nee, ze gaan het niet reddenquote:Op dinsdag 20 september 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Schiet het al op met het puzzelen?
Allemaal losse stukjes wat maar geen geheel wil worden, overigens niet alleen daar...quote:Op dinsdag 20 september 2022 18:55 schreef Ebinas het volgende:
Hier schiet het volgens mij echt niet op.
Zie weinig vorderingen iig.
mss op dat andere gedeelte links van Esther
[ afbeelding ]
Volgens mij daar ook geen vorderingen..quote:Op dinsdag 20 september 2022 18:55 schreef Ebinas het volgende:
Hier schiet het volgens mij echt niet op.
Zie weinig vorderingen iig.
mss op dat andere gedeelte links van Esther
[ afbeelding ]
dat denk ik sowieso niet neequote:
Even wat kaboutertjes die het even verder af makenquote:Op dinsdag 20 september 2022 18:57 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat vannacht er een paar uur een SL op gezet gaat worden en morgenochtend, and guess what, bijna puzzel af...
Gehakt.quote:Op dinsdag 20 september 2022 18:59 schreef Ebinas het volgende:
Dacht eerder dat er kip gegeten zou worden
Maar dit is geen kip![]()
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook. Ik zou het zo jammer vinden als ze dat gaan doen, het is juist goeie tv als er allemaal drama komtquote:Op dinsdag 20 september 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even wat kaboutertjes die het even verder af maken
gadverdamme het ziet er zo ranzig uitquote:Op dinsdag 20 september 2022 18:59 schreef Ebinas het volgende:
Dacht eerder dat er kip gegeten zou worden
Maar dit is geen kip![]()
[ afbeelding ]
Komt er geheid wel denk ik..quote:Op dinsdag 20 september 2022 18:59 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik zou het zo jammer vinden als ze dat gaan doen, het is juist goeie tv als er allemaal drama komt
Kip kan ook gehaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |