Omdat datgene waar je over spreekt dan belangrijker lijkt. Dat snap je toch zelf ook wel?quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:47 schreef Ypmaha het volgende:
Wtf heeft dat woord voor meerwaarde? Vaak zie je bij NOS artikelen staan over publicaties in 'het gezaghebbende tijdschrift.....' waarom niet gewoon 'het tijdschrift....'.
Nos
Gezaghebbend
https://nos.nl/artikel/24(...)eschat-op-20-biljardquote:
quote:De onderzoekers schrijven in hun artikel in het gezaghebbende wetenschappelijke tijdschrift PNAS dat de mieren op aarde meer wegen dan alle zoogdieren en vogels bij elkaar.
Dat vindt men "gezaghebbend". Maar is puur subjectief, bij gebrek aan eigen (NOS) - kennis.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:47 schreef Ypmaha het volgende:
Wtf heeft dat woord voor meerwaarde? Vaak zie je bij NOS artikelen staan over publicaties in 'het gezaghebbende tijdschrift.....' waarom niet gewoon 'het tijdschrift....'.
Nos
Gezaghebbend
Dit heeft toch juist een averechts effectquote:Op dinsdag 20 september 2022 09:48 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Omdat datgene waar je over spreekt dan belangrijker lijkt. Dat snap je toch zelf ook wel?
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:27 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dit heeft toch juist een averechts effect
Idd. Als ik dat woord lees trek ik het onmiddellijk in twijfel en vraag me af wat voor gezag die dan wel mag hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2022 13:27 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dit heeft toch juist een averechts effect
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |