Hallo!
Sorry als ik dit onderwerp op de verkeerde plaats heb geplaatst, maar weet iemand of Wunschpunsch, die echt goede tekenfilm die jaren en jaren geleden op Fox Kids werd uitgezonden, ook op Disney XD is uitgezonden?
Wikipedia beweert dat het in 2012 's nachts werd uitgezonden op de 24-uursversie van het kanaal. Ik kon echter geen tv-schema vinden dat het heeft, en het is erg moeilijk voor de 24-uursversie om schema's te vinden. Ik weet dat Wikipedia een plek is voor alle gekken om alle pagina's te bewerken, maar dit ding is in september 2012 toegevoegd.
![screenshot-7.png]()
Ik vond ook dit Twitter-bericht, dat 10 jaar geleden om 5.30 uur werd geplaatst, waardoor ik denk dat het daar waarschijnlijk is uitgezonden.
![screenshot-6.png]()
Sommige mensen dat het echter niet deed.
Dus, weet iemand of het daar uitgezonden is? Elk antwoord wordt op prijs gesteld, maar als we een tv-programma vinden dat het heeft, zou het erg nuttig zijn.
Ik verontschuldig me ook voor de slechte grammatica die het misschien leek, ik ben geen moedertaalspreker van het Nederlands, ik heb al deze berichten in het Nederlands vertaald, maar ik ben echt een gepassioneerde man over de Fox Kids/Jetix-merken omdat ze echt enorm populair waren , vooral in Europa.