Ts woont in een kut dorp en klaagt dat er geen Turk in de buurt zitquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:42 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wtf … doe normaal
Komen uit het volgend dorp wat 5 minuten rijden is
37 bezorgrestaurants die nu kunnen bezorgen, nergens last van, het viel mij gewoon op dat er bedrijven zijn die dit soort belachelijke prijzen durven te vragenquote:Op dinsdag 20 september 2022 18:03 schreef gers het volgende:
[..]
Ts woont in een kut dorp en klaagt dat er geen Turk in de buurt zitga gewoon in een normale stad wonen en je hebt nergens last van
Aldus de man uit pauper ossquote:Op dinsdag 20 september 2022 18:03 schreef gers het volgende:
[..]
Ts woont in een kut dorp en klaagt dat er geen Turk in de buurt zitga gewoon in een normale stad wonen en je hebt nergens last van
"Ja da komt door de enflasie" (Rian van Rijbroek-stem)quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:42 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wtf … doe normaal
Hahahaha Oss.quote:Op dinsdag 20 september 2022 18:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Aldus de man uit pauper oss
12.95 bezorgkosten is gewoon belachelijk, weet je zelf ook wel
Ja. De bezorgkosten zijn ¤10 bij de een en ¤12,50 bij de andere.quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:25 schreef Raw85 het volgende:
Hebben ze het minimale bestelbedrag niet per ongeluk verward met de bezorgkosten?
Waar woon je en welk dorp is het?quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:42 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wtf … doe normaal
Als iedereen zo redeneert dan zullen er geen dorpen meer bestaanquote:Op dinsdag 20 september 2022 18:03 schreef gers het volgende:
[..]
Dat is ook aan het gebeuren, Einstein. De hele wereld is aan het verstedelijken.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als iedereen zo redeneert dan zullen er geen dorpen meer bestaan
Stap dan zelf op de fietsquote:[b]Op
Als ik vroeger nieuwe drugs wilde nemen dan moest ik een uur door 30cm sneeuw naar de bibliotheek lopen om daar op de internetcomputer informatie en ervaringen op te zoeken op ye olde erowide.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:28 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Stap dan zelf op de fiets
Vroeger moesten we een uur lopen voor wat aardappels en een lepel snert in de winter. Nu begint de jeugd al te miepen als hun babyhapje niet gratis aan de voordeur wordt bezorgd.
Met zo'n generatie is het gedaan met de toekomst van Nederland.
Wat snap je niet aan ‘thuisbezorgd’?quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:28 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Stap dan zelf op de fiets
Vroeger moesten we een uur lopen voor wat aardappels en een lepel snert in de winter. Nu begint de jeugd al te miepen als hun babyhapje niet gratis aan de voordeur wordt bezorgd.
Met zo'n generatie is het gedaan met de toekomst van Nederland.
Dat is nog niks, toen wij vroeger aan drugs wilde komen moesten we eerst naar het dorpscafé om daar 'Piet met de snor en de leren jas' een adres te vragen. Daarna moest je met tegenwind in de regen 4 uur over dijken fietsen om naar de dichtstbijzijnde stad te komen. Eenmaal aangekomen ging je naar het adres van Piet en dan moest je maar net hopen dat de juiste mensen in de kroeg zaten bij wie je het kon kopen. Daarna weer 3 uur terugfietsen en dan was alles onderweg al opgegaan. Gouden tijden had je wel op zo'n dag. Tegenwoordig kopen de ouders het voor ze, verwende krengen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:31 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Als ik vroeger nieuwe drugs wilde nemen dan moest ik een uur door 30cm sneeuw naar de bibliotheek lopen om daar op de internetcomputer informatie en ervaringen op te zoeken op ye olde erowide.
Als ik mij niet vergis is dat een programma op je smartphone waar je tegen betaling eten naar je voordeur kan laten brengen. Dientengevolge is de vraag; wat snap jij niet aan thuisbezorgd dat je een topic maakt met de klacht dat een ondernemer bezorgkosten rekent?quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:32 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan ‘thuisbezorgd’?
Vaak is het thuisbezorgen gratis, soms betaal je wat kleingeld voor de moeite (een paar euro) meer dan een tientje is exorbitant hoog.quote:Op dinsdag 20 september 2022 20:38 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis is dat een programma op je smartphone waar je tegen betaling eten naar je voordeur kan laten brengen. Dientengevolge is de vraag; wat snap jij niet aan thuisbezorgd dat je een topic maakt met de klacht dat een ondernemer bezorgkosten rekent?
Die Marocs moeten wel de benzine kunnen betalen voor de wiettaxi die hun neef draaitquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:42 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wtf … doe normaal
Als je de prijs te hoog vindt dan ga je het toch halen of ergens anders bestellen?quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:45 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Vaak is het thuisbezorgen gratis, soms betaal je wat kleingeld voor de moeite (een paar euro) meer dan een tientje is exorbitant hoog.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 22:15 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Als je de prijs te hoog vindt dan ga je het toch halen of ergens anders bestellen?
Zelden meegemaakt, eigk. We wonen niet in het midden-oosten waar benzine bijna niks kost vergeleken met Nederland.quote:Op dinsdag 20 september 2022 21:45 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Vaak is het thuisbezorgen gratis, soms betaal je wat kleingeld voor de moeite (een paar euro) meer dan een tientje is exorbitant hoog.
Goed argument, zeg je dat ook wanneer je ouders zeggen dat je je kamer moet opruimen?quote:
Sja zelfde met al die asielzoekers dus..krijgen geld een huis en hoeven nooit weer te werkenquote:Op woensdag 21 september 2022 00:50 schreef Slavski het volgende:
Ik blame niet per se de jeugd van tegenwoordig. Vroeger had je de technologie van nu niet, en werden de diensten niet aangeboden door bedrijven die dat tegenwoordig wel doen, mensen gaan nu eenmaal met de tijd mee omdat tijd vooruit gaat net zoals technologie en de aangeboden diensten, en maken daar gebruik van waar ze dagelijks mee gehersenspoeld worden door middel van reclame of social media. Mensen werden vroeger minder gepamperd (ook in de opvoeding) en moesten meer dingen zelf doen om het voor elkaar te krijgen, zoals een uur lopen voor aardappelen en een lepel snert zoals eerder beschreven door iemand anders.
Tegenwoordig wordt het met een paar klikken of tikken voor je deur bezorgd, krijgt zowat elk kind alles wat zijn/haar hartje begeert, en moeten de ouders het kind zwaar overdreven pamperen bij ieder mogelijke kans om te laten weten hoe goed en speciaal ze wel niet zijn. Ze hoeven nooit het huis uit en geen kostgeld te betalen, hebben onderdak, eten en een slaapplek zonder er iets voor te hoeven doen. Dan vind ik het ook niet zo gek dat mensen uiteindelijk lui worden en verwachten dat alles voor hun wordt geregeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |