Fake newsquote:Op woensdag 21 september 2022 11:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Streams zijn terug met juichende bewoners, de puzzel is af!!.
ja ja je weet altijd allesquote:
Ik weet niet ,maar ze waren elkaar wel enorm aan het uitdagen.quote:
En waar zou je het kunnen lezen?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:41 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Als je alles op Twitter gelooft Freek
Anders hadden we dat echt wel gezien dat hij marciano geslagen hadquote:Op woensdag 21 september 2022 11:41 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Als je alles op Twitter gelooft Freek
Gewoon op de hashtagquote:Op woensdag 21 september 2022 11:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
En waar zou je het kunnen lezen?
Geen bronvermelding, onzin dus.
Nee streams lopen een paar minuten achter op de feiten, dan halen ze het eerder offline.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Anders hadden we dat echt wel gezien dat hij marciano geslagen had
Was juist mijn punt..quote:Op woensdag 21 september 2022 11:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
En waar zou je het kunnen lezen?
Geen bronvermelding, onzin dus.
Dan had dat Twitter vrouwtje het ook niet kunnen zien.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee streams lopen een paar minuten achter op de feiten, dan halen ze het eerder offline.
Er was wel iets gaande tussen hun.Haantjesgedrag.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Anders hadden we dat echt wel gezien dat hij marciano geslagen had
Het schijnt dat er een 40 minuten verschil in zit. Iemand had bericht erover gehad van Videoland.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee streams lopen een paar minuten achter op de feiten, dan halen ze het eerder offline.
ja ja je weet altijd allesquote:
Bijna een uur.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:48 schreef Sestra666 het volgende:
wat is dit nu weer, hoelang is er al een SL/zwart beeld nu ongeveer?
Wat een gelul.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was wel iets gaande tussen hun.Haantjesgedrag.
Waarom mijn naam ?quote:Op woensdag 21 september 2022 11:46 schreef Deisyy het volgende:
SC kan hier FreshFruit in JAA / [JAA SC #2] ook als de streams het niet doen.
Ja, maar toch geen klap en rode kaart. als die twitteraarster dat heeft gezien hadden wij dat toch ook gezien. Bedoel ikquote:Op woensdag 21 september 2022 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was wel iets gaande tussen hun.Haantjesgedrag.
Nou ik mag toch hopen dat ze het allemaal te druk hebben met het op te lossenquote:Op woensdag 21 september 2022 11:49 schreef freaky40 het volgende:
En nog steeds geen officiële verklaring van Videoland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |