Dat is door een gebrek aan deelnemers, dat zal bij de mannen niet snel het geval zijn. Kopecky heeft reeds aangekondigd dat als ze gelost wordt door de andere topvrouwen, ze De Wilde naar de wereldtitel wenst te rijden. Dát is pas onzin.quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:46 schreef Marcoss het volgende:
Bij de vrouwen hebben de beloften ook geen eigen race, die rijden gewoon bij de elitevrouwen mee en de beste belofte pakt de titel. Wat ook weer onzinnig als een belofte toevallig in een team rijdt met de topfavoriet en op die manier zelf kansloos is (zoals van Anrooij)
Dit is hier waarschijnlijk al besproken, maar hoe kan het dat Fedorov die al een WK (tijdrijden) bij de elite heeft gereden bij de beloften mag starten?quote:Op vrijdag 23 september 2022 11:46 schreef Marcoss het volgende:
Bij de vrouwen hebben de beloften ook geen eigen race, die rijden gewoon bij de elitevrouwen mee en de beste belofte pakt de titel. Wat ook weer onzinnig is als een belofte toevallig in een team rijdt met de topfavoriet en op die manier zelf kansloos is (zoals van Anrooij)
Omdat hij jonger dan 23 is?quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dit is hier waarschijnlijk al besproken, maar hoe kan het dat Fedorov die al een WK (tijdrijden) bij de elite heeft gereden bij de beloften mag starten?
Omdat dat mag.quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dit is hier waarschijnlijk al besproken, maar hoe kan het dat Fedorov die al een WK (tijdrijden) bij de elite heeft gereden bij de beloften mag starten?
Omdat hij hij qua leeftijd mee mag doen.. er zijn verder geen restricties qua deelname. Volgens mij enkel dat je niet al een WK op de weg bij de profs gereden mag hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik dacht de er een regel was die renners die eerder aan een elite WK deelnamen uitgesloten werden van deelname bij de U23. Maar dat zal ik dan verkeerd op hebben, of die regel bestaat ondertussen niet meer.quote:
Ooh, duidelijk, dan zal het zijn dat de tijdrit en de wegrit niet gelijk behandeld worden. Dank.quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat hij hij qua leeftijd mee mag doen.. er zijn verder geen restricties qua deelname. Volgens mij enkel dat je niet al een WK op de weg bij de profs gereden mag hebben.
Ik dacht dat tijdrit en wegrit dan uit elkaar worden gehaald, hij heeft nog geen WK op de weg bij de profs gereden. Of die regel is er überhaupt niet meer inderdaad.. De regels zijn soms ondoorgrondelijkquote:Op vrijdag 23 september 2022 12:16 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik dacht de er een regel was die renners die eerder aan een elite WK deelnamen uitgesloten werden van deelname bij de U23. Maar dat zal ik dan verkeerd op hebben, of die regel bestaat ondertussen niet meer.
Zonde. Volgens mij kun je (vlak) ten noorden van Glasgow interessantere routes uitstippelen. Dan maar niet Edinburgh erbij betrekken.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lijkt op het eerste gezicht veel op het EK-rondje.
Ik tel op WK-parcours zowat nog meer bochten... Ideaal voor vluchters maar erg zwaar lijkt het me niet. Alhoewel EK wel vrij selectief was uiteindelijkquote:Op vrijdag 23 september 2022 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die lus linksboven is zeker hetzelfde. De oostkant is iets anders maar moeilijk te zeggen hoe precies
Dat hoeft voor Vollering niet slecht te zijn, denk dat ze juist kan profiteren van Vleuten die wel goed is, maar niet goed genoeg om mee te doen voor de titel.quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ach, Vollering.
Wel voornamelijk door het slechte weer, dacht ik. Maar die kans is daar altijd aanwezig..quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik tel op WK-parcours zowat nog meer bochten... Ideaal voor vluchters maar erg zwaar lijkt het me niet. Alhoewel EK wel vrij selectief was uiteindelijk
Die hoogteverschillen op het plaatje van Koffieplanter in het plaatselijke rondje lijken mij een stuk minder dan dit. (Al is het dan totaal wel weer meer dan 3000 meter, dus misschien is dat plaatje niet een heel goede weergave).quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die lus linksboven is zeker hetzelfde. De oostkant is iets anders maar moeilijk te zeggen hoe precies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |