500 uur? ik vind het weinig hoor...quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet bijster competent. De maker van de puzzel geeft aan 500 manuur. Dus met 11 man moet je deze puzzel in zo'n 48 uur kunnen maken.
we hebben het over zoe hequote:Op dinsdag 20 september 2022 14:25 schreef spapaars het volgende:
Koken en slapen ok, maar daar schoonmaken kan wel een dag wachten, scheelt weer 5 puzzelstukjes.
ze wil gewoon niet puzzelenquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:25 schreef spapaars het volgende:
Koken en slapen ok, maar daar schoonmaken kan wel een dag wachten, scheelt weer 5 puzzelstukjes.
Het wordt op den duur wel overzichtelijker als er minder losse stukjes liggen.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
500 uur? ik vind het weinig hoor...
Als ik morgenochtend de stream aanzet en ¾ van die puzzel is ineens af zou ik het ook geloven...quote:
Dat is het andere uiterste.quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
opgeven is voor watjes![]()
zoals Jan willem
Watjesquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
opgeven is voor watjes![]()
zoals Jan willem
en ruikt aan dr kut met haar handquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
Madeleine is een enorme rufter
maar die gaat echt wel goed met die puzzel
zuurtegraad metenquote:Op dinsdag 20 september 2022 14:33 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en ruikt aan dr kut met haar hand
vind ik ookquote:
Haar hoofd staat er ook naar, die is een enorme rufter van huis uit...quote:Op dinsdag 20 september 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
Madeleine is een enorme rufter
maar die gaat echt wel goed met die puzzel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |