Dan kan ze beter nog in zo’n 2 sterren geval met bed bugs slapen.quote:Op maandag 19 september 2022 23:13 schreef Fok-it het volgende:
Misschien kan je via Vakantieveilingen een busreisje maken waar je in de nacht vertrekt en savonds laat weer opgehaald wordt?
Ja ik had er wellicht een PI bij moeten zetten.quote:Op maandag 19 september 2022 23:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan kan ze beter nog in zo’n 2 sterren geval met bed bugs slapen.
Bed bugs been there done that ik hang mezelf nog liever op dan dat ik die nog een keer in mijn huis krijgquote:Op maandag 19 september 2022 23:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan kan ze beter nog in zo’n 2 sterren geval met bed bugs slapen.
Boeken kopen, koffie halen en dan de hele middag zwervers kijken in Square René Vivianiquote:Op maandag 19 september 2022 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Shakespeare and company niet kunnen bezoeken is wel terechte klacht ja.
Maar dat wordt dus in een dorm slapenquote:Op maandag 19 september 2022 23:29 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Boeken kopen, koffie halen en dan de hele middag zwervers kijken in Square René Viviani
Dat is geen gelijkwaardig alternatief.quote:Op maandag 19 september 2022 23:09 schreef Erasmus het volgende:
Ga gewoon naar Berlijn als alternatief.
Als ts wil shoppen kan ze beter naar Brussel, Kopenhagen, Stockholm, Londen, Milaan of Istanbul.quote:Op dinsdag 20 september 2022 07:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is geen gelijkwaardig alternatief.
Bedankt voor de tip ik heb de suite met terras en spa in de buitenlucht geboekt.quote:Op dinsdag 20 september 2022 07:42 schreef gers het volgende:
Hotel Le Bristol Paris heeft nog suites over, daar zit je iig niet tussen de proleten.
Allemaal al geweest, vond ik niet zo.quote:Op dinsdag 20 september 2022 07:44 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Als ts wil shoppen kan ze beter naar Brussel, Kopenhagen, Stockholm, Londen, Milaan of Istanbul.
Als ze wil shoppen in Frankrijk kan ze beter naar Bordeaux, Nimes, Grenoble of Dijon.
Bedankt voor de gulle lach op een vroege ochtend.quote:Op dinsdag 20 september 2022 07:50 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Allemaal al geweest, vond ik niet zo.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 20 september 2022 07:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is geen gelijkwaardig alternatief.
Hij heeft wel een punt, Berlijn heeft niet eens een fatsoenlijk stadscentrum.quote:
Klopt, Berlijn heeft er meerdere.quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:48 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, Berlijn heeft niet eens een fatsoenlijk stadscentrum.
Ja dat is verwarrend, echt typisch weer voor die moffenquote:Op dinsdag 20 september 2022 08:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Klopt, Berlijn heeft er meerdere.
Ik heb dat dus met die 2 sterrenhotels in Parijs.quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:59 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Ja dat is verwarrend, echt typisch weer voor die moffen
Aanvaring? Met bed bugs??quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb dat dus met die 2 sterrenhotels in Parijs.
Geef dan gewoon geen ster. Hebben jij en ik ook geen bed bug stress. Sinds die aanvaring altijd bij vrienden geslapen in Parijs
Ging het zo toen je thuiskwam?quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:11 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Aanvaring? Met bed bugs??Vriend ik heb mijn hele huis moeten verbranden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ging het zo toen je thuiskwam?Geen SC in mijn topic aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You need to be cold to be queen.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 10:29 schreef Näsenbar het volgende:
Huh, een topic over Parijs in KLB en nog geen racistische posts over immigranten. Wat is hier gaande?
quote:Op maandag 19 september 2022 23:54 schreef 111210 het volgende:
Paar weken terug geweest, leuke stad als je illegalen en zwervers wil zien.
wijvenquote:Op dinsdag 20 september 2022 12:11 schreef VarkensHart het volgende:
Wie gaat er godsnaam vrijwillig naar Parijs als je naar Londen of Berlijn kunt????
Sodeflikker zeg je gaat toch niet naar die kut franzosen en hun kut broodquote:Op dinsdag 20 september 2022 12:17 schreef Raw85 het volgende:
[..]
wijven
en gasten die mee moeten van hun wijven
Precies om dit soort uitspraken kunnen Fransen bot zijn tov Nederlanders.quote:Op dinsdag 20 september 2022 12:35 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Sodeflikker zeg je gaat toch niet naar die kut franzosen en hun kut brood
Ja want Fransen kennen zelf helemaal geen vooroordelen en negatieve stereotypen over andere nationaliteitenquote:Op dinsdag 20 september 2022 12:49 schreef Prego het volgende:
[..]
Precies om dit soort uitspraken kunnen Fransen bot zijn tov Nederlanders.
Wat is hier nou weer racistisch aan, wat een treurnis weer. Zeg gewoon wat je daar op straat aantreftquote:
fransoos gespotquote:Op dinsdag 20 september 2022 12:49 schreef Prego het volgende:
[..]
Precies om dit soort uitspraken kunnen Fransen bot zijn tov Nederlanders.
Hoe weet jij dat ze illegaal zijn dan, vraag je aan iedereen die jij tegenkomt een paspoort ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2022 15:39 schreef 111210 het volgende:
[..]
Wat is hier nou weer racistisch aan, wat een treurnis weer. Zeg gewoon wat je daar op straat aantreft
Of Barcelona, vang je nog wat gratis vitamine D en mss een Spaanse D.quote:Op maandag 19 september 2022 23:09 schreef Erasmus het volgende:
Ga gewoon naar Berlijn als alternatief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |