quote:Op woensdag 21 september 2022 11:21 schreef Erasmus het volgende:
Je druk maken over de huidskleuren van fictieve sprookjesfigurenx450
Get a life.
Ariel, Sneeuwwitje, Lord of the Rings en al dat non-sense heb je toch allemaal echt in je OP staan hoor.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sprookjesfiguren?
Volg eens een geschiedenisles zou ik zeggen.
En terecht ook!quote:Op woensdag 21 september 2022 11:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ariel, Sneeuwwitje, Lord of the Rings en al dat non-sense heb je toch allemaal echt je OP staan hoor.
Volg eens een cursus begrijpend schrijven zou ik zeggen.
Next up, verfilming van het leven van Desiderius Erasmus.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:21 schreef Erasmus het volgende:
Je druk maken over de huidskleuren van fictieve sprookjesfigurenx450
Get a life.
Zoek hulp gezien jij je blijkbaar zo erg op kan winden om van de huidskleuren van fictieve sprookjesfiguren.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:26 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En terecht ook!
Jouw zgn argument is niet eens een argument.
Omdat het jou niet boeit is het daarmee nog geen ongegronde klacht.
Volg eens een curcus argumenteren, slap janus!
In before TS die hierdoor getriggered raakt en zegt dat het compleet aan jou ligt.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:29 schreef herverwijderd het volgende:
Alsof die zeemeermin in het sprookje rood haar had, dat heeft Disney er ook zelf maar bij verzonnen
Dat is het mooie van dingen die niet echt bestaan... je kan er bij verzinnen wat je wil.
Dat jij zo'n gebrekkig oppervlakkig wezen bent dat niet de waarde van sprookjes en fictie kan zien zegt meer over jou dan over mij.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zoek hulp gezien jij je blijkbaar zo erg op kan winden om van de huiskleuren van fictieve sprookjesfiguren.![]()
Who gives a flying fuck inderdaad.
Lekker janken over de huidskleuren van fictieve sprookjesfigurenquote:Op woensdag 21 september 2022 11:40 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat jij zo'n gebrekkig oppervlakkig wezen bent dat niet de waarde van sprookjes en fictie kan zien zegt meer over jou dan over mij.
Veel plezier met je saaie 9 tot 5, kijk mij eens met belangrijke dingen bezig zijn, tot ik er van verveling dood bij neerval leven
Erasmus is koalaheet vandaag vuurrrrrquote:Op woensdag 21 september 2022 11:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ariel, Sneeuwwitje, Lord of the Rings en al dat non-sense heb je toch allemaal echt in je OP staan hoor.
Volg eens een cursus begrijpend schrijven zou ik zeggen.
Zou deze wel gaan kijken als dit echt wasquote:Op woensdag 21 september 2022 11:23 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sprookjesfiguren?
Volg eens een geschiedenisles zou ik zeggen.
JIj hebt er zelf nogal moeite mee gezien al je reacties in dit topic.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lekker janken over de huidskleuren van fictieve sprookjesfiguren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat is inderdaad gezond gedrag TS!
quote:Weeeeeh!!!! Alles is de schuld van woke! Straks mag ik zeker ook geen blanke vla meer eten![]()
![]()
![]()
![]()
Ja want de TS afzeiken in KLB is zo raar en apart johquote:Op woensdag 21 september 2022 11:53 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
JIj hebt er zelf nogal moeite mee gezien al je reacties in dit topic.
Waarom is dat?
Die serie over Anne Boleyn was ook spannend, moet ik zeggen. En ts heeft een punt daar, ze wordt gespeeld door een actrice met een andere huidskleur dan de historische figuur had, dus daar zou je je boos over kunnen maken.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:51 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Zou deze wel gaan kijken als dit echt was
[ afbeelding ]
Maar ik vind Idris Elba dan ook wel een baas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |