Op zich wel waar, ze was druk bezig daar, maar dat had ook morgen een schoonmaakbeurt kunnen hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:27 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Zoe antwoordde :" jawel maar dit moet ook schoon"
De toiletten deed ze. Vond ze vies.
Met zoveel mensen en 2 toiletten (meen ik toch?) moet dat wel schoon gemaakt worden.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich wel waar, ze was druk bezig daar, maar dat had ook morgen een schoonmaakbeurt kunnen hebben.
Zo ziet hij er altijd uitquote:
Toiletten was maar een onderdeel, ze heeft de gehele badkamer gedaan, en daarna is ze gaan helpen in de keuken.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:31 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Met zoveel mensen en 2 toiletten (meen ik toch?) moet dat wel schoon gemaakt worden.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:32 schreef spapaars het volgende:
Wat ik voorspelde, het begint overzichtelijk te worden, steeds minder chaos.
[ afbeelding ]
OKquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toiletten was maar een onderdeel, ze heeft de gehele badkamer gedaan, en daarna is ze gaan helpen in de keuken.
15 seconden voor het verstrijken van de tijd legt Martin hoogstpersoonlijk het laatste stukje, markeer mijn woorden.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
Ze hebben nog geen moer bij elkaar gelegd, je bent wel erg positief
Vast wel.. na een SL van 21 uur waarin de gehele Regie + Import puzzelleggers de boel in elkaar gezet hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
15 seconden voor het verstrijken van de tijd legt Martin hoogstpersoonlijk het laatste stukje, markeer mijn woorden.
Best veel werk, maar nee, ze pleuren alles in de afvalcontainer, en brengen een complete puzzel naar binnen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vast wel.. na een SL van 21 uur waarin de gehele Regie + Import puzzelleggers de boel in elkaar gezet hebben
quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best veel werk, maar nee, ze pleuren alles in de afvalcontainer, en brengen een complete puzzel naar binnen.
Op 1 stukje na dan, die is voor Martin.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie hier nul structuur
[ afbeelding ]
Als Zoe eruit ligt krijgen we te horen dat ze 2 universitaire studies heeft afgerond, en ze in het programma zat als de mol, waarbij ze geen geld mocht verdienen, en waar mogelijk zelfs moest proberen te verliezenquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich wel waar, ze was druk bezig daar, maar dat had ook morgen een schoonmaakbeurt kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 15:57 schreef Chanel5 het volgende:
Spuit iemand nog meer voer voor haar pukkels op haar eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |