abonnement Unibet Coolblue
pi_206048121
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2022 08:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Dat is zojuist aangekondigd door de russische minister van defensie :?

Dan is de kans natuurlijk wel groot dat het een leugen is :D
  woensdag 21 september 2022 @ 09:00:00 #127
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206048126
quote:
12s.gif Op woensdag 21 september 2022 08:59 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Dan is de kans natuurlijk wel groot dat het een leugen is :D
Ja, maar dan eerder dus nog minder :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 21 september 2022 @ 09:00:25 #128
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206048130
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 08:59 schreef jantjesme het volgende:

[..]
Stukje manipulatie. Ze gaan MINSTENS 2 miljoen soldaten erbij pleuren.
Tuurlijk ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_206048131
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 08:59 schreef Bensel het volgende:
Zal Kaag inmiddels ook vertrokken zijn naar de VN, om zo onder de algemene beschouwingen uit te komen? Dit geeft haar wel weer een excuus natuurlijk
Waar heb je het over :? Waar moet ze überhaupt onderuit komen, haar enige taak is op een stoel zitten en drop eten.
pi_206048143
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 08:54 schreef Bensel het volgende:

[..]
nee, ik denk dat er eerst conventioneel geprobeerd gaat worden om de nucleaire capaciteit van rusland volledig te vernietigen, mocht rusland een nuke ergens gebruiken. Al is het maar om te laten zien dat we beter zijn dan rusland. mocht er echter meer vallen, danis het wel mad, ja
Je gaat niet zomaar de Nucleaire capaciteit van Rusland vernietigen, zelfs als je 90% weet te vernietigen blijft er genoeg over om de hele wereld in de fik te zetten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206048156
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2022 08:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Leugen van wie? Dat is zojuist aangekondigd door de russische minister van defensie :?

Dat ze 2 miljoen reservisten hebben wil niet zeggen dat ze er 2 miljoen gaan oproepen meteen, dat zou een logistieke nachtmerrie zijn. Zelfs die 300k kan waarschijnlijk niet in 1 keer.
Ze hebben er ook helemaal geen 2 miljoen. Dat bestaat alleen op papier.
  woensdag 21 september 2022 @ 09:03:39 #132
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206048161
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 09:01 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je gaat niet zomaar de Nucleaire capaciteit van Rusland vernietigen, zelfs als je 90% weet te vernietigen blijft er genoeg over om de hele wereld in de fik te zetten.
Precies. MAD is redelijk waterdicht voor zover ik begrijp. Er zijn ook 'lok-silo's' bijvoorbeeld, waarvan je nooit zeker weet of daar nou een echte raket staat of slechts een omhulsel. Zodat je een deel van je atoombommen uiteindelijk verspilt aan niks. En dan ook nog de onderzeeeers waarvan (ik zeker durf te zijn) niet bekend is waar ze zijn,
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206048162
Dit is trouwens de Nederlander die is omgekomen: https://www.facebook.com/benjamingiorgiogalli/
Beetje rare snuiter, geobsedeerd door soldaat spelen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206048166
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2022 09:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Precies. MAD is redelijk waterdicht voor zover ik begrijp. Er zijn ook 'lok-silo's' bijvoorbeeld, waarvan je nooit zeker weet of daar nou een echte raket staat of slechts een omhulsel. Zodat je een deel van je atoombommen uiteindelijk verspilt aan niks. En dan ook nog de onderzeeeers waarvan (ik zeker durf te zijn) niet bekend is waar ze zijn,
Plus de Bears.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206048169
Oorlog
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 09:01 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je gaat niet zomaar de Nucleaire capaciteit van Rusland vernietigen, zelfs als je 90% weet te vernietigen blijft er genoeg over om de hele wereld in de fik te zetten.
Vooral die Russische Sarmat raket is sick. Met 1 raket knal je bijvoorbeeld Frankrijk in een keer van de landkaart af.
pi_206048171
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 08:18 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Enorm klote lijkt me dat zeg. Je leven op het spel moeten zetten voor zo’n gek die je op basis van allerlei valse voorwendselen zonder goed spul een oorlog in stuurt :')
Hij loopt de hele tijd te dreigen net nukes wanneer anderen zich met de "speciale operatie" zouden bemoeien en echt niemand anders dan de Russen hebben het over nukes gehad en nu roept hij opeens tegen zijn eigen volk "jongens, zet je in voor moedertje Rusland! We laten ons niet chanteren met nukes!" 8)7

En nog steeds zijn er zelfs in NL gekkies die roepen dat het westen de agressor is 8)7
Krekker is de bom!
pi_206048172
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2022 08:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Leugen van wie? Dat is zojuist aangekondigd door de russische minister van defensie :?
Als we die al niet meer kunnen vertrouwen :P
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206048175
Fantastisch idee van Poetin, de Russen zijn munitie aan het schrapen van Wit-Rusland tot Noord-Korea dus er komen 300000 nauwelijks bewapende Russen bij die door de Oekraïeners door de gehaktmolen gehaald mogen worden. Hoe meer Russen er aan stukken worden geschoten hoe beter; op naar het einde van het fascistische Poetin-regime.
  woensdag 21 september 2022 @ 09:05:52 #139
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_206048182
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 09:03 schreef raptorix het volgende:
Dit is trouwens de Nederlander die is omgekomen: https://www.facebook.com/benjamingiorgiogalli/
Beetje rare snuiter, geobsedeerd door soldaat spelen.
"Nederlander"
pi_206048184
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 09:04 schreef jantjesme het volgende:
Sarmat
Prototype, en gezien de bluf waarmee ze hun andere wapens hebben verkondigd nog lang niet operationeel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 21 september 2022 @ 09:07:21 #141
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206048202
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 09:04 schreef jantjesme het volgende:
Oorlog
[..]
Vooral die Russische Sarmat raket is sick. Met 1 raket knal je bijvoorbeeld Frankrijk in een keer van de landkaart af.
Zo werkt het niet, trol.
&lt;signature here&gt;.
pi_206048206
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 09:04 schreef J.B. het volgende:
Fantastisch idee van Poetin, de Russen zijn munitie aan het schrapen van Wit-Rusland tot Noord-Korea dus er komen 300000 nauwelijks bewapende Russen bij die door de Oekraïeners door de gehaktmolen gehaald mogen worden. Hoe meer Russen er aan stukken worden geschoten hoe beter; op naar het einde van het fascistische Poetin-regime.
Mwoa. Er zijn wel vaker miljoenen Russen door "hun grote leider" vermoord zonder dat het volk in opstand kwam he... :{
Krekker is de bom!
  woensdag 21 september 2022 @ 09:08:19 #143
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206048212
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2022 09:07 schreef ExTec het volgende:

[..]
Zo werkt het niet, trol.
Oh god ik zie nu pas dat het WEER een fucking kloon is met 7 posts in totaal :')_! Wimpikje was zeker alweer gebanned?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206048216
Afschuwelijk dat, naast de ellende in Oekraïne, de hele wereld zich zorgen moet maken vanwege de waanideeën van één machtswellusteling in Moskou, die bovendien het laatste decennium steeds meer aan hersenverweking is gaan lijden.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_206048217
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 09:01 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je gaat niet zomaar de Nucleaire capaciteit van Rusland vernietigen, zelfs als je 90% weet te vernietigen blijft er genoeg over om de hele wereld in de fik te zetten.
En als je dat doet wordt automatisch dead hand geactiveerd
  woensdag 21 september 2022 @ 09:08:59 #146
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206048218
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 08:39 schreef jantjesme het volgende:
Toespraak Poetin live: 'Ik bluf niet over kernwapens', zegt Russische leider

[ afbeelding ]

https://www.telegraph.co.(...)ensive-mobilisation/
Als ie met zijn oorlogsretoriek te gevaarlijk wordt voor de wereld gaat er een kogel door zijn kop en wordt het land in no time geneutraliseerd door andere landen. Zo simpel is het. De rest van de wereld incl. China laat het niet gebeuren dat er een kernoorlog ontstaat.
  woensdag 21 september 2022 @ 09:10:31 #147
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206048225
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2022 09:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Oh god ik zie nu pas dat het WEER een fucking kloon is met 7 posts in totaal :')_! Wimpikje was zeker alweer gebanned?
Ja, en hij wil me ook al niet helpen met die airco die ik al een tijdje wil hebben :{
&lt;signature here&gt;.
pi_206048226
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2022 09:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Precies. MAD is redelijk waterdicht voor zover ik begrijp. Er zijn ook 'lok-silo's' bijvoorbeeld, waarvan je nooit zeker weet of daar nou een echte raket staat of slechts een omhulsel. Zodat je een deel van je atoombommen uiteindelijk verspilt aan niks. En dan ook nog de onderzeeeers waarvan (ik zeker durf te zijn) niet bekend is waar ze zijn,
Ze moeten echter wel aangestuurd worden. Een massale conventionele aanval op alle bekende silo sites (ja, ook de fakes), en command and control centras zal al snel zorgen voor een complete chaos. Daarnaast is het vrij veilig om te zeggen dat het nog maar te zien is of alle protocollen, systemen, en zelfs de wapens zelf uberhaupt werken. . Als je de angel er daarmee uit kan halen is dat te prefereren boven direct nukes gooien, want daarmee weet je zeker dat het MAD wordt.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_206048235
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 09:08 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Als ie met zijn oorlogsretoriek te gevaarlijk wordt voor de wereld gaat er een kogel door zijn kop en wordt het land in no time geneutraliseerd door andere landen. Zo simpel is het. De rest van de wereld incl. China laat het niet gebeuren dat er een kernoorlog ontstaat.
China speelt het heel goed, het zou me niet verbazen als straks Xi, Putin er van weet te overtuigen dat hij fout zit en daarmee laat zien dat ze een echte Wereldspeler zijn geworden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206048253
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 09:10 schreef Bensel het volgende:

[..]
Ze moeten echter wel aangestuurd worden. Een massale conventionele aanval op alle bekende silo sites (ja, ook de fakes), en command and control centras zal al snel zorgen voor een complete chaos. Daarnaast is het vrij veilig om te zeggen dat het nog maar te zien is of alle protocollen, systemen, en zelfs de wapens zelf uberhaupt werken. . Als je de angel er daarmee uit kan halen is dat te prefereren boven direct nukes gooien, want daarmee weet je zeker dat het MAD wordt.
Zo werkt het niet, het is niet dat je even op je gemak de hele boel uitschakelt, daarom hebben ook vrijwel alle Nucleaire landen ook Nukes op duikboten en vliegtuigen, niet dat dat zo praktisch is, maar puur om te laten weten: We raken je hoe dan ook.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')