Nee je moet blijvenquote:Op woensdag 21 september 2022 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Die "goede sfeer" is ook aan discussie onderhevig.
Ik persoonlijk heb daar andere ideeen over dan jij denk ik.
edit: Als ik op zoek ben naar een topic met alleen "goede sfeer" ga ik wel ergens anders meeposten.
Ik ook niet, we wachten maar af tot er weer beeld isquote:Op woensdag 21 september 2022 11:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap deze discussie ook niet helemaal. Dit is JVJL
Daar heb je helemaal gelijk in Mootie.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is alleen niet objectief vast te stellen.
Post de twitter link dan waar het in staatquote:
wat een bizar antwoord. Nou dan weten we dus ook allemaal dat ze bezig zijn met de puzzel afmaken met een man of 100quote:
Ik gok eerder op een fotosoepjequote:Op woensdag 21 september 2022 11:19 schreef claire3500 het volgende:
[..]
wat een bizar antwoord. Nou dan weten we dus ook allemaal dat ze bezig zijn met de puzzel afmaken met een man of 100
ben benieuwd wat ze tegen je zeggen.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb VL ook even een DM gestuurd op Insta
Alsof ze daar Groning's kunnen lezen.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb VL ook even een DM gestuurd op Insta
Nou dat dus, wat moeten we nu? Moet ik nu echt huishoudelijk gaan doen ofzo??quote:Op woensdag 21 september 2022 11:23 schreef Vlinder1974 het volgende:
Op zwart zodat kijkers geen streamlock hoeven te zien?
Een streamlock kennen we......van zwart beeld raken we in paniek
Me 2quote:Op woensdag 21 september 2022 11:22 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ben benieuwd wat ze tegen je zeggen.
Wachten tot BB van start gaat. Het is niet anders.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus, wat moeten we nu? Moet ik nu echt huishoudelijk gaan doen ofzo??
Ik kan geen eens Gronings schrijven/typenquote:Op woensdag 21 september 2022 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alsof ze daar Groning's kunnen lezen.
Je mag hier wel even stofzuigen.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hang je grapjas maar weer in de kastquote:Op woensdag 21 september 2022 11:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wachten tot BB van start gaat. Het is niet anders.
zit niks anders op.........quote:Op woensdag 21 september 2022 11:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hang je grapjas maar weer in de kast
Niet best.quote:Op woensdag 21 september 2022 11:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kan geen eens Gronings schrijven/typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |