echt niet, daar geloof ik echt helemaal niets van.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of ze heeft een hele goede acteeropleiding gevolgd wat ik al eerder opperde.
Ik denk dat ze ook echt zo is. ze is echt geen actricequote:Op dinsdag 20 september 2022 17:42 schreef Verida het volgende:
[..]
echt niet, daar geloof ik echt helemaal niets van.
Die heeft zich in ieder geval nog nuttig gemaakt. Moiraima heeft alleen puzzelstukjes vastgehouden en bekeken. En door de war liggen gooien.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ze heeft nog wel de badkamer en keuken schoongemaakt
En wie bepaalt er dan wie wel of niets heeft gedaan??quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan ook niet meeprofiteren van het boodschappengeld. Je weet dat je daar dingen/ spelletjes moet doen om je booschappengeld te verdienen. Dit hoort er bij en anders lekker naar huis
Dan is ze nog dommer dan ik al dacht.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:43 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook echt zo is. ze is echt geen actrice
Dat staat er toch? Of doel je op de hoofdletter?quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou je mijn TT misschien aan kunnen passen? Het moet natuurlijk Puzzel technieken zijn
Ik heb de laatste tijd telkens het ding dat ipv een hoofdletter , begin met\pquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:45 schreef D. het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Of doel je op de hoofdletter?
Ik denk het niet, de Febo is niet voor niets mensen aan het pleasen om vooral te blijven zoals bij Alisha.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:45 schreef claire3500 het volgende:
Denken jullie dat na morgen een eliminatie komt? Ik zou dat wel echt leuk vinden even wat meer reuring..
Zoequote:Op dinsdag 20 september 2022 17:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoe is een trol..dat is wat het is. Niets meer niets minder.
Ben alleen bang dat Febo meegaat met Martin.quote:Op dinsdag 20 september 2022 17:45 schreef Sestra666 het volgende:
was net een mooi shot van boven...
ze redden t echt niet, ze worden vervelend ook
Dat weten ze voor zichzelf echt welquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
En wie bepaalt er dan wie wel of niets heeft gedaan??
nee ze hebben nog geen 10 000 samengestecktquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:46 schreef claire3500 het volgende:
[..]
hahahahhahahah fantastisch. Ze gaan het ook niet redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |