abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206039508
Ik was het haast vergeten. Toen bedacht ik me dat ik gauw moest zappen naar Ned. 2.
Daar zag ik dus een of andere moslim een soort van kattengejank uitkrijsen terwijl de Nederlandse elite heel beschaafd in de bankjes zat te luisteren.
Daarna kwam er een Nederlander met een zoetsappig verhaaltje en zag je twee meiden met een lap zijde zwaaien.

Kortom, ik verwachtte een beetje vuurwerk en kreeg dit zeikerige gedoe door mijn strot gedouwd.

En ik besef heus wel dat positief denken nooit verkeerd is, en dat verdraagzaamheid propageren ook heel gunstig en menslievend is. Maar waarom moet het altijd van een kant komen?

Waarom geen Urker Visserkoor? Of een boerenbandje a la Normaal die het werk van de boer aanprijst?
Is dat te boers? Te alledaags? Te Nederlands???

Antiklacht: ik ga straks het belangrijkste (de kern dus) bekijken via youtube.
Ben benieuwd hoeveel geldkranen worden open- of dichtgedraaid.

Speciaal voor de jonkies hier en elders in Nederland:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 september 2022 @ 13:23:10 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206039571
Waarom nou weer zo'n cover van een Amerikaans liedje in plaats bijvoorbeeld het Wilhelmus of een liedje over een maagdekijn klein op de visafslag? Is dat te Nederlands voor je ofzo?
pi_206039598
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:23 schreef herverwijderd het volgende:
Waarom nou weer zo'n cover van een Amerikaans liedje in plaats bijvoorbeeld het Wilhelmus of een liedje over een maagdekijn klein op de visafslag? Is dat te Nederlands voor je ofzo?
Prinsjesdag. Someday my prince will come.

Snappu het nu?
  dinsdag 20 september 2022 @ 13:26:14 #4
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206039608
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:24 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Prinsjesdag. Someday my prince will come.

Snappu het nu?
doe dan deze
pi_206039640
Vorig jaar moesten ze even benoemen dat Nederland nog steeds een goed land is om in te wonen nadat ik het constant afkraakte zijnde een apenkutland. Ik sta overigens nog steeds achter die opvatting.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_206039664
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:28 schreef NaarMensje het volgende:
Vorig jaar moesten ze even benoemen dat Nederland nog steeds een goed land is om in te wonen nadat ik het constant afkraakte zijnde een apenkutland. Ik sta overigens nog steeds achter die opvatting.
Is ook zo. Maar ik ben bevoorrecht maar ook al heel oud.
En alles wat ik bereikt heb, heb ik zelf voor gewerkt en gestreden.
Nou mag de hedendaagse jeugd laten zien wat ze waard is.
Succes ermee.

^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')