Weet ik, was benieuwd hoe lang het zou duren voordat iemand er mee kwam.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:36 schreef PS. het volgende:
Vrij nemen? Dit zijn geen werkenden of boeren hoor. Dit zijn kneusjes die geen baan hebben en overal maar tegen op schreeuwen.
Lekker negeren dat volk.
Maar wel aan het eind van de maand het handje ophouden om geld te ontvangen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:36 schreef PS. het volgende:
Vrij nemen? Dit zijn geen werkenden of boeren hoor. Dit zijn kneusjes die geen baan hebben en overal maar tegen op schreeuwen.
Lekker negeren dat volk.
Niet allemaal. De meeste scholen en ik denk alle ambtenaren. De rest niet.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
In Den Haag hadden ze allemaal vrij.
Goeiste jopenquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:03 schreef very het volgende:
Nou....na het zien van deze twee pluspunten toch wel een beetje spijt dat ik niet gegaan ben
[ afbeelding ]
Balen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Niet allemaal. De meeste scholen en ik denk alle ambtenaren. De rest niet.
Vuile vieze vuige hoerrrrquote:Op dinsdag 20 september 2022 17:03 schreef very het volgende:
Nou....na het zien van deze twee pluspunten toch wel een beetje spijt dat ik niet gegaan ben
[ afbeelding ]
Jammer van die kop er bovenquote:
Die hoed kan een hoop verbloemen/verstommen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |