abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 september 2022 @ 22:11:42 #76
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206045549
Leuk al die plannen, maar een hoofddoek bij politie (en andere overheidsinstellingen) gaat mij veel te ver. Dat kan echt niet.

Ik zal ook weigeren mee te werken met een agent die een hoofddoek draagt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206045724
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 22:11 schreef Harvest89 het volgende:
Leuk al die plannen, maar een hoofddoek bij politie (en andere overheidsinstellingen) gaat mij veel te ver. Dat kan echt niet.

Ik zal ook weigeren mee te werken met een agent die een hoofddoek draagt.
Vraag me wel serieus af hoeveel moslima's van hun familie of echtgenoten überhaupt mogen werken bij de politie :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_206045747
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 20:44 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
:') als er 1 groep is die altijd vervolgd is en nog steeds wordt zijn het wel Atheïsten. Hopelijk raken Christelijke relifanaatjes als jij en bijv. Remco2012 of hoe heet die gek zsm uitgestorven.
Volgens mij begrijp je mijn post echt helemaal verkeerd. Lees de zin nog eens een keer en probeer even na te denken over wat ik precies wil zeggen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 20 september 2022 @ 22:53:41 #79
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_206046138
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 21:24 schreef AchJa het volgende:
Advies: negeer Nationaal Coördinator tegen Discriminatie en Racisme Rabin Baldewsingh.
Balsewsings is grootste achterlijke gladiool die er rondloopt. Heeft eerst de stad den haag compleet verziekt met zijn armenbeleid. Kreeg het voor elkaar dat arme kinderen bij Coolcat, WE en footlocker kleding konden kopen met subsidie/belastingeld die niet arme kinderen niet konden betalen.

Bijstandskinderen liepen dankzij hem ook met dure hippe v&d schoolspullen. De rest kocht gewoon bij zeeman.


https://www.omroepwest.nl(...)imagezinnen-den-haag

[ Bericht 7% gewijzigd door Speekselklier op 20-09-2022 22:59:18 ]
Tot nooit .......
  dinsdag 20 september 2022 @ 23:01:28 #80
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_206046227
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 22:22 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Vraag me wel serieus af hoeveel moslima's van hun familie of echtgenoten überhaupt mogen werken bij de politie :+
Vraag me af hoeveel moslims er door het antecedenten-onderzoek komen.
Tot nooit .......
  dinsdag 20 september 2022 @ 23:08:33 #81
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206046291
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 22:53 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Balsewsings is grootste achterlijke gladiool die er rondloopt. Heeft eerst de stad den haag compleet verziekt met zijn armenbeleid. Kreeg het voor elkaar dat arme kinderen bij Coolcat, WE en footlocker kleding konden kopen met subsidie/belastingeld die niet arme kinderen niet konden betalen.

Bijstandskinderen liepen dankzij hem ook met dure hippe v&d schoolspullen. De rest kocht gewoon bij zeeman.


https://www.omroepwest.nl(...)imagezinnen-den-haag
Ja paupers die hun plaats niet kennen en hippe kleding kopen in de coolcat zijn inderdaad de ondergang van iedere rechtschapen samenleving.
  dinsdag 20 september 2022 @ 23:09:42 #82
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_206046305
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 23:08 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Ja paupers die hun plaats niet kennen en hippe kleding kopen in de coolcat zijn inderdaad de ondergang van iedere rechtschapen samenleving.
Ik bedoelde meer dat er handen vol subsidie naar die ongein ging.
Tot nooit .......
  dinsdag 20 september 2022 @ 23:15:48 #83
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206046359
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 23:09 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Ik bedoelde meer dat er handen vol subsidie naar die ongein ging.
100 euro voor ruim 100 kinderen is wat meer dan 10.000 euro, gemeenten geven een veelvoud daarvan uit aan beelden, fonteintjes of bloemperken. Ik kan me niet voorstellen dat Den Haag daar compleet door verziekt is en ik denk dat het wel meevalt met dat die kinderen opeens veel duurdere kleding hadden dan degenen die er niet voor in aanmerking kwamen.
  dinsdag 20 september 2022 @ 23:23:58 #84
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_206046436
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 23:15 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
100 euro voor ruim 100 kinderen is wat meer dan 10.000 euro, gemeenten geven een veelvoud daarvan uit aan beelden, fonteintjes of bloemperken. Ik kan me niet voorstellen dat Den Haag daar compleet door verziekt is en ik denk dat het wel meevalt met dat die kinderen opeens veel duurdere kleding hadden dan degenen die er niet voor in aanmerking kwamen.
Het ging om 44000 huishoudens!
Tot nooit .......
  dinsdag 20 september 2022 @ 23:35:38 #85
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206046543
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 23:23 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Het ging om 44000 huishoudens!
Volgens jouw bron hebben er in het jaar voor je artikel 2000 kinderen zo'n pas gekregen (die 100 klopte ook niet inderdaad, dat was slechts de groep aan wie hij het persoonlijk overhandigde in 2015). Dat is 2 ton op een begroting van bijna 3 miljard voor een best wel belangrijk doel: arme kinderen aan fatsoenlijke winterkleding helpen. Dat vind ik schappelijk en de gemeente Den Haag blijkbaar ook, gezien het initiatief nog steeds bestaat en andere gemeenten blijkbaar ook, gezien meerdere andere gemeenten dit ook hebben ingevoerd. Maar blijkbaar heeft het Den Haag compleet verziekt, maar willen ze dat alleen nog niet erkennen.
pi_206047146
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 22:53 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Balsewsings is grootste achterlijke gladiool die er rondloopt. Heeft eerst de stad den haag compleet verziekt met zijn armenbeleid. Kreeg het voor elkaar dat arme kinderen bij Coolcat, WE en footlocker kleding konden kopen met subsidie/belastingeld die niet arme kinderen niet konden betalen.

Bijstandskinderen liepen dankzij hem ook met dure hippe v&d schoolspullen. De rest kocht gewoon bij zeeman.

https://www.omroepwest.nl(...)imagezinnen-den-haag
Ik dacht dat de niet door gegane speech van Poetin het slechtste nieuws van de dag zou worden, maar nu ik lees dat kinderen van arme ouders voor H O N D E R D euro (das gewoon 220 gulden!! (of bijna 100 rijksdaalders!!!!)) aan kleding konden kopen breekt mijn klomp. Echt waar is toch de eigen verantwoordelijkheid van 4 jarige kinderen. Hadden ze maar een beter gezin uit moeten kiezen.

DIT KAN TOCH NIET!
pi_206047153
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 23:35 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Volgens jouw bron hebben er in het jaar voor je artikel 2000 kinderen zo'n pas gekregen (die 100 klopte ook niet inderdaad, dat was slechts de groep aan wie hij het persoonlijk overhandigde in 2015). Dat is 2 ton op een begroting van bijna 3 miljard voor een best wel belangrijk doel: arme kinderen aan fatsoenlijke winterkleding helpen. Dat vind ik schappelijk en de gemeente Den Haag blijkbaar ook, gezien het initiatief nog steeds bestaat en andere gemeenten blijkbaar ook, gezien meerdere andere gemeenten dit ook hebben ingevoerd. Maar blijkbaar heeft het Den Haag compleet verziekt, maar willen ze dat alleen nog niet erkennen.
Wat een kutleven moet je hebben om 7 jaar later nog boos te worden dat kinderen een winterjas kon halen zonder gaten erin. _O-
pi_206047553
Ga hij ook excuses maken voor de decembermoorden?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 21 september 2022 @ 08:58:02 #90
3542 Gia
User under construction
pi_206048103
Naar mijn mening zijn er al genoeg excuses gemaakt en zijn herstelbetalingen belachelijk voor iets dat al 160 jaar geleden is afgeschaft. Er is niemand meer in leven die het heeft meegemaakt. En wie beweert er nog last van te hebben...gaat dat over als je een beetje geld krijgt van Nederland?

Hoofddoekjes bij de politie: Voor een kantoorfunctie vind ik het prima, maar niet op straat, in een parate functie.
Wil je als moslima bij de politie en een hoofddoekje dragen? Dan wordt het dus bureaudienst en niet in het veld.
Vraag me ook af of het niet gevaarlijk kan zijn. Kun je als crimineel van het hoofd aftrekken en als wurgmiddel gebruiken.
  woensdag 21 september 2022 @ 09:19:48 #91
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_206048316
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 22:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Volgens mij begrijp je mijn post echt helemaal verkeerd. Lees de zin nog eens een keer en probeer even na te denken over wat ik precies wil zeggen.
Excuus, ik ging er van uit dat je bedoelde dat non-gelovigen discrimineren naar gelovigen. Maar je hebt het inderdaad juist over discriminatie van non-gelovigen TOV gelovigen. Want dat is zeker wereldwijd inderdaad overal nog aan de gang. En ook hier in Nederland overigens (zie de rechtzaak van het vliegende spaghettimonster die dit haarfijn blootlegde). Dus nogmaals excuses ik had te snel gelezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RealistAtheist op 21-09-2022 09:28:27 ]
pi_206048800
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Overigens vind ik een nieuwe feestdag "als signaal" nogal raar. Een feestdag is normaliter een min of meer breed gedragen viering van een gebeurtenis die in de loop van lange tijd, vaak eeuwen of zelfs millennia, op natuurlijke wijze zo gegroeid is. Nu echter adviseert deze meneer om een feest dat maar door een heel kleine minderheid van de bevolking gevierd wordt (laten we wel wezen, behalve de gemiddelde autochtoon houden ook de grote allochtone groepen zoals Marokkanen en Turken zich helemaal niet bezig met keti koti) als feestdag op te leggen om dat kleine groepje een soort van hart onder de riem te steken? Gedoemd om te mislukken. Een feestdag is een feestdag omdat een grote groep van je bevolking dat uit zichzelf zo ervaart, niet omdat jij vanuit je ambtelijke kantoortje bepaalt dat het dat moet worden.
Dit dus plus tot 5 jaar geleden had ik er nog nooit van gehoord. Leuk dat het er is en belangstellenden mogen het vieren maar het is verre van een nationale feestdag. Komt nog bij dat ik de bevrijding van Staats Brabant en Limburg dan ook gevierd mag worden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206048840
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 23:01 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Vraag me af hoeveel moslims er door het antecedenten-onderzoek komen.
De moslims moeten eerst eens hun excuses maken voor het bang maken en/of verjagen van ongelovigen.
  woensdag 21 september 2022 @ 10:34:50 #94
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206049113
Over de Engelse herstelbetalingen

twitter
Ik ben inmiddels overleden
pi_206049150
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:57 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik kan mij echt niet voorstellen hoe de slavernij nu nog mensen zo raakt dat ze er blijkbaar psychisch onder lijden. Volgens mij is er dan inderdaad iets psychisch aan de hand, want dan spoor je gewoon niet.

Mijn opa was te werk gesteld in Duitsland tijdens de WO II heeft dit vanwege ernstige longproblemen ternauwernood overleefd, had geluk dat er een Duitse arts was die inzag dat de oorlog toch al verloren was en gezorgd heeft dat hij naar huis kon. Dat is slechts 2 generaties geleden. Dus ik zou kunnen zeggen dat ik hier nog enorm onder lijd dat ik niet normaal kan functioneren en dat ik hier persoonlijke excuses voor eis? Dat is volledig absurd. :') laat staan voor iets wat 6? 7? Generaties geleden gebeurd is? Dan ben je echt niet goed bij je pannekoek als je daar nu nog zogenaamd de pijn van voelt. :')
En hierdoor heb jij waarschijnlijk nog steeds een enorme teringhekel aan Duitsers?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206049246
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 22:22 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Vraag me wel serieus af hoeveel moslima's van hun familie of echtgenoten überhaupt mogen werken bij de politie :+
Die orthodoxe niet denk ik. Mogen ook alleen op straat met een andere vrouw. Kleven heel veel nadelen aan. Veel verzuim ook.

Wel opmerkelijk dat je hier zo'n pro hoofddoek media campagne ziet, terwijl in andere landen in de wereld vrouwen juist strijden om er vanaf te komen. De de-islamisering daar moet hier worden opgevangen met islamisering, zo lijkt het.
  woensdag 21 september 2022 @ 13:42:32 #97
3542 Gia
User under construction
pi_206051299
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 10:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:

En hierdoor heb jij waarschijnlijk nog steeds een enorme teringhekel aan Duitsers?
Waarom zou onze generatie, ik ben van '63, een hekel hebben aan Duitsers. Hooguit op voetbalgebied, maar vanwege de oorlog? De soldaten uit die tijd leven al niet meer. Mijn moeder is geboren in '40, is nu 82 dus, en ja die heeft niet veel op met Duitsland in het algemeen, maar zelfs die heeft geen hekel aan zomaar een Duitser.

Ik vind dan ook de negers best wel zeuren over hun slavernijverleden. Die nu leven hebben geen slavernijverleden. Punt.
  woensdag 21 september 2022 @ 13:50:19 #98
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206051358
Dat hele keti koti interesseert vrijwel niemand wat op een piepklein clubje na. Nationale feestdagen moeten daadwerkelijk nationaal gedragen worden door het volk.
  woensdag 21 september 2022 @ 13:56:32 #99
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206051421
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 13:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat hele keti koti interesseert vrijwel niemand wat op een piepklein clubje na. Nationale feestdagen moeten daadwerkelijk nationaal gedragen worden door het volk.
Precies. Ik misgun niemand zijn feestje, maar druk het anderen niet door de strot. Mij boeit het nu weinig, en ook weinig zodra het een nationale feestdag is.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206051558
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 13:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat hele keti koti interesseert vrijwel niemand wat op een piepklein clubje na. Nationale feestdagen moeten daadwerkelijk nationaal gedragen worden door het volk.
Ik heb er in ieder geval geen warme gevoelens bij. Prima als Surinamers het willen vieren verder, maar ik laat het lekker langs me heen gaan. Ik heb er verder ook geen moeite mee als Turken en Marokkanen schijt hebben aan onze kerstmis, dat is ook hun goed recht. Wij doen tenslotte ook niet aan ramadan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')