Eerste is wel een vreemde zin. Maar ze zullen wel ermee bedoelen dat hij met een enorme inspanning nog weg wou rijden.quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:56 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het is serieus bedoeld.
Ik las In de Leiderstrui
"In de Bretagne Classic won Wout van Aert op 28 augustus een massasprint, nadat hij KOM-waardig nog had geprobeerd weg te rijden."
en over Mathieu van der Poel
" KOM's zagen we geen enkele dag en gemiddeld ging het vermogen in zestien dagen slechts één keer over de 1.000 watt."
"Kennelijk een spelletje"quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerste is wel een vreemde zin. Maar ze zullen wel ermee bedoelen dat hij met een enorme inspanning nog weg wou rijden.
Over Mathieu dan dat hij geen recordtijden op segmenten heeft gepakt. Het is kennelijk een spelletje bij Strava om op stukken van je route heel hard te rijden zodat je hoog in ranglijst komt te staan.
Dag zonder KOM is een dag niet geleefd.quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Kennelijk een spelletje"
Sommigen zijn er nogal geobsedeerd mee
Gemiddeld ging het het vermogen slechts één keer over de 1.000 watt?quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:56 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het is serieus bedoeld.
Ik las In de Leiderstrui
"In de Bretagne Classic won Wout van Aert op 28 augustus een massasprint, nadat hij KOM-waardig nog had geprobeerd weg te rijden."
en over Mathieu van der Poel
" KOM's zagen we geen enkele dag en gemiddeld ging het vermogen in zestien dagen slechts één keer over de 1.000 watt."
Dat stukje gaat over zijn trainingskamp in Spanje (van 5 t/m 21 augustus) toen hij alleen maar wat duur trainingen deed. Inmiddels is het wel wat meer watt.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gemiddeld ging het het vermogen slechts één keer over de 1.000 watt?
Dan mag ik hopen dat dat een vies kort ritje was
Niet de benen meer? Lijkt me niet een kwestie van ploegbelang, want dan had hij ook gewoon moeten rijden.quote:
Precies. Alsof er überhaupt al een significant deel van de kijkers is ingeschakeld met nog 200 kilometer te gaan.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor mij had die aanloop flauwekul niet gehoeven. Gewoon, zoals vroeger, alleen rondjes rijden; met 16 rondjes kom je op 272km.
Het doel is eigenlijk wel om de hele race te kijken.quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies. Alsof er überhaupt al een significant deel van de kijkers is ingeschakeld met nog 200 kilometer te gaan.
Ja, maar ben jij een gemiddelde kijker? Of is het gros hier dat?quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het doel is eigenlijk wel om de hele race te kijken.Alle klokken staan hier inmiddels op 22h30.
Dat is ook waar; mevrouw Van Zetten uit Tiel zet de wekker waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar ben jij een gemiddelde kijker? Of is het gros hier dat?
Eurosport gewoon vanaf het begin live neem ik aan (zeker via de Player)quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:38 schreef Momo het volgende:
Sporza gaat vannacht live om 00:40, dan vanaf 02:06 Journaal herhalingen, om 04:51 WK basketbal en vanaf 06:00 weer WK wielrennen
Voor de mannen vanaf 02:05 met een paar keer herhaling journaal.
Bij de vrouwen lijkt ook de player eruit te gaan tussen 02:00 en 04:15 vannacht. Mannen is gewoon van 02:05 tot 09:10quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eurosport gewoon vanaf het begin live neem ik aan (zeker via de Player)
Dameskoers begint pas om half 5 ofzo.quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij de vrouwen lijkt ook de player eruit te gaan tussen 02:00 en 04:15 vannacht. Mannen is gewoon van 02:05 tot 09:10
Maar dat is logisch, want dan is er toch ook niks?quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij de vrouwen lijkt ook de player eruit te gaan tussen 02:00 en 04:15 vannacht.
Ohja op die fietsquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is logisch, want dan is er toch ook niks?
Rond 02.00 uur zijn de junioren dames klaar in principe.
Heeft Karrel de sterren mogen uitdelen? Want in de voorbeschouwing zijn de scheefpoeper en de eeuwige Ine Beyen helemaal niet zo overtuigd van de kansen van Lotte.quote:
Waarom krijgt Kopecky overal en altijd drie sterren... Als ze al een heuvel overleeft zit Vos er dan vaak ook bij. Een begenadigd klimmer is het verder ook niet.quote:
Nee ik zie haar ook niet als 1 van de grootste favorieten.quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom krijgt Kopecky overal en altijd drie sterren... Als ze al een heuvel overleeft zit Vos er dan vaak ook bij. Een begenadigd klimmer is het verder ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |