Ik vind Jeffrey leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:13 schreef claire3500 het volgende:
Marciano is echt bang voor jeffery
Jeff doet geen vlieg kwaad...quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:13 schreef claire3500 het volgende:
Marciano is echt bang voor jeffery
Ik ook, het is alsof hij constant verbaasd kijktquote:
Ja omdat ie ook te horen kreeg dat ze op hem wilde gaan stemmen. Ik heb het idee dat er een twist gaat komen, dat ze toch op een koppel gaan. Marciano is bang en ze willen toch wel Jeffery erin houdenquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:18 schreef engine het volgende:
Jeffrey zegt dagelijks dat ze hem dan maar moeten nomineren voor een spel. Die gaat niet ver komen denk ik.
Die gast roept elke keer wat anders. Niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:20 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja omdat ie ook te horen kreeg dat ze op hem wilde gaan stemmen. Ik heb het idee dat er een twist gaat komen, dat ze toch op een koppel gaan. Marciano is bang en ze willen toch wel Jeffery erin houden
Even een tandje bijzetten.quote:
Je bedoelt dan Marciaono?quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gast roept elke keer wat anders. Niet te vertrouwen.
Ja oke..ik dacht al hahah. Ja klopt, ik weet zelfs zeker dat hij die Kim ook gebruikt. Hij is 24./7 met het spel bezig, zal mij niet verbazen als hij opeens een inzinking krijgtquote:
Dat was een zware klim.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:24 schreef claire3500 het volgende:
Tantie kan nauwelijks de trap oplopen, dat is toch niet oke mensen..
haahhahahahah is toch bizar, mens is niet eens afgevallen. Iedereen valt af behalve zij, maar zij is nog wel de dikstequote:Op dinsdag 20 september 2022 21:24 schreef freaky40 het volgende:
De wandelende pruik hijst zich weer naar boven...
hahahahhahahahahahah zo maar echt he, wat een mens en ze ging volgens mij echt snaai halen hahahquote:
De delen van het lichaam waar ze mogelijk is afgevallen sleept ze nog achter zich mee. Dat gaat er niet zomaar vanaf.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:28 schreef claire3500 het volgende:
[..]
haahhahahahah is toch bizar, mens is niet eens afgevallen. Iedereen valt af behalve zij, maar zij is nog wel de dikste
Je weet toch helemaal niet of zij wel of niet is afgevallen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:28 schreef claire3500 het volgende:
[..]
haahhahahahah is toch bizar, mens is niet eens afgevallen. Iedereen valt af behalve zij, maar zij is nog wel de dikste
Zou ze zwaarder zijn dan Berend?quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:28 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Welnee, bij lange na niet.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
En gaan ze het halen? Nog veel mensen bezig?
Ze is lichter dan Berendquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou ze zwaarder zijn dan Berend?
Dat zou ook kunnen ja!quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De delen van het lichaam waar ze mogelijk is afgevallen sleept ze nog achter zich mee. Dat gaat er niet zomaar vanaf.
Daar heb je gelijk in. Ik dacht dat zie je wel helemaal in iemand zijn gezichtquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal niet of zij wel of niet is afgevallen.
Ze had flink overgewicht en dan valt 10 kilo minder niet echt op.
HAHHAHAHHAH ik durf niks te zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou ze zwaarder zijn dan Berend?
Babette moet altijd even wijn erbij halen in een gesprek :pquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:34 schreef D. het volgende:
Vrouwen zijn net als zure melk, mannen net als rode (of goede, verstond ik niet goed) wijn
Aldus Babette
Morgenochtend na uren SL, door de oempa loempa'squote:Op dinsdag 20 september 2022 21:34 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Echt wel niet jokken, ze zijn al klaar :p. Puzzel is al uren af
ahhahahahhahhahhhaha ja echt hequote:Op dinsdag 20 september 2022 21:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Morgenochtend na uren SL, door de oempa loempa's
hahahahhahaahhahahahhhhha echt zo vies. Hele tijd zijn daar vliegen hequote:Op dinsdag 20 september 2022 21:38 schreef FreshFruit het volgende:
Vlieg proeft even voor.
[ afbeelding ]
Wat is dat voor een ranzig goedjequote:Op dinsdag 20 september 2022 21:38 schreef FreshFruit het volgende:
Vlieg proeft even voor.
[ afbeelding ]
wat is dat??quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:38 schreef FreshFruit het volgende:
Vlieg proeft even voor.
[ afbeelding ]
Heb je gezien wat ik heb gedeeld voor jou ?quote:
Tomaat,ei en ui.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is dat voor een ranzig goedje
echt ?quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je gezien wat ik heb gedeeld voor jou ?
Berichtje ben Gerry
Of aan de billen van Moriamaquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:47 schreef itsme46 het volgende:
Als ze stukjes missen: onder het kussen van Jeffrey
[ afbeelding ]
De Fuck is nu wel duidelijk, zelfs valsspelen is voor Febo hier onmogelijkquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
Stekendst de FEBO zegt jullie krijgen 24 uur extra
Dan redden ze het nog niet
Breng ze nou niet op ideeën.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
Stekendst de FEBO zegt jullie krijgen 24 uur extra
Dan redden ze het nog niet
Kijk @greysbones Ireth snapt het wel.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:51 schreef Ireth het volgende:
Als ze dan toch de regels aanpassen: "indien jullie het niet redden worden alle boodschappen behalve de rijst en de havermout ingeleverd!"
Aww ik heb zo erg met der te doen, ook al in het huis. Mexx en die meiden zijn echt zo gemeen ik snap niet dat anderen in het huis niet zo zien.quote:
Havermout ookquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:51 schreef Ireth het volgende:
Als ze dan toch de regels aanpassen: "indien jullie het niet redden worden alle boodschappen behalve de rijst en de havermout ingeleverd!"
ja klopt, maar weet niet of de vater nog levtquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:53 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Aww ik heb zo erg met der te doen, ook al in het huis. Mexx en die meiden zijn echt zo gemeen ik snap niet dat anderen in het huis niet zo zien.
Ok ik ga wel weerquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk @:Greysbones Ireth snapt het wel.
Nou geloof dat juist Gerry geen medelijden nodig had, die kon ze allemaal aan! Jammer dat ze weg is....quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:53 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Aww ik heb zo erg met der te doen, ook al in het huis. Mexx en die meiden zijn echt zo gemeen ik snap niet dat anderen in het huis niet zo zien.
Ze ziet er vermoeid uit.quote:
Zuchtquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja klopt, maar weet niet of de vater nog levt
Echt niet.quote:
Of der vader nog leeft? Bedoel je dat of begrijp ik je helemaal verkeerd dan echt sorry!!quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja klopt, maar weet niet of de vater nog levt
hahahahahah hahaha ja ze zijn meer aan het geinen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
Een vloer vol Nix opgelost.. en maar laggewie gaat daar in Godsnaam het verlossende woord uitspreken
![]()
[ afbeelding ]
Ja oke maar dan nog, ik vind gewoon gemeen met ze allen tegen 1 hou daar niet van maar vind ook echt jammer dat ze weg isquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou geloof dat juist Gerry geen medelijden nodig had, die kon ze allemaal aan! Jammer dat ze weg is....
Mude.Zal wel een zware tijd voor haar zijn.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:56 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Of der vader nog leeft? Bedoel je dat of begrijp ik je helemaal verkeerd dan echt sorry!!
Ze is niet meer in het huis, laten we het ON topic houden.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:57 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja oke maar dan nog, ik vind gewoon gemeen met ze allen tegen 1 hou daar niet van maar vind ook echt jammer dat ze weg is
hij was in sterven gelegenquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:56 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Of der vader nog leeft? Bedoel je dat of begrijp ik je helemaal verkeerd dan echt sorry!!
Het is toch on topic, als ze even aangeeft jammer dat ze er niet is.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:58 schreef itsme46 het volgende:
[..]
[..]
Ze is niet meer in het huis, laten we het ON topic houden.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mude.Zal wel een zware tijd voor haar zijn.
Dit mag best even besproken worden.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:58 schreef itsme46 het volgende:
[..]
[..]
Ze is niet meer in het huis, laten we het ON topic houden.
laat gaan ze zeurt om dat zo isquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:59 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Het is toch on topic, als ze even aangeeft jammer dat ze er niet is.
Het is OFF topic, ze is niet meer in het huis.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:59 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Het is toch on topic, als ze even aangeeft jammer dat ze er niet is.
Waarom? Gerry is oud nieuws.. straks komt Manon ook weerquote:Op dinsdag 20 september 2022 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit mag best even besproken worden.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom? Gerry is oud nieuws.. straks komt Manon ook weer
Ik vind even iets kort bespreken omdat iemand door heftig nieuws uit ging wel iets wat besproken mag worden. Als het steeds over haar gaat dan vind ik anders maar ik ben hier net dus ik weet in dat opzicht niet wat de heftige regels zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:00 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Het is OFF topic, ze is niet meer in het huis.
Maar ga je gang, ik zal me er niet meer mee bemoeien.
Ja ze is ook echt te jong maar velen met haar naar mijn mening.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:02 schreef Vlinder1974 het volgende:
Het spel is echt te hard voor Zoe
Heh?quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:02 schreef Vlinder1974 het volgende:
Het spel is echt te hard voor Zoe
Off topic is gewoon ongewenst in de cos. Er zijn zat andere topics.quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:02 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik vind even iets kort bespreken omdat iemand door heftig nieuws uit ging wel iets wat besproken mag worden. Als het steeds over haar gaat dan vind ik anders maar ik ben hier net dus ik weet in dat opzicht niet wat de heftige regels zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |