abonnement Unibet Coolblue
pi_206047264
Of het nu de mol is of expeditie Robinson of afgeleide varianten, waarom niet zo'n programma met kleurrijke figuren?

Ik zou uitkijken naar een expeditie Robinson met Emille Ratelband, Martien Meiland, Raven van Dorst, Britt Dekker, Arnon Grunberg, Johan Derksen, Stefano Keizers, Maarten van Rossum, Desiree uit B&B vol liefde, Jacob en bv Jort Kelder.

Uiteraard gaan deze mensen niet meedoen, een aantal zou er niet voor terugdeinzen gok ik, maar we zien altijd de gezapigen met soms 1 vreemde eend ertussen, en andersom lijkt me veel leuker.

Waarom omhelzen we de kleurrijken niet veel meer in NL, vooral gepositioneerd bij elkaar, dat zou pracht tv kunnen zijn, de gesprekken alleen al. Mismatches en onvermoede vriendschappen, totaal nutteloze maar ook interessante gesprekken, ergens op een eiland, terwijl ze rijst eten uit een schelp in een idyllische setting.
pi_206047325
Denk dat je vooral altijd van die “bn’ers” zal krijgen die net niet bekend genoeg zijn, maar zichzelf vooral heel belangrijk en interessant vinden.

Zelfde met al die stomme spelshows op zaterdag avond, dat clubje mensen vind zichzelf altijd vooral heel erg leuk.

Daarom kijk ik die meuk ook nooit.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 21 september 2022 @ 08:15:16 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_206047678
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 05:06 schreef Za het volgende:
Of het nu de mol is of expeditie Robinson of afgeleide varianten, waarom niet zo'n programma met kleurrijke figuren?

Ik zou uitkijken naar een expeditie Robinson met Emille Ratelband, Martien Meiland, Raven van Dorst, Britt Dekker, Arnon Grunberg, Johan Derksen, Stefano Keizers, Maarten van Rossum, Desiree uit B&B vol liefde, Jacob en bv Jort Kelder.

Uiteraard gaan deze mensen niet meedoen, een aantal zou er niet voor terugdeinzen gok ik, maar we zien altijd de gezapigen met soms 1 vreemde eend ertussen, en andersom lijkt me veel leuker.

Waarom omhelzen we de kleurrijken niet veel meer in NL, vooral gepositioneerd bij elkaar, dat zou pracht tv kunnen zijn, de gesprekken alleen al. Mismatches en onvermoede vriendschappen, totaal nutteloze maar ook interessante gesprekken, ergens op een eiland, terwijl ze rijst eten uit een schelp in een idyllische setting.
Dat doet Raven van Dorst prima. Zijn altijd goeie setjes die ze selecteert, het is alleen niet op een idyllisch eiland maar oke. Expeditie Robinson en co is ook alleen maar voor de CN'ers
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_206047807
De namen die jij noemt gaan daar echt niet aan beginnen. Meeste kleurrijke mensen gok ik niet, die zijn veel te uitgesproken of verwend om zich daar voor te lenen.

Als je al bekend en of financieel onafhankelijk bent hoef je toch niet op zo'n kut eiland vol cameras te gaan zitten.
blablablabla
pi_206047971
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 08:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dat doet Raven van Dorst prima. Zijn altijd goeie setjes die ze selecteert, het is alleen niet op een idyllisch eiland maar oke. Expeditie Robinson en co is ook alleen maar voor de CN'ers
Raven heeft meegedaan aan expeditie Robinson, volgens mij heeft ze grotendeels haar bekendheid daaraan te danken. Toen was ze vooral bekend vanwege haar bandje.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  woensdag 21 september 2022 @ 08:43:49 #6
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_206047973
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 05:06 schreef Za het volgende:
Stefano Keizers
dat is een personage van een cabaretier. Waarom men die blijft uitnodigen, geen idee, maar blijkbaar denken mensen dat hij echt zo retarded is. Het is alsof je dus de hele tijd Bob De Rooij hebt, ipv Paul de Leeuw. Of Captain Kirk, ipv William Shatner. John Wick, ipv Keanu Reeves.
pi_206047981
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 08:26 schreef Elan het volgende:
De namen die jij noemt gaan daar echt niet aan beginnen. Meeste kleurrijke mensen gok ik niet, die zijn veel te uitgesproken of verwend om zich daar voor te lenen.

Als je al bekend en of financieel onafhankelijk bent hoef je toch niet op zo'n kut eiland vol cameras te gaan zitten.
Dit ja :Y
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_206048100
Die mensen zijn al bekend, die hebben er niks aan om mee te doen
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206048635
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 05:06 schreef Za het volgende:
Of het nu de mol is of expeditie Robinson of afgeleide varianten, waarom niet zo'n programma met kleurrijke figuren?

Ik zou uitkijken naar een expeditie Robinson met Emille Ratelband, Martien Meiland, Raven van Dorst, Britt Dekker, Arnon Grunberg, Johan Derksen, Stefano Keizers, Maarten van Rossum, Desiree uit B&B vol liefde, Jacob en bv Jort Kelder.

Uiteraard gaan deze mensen niet meedoen, een aantal zou er niet voor terugdeinzen gok ik, maar we zien altijd de gezapigen met soms 1 vreemde eend ertussen, en andersom lijkt me veel leuker.

Waarom omhelzen we de kleurrijken niet veel meer in NL, vooral gepositioneerd bij elkaar, dat zou pracht tv kunnen zijn, de gesprekken alleen al. Mismatches en onvermoede vriendschappen, totaal nutteloze maar ook interessante gesprekken, ergens op een eiland, terwijl ze rijst eten uit een schelp in een idyllische setting.
Dat zegt meer over jou dan over die mensen _O-

Dat lijstje :')
Britt :')
  woensdag 21 september 2022 @ 11:36:08 #10
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206049833
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 05:06 schreef Za het volgende:
Of het nu de mol is of expeditie Robinson of afgeleide varianten, waarom niet zo'n programma met kleurrijke figuren?

Ik zou uitkijken naar een expeditie Robinson met Emille Ratelband, Martien Meiland, Raven van Dorst, Britt Dekker, Arnon Grunberg, Johan Derksen, Stefano Keizers, Maarten van Rossum, Desiree uit B&B vol liefde, Jacob en bv Jort Kelder.
Wat jij 'kleurrijken' noemt, noem ik over het algemeen 'kansarmen'.
Maar als je een stel van die types bij elkaar wil zien, is dit misschien de moeite van het kijken waard:

pi_206051731
Een aantal van de mensen die jij noemt heeft al meegedaan aan dat soort programma's.

Maarten van Rossem is weleens gevraagd voor WIDM. Nooit van zijn leven dat hij ja zegt! Aldus hijzelf.
Hotapnyc
pi_206060951
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 08:15 schreef Fok-it het volgende:

Dat doet Raven van Dorst prima. Zijn altijd goeie setjes die ze selecteert, het is alleen niet op een idyllisch eiland maar oke. Expeditie Robinson en co is ook alleen maar voor de CN'ers
Dat doet ze zeker.

Maar in NL worden imo kleurrijken te weinig ingezet, al doet John de Mol dat steeds meer.

Maar bij Robinson of de Mol, het is telkens een herhaling van zetten qua cast. Hetzelfde spelletje en kliekjes, voorspelbaar van begin tot einde.

De individuen in de OP zijn geen mensen die ik bewonder, maar zijn gewoon niet mainstream, allemaal op verschillende vlakken, en gepositioneerd in een setting waarbij ze met elkaar opgescheept zitten zou dat zulke mooie tv kunnen opleveren. Ik zou daar naar uit kunnen kijken.

John de Bever kan er ook bij en bv Francis van Broekhuizen.

Ik had gedacht dat ook anderen een voorkeur voor een specifieke groep figuren zouden hebben waarvan ze zouden willen zien hoe een dergelijke setting verloopt.

Ik zoek geen hysterie, noch hoog oplopende conflicten, maar niet de gezapige herhaling van zetten keer op keer.

Dat btw Jacob van B&B een eigen programma heeft gekregen vind ik een goede ontwikkeling, maar zo'n Desiree moet je ook niet laten lopen, of die boom mevrouw.
  zondag 2 oktober 2022 @ 16:45:08 #13
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206179597
Misschien moeten ze maar een nieuwe serie van de Gouden Kooi maken.

Dat waren in principe geen bekende mensen (in eerste instantie, dan), maar iig zat aan een redelijk deel ervan een steekje los.

Zo op het oog lijkt Een Jaar Van Je Leven er wel bij in de buurt te komen; qua type cast iig.
pi_206185479
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 08:43 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]
dat is een personage van een cabaretier. Waarom men die blijft uitnodigen, geen idee, maar blijkbaar denken mensen dat hij echt zo retarded is. Het is alsof je dus de hele tijd Bob De Rooij hebt, ipv Paul de Leeuw. Of Captain Kirk, ipv William Shatner. John Wick, ipv Keanu Reeves.
Ik heb dit nooit eerder gehoord, verklaard een hoop! Heb hem opgezocht maar had echt nog nooit van Govet Meit gehoord.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')