En dan Kooij naar de wereldtitel rijden?quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:57 schreef Coelho het volgende:
Ze krijgen het niet georganiseerd. Je zou denken dat je met 3 Belgen er 2 op kop zou kunnen zetten...
Dat is exact hetzelfde issue als de Belgen in de profkoers hebben. Te bang zijn dat een ander wint en daardoor eigen kansen maar laten lopen. Naast de rivaliteit binnen het eigen team, uiteraard.quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En dan Kooij naar de wereldtitel rijden?
Of er zit gewoon geen sprinter bij de Belgen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:01 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat is exact hetzelfde issue als de Belgen in de profkoers hebben. Te bang zijn dat een ander wint en daardoor eigen kansen maar laten lopen. Naast de rivaliteit binnen het eigen team, uiteraard.
Voor mijn idee is ie al 5 jaar profquote:Op vrijdag 23 september 2022 08:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Een 22-jarige Vuelta uitrijder die wereldkampioen wordt, verschrikkelijk.
In Nederland zullen ze het wel weer schandalig vinden dat de Belgen niet de rode loper uit hebben gelegd voor Kooij.quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:01 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat is exact hetzelfde issue als de Belgen in de profkoers hebben. Te bang zijn dat een ander wint en daardoor eigen kansen maar laten lopen. Naast de rivaliteit binnen het eigen team, uiteraard.
Vorig jaar kwamen de beloften ook met een veel grotere groep aan dan de elite dus ik denk dat het wel los loopt.quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Ondanks de regen met twintig naar de streep. Michael Matthews wordt wereldkampioen.
quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen de beloften ook met een veel grotere groep aan dan de elite dus ik denk dat het wel los loopt.
Desalniettemin zou iedereen Matthews een schitterende wereldkampioen moeten vinden.
Ik heb de koers niet gezien, maar als ik het verslag op Sporza van deze race zo lees, dan lijkt het rondje niet zwaar genoeg.quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Ondanks de regen met twintig naar de streep. Michael Matthews wordt wereldkampioen.
Meestal is dat wel andersom trouwens.quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:08 schreef Aguero het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen de beloften ook met een veel grotere groep aan dan de elite dus ik denk dat het wel los loopt.
Desalniettemin zou iedereen Matthews een schitterende wereldkampioen moeten vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |