als beide willen, het voorpret is, bij draagt aan wederzijdse oplopende spanning.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 27 september 2022 @ 13:37:00 #120
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206118076
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 13:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb het gekeken. Die Tim Hofman is echt een waanzinnig slechte journalist. Hij is vooral een activist. Want hij brengt niet de feiten en wil ze ook niet brengen.

Een mannenpil die bij 90% van de mannen werkt... die werkt niet. 10% is echt een extreem slechte score. Veel slechter dan periodieke onthouding bijvoorbeeld. En condooms. En de pil. En het spiraaltje. Enz.

Dan is de vraag stellen 'wil je de mannenpil misschien gebruiken' niet representatief. Want dat suggereert het slikken van een pilletje. En zelfs dan is er nog: tussen zeggen en doen zit een wereld van verschil. En de Nederlandse man zal daar relatief veel voor open staan, maar het is niet interessant als je het niet uit kan rollen over een groot deel van de wereld.

Waar het dus hangt is dat men er vanuit gaat dat de toedieningswijze maakt dat er maar een heel beperkte basis is van klanten. Dat zal vast gewoon onderzocht zijn, want de farmaceutische industrie verdient nu eenmaal heel graag veel geld. En als ik hoor wat er voor is vereist zeg ik ook: never.

Zie maar eens hoeveel moeite het kost om mensen een booster te laten nemen...

Als Tim het allemaal zo oneerlijk vindt dat bedrijven geen producten op de markt willen brengen die ze met verlies moeten verkopen, dan is het misschien een idee dat hij vanaf nu gaat betalen om op TV te komen. Te beginnen met het vergoeden van de psychische schade van alle kijkers. ;)
Het grootste probleem met mannen anticonceptie is dat er vrij weinig ontwikkeling is omdat de markt niet groot genoeg is.
Mannen nemen nadelen minder voor lief en zijn minder geïnteresseerd (is toch al geregeld).

Zie ook jouw antwoord, wat ervoor vereist is. Maar ik neem even aan dat jouw vriendin wel anticonceptie heeft. En daarvoor zijn ook dingen vereist, zitten ook nadelen aan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206118335
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 13:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Het grootste probleem met mannen anticonceptie is dat er vrij weinig ontwikkeling is omdat de markt niet groot genoeg is.
Mannen nemen nadelen minder voor lief en zijn minder geïnteresseerd (is toch al geregeld).

Zie ook jouw antwoord, wat ervoor vereist is. Maar ik neem even aan dat jouw vriendin wel anticonceptie heeft. En daarvoor zijn ook dingen vereist, zitten ook nadelen aan.
Mijn vrouw en ik gebruiken in het geheel geen anticonceptie. En daarvoor periodieke onthouding. Op dat vlak dus 50/50. Al geloof ik ook niet in 'keeping score'.
  dinsdag 27 september 2022 @ 14:20:07 #122
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206118392
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 14:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Mijn vrouw en ik gebruiken in het geheel geen anticonceptie. En daarvoor periodieke onthouding. Op dat vlak dus 50/50. Al geloof ik ook niet in 'keeping score'.
I stand corrected.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206125209
De vriendin van de neef van TS klinkt als een toekomstige kortpittigkapsel-Gerda
pi_206125721
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
https://www.npostart.nl/pak-de-macht/25-09-2022/BV_101408013

Deze is het, begint na 20 minuten ofzo. Provocerend gezeur vond ik het.

Benieuwd hoe het inderdaad is afgelopen met zijn vriendin. Maar dat is ook echt een borderliner.
Tsja, Tim Hofman met z'n nagellak :')

Met dit soort mietjes win je de oorlog niet.
pi_206125859
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
Tsja, Tim Hofman met z'n nagellak :')

Met dit soort mietjes win je de oorlog niet.
Echt heel destructief dat soort lui inderdaad. Krijg je zwakke mensen door die alleen nog maar kunnen denken in termen van onderdrukking.

Om even terug te komen op TS: Het schijnt dat er in relaties ook steeds minder geneukt wordt.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)%2C%20weet%20Leusink.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 28 september 2022 @ 11:38:31 #126
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_206127195
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 08:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Echt heel destructief dat soort lui inderdaad. Krijg je zwakke mensen door die alleen nog maar kunnen denken in termen van onderdrukking.

Om even terug te komen op TS: Het schijnt dat er in relaties ook steeds minder geneukt wordt.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)%2C%20weet%20Leusink.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen neukten in 2001 meer dan in 1991 of in 2012, dat is wat daar staat. Inmiddels zijn we ook weer 10 jaar verder dus in hoeverre we daar echt conclusies aan moeten willen verbinden..? Goed verhaal van de persoon wel die de paradox benoemt van tevreden zijn maar toch meer willen, misschien zit daar het 'echte probleem'.

Vind je spoiler nogal sip, als ik transactionele seks wil dan betaal ik er wel voor, ik wil vooral seks met iemand die er ook gewoon zin in heeft. Ik heb ook alleen seks wanneer ik het wil namelijk, zou dat niet anders willen voor vrouwen.
WFPB!
pi_206127400
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:38 schreef Dizorn het volgende:

[..]
Mensen neukten in 2001 meer dan in 1991 of in 2012, dat is wat daar staat. Inmiddels zijn we ook weer 10 jaar verder dus in hoeverre we daar echt conclusies aan moeten willen verbinden..? Goed verhaal van de persoon wel die de paradox benoemt van tevreden zijn maar toch meer willen, misschien zit daar het 'echte probleem'.

Vind je spoiler nogal sip, als ik transactionele seks wil dan betaal ik er wel voor, ik wil vooral seks met iemand die er ook gewoon zin in heeft. Ik heb ook alleen seks wanneer ik het wil namelijk, zou dat niet anders willen voor vrouwen.
Je hebt wel gelijk maar ergens is het ook een samenhang van factoren.

Bij mij begint het bij de stelling dat vrouwen in lange relaties gemiddeld gezien minder voor seks te porren zijn dan mannen. Vanuit die stelling ga je op zoek naar oorzaken en oplossingen. Als je het al niet met die stelling eens bent mag dat maar dan gaat de discussie dus nergens heen. ;)

Dan de oplossingen voor het probleem.

1. Als man wat meer je best doen om je vrouw te bevredigen.

2. Als vrouw ondanks je wat lagere libido bereid zijn om toch wat vaker de koffer in te duiken.

(Dat bedoelde ik met transactie, ik krijg de indruk dat vrouwen vroeger 'in ruil' voor de bescherming en het financiële inkomen van de man vaker dachten: "Nouja dan moet het vandaag maar even, dat heb ik er wel voor over." Kun je wat van vinden maar het is wel goed voor de relatie als je wat voor elkaar over hebt.)

3. Het buiten de deur zoeken.

4. Er veel over lullen.

Uiteraard kunnen al deze punten ook worden omgedraaid en mogen er van mij ook situaties zijn waarbij de man als zijn vrouw wil denkt: "Ik heb er niet zoveel zin in vandaag maar ik heb het wel voor de ander over".

Realiteit leert (in ieder geval in mijn omgeving) dat je de meeste mannen wel wakker kunt maken voor een potje seks.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206138278
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
2. Als vrouw ondanks je wat lagere libido bereid zijn om toch wat vaker de koffer in te duiken.

(Dat bedoelde ik met transactie, ik krijg de indruk dat vrouwen vroeger 'in ruil' voor de bescherming en het financiële inkomen van de man vaker dachten: "Nouja dan moet het vandaag maar even, dat heb ik er wel voor over." Kun je wat van vinden maar het is wel goed voor de relatie als je wat voor elkaar over hebt.)

En waarvan kreeg je die indruk? De Hollywood films van rond 1950? De James Bond films waar in elke vrouw nat wordt als James ze red? :? Stond het in de Margriet die je van je moeder las? :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_206138513
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Je hebt wel gelijk maar ergens is het ook een samenhang van factoren.

Bij mij begint het bij de stelling dat vrouwen in lange relaties gemiddeld gezien minder voor seks te porren zijn dan mannen. Vanuit die stelling ga je op zoek naar oorzaken en oplossingen. Als je het al niet met die stelling eens bent mag dat maar dan gaat de discussie dus nergens heen. ;)

Dan de oplossingen voor het probleem.

1. Als man wat meer je best doen om je vrouw te bevredigen.

2. Als vrouw ondanks je wat lagere libido bereid zijn om toch wat vaker de koffer in te duiken.

(Dat bedoelde ik met transactie, ik krijg de indruk dat vrouwen vroeger 'in ruil' voor de bescherming en het financiële inkomen van de man vaker dachten: "Nouja dan moet het vandaag maar even, dat heb ik er wel voor over." Kun je wat van vinden maar het is wel goed voor de relatie als je wat voor elkaar over hebt.)

3. Het buiten de deur zoeken.

4. Er veel over lullen.

Uiteraard kunnen al deze punten ook worden omgedraaid en mogen er van mij ook situaties zijn waarbij de man als zijn vrouw wil denkt: "Ik heb er niet zoveel zin in vandaag maar ik heb het wel voor de ander over".

Realiteit leert (in ieder geval in mijn omgeving) dat je de meeste mannen wel wakker kunt maken voor een potje seks.
Als man/vrouw ondanks je wat hogere libido bereid zijn om toch wat minder vaak de koffer in te duiken is géén optie (ondanks dat je - als het puur om even kunnen ontladen gaat - ook prima een orgasme in je ééntje kunt bewerkstelligen)?
Tails tell tales
pi_206139393
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 10:25 schreef Forbry het volgende:

[..]
Als man/vrouw ondanks je wat hogere libido bereid zijn om toch wat minder vaak de koffer in te duiken is géén optie (ondanks dat je - als het puur om even kunnen ontladen gaat - ook prima een orgasme in je ééntje kunt bewerkstelligen)?
Seks is natuurljk wel wat meer dan alleen maar klaarkomen.

Ik snap wel een beetje wat Pietje Puk bedoelt. Natuurlijk wil je niet dat de ander met tegenzin seks heeft. Maar als mijn vrouw geil is en ik op dat moment (nog) niet, dan zal ik in de meeste gevallen gewoon haar bevredigen (uitzondering is eigenlijk alleen maar 'doodziek', want zelfs een beetje ziek houdt mij niet tegen als zij naakt voor mijn neus staat). Met doorgaans als gevolg dat ik zelf ook geil wordt. En zo werkt dat andersom ook.

Dat is toch prettiger dan altijd maar de ander afwijzen, omdat je zelf op dat moment niet geil bent.

Kortom: de gulden middenweg.
pi_206139582
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Seks is natuurljk wel wat meer dan alleen maar klaarkomen.

Ik snap wel een beetje wat Pietje Puk bedoelt. Natuurlijk wil je niet dat de ander met tegenzin seks heeft. Maar als mijn vrouw geil is en ik op dat moment (nog) niet, dan zal ik in de meeste gevallen gewoon haar bevredigen (uitzondering is eigenlijk alleen maar 'doodziek', want zelfs een beetje ziek houdt mij niet tegen als zij naakt voor mijn neus staat). Met doorgaans als gevolg dat ik zelf ook geil wordt. En zo werkt dat andersom ook.

Dat is toch prettiger dan altijd maar de ander afwijzen, omdat je zelf op dat moment niet geil bent.

Kortom: de gulden middenweg.
Ondanks dat ik zelf (heel onvrouwelijk? :') ) behoorlijk op het krijgen van een orgasme gericht ben, snap ik dat seks meer is dan klaarkomen. Dat is ook waarom ik "als het puur om even kunnen ontladen gaat" erbij zette...
Overigens ben ik zelf iemand die in algemene zin niet per se een hoog libido heeft, maar wel heel makkelijk "zin kan maken", dus dit alles is voor mijzelf niet zo'n punt.
.
Maar niet iedereen is zo en/of wordt "doorgaans als gevolg zelf ook geil" (zoals jij schrijft) en ik zie dan ook niet in waarom dit de "gulden middenweg" wordt genoemd. Als het libido van de één niet overeenkomt met dat van de ander vind ik de gulden middenweg a) af en toe zin maken voor de ander door de één EN b) accepteren dat je wat minder aan je trekken komt dan je idealiter zou willen door de ander. Maar die laatste optie werd door @PietjePuk2000 (en ook niet door jou) genoemd...
Tails tell tales
  donderdag 29 september 2022 @ 13:27:52 #132
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_206140321
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:26 schreef Forbry het volgende:

[..]
Ondanks dat ik zelf (heel onvrouwelijk? :') ) behoorlijk op het krijgen van een orgasme gericht ben, snap ik dat seks meer is dan klaarkomen. Dat is ook waarom ik "als het puur om even kunnen ontladen gaat" erbij zette...
Overigens ben ik zelf iemand die in algemene zin niet per se een hoog libido heeft, maar wel heel makkelijk "zin kan maken", dus dit alles is voor mijzelf niet zo'n punt.
.
Maar niet iedereen is zo en/of wordt "doorgaans als gevolg zelf ook geil" (zoals jij schrijft) en ik zie dan ook niet in waarom dit de "gulden middenweg" wordt genoemd. Als het libido van de één niet overeenkomt met dat van de ander vind ik de gulden middenweg a) af en toe zin maken voor de ander door de één EN b) accepteren dat je wat minder aan je trekken komt dan je idealiter zou willen door de ander. Maar die laatste optie werd door @:PietjePuk2000 (en ook niet door jou) genoemd...
Je libido is dus hoog (genoeg) om zin te kunnen maken, da's mooi.
Maar zoals je zegt, er is helemaal geen middenweg - wat mij betreft dan. Je hebt allebei zin of je hebt niet allebei zin, en als één van beide partijen zin heeft is dat mogelijk vervelend voor beiden maar dan hoort er wat mij betreft geen seks te komen.

Dat kan een probleem vormen als dat te vaak voorkomt ja, zeker als de libido-verhoudingen scheef liggen, en dan kan je praten over "oplossingen" zoals PietjePuk voorstelt. En dat telt echt niet alleen voor mannen, want er schijnen ook vrouwen te zijn die vaker zin hebben dan hun partner :+

quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Je hebt wel gelijk, maar
Dan vind je dus niet dat ik gelijk heb :P

quote:
Dan de oplossingen voor het probleem.

1. Als man wat meer je best doen om je vrouw te bevredigen.

2. Als vrouw ondanks je wat lagere libido bereid zijn om toch wat vaker de koffer in te duiken.

(Dat bedoelde ik met transactie, ik krijg de indruk dat vrouwen vroeger 'in ruil' voor de bescherming en het financiële inkomen van de man vaker dachten: "Nouja dan moet het vandaag maar even, dat heb ik er wel voor over." Kun je wat van vinden maar het is wel goed voor de relatie als je wat voor elkaar over hebt.)

3. Het buiten de deur zoeken.

4. Er veel over lullen.
1. Als mijn vriendin alleen maar haar best gaat doen omdat ze er vaker zin in heeft, zou ik dat heel vreemd vinden en een probleem an sich (namelijk dan zal de seks wel slecht zijn, en da's nie leuk)

2. Zie boven, pertinent oneens

3+4: Kan een oplossing zijn, denk dat voornamelijk dingen buiten de relatie als gewoon stress/moe/etc de meeste invloed hebben op libido en daar kan je het over hebben, maar die lossen zichzelf meestal ook wel op en je enige rol daarin is 'gewoon een goede partner zijn', om het maar kort door de bocht te omschrijven.
Als je het buiten de deur wil zoeken, bijvoorbeeld omdat de libido-verhouding gewoon altijd heel erg scheef ligt, dan zou ik dat vooral bespreekbaar maken en daar afspraken over maken als je het zo belangrijk vindt.

En als je zo erg niet matcht op seksgebied dat het een probleem vormt voor je relatie, tsja, soms heb je gewoon pech. Kan je zelf kiezen of je het (nog) de moeite waard vindt, maar dat is natuurlijk van meer afhankelijk dan alleen de seks
WFPB!
  donderdag 29 september 2022 @ 14:19:34 #133
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206140967
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 06:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ze hem chanteert met seks, maar smoesjes zoekt om onder de half verplichte, afgesproken beurt uit te komen.

Iedereen valt hier wel over haar ‘chantage’, maar dat hij een datum ‘afdwingt’ om dan over iemand heen te gaan die er helemaal geen trek in heeft hoor ik niemand over.

Het is een toxische cirkel zo die ze met z’n tweeen ervan gemaakt hebben. Seks gaat igg er niet beter op worden zo.
Ja ook nog eens liegen maakt het er niet beter op voor die vrouw. Vreselijk mens dus.
pi_206142513
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 11:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

(Dat bedoelde ik met transactie, ik krijg de indruk dat vrouwen vroeger 'in ruil' voor de bescherming en het financiële inkomen van de man vaker dachten: "Nouja dan moet het vandaag maar even, dat heb ik er wel voor over." Kun je wat van vinden maar het is wel goed voor de relatie als je wat voor elkaar over hebt.)

Zo zou ik als ik man zou zijn (of vrouw, maakt niet uit) nooit seks willen hebben. Bah... dus omdat je andere voordeeltjes wil behouden --> man/ vrouw even een beurtje geven met tegenzin.
Dat is gewoon echte sneue seks en dan kan je net zo goed een pop gaan kopen of je vuistje gebruiken. Er zit namelijk even weinig gevoel en liefde achter. Integendeel zelfs: dit soort seks gaat zich wreken en afkeer gaat groeien naar diegene waar je je eigen gevoel voor verloochent.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206142842
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:26 schreef Forbry het volgende:

[..]
Ondanks dat ik zelf (heel onvrouwelijk? :') ) behoorlijk op het krijgen van een orgasme gericht ben, snap ik dat seks meer is dan klaarkomen. Dat is ook waarom ik "als het puur om even kunnen ontladen gaat" erbij zette...
Overigens ben ik zelf iemand die in algemene zin niet per se een hoog libido heeft, maar wel heel makkelijk "zin kan maken", dus dit alles is voor mijzelf niet zo'n punt.
.
Maar niet iedereen is zo en/of wordt "doorgaans als gevolg zelf ook geil" (zoals jij schrijft) en ik zie dan ook niet in waarom dit de "gulden middenweg" wordt genoemd. Als het libido van de één niet overeenkomt met dat van de ander vind ik de gulden middenweg a) af en toe zin maken voor de ander door de één EN b) accepteren dat je wat minder aan je trekken komt dan je idealiter zou willen door de ander. Maar die laatste optie werd door @:PietjePuk2000 (en ook niet door jou) genoemd...
Ik heb het probleem ook niet. Mijn vrouw heeft net zo’n hoog libido als ik en ze is supergemakkelijk wat dat betreft. Het zou wat haar betreft ook geen enkel probleem zijn als ik seks met haar heb als ze slaapt. Maar ik ben dan wel iemand die als ze heel moe is ik zelf ook afhaak. Seks is niet leuk als het een moetje wordt. Dus ik begrijp wel dat je zegt dat het van beide kanten moet komen.

Denk ook dat als het te ver uit elkaar ligt je beter er niet aan kan beginnen. Soms lig je te ver uit elkaar voor een compromis.
pi_206146086
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 17:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb het probleem ook niet. Mijn vrouw heeft net zo’n hoog libido als ik en ze is supergemakkelijk wat dat betreft. Het zou wat haar betreft ook geen enkel probleem zijn als ik seks met haar heb als ze slaapt. Maar ik ben dan wel iemand die als ze heel moe is ik zelf ook afhaak. Seks is niet leuk als het een moetje wordt. Dus ik begrijp wel dat je zegt dat het van beide kanten moet komen.

Denk ook dat als het te ver uit elkaar ligt je beter er niet aan kan beginnen. Soms lig je te ver uit elkaar voor een compromis.
Eens met deze post. Ik denk inderdaad dat je soms te ver uit elkaar kan liggen qua libido maar ook qua soort seks dat je lekker/interessant vind. En een moetje daar word het ook niet beter van. Je kan best een keer zin maken maar als je echt geen zin hebt dan wordt het voor beiden denk ik geen prettige ervaring.

Ik denk ook dat vaak de oorzaak van geen zin hebben druk zijn is, kinderen, mantelzorgen, werkstress, financiële stress. Dingen die eigenlijk niets met seks te maken hebben maar je wel zoveel in beslag kunnen nemen dat je hoofd niet meer naar iets anders staat.
pi_206149035
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 17:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zo zou ik als ik man zou zijn (of vrouw, maakt niet uit) nooit seks willen hebben. Bah... dus omdat je andere voordeeltjes wil behouden --> man/ vrouw even een beurtje geven met tegenzin.
Dat is gewoon echte sneue seks en dan kan je net zo goed een pop gaan kopen of je vuistje gebruiken. Er zit namelijk even weinig gevoel en liefde achter. Integendeel zelfs: dit soort seks gaat zich wreken en afkeer gaat groeien naar diegene waar je je eigen gevoel voor verloochent.
Ergens heb je ook wel gelijk ja. 'Sneue seks' zoals jij het noemt werkt alleen in hele traditionele relaties denk ik. (En dan bedoel ik dus ook dat iemand het echt voor de ander over heeft)

In moderne relaties gaat dat niet meer.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 14:17:35 #138
441859 crew  Lenny77
pi_206153498
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 07:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ergens heb je ook wel gelijk ja. 'Sneue seks' zoals jij het noemt werkt alleen in hele traditionele relaties denk ik. (En dan bedoel ik dus ook dat iemand het echt voor de ander over heeft)

In moderne relaties gaat dat niet meer.
Eigenlijk probeer je gewoon heel netjes te zeggen: vroeger offerde de vrouw zich nog op voor de man en gaf ze hem gewoon zijn plezier. Ze had dat toen ook niet persé voor hem over maar als ze het niet deed dan had ze helemaal niets meer daar totaal afhankelijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat een ander ook maar aan zou willen doen.
Je hebt ook al eerder gezegd: vroeger zette de vrouw de man nog op de eerste plaats.
Ik zou niet op de eerste plaats willen staan boven dat van een man. Ik wil dat iedereen gelijk is en een relatie is geven en nemen. Ja soms heb je het natuurlijk voor hem over ook al staat je hoofd er niet naar.. maar ik denk echt dat jij hier heel andere dingen wil zeggen maar het toch ook weer niet doet.
Goddank dat wij als vrouw niet meer in die super kwetsbare plaats zitten van totale afhankelijkheid. Wat een ellendig leven zou dat zijn, je moet maar net met een hork samen zitten.
En als jij heel eerlijk zou zijn en je jezelf even wilt voorstellen hoe het zou voelen als een vrouw te moeten zitten in dat soort relaties dan weet ik zeker dat jij dit ook niet zou willen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206153582
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eigenlijk probeer je gewoon heel netjes te zeggen: vroeger offerde de vrouw zich nog op voor de man en gaf ze hem gewoon zijn plezier. Ze had dat toen ook niet persé voor hem over maar als ze het niet deed dan had ze helemaal niets meer daar totaal afhankelijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat een ander ook maar aan zou willen doen.
Je hebt ook al eerder gezegd: vroeger zette de vrouw de man nog op de eerste plaats.
Dat was niet mijn quote maar die van FOKnl. (of zoiets) Dat heb ik nergens gezegd.

quote:
Ik zou niet op de eerste plaats willen staan boven dat van een man. Ik wil dat iedereen gelijk is en een relatie is geven en nemen. Ja soms heb je het natuurlijk voor hem over ook al staat je hoofd er niet naar.. maar ik denk echt dat jij hier heel andere dingen wil zeggen maar het toch ook weer niet doet.
Goddank dat wij als vrouw niet meer in die super kwetsbare plaats zitten van totale afhankelijkheid. Wat een ellendig leven zou dat zijn, je moet maar net met een hork samen zitten.
En als jij heel eerlijk zou zijn en je jezelf even wilt voorstellen hoe het zou voelen als een vrouw te moeten zitten in dat soort relaties dan weet ik zeker dat jij dit ook niet zou willen.
Mee eens.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 14:26:05 #140
441859 crew  Lenny77
pi_206153651
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
_O- Tja, er zitten wel wat waarheden in. Niet echt een oplossing voor dit soort issues alleen want de moderne vrouw zet het geluk van de man nog maar zeer zelden op de eerste plek.
Dit heb je toch echt zelf gezegd hoor...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206153676
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit heb je toch echt zelf gezegd hoor...
Dat klopt. Maar nergens gezegd dat het dan ook een goed iets is. O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 14:47:42 #142
441859 crew  Lenny77
pi_206153926
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat klopt. Maar nergens gezegd dat het dan ook een goed iets is. O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zorgzaam horen we voor elkaar te zijn. Van het moment dat één van de partners dit niet meer is voor de ander, dan is de relatie niets meer waard.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206161318
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 07:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ergens heb je ook wel gelijk ja. 'Sneue seks' zoals jij het noemt werkt alleen in hele traditionele relaties denk ik. (En dan bedoel ik dus ook dat iemand het echt voor de ander over heeft)

In moderne relaties gaat dat niet meer.
Jij lijkt daar van te balen? :')
Tails tell tales
pi_206161366
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:

Mee eens.
Je schrijft wel "mee eens", maar het sijpelt enorm door in je teksten dat jouw gevoel/mening in werkelijkheid niet daarmee strookt.

Wat Lenny77 al schreef: "maar ik denk echt dat jij hier heel andere dingen wil zeggen maar het toch ook weer niet doet.".

Wees op zijn minst eerlijk, ook tegenover jezelf.
Tails tell tales
pi_206161386
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
_O- Tja, er zitten wel wat waarheden in. Niet echt een oplossing voor dit soort issues alleen want de moderne vrouw zet het geluk van de man nog maar zeer zelden op de eerste plek.
Als dat al zo is, geldt dat in mijn ogen net zo goed voor de 'moderne man'.
Tails tell tales
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:00:19 #146
441859 crew  Lenny77
pi_206161457
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 07:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ergens heb je ook wel gelijk ja. 'Sneue seks' zoals jij het noemt werkt alleen in hele traditionele relaties denk ik. (En dan bedoel ik dus ook dat iemand het echt voor de ander over heeft)

In moderne relaties gaat dat niet meer.
Ik ga hier nog iets verder op in.
Eigenlijk kan je net zo goed het volgende tussen jouw haakjes zetten: ( en dan bedoel ik dus dat de man gewoon over zijn vrouw heen mag kruipen wanneer hij maar wil, maakt niet uit hoe zij zich voelt)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206161749
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 09:43 schreef Forbry het volgende:

[..]
Je schrijft wel "mee eens", maar het sijpelt enorm door in je teksten dat jouw gevoel/mening in werkelijkheid niet daarmee strookt.

Wat Lenny77 al schreef: "maar ik denk echt dat jij hier heel andere dingen wil zeggen maar het toch ook weer niet doet.".

Wees op zijn minst eerlijk, ook tegenover jezelf.
Geen idee welke kant je op wilt maar ik heb geen zin in een discussie over wat ik wel of niet zou denken of zou willen zeggen of denken.

Alles wat ik nog aan dit verhaal toevoeg leidt toch alleen maar tot meer negativiteit dus daar heb ik niet zoveel zin in.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206161880
Zou het niet gewoon zo zijn dat het idee van een vrouw die het prima vindt als je ‘er overheen gaat’ wanneer je maar zin hebt heel leuk is?

Terwijl de realiteit (voor mentaal gezonde mannen) dat allesbehalve is?

Temeer voor iemand die in een relatie zit waarin onvoldoende geneukt wordt.
pi_206162298
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 15:38 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Ik kan het, vooral aan mannen, heel goed uitleggen.
Het libido van mannen is als benzine, ontvlamt snel, staat zo in de fik, heel fel en ook snel verbruikt.
Het libido van vrouwen is als diesel. Moet eerst voorgloeien dan ontbrandt die, moet een tijd rustig warm draaien, warm lopen, en dat duurt een hele tijd. Maar als ie dan echt op temperatuur is loopt ie langer door.
Ik vind dit een stupide generalisatie. Er zijn mannen die niet altijd zin hebben en er zijn vrouwen die vaak zin hebben. Doordat we dit onderscheid maar blijven herhalen, krijgen mannen de indruk dat ze minder mannelijk zijn als ze niet altijd klaar staan om te 'presteren'. Het is echter heel normaal dat op den duur je eigen partner minder spannend wordt en dat de sleur en drukte van het alledaagse leven maken dat de lust vermindert.

@miss_sly verwoordde het heel mooi als volgt: "Een goed seksleven maak je samen. En niet alleen in de slaapkamer, maar ook daarbuiten." Seks lijdt eronder als je te moe bent, als je het gevoel hebt dat je samen vooral een huishouden als een bedrijf runt, als je je niet begrepen voelt, als je je niet sexy voelt, enzovoort.

Waar het precies aan schort zal van relatie tot relatie verschillen. Misschien voelt de man zich verwaarloosd omdat z'n vrouw vooral met de kinderen en het huishouden bezig is terwijl de vrouw zich verwaarloosd voelt omdat de man in z'n vrije uren zit te gamen. Misschien hebben ze allebei wel het gevoel dat ze onvoldoende aandacht krijgen en richten ze daardoor hun aandacht op andere zaken. Dat kan gewoon naast elkaar bestaan en beide partners zijn dan zowel aanstichter als slachtoffer van hetzelfde onderliggende probleem.

Het lijkt mij heel eenvoudig: je geeft je partner geen gamequotum, maar bespreekt samen hoe je meer aandacht kunt geven aan die zaken die maken dat je partner meer zin heeft. Dat is tweerichtingsverkeer. En dan helpt het om dit gesprek niet te voeren vanuit verwijten ('je zit te veel te gamen'), maar uit behoeftes ('ik mis je en wil graag meer intimiteit met je').
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206162334
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 11:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind dit een stupide generalisatie. Er zijn mannen die niet altijd zin hebben en er zijn vrouwen die vaak zin hebben. Doordat we dit onderscheid maar blijven herhalen, krijgen mannen de indruk dat ze minder mannelijk zijn als ze niet altijd klaar staan om te 'presteren'. Het is echter heel normaal dat op den duur je eigen partner minder spannend wordt en dat de sleur en drukte van het alledaagse leven maken dat de lust vermindert.

@:miss_sly verwoordde het heel mooi als volgt: "Een goed seksleven maak je samen. En niet alleen in de slaapkamer, maar ook daarbuiten." Seks lijdt eronder als je te moe bent, als je het gevoel hebt dat je samen vooral een huishouden als een bedrijf runt, als je je niet begrepen voelt, als je je niet sexy voelt, enzovoort.

Waar het precies aan schort zal van relatie tot relatie verschillen. Misschien voelt de man zich verwaarloosd omdat z'n vrouw vooral met de kinderen en het huishouden bezig is terwijl de vrouw zich verwaarloosd voelt omdat de man in z'n vrije uren zit te gamen. Misschien hebben ze allebei wel het gevoel dat ze onvoldoende aandacht krijgen en richten ze daardoor hun aandacht op andere zaken. Dat kan gewoon naast elkaar bestaan en beide partners zijn dan zowel aanstichter als slachtoffer van hetzelfde onderliggende probleem.

Het lijkt mij heel eenvoudig: je geeft je partner geen gamequotum, maar bespreekt samen hoe je meer aandacht kunt geven aan die zaken die maken dat je partner meer zin heeft. Dat is tweerichtingsverkeer. En dan helpt het om dit gesprek niet te voeren vanuit verwijten ('je zit te veel te gamen'), maar uit behoeftes ('ik mis je en wil graag meer intimiteit met je').
Goed verwoord.
pi_206162550
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 21:03 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Eens met deze post. Ik denk inderdaad dat je soms te ver uit elkaar kan liggen qua libido maar ook qua soort seks dat je lekker/interessant vind. En een moetje daar word het ook niet beter van. Je kan best een keer zin maken maar als je echt geen zin hebt dan wordt het voor beiden denk ik geen prettige ervaring.

Ik denk ook dat vaak de oorzaak van geen zin hebben druk zijn is, kinderen, mantelzorgen, werkstress, financiële stress. Dingen die eigenlijk niets met seks te maken hebben maar je wel zoveel in beslag kunnen nemen dat je hoofd niet meer naar iets anders staat.
Het gaat in dit topic (begrijpelijk) alleen over seks. Maar als je een leven deelt met iemand anders, heb je dit soort momenten heel vaak. Zelf ben je even met iets bezig, de ander wil daar tussendoor komen en jij wil je gewoon richten op waar je mee bezig was. Dat kan om heel triviale zaken gaan als: ik moet over een paar minuten weg en wil de vaatwasser nog even uitruimen en mijn vriend wil even knuffelen.

Ik vind het heel fijn om te kunnen doen wat ik wil. Van zo'n gamequotum zou ik recalcitrant worden. Ik ben volwassen en bepaal zelf wel hoeveel ik game. Maar ik moet bekennen dat ik best vaker even zou kunnen stoppen met waar ik mee bezig ben om mijn geliefde aandacht te geven. Hoe belangrijk is het nou dat ik die vaatwasser uitgeruimd krijg?

Ik probeer dus een partner te zijn die de ander de ruimte geeft maar tegelijk ook bereid is mijn eigen behoeften even opzij te zetten voor de ander. En ik hoop dan dat het mijn partner inspireert om hetzelfde te doen. Maar er zijn heel veel fases in je leven waarin dat moeilijk is. Een jong kind hebben is er een voorbeeld van. En dan is wat mij betreft vooral nodig dat je begrip hebt voor het onvermogen van de ander om zich op jou te richten. Ook dat is liefde, niet altijd zelf aan je trekken willen komen maar de ander even loslaten en erop vertrouwen dat de verbinding weer komt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:05:53 #152
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206164239
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 11:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind dit een stupide generalisatie. Er zijn mannen die niet altijd zin hebben en er zijn vrouwen die vaak zin hebben. Doordat we dit onderscheid maar blijven herhalen, krijgen mannen de indruk dat ze minder mannelijk zijn als ze niet altijd klaar staan om te 'presteren'. Het is echter heel normaal dat op den duur je eigen partner minder spannend wordt en dat de sleur en drukte van het alledaagse leven maken dat de lust vermindert.

@:miss_sly verwoordde het heel mooi als volgt: "Een goed seksleven maak je samen. En niet alleen in de slaapkamer, maar ook daarbuiten." Seks lijdt eronder als je te moe bent, als je het gevoel hebt dat je samen vooral een huishouden als een bedrijf runt, als je je niet begrepen voelt, als je je niet sexy voelt, enzovoort.

Waar het precies aan schort zal van relatie tot relatie verschillen. Misschien voelt de man zich verwaarloosd omdat z'n vrouw vooral met de kinderen en het huishouden bezig is terwijl de vrouw zich verwaarloosd voelt omdat de man in z'n vrije uren zit te gamen. Misschien hebben ze allebei wel het gevoel dat ze onvoldoende aandacht krijgen en richten ze daardoor hun aandacht op andere zaken. Dat kan gewoon naast elkaar bestaan en beide partners zijn dan zowel aanstichter als slachtoffer van hetzelfde onderliggende probleem.

Het lijkt mij heel eenvoudig: je geeft je partner geen gamequotum, maar bespreekt samen hoe je meer aandacht kunt geven aan die zaken die maken dat je partner meer zin heeft. Dat is tweerichtingsverkeer. En dan helpt het om dit gesprek niet te voeren vanuit verwijten ('je zit te veel te gamen'), maar uit behoeftes ('ik mis je en wil graag meer intimiteit met je').
Over generaliseren gesproken/ Gamequotum. veel mannen waaronder ik zijn van een tijd dat er geen game quota bestonden. Dat is iets van hooguit de laatste 35 jaar. We zitten tegenwoordig met volwassenen, m en v, die kinderen zijn gebleven. Jongens die computer spellen speelden, en daarin zijn blijven hangen en meisjes die prinsesje of beroemde zangeres speelden (karaoke) en dáár in zijn blijven hangen.
Tel daarbij op de hoeveelheid porno en soft porno (50 kleuren grijs, deel 1 en 2) die deze daarbij ook nog consumeren en dan is het logisch dat men niet tevreden is. Verwend tot op het bot en met irreële verwachtingen van het (echte) leven.
Maar let op mijn woorden, het verleden komt terug! Nu zullen al die softies ondervinden wat het betekent om in de kou te leven en te slapen 's winters en om te bezuinigen ook straks de hele familie op zaterdag in een zinken teiltje achter elkaar in de keuken te baden.

Ga maar eens de wereld rond, dan vraag je de mensen eens, wat wil je, een portie intimiteit of een warme maaltijd.
_O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_206164294
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 15:05 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Over generaliseren gesproken/ Gamequotum. veel mannen waaronder ik zijn van een tijd dat er geen game quota bestonden. Dat is iets van hooguit de laatste 35 jaar. We zitten tegenwoordig met volwassenen, m en v, die kinderen zijn gebleven. Jongens die computer spellen speelden, en daarin zijn blijven hangen en meisjes die prinsesje of beroemde zangeres speelden (karaoke) en dáár in zijn blijven hangen.
Tel daarbij op de hoeveelheid porno en soft porno (50 kleuren grijs, deel 1 en 2) die deze daarbij ook nog consumeren en dan is het logisch dat men niet tevreden is. Verwend tot op het bot en met irreële verwachtingen van het (echte) leven.
Maar let op mijn woorden, het verleden komt terug! Nu zullen al die softies ondervinden wat het betekent om in de kou te leven en te slapen 's winters en om te bezuinigen ook straks de hele familie op zaterdag in een zinken teiltje achter elkaar in de keuken te baden.

Ga maar eens de wereld rond, dan vraag je de mensen eens, wat wil je, een portie intimiteit of een warme maaltijd.
_O- _O- _O-
Ik kan het combineren als het lauw warm mag zijn! ;)
pi_206166511
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 15:05 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Over generaliseren gesproken/ Gamequotum. veel mannen waaronder ik zijn van een tijd dat er geen game quota bestonden. Dat is iets van hooguit de laatste 35 jaar. We zitten tegenwoordig met volwassenen, m en v, die kinderen zijn gebleven. Jongens die computer spellen speelden, en daarin zijn blijven hangen en meisjes die prinsesje of beroemde zangeres speelden (karaoke) en dáár in zijn blijven hangen.
Tel daarbij op de hoeveelheid porno en soft porno (50 kleuren grijs, deel 1 en 2) die deze daarbij ook nog consumeren en dan is het logisch dat men niet tevreden is. Verwend tot op het bot en met irreële verwachtingen van het (echte) leven.
Maar let op mijn woorden, het verleden komt terug! Nu zullen al die softies ondervinden wat het betekent om in de kou te leven en te slapen 's winters en om te bezuinigen ook straks de hele familie op zaterdag in een zinken teiltje achter elkaar in de keuken te baden.

Ga maar eens de wereld rond, dan vraag je de mensen eens, wat wil je, een portie intimiteit of een warme maaltijd.
_O- _O- _O-
Ik snap werkelijk niet waar je het over hebt. Maar hé, als meisje speelde ik games en bewonderde ik bruidsjurken in etalages. Op een of andere manier heb ik het ondanks die dromerij voor elkaar gekregen om een gezin te stichten, een langdurige relatie te hebben, een huis te kopen en de energierekening te betalen. Je zou haast denken dat het beide kan, het leven serieus nemen en er plezier aan beleven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206168537
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 17:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik snap werkelijk niet waar je het over hebt. Maar hé, als meisje speelde ik games en bewonderde ik bruidsjurken in etalages. Op een of andere manier heb ik het ondanks die dromerij voor elkaar gekregen om een gezin te stichten, een langdurige relatie te hebben, een huis te kopen en de energierekening te betalen. Je zou haast denken dat het beide kan, het leven serieus nemen en er plezier aan beleven.
Hij bedoelt dat door de oorlog in Rusland straks er nauwelijks energie is, misschien een bom van Poetin op je huis en je dus op een houtje mag bijten.

En dan dat iedereen gaat klagen omdat ze dit niet gewend zijn.

Toch wel duidelijk verhaal vond ik zo.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_206170445
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 20:33 schreef Godshand het volgende:

[..]
Hij bedoelt dat door de oorlog in Rusland Oekraïne straks er nauwelijks energie is, misschien een bom van Poetin op je huis en je dus op een houtje mag bijten.

En dan dat iedereen gaat klagen omdat ze dit niet gewend zijn.

Toch wel duidelijk verhaal vond ik zo.
Heel duidelijk inderdaad, die relatie met het gamen en de relevantie voor dit topic.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 22:38:56 #157
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206170716
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 17:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik snap werkelijk niet waar je het over hebt. Maar hé, als meisje speelde ik games en bewonderde ik bruidsjurken in etalages. Op een of andere manier heb ik het ondanks die dromerij voor elkaar gekregen om een gezin te stichten, een langdurige relatie te hebben, een huis te kopen en de energierekening te betalen. Je zou haast denken dat het beide kan, het leven serieus nemen en er plezier aan beleven.
Was het je ook gelukt zonder die "langdurige relatie"? Wees eens eerlijk.
En daar gaat het fout, dadelijk. De vrouwen en ook de mannen hebben geen idee meer wat de realiteit is. Met al die vrouwen die oh zo graag in Nederland (en Duitsland} willen leven en en masse van overal van de wereld hierheen trekken. Asielzoekers. Vluchtelingen. Indonesische verpleegsters en verplegers die nog moeten vertrekken naar Nederland en nu al zeggen dat ze voor goed in Nederland willen blijven. Dan kan de vrouw wel prinsesje willen zijn maar kijk, tegenwoordig willen en kunnen de mannen dat ook. Gewoon even melden bij de overheid als man dat je eigenlijk tóch een vrouw bent en eisen dat je ook positief gediscrimineerd wordt. We gaan zeer interessante tijden tegemoet. De oudere man, krom van rug maar recht van denken, is zeer geliefd en wordt dat nog meer. Zolang hij maar, gewoon, man blijft.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_206170735
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 22:38 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Was het je ook gelukt zonder die "langdurige relatie"? Wees eens eerlijk.
En daar gaat het fout, dadelijk. De vrouwen en ook de mannen hebben geen idee meer wat de realiteit is. Met al die vrouwen die oh zo graag in Nederland (en Duitsland} willen leven en en masse van overal van de wereld hierheen trekken. Asielzoekers. Vluchtelingen. Indonesische verpleegsters en verplegers die nog moeten vertrekken naar Nederland en nu al zeggen dat ze voor goed in Nederland willen blijven. Dan kan de vrouw wel prinsesje willen zijn maar kijk, tegenwoordig willen en kunnen de mannen dat ook. Gewoon even melden bij de overheid als man dat je eigenlijk tóch een vrouw bent en eisen dat je ook positief gediscrimineerd wordt. We gaan zeer interessante tijden tegemoet. De oudere man, krom van rug maar recht van denken, is zeer geliefd en wordt dat nog meer. Zolang hij maar, gewoon, man blijft.
Misschien kun je weer ontopic gaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 22:43:37 #159
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206170770
quote:
13s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 22:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Heel duidelijk inderdaad, die relatie met het gamen en de relevantie voor dit topic.
Je moet het veel breder zien, meer geo-politiekisch. Snap je. Helicopterview. Dat soort dingen. De jeigd van vandaag zit teveel in haar eigen droom bubbeltje. Maar ... hoe lang nog is dat mogelijk.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_206171058
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 22:43 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Je moet het veel breder zien, meer geo-politiekisch. Snap je. Helicopterview. Dat soort dingen. De jeigd van vandaag zit teveel in haar eigen droom bubbeltje. Maar ... hoe lang nog is dat mogelijk.
Voor wie is deze act bedoeld?
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:48:57 #161
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_206199269
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 22:43 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Je moet het veel breder zien, meer geo-politiekisch. Snap je. Helicopterview. Dat soort dingen. De jeigd van vandaag zit teveel in haar eigen droom bubbeltje. Maar ... hoe lang nog is dat mogelijk.
De oudjes van tegenwoordig leven blijkbaar ook absoluut in een bubbel, als we jou als referentiepunt mogen nemen.

Maar is goed Opa, morgenochtend komen we je weer wassen oké?
WFPB!
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:50:54 #162
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_206199288
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 10:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik ga hier nog iets verder op in.
Eigenlijk kan je net zo goed het volgende tussen jouw haakjes zetten: ( en dan bedoel ik dus dat de man gewoon over zijn vrouw heen mag kruipen wanneer hij maar wil, maakt niet uit hoe zij zich voelt)
Om ook nog maar ontopic te reageren: Volgens mij zijn er nog genoeg manieren om in een dergelijke traditionele relatie te kruipen. Al lijkt dat tegenwoordig voornamelijk in de "Aziatische importbruiden" en dat soort dingen te zitten, maar dat weet ik gelukkig niet zeker.

Uiteindelijk als beide partijen blij zijn met een dergelijke relatie is dat natuurlijk prima. We moeten ook niet anderen onze voorkeuren opleggen omdat die "beter" zijn natuurlijk.
Maar laten we eerlijk zijn, zoals het gepresenteerd wordt/werd is het een eenzijdig opleggen van een traditionele relatie, en dat is dan weer niet bueno.
WFPB!
pi_206200643
quote:
16s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:48 schreef Dizorn het volgende:

[..]
De oudjes van tegenwoordig leven blijkbaar ook absoluut in een bubbel, als we jou als referentiepunt mogen nemen.

Maar is goed Opa, morgenochtend komen we je weer wassen oké?
Opa mag blij zijn als hij elke dag wordt gewassen.
pi_206224695
quote:
16s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:48 schreef Dizorn het volgende:

[..]
De oudjes van tegenwoordig leven blijkbaar ook absoluut in een bubbel, als we jou als referentiepunt mogen nemen.

Maar is goed Opa, morgenochtend komen we je weer wassen oké?
Misschien kan ie samen met @michaelmoore een eigen subforum gaan openen. Het FOK! Bruin Café. :9B
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 6 oktober 2022 @ 16:22:18 #165
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206225883
quote:
16s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 13:48 schreef Dizorn het volgende:

[..]
De oudjes van tegenwoordig leven blijkbaar ook absoluut in een bubbel, als we jou als referentiepunt mogen nemen.

Maar is goed Opa, morgenochtend komen we je weer wassen oké?
ik werk nog 40 uur per week met mijn 69 jaar , heb het absoluut niet nodig, maar gewoon om midden in de maatschappij te blijven staan

Ik hoef niet gewassen te worden , maar ik vind het wel jammer dat de bejaardenhuizen gesloten zijn, ouderen kunnen dan veel meer elkaar helpen en gezelschap geven, dus ouderen flats met kantine

Maar Minister Blok van Wonen vond dat nodig om de woningen gevuld te houden, is de uitstroom uit de woningmarkt gestopt in 2011

Nu hebben we de zorg van de verzekering en de gemeente als praatpaaltjes
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206238322
Ik zou hem adviseren hard weg te rennen. Iemand die seks als machtsmiddel gebruikt en die bepaalt wat ik wel of niet mag doen zou ik helemaal klaar mee zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')