Van Dijke niet gestart, maar dat wist ik toen ook nog niet. Dat was de enige die ik echt nog kans had gegeven. Ik kan er misschien helemaal naast zitten, maar dit gaat ook gewoon uit elkaar gereden worden en dan is ook Van Uden kansloos verwacht ik.quote:Op vrijdag 23 september 2022 04:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kansloos voor mick en van uden denk je?
Col du VAM. Misschien hadden ze met subsidies voor zo'n WK die berg nog 2 meter op kunnen hogen.quote:Op donderdag 22 september 2022 23:15 schreef Aguero het volgende:
[..]
Waar in Nederland? De vermoeiende VAM-berg?
Dit, niet te spotten manquote:Op vrijdag 23 september 2022 07:06 schreef Reljem het volgende:
Dat vale oranje cq grijs is in zo’n peloton niet echt lekker hè? Waardeloos ontwerp.
Ai, hopelijk zit het niet in de ploeg.quote:Op vrijdag 23 september 2022 07:42 schreef TheArt het volgende:
Ah Mick van Dijke positief op corona.
#DieBergKomtErquote:Op vrijdag 23 september 2022 07:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Col du VAM. Misschien hadden ze met subsidies voor zo'n WK die berg nog 2 meter op kunnen hogen.
Komt wel ander soort pech.quote:Op vrijdag 23 september 2022 07:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ai, hopelijk zit het niet in de ploeg.
Ik vind het ook best op maat voor Pogiquote:Op vrijdag 23 september 2022 08:28 schreef Fretwork het volgende:
Genoeg gezien, Alaphilippe wordt zondag wereldkampioen
Ja absoluut, hopen dat het in ieder geval spannend wordt en niet dat we al anderhalve ronde weten dat de ontsnapte renner gaat winnen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vind het ook best op maat voor Pogi
Zondag wordt het in tegenstelling tot vandaag droog. Dat zal al een stuk schelen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:29 schreef Faraday01 het volgende:
Als je dit zo ziet, gaat het voor een deel van de favorieten zaterdag en zondag zware kost worden.
Kooij en Van Uden.quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:33 schreef Fretwork het volgende:
Zit Kooij of van Dijke erbij? Voor het vlaggetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |