15uquote:Op woensdag 21 september 2022 12:54 schreef freaky40 het volgende:
Opgelost rond 15.23 uur...wanneer moest de puzzel ook al weer af zijn?
en hij wast zichzelf zonder zeepquote:Op woensdag 21 september 2022 12:44 schreef juul. het volgende:
Ik zit weer even te gniffelen om gisteren waar Erik vertelde aan Janet dat hij sokken en onderbroeken gemaakt van bamboe heeft meegenomen, waar geen geurtjes intrekken en je de onderbroeken gerust 3 dagen kan aanhouden
Geen shampoo geen deo. Echt bizarquote:Op woensdag 21 september 2022 13:03 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
en hij wast zichzelf zonder zeep
o dacht dat t over de storing gingquote:Op woensdag 21 september 2022 13:05 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ze waren om die tijd begonnen op maandag.
een paar hebben tegen hem gezegd dat hij wat rook... babs? gaf hem deo... hij zou t proberen toen.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen shampoo geen deo. Echt bizar
Hij heeft deo besteld. Volgens mij odorex extra dry roller, die werkt 3 dagen.quote:Op woensdag 21 september 2022 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen shampoo geen deo. Echt bizar
Was dat niet Kim? Maakt ook niet uit trouwens. Maar klopt ja. En met z’n zakgeld had hij deo gekochtquote:Op woensdag 21 september 2022 13:09 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
een paar hebben tegen hem gezegd dat hij wat rook... babs? gaf hem deo... hij zou t proberen toen.
oh oke hahahah ja ze gaven aan dan is die live-stream heeel toevallig terug.. valt dan wel op want precies dan moet de puzzel af zijn. snap jequote:Op woensdag 21 september 2022 13:08 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
o dacht dat t over de storing ging
ja was kim (ook?) maar ik weet dat zij hem ook iets gafquote:Op woensdag 21 september 2022 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was dat niet Kim? Maakt ook niet uit trouwens. Maar klopt ja. En met z’n zakgeld had hij deo gekocht
ah ja vandaar mijn ? achter babsquote:Op woensdag 21 september 2022 13:11 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja was kim (ook?) maar ik weet dat zij hem ook iets gaf
volgens mij ga je dat niet redden om echt schoon te blijven met alleen deo en water. Of ben ik nou niet woke genoeg?quote:Op woensdag 21 september 2022 13:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft deo besteld. Volgens mij odorex extra dry roller, die werkt 3 dagen.
Te lang geledenquote:Op woensdag 21 september 2022 13:11 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja was kim (ook?) maar ik weet dat zij hem ook iets gaf
HAHAHAHAH niet woke genoeg! Ik denk het ook nietquote:Op woensdag 21 september 2022 13:12 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
volgens mij ga je dat niet redden om echt schoon te blijven met alleen deo en water. Of ben ik nou niet woke genoeg?
Nog ff lekker opstoken .quote:Op woensdag 21 september 2022 13:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom je OT moet blijven als er geen streams zijn? Waarom mag je dan niet over andere dingen praten? Dan kan je dit topic beter sluiten tot er weer beeld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |