abonnement Unibet Coolblue
pi_206039381
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 21:22 schreef myShizzle het volgende:
Beter meth dan krokodil


Krokodil is de slechtste drug ter wereld. Erger dan cocaïne, erger dan heroïne, erger dan meth, erger dan zuur. Het maakt crack zelfs aantrekkelijk, en dat is krankzinnig.

De oorsprong van Krokodil ligt in de armste gemeenschappen van Rusland, waar het ontstond als een goedkoop alternatief voor heroïne.

De stof kan worden gemaakt door codeïnetabletten, die overal verkrijgbaar zijn, te pletten en te mengen met stoffen als benzine, rode fosfor en zoutzuur.

Klinkt gevaarlijk? Artsen schatten dat vanaf het moment dat een verslaafde voor het eerst krokodil neemt, hun levensverwachting iets meer dan twee jaar is.

Volgens mensen die het hebben ingenomen, heeft het medicijn ongeveer dezelfde effecten, dezelfde hoge, als heroïne, maar voor slechts een tiende van de prijs van het echte werk.


Enge plaatjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier krijg ik echt de kriebels van, letterlijk. Brrrrrrr!
Eens kijken
pi_206039402
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:04 schreef Hathor het volgende:

[..]
Waarschijnlijk was die speed die jullie gebruikten gewoon wat minder versneden dan normaal het geval is, vandaar dat je ook harder gaat. Is in principe hetzelfde met coke, ik heb ooit een keer een snuif 100% onversneden coke gehad, en eigenlijk is alle versneden meuk wat je daarna nog gebruikt nooit meer hetzelfde.
Als ik dealer was, dan zou ik je de eerste keer onversneden coke verkopen. En als je meer wil, dan verkoop ik je versneden coke. En als je dan klaagt, dan vertel ik je gewoon dat je lichaam er aan went, 'dat is heel gewoon met coke', en dat je dus wat meer moet gebruiken.

En zo neem ik als dealer dan controle over je leven.

Drugs gaat niet alleen om de drugs en hun gevolgen, maar ook om de controle die dealers over je leven krijgen. Dat vergeten de meeste drugsgebruikers. Maar de ene helft van de problemen die je met drugs krijgt komt door de drugs zelf, de andere helft van de problemen door de dealer die jou door zijn hoepeltjes kan laten springen.
pi_206039412
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kreeg ooit een spuit morfine in mijn arm toen ik een (wat later bleek) blindedarmontsteking had. Die pijnstiller voelde zo goed dat ik zeker wist voortaan ver bij heroïne enzo vandaan te blijven :')
Precies, ik dacht exact hetzelfde, maar in mijn geval toen ik het voor mijn gebroken elleboog kreeg.
pi_206039427
Ergens ben ik wel nieuwsgierig naar Crystal Meth om te proberen wat het verschil is met coke maar gezien de verslavingszorg gevoeligheid van dat spul sla ik denk maar over
pi_206039461
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:10 schreef RetepV het volgende:

[..]
Als ik dealer was, dan zou ik je de eerste keer onversneden coke verkopen. En als je meer wil, dan verkoop ik je versneden coke. En als je dan klaagt, dan vertel ik je gewoon dat je lichaam er aan went, 'dat is heel gewoon met coke', en dat je dus wat meer moet gebruiken.

En zo neem ik als dealer dan controle over je leven.

Drugs gaat niet alleen om de drugs en hun gevolgen, maar ook om de controle die dealers over je leven krijgen. Dat vergeten de meeste drugsgebruikers. Maar de ene helft van de problemen die je met drugs krijgt komt door de drugs zelf, de andere helft van de problemen door de dealer die jou door zijn hoepeltjes kan laten springen.
Ligt eraan hoe sterk je in je schoenen staat, ik ben jarenlang een recreatieve gebruiker geweest om het zo maar even te noemen, bijna elk weekend wel een gram of 2-3, maar op een gegeven moment had ik het gevoel dat het wel mooi was geweest, het duurde ook steeds langer om ervan te herstellen, dus ben ik er gewoon accuut mee opgehouden. Ook nooit het idee gehad dat een dealer controle over mijn leven had of zo, als het weekend weer voorbij was begon het normale leven weer.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206039520
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:15 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ligt eraan hoe sterk je in je schoenen staat, ik ben jarenlang een recreatieve gebruiker geweest om het zo maar even te noemen, bijna elk weekend wel een gram of 2-3, maar op een gegeven moment had ik het gevoel dat het wel mooi was geweest, het duurde ook steeds langer om ervan te herstellen, dus ben ik er gewoon accuut mee opgehouden. Ook nooit het idee gehad dat een dealer controle over mijn leven had of zo, als het weekend weer voorbij was begon het normale leven weer.
Geef ik toe. Maar ik heb ook de andere kant gezien. :) Zelf blijf ik er liever helemaal vanaf: wat niet weet, wat niet deert.
pi_206039648
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2022 11:05 schreef Farenji het volgende:

[..]
Je verbrijzelt het met de achterkant van je steekmes en dan snuif je het zo van het mespuntje, en dan zeg je "TIGHT, TIGHT, TIGHT, YEAH!!!" en vervolgens sla je je collega dood met je blote vuisten.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 20 september 2022 @ 13:36:38 #59
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_206039719
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 08:52 schreef Hexagon het volgende:
Wat zijn dat toch voor leeghoofdige Mongolen die zoiets gaan gebruiken.

"Huuuhh, mijn leven is zo treurig dus ga ik me maar kapot maken met drugs"
Mooi als jouw brein zo werkt dat je een normale dosis van welbevinden ervaart maar onze breinen werken niet allemaal hetzelfde. Er zijn mensen die standaard ongelukkig zijn. Logisch dat deze mensen naar middelen grijpen. Helaas pakt dat niet altijd goed uit.
pi_206039792
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kreeg ooit een spuit morfine in mijn arm toen ik een (wat later bleek) blindedarmontsteking had. Die pijnstiller voelde zo goed dat ik zeker wist voortaan ver bij heroïne enzo vandaan te blijven :')
Ik heb een paar weken hele zware opiaten geslikt als pijnbestrijding zodat ik kon slapen. Dat hielp in de zin dat ik weer sliep, maar overdag had ik elke dag de moeder aller katers. Het middel was voor mij letterlijk nog erger dan de kwaal. Tegen het advies van mijn arts in (die zei: langzaam afbouwen, want je bent inmiddels lichamelijk verslaafd) ben ik cold turkey gestopt, wat geen pretje was Die ervaring gaf me wel inzicht in de ellende die afhankelijkheid van allerlei middelen kan veroorzaken. Zeker als je al met allerlei problemen hebt te kampen kan ik me heel goed voorstellen hoe een verslaving je leven kan ontregelen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_206040583
Door Pawn Shop Chronicles zou ik het ook graag wel een keer willen proberen, maar het is zo godvergeten duur....
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  dinsdag 20 september 2022 @ 15:08:33 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206040600
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:36 schreef the-eye het volgende:

[..]
Mooi als jouw brein zo werkt dat je een normale dosis van welbevinden ervaart maar onze breinen werken niet allemaal hetzelfde. Er zijn mensen die standaard ongelukkig zijn. Logisch dat deze mensen naar middelen grijpen. Helaas pakt dat niet altijd goed uit.
Inderdaad fijn dat ik die junkenlogica nooit ga begrijpen.
pi_206040875
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Zodra jij van je zuurstof verslaving af bent, gaan we het over verslaving hebben.

Verslaving betekend niet dat je je gebruik niet kan modereren.
Ja, dat betekend het wel.
  dinsdag 20 september 2022 @ 15:56:16 #65
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_206040915
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 15:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Inderdaad fijn dat ik die junkenlogica nooit ga begrijpen.
Deze kennis over de hersenen is zelfs voor jou mogelijk je eigen te maken.

Waarom is verslaving een hersenziekte?
https://www.jellinek.nl/v(...)ng-een-hersenziekte/
pi_206040922
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 15:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Inderdaad fijn dat ik die junkenlogica nooit ga begrijpen.
Of je eigen familieleden wanneer die een keer kampen met verslaving.
pi_206040943
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:26 schreef the-eye het volgende:
Ik lees op Wiki dat koniging Wilhelmina er niet vies van was
  dinsdag 20 september 2022 @ 16:37:45 #68
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206041306
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 15:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja, dat betekend het wel.
Nee, dat zou betekenen dat iedere verslaafde onmiddellijk een overdosis neemt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206041417
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2022 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Nee, dat zou betekenen dat iedere verslaafde onmiddellijk een overdosis neemt.
Nee. Verslaving is dat je niet zonder kunt. En binnen verslaving heb je dan weer gradaties, uiteraard.

Heroïne is in elk geval een drug dat zeer lastig te reguleren is.
  dinsdag 20 september 2022 @ 16:53:05 #70
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206041441
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 16:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nee. Verslaving is dat je niet zonder kunt. En binnen verslaving heb je dan weer gradaties, uiteraard.

Heroïne is in elk geval een drug dat zeer lastig te reguleren is.
Hoogstens omdat je van illegale drugs niet weet hoe sterk het is. Zoals mensen die spontaan dood gaan omdat hun dealer hun fentanyl verkoopt. Mensen kunnen verder over het algemeen prima doseren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 20 september 2022 @ 16:53:08 #71
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_206041442
Ik heb wel eens op roddelpraat gezien dat een of anderen presentator van RTL boulevard dat gebruikt, of Jan Roos daar echt bewijs van heeft weet ik niet. :P
pi_206041495
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2022 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Hoogstens omdat je van illegale drugs niet weet hoe sterk het is. Zoals mensen die spontaan dood gaan omdat hun dealer hun fentanyl verkoopt. Mensen kunnen verder over het algemeen prima doseren.
Kom op. Ik kan echt ver met je meegaan, hoor. Hekel ook de hysterische anti-drugs tendensen bij sommige mensen. Maar heroïne is wel echt een drug met een hoog verslaving risico.

Zeer lastig om bij te zeggen: 'dat doe ik eens in de zoveel tijd'. Laten we niet flauw doen.
  dinsdag 20 september 2022 @ 17:04:02 #73
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_206041526
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 15:59 schreef myShizzle het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Yo Herr Weiß!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  dinsdag 20 september 2022 @ 17:06:45 #74
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206041553
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 16:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Kom op. Ik kan echt ver met je meegaan, hoor. Hekel ook de hysterische anti-drugs tendensen bij sommige mensen. Maar heroïne is wel echt een drug met een hoog verslaving risico.

Zeer lastig om bij te zeggen: 'dat doe ik eens in de zoveel tijd'. Laten we niet flauw doen.
Er zijn zat mensen die heroïne recreatief gebruiken.

Daarnaast ging het er om of je snel dood ging aan een heroïne verslaving en het antwoord is nee.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206041576
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Er zijn zat mensen die heroïne recreatief gebruiken.

Daarnaast ging het er om of je snel dood ging aan een heroïne verslaving en het antwoord is nee.
Er zijn al relatief weinig heroïne gebruikers in het algemeen. Dus dat er 'zat' recreatieve gebruikers zijn is helemaal nogal absurd.

Maar goed.
pi_206041961
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 21:44 schreef asco het volgende:

[..]
Hoe kun je jezelf zo te gronde richten. Spring dan "gewoon" meteen van een hoog gebouw. Voel je niks van. 👍
Simpel: niemand denkt bij voorbaat dat hij/zij verslaafd zal gaan worden. De persoon in kwestie denkt dat hem/haar dat niet zal overkomen.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_206042007
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Er zijn zat mensen die heroïne recreatief gebruiken.

Dat zijn van die hippie-sprookjes die je volgens mij rechtstreeks uit dat boekje "uit je bol" hebt overgenomen.
pi_206042017
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:54 schreef Farenji het volgende:

[..]
Dat zijn van die hippie-sprookjes die je volgens mij rechtstreeks uit dat boekje "uit je bol" hebt overgenomen.
Ze zijn er vast. Maar 'zat' is idioot.
  dinsdag 20 september 2022 @ 18:09:21 #79
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206042148
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ze zijn er vast. Maar 'zat' is idioot.
Ik denk dat ze er inderdaad wel zijn, maar weinig. De mensen die gemakkelijk een recreatieve heroïne verslaving zouden kunnen inpassen in hun leven zijn niet de mensen die over het algemeen bij heroïne uit komen.
Ik las een tijd geleden een artikel over verslaving, titel was zoiets als Vraag niet waarom de verslaving, maar vraag waarom de pijn. Hoofdmoot was dat het overgrote deel van de problematisch verslaafden een pijn of trauma heeft en dat met drugs probeert af te vlakken of onderdrukken.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 20 september 2022 @ 20:23:18 #80
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206044055
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kreeg ooit een spuit morfine in mijn arm toen ik een (wat later bleek) blindedarmontsteking had. Die pijnstiller voelde zo goed dat ik zeker wist voortaan ver bij heroïne enzo vandaan te blijven :')
Van morfine werd ik zo ziek als een hond. Was geen pretje.
Tremadol was beter, leuke roze olifantjes. Maar functioneren ging wat minder goed.

Ik wil dat iig niet als het niet echt hoogst noodzakelijk is. Het is elke keer weer een afwegen tussen hoeveel pijn kan ik hebben en die medicatie. Ik hou het zo minimaal mogelijk iig.
Maar soms ontkom ik er niet aan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 20 september 2022 @ 20:38:24 #81
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206044241
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:15 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ligt eraan hoe sterk je in je schoenen staat, ik ben jarenlang een recreatieve gebruiker geweest om het zo maar even te noemen, bijna elk weekend wel een gram of 2-3, maar op een gegeven moment had ik het gevoel dat het wel mooi was geweest, het duurde ook steeds langer om ervan te herstellen, dus ben ik er gewoon accuut mee opgehouden. Ook nooit het idee gehad dat een dealer controle over mijn leven had of zo, als het weekend weer voorbij was begon het normale leven weer.
Dat heb ik met coke gehad.
Er kwam gewoon een moment dat het klaar was. Dat het lekkere niet opwoog met de herstel tijd.

Afgezien van wiet ben ik blijkbaar niet zo verslavings gevoelig. Bij wiet is het ‘nadeel’ dat ik me echt prima voel verder. Dat beetje slomer past prima bij mijn meer introverte aard.
Bij coke merkte ik dat ik echt moe werd, lichamelijk en mentaal. De duur van het lekkere afnam en de nadelen groter werden (bv een paar dagen slecht eten, slecht slapen).

Enkel het weekend (beter gezegd, paar vrije dagen) vind ik prima, maar toen ik ook daarna nog ‘last’ had ben ik gestopt met elk weekend.
En daar heb ik eigenlijk geen moeite mee gehad. Sterker nog, mijn dealer belde nog of ik nog wilde kopen, nee deze keer niet koste me geen enkele moeite.

Wiet is mijn zwakheid. Ik vind het echt lekker en ondervind weinig nadelen. Het is ook iets wat ik gebruik tegen pijn, zeker in de koudere maanden.
Maar ik wil de balans houden tussen tegen pijn, voor de lekker en gewoonweg een wietverslaafde zijn. Dat is een struggle.
Maar als ik moet kiezen tussen serieuze pijnstillers zoals die tremadol en wiet kies ik wiet. Ik wil vooral niet verslaafd zijn, gebruiken om het gebruiken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 20 september 2022 @ 20:58:33 #82
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206044456
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 20:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Dat heb ik met coke gehad.
Er kwam gewoon een moment dat het klaar was. Dat het lekkere niet opwoog met de herstel tijd.

Afgezien van wiet ben ik blijkbaar niet zo verslavings gevoelig. Bij wiet is het ‘nadeel’ dat ik me echt prima voel verder. Dat beetje slomer past prima bij mijn meer introverte aard.
Bij coke merkte ik dat ik echt moe werd, lichamelijk en mentaal. De duur van het lekkere afnam en de nadelen groter werden (bv een paar dagen slecht eten, slecht slapen).

Enkel het weekend (beter gezegd, paar vrije dagen) vind ik prima, maar toen ik ook daarna nog ‘last’ had ben ik gestopt met elk weekend.
En daar heb ik eigenlijk geen moeite mee gehad. Sterker nog, mijn dealer belde nog of ik nog wilde kopen, nee deze keer niet koste me geen enkele moeite.

Wiet is mijn zwakheid. Ik vind het echt lekker en ondervind weinig nadelen. Het is ook iets wat ik gebruik tegen pijn, zeker in de koudere maanden.
Maar ik wil de balans houden tussen tegen pijn, voor de lekker en gewoonweg een wietverslaafde zijn. Dat is een struggle.
Maar als ik moet kiezen tussen serieuze pijnstillers zoals die tremadol en wiet kies ik wiet. Ik wil vooral niet verslaafd zijn, gebruiken om het gebruiken.
Reuma? Veel sterkte met wat je ook hebt. Snap je redenatie ook prima, ik slik zelf eigenlijk het liefste ook geen paracetamol of ibuprofen. Als je chronische pijn hebt, ja dan moet je wel iets.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206044518
waar je vroeger weleens hoorde dat ergens achter het station dealers zouden zijn, zie je nu overdag of begin van de avond dealers staan. Dat valt wel op, zo vaak op zoveel plekken.

geen bergen slagroompatronen meer op straat, crystal meth is nu helemaal in.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 20 september 2022 @ 21:10:32 #84
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206044573
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 20:58 schreef nixxx het volgende:

[..]
Reuma? Veel sterkte met wat je ook hebt. Snap je redenatie ook prima, ik slik zelf eigenlijk het liefste ook geen paracetamol of ibuprofen. Als je chronische pijn hebt, ja dan moet je wel iets.
Artrose.

Ik ben geboren met dubbele gewrichten zoals dat in de volksmond heet. Maar dat betekend dat ik vanaf halverwege 20 ook pijnklachten begon te krijgen. En vooral in de natte maanden die ook wat kouder zijn kan dat stevig oplopen.
Het is altijd een afweging tussen pijn hebben, maar functioneren en leeg getrokken worden door de pijn.
Tweede helft winter tot aan de echte lente toe zijn het zwaarste, dan heb ik echt wat hulp nodig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 20 september 2022 @ 23:14:14 #85
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206046341
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 21:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Artrose.

Ik ben geboren met dubbele gewrichten zoals dat in de volksmond heet. Maar dat betekend dat ik vanaf halverwege 20 ook pijnklachten begon te krijgen. En vooral in de natte maanden die ook wat kouder zijn kan dat stevig oplopen.
Het is altijd een afweging tussen pijn hebben, maar functioneren en leeg getrokken worden door de pijn.
Tweede helft winter tot aan de echte lente toe zijn het zwaarste, dan heb ik echt wat hulp nodig.
Zwaar klote voor je, ik wens je een warme en droge winter toe!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206047086
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 20:58 schreef nixxx het volgende:

[..]
Reuma? Veel sterkte met wat je ook hebt. Snap je redenatie ook prima, ik slik zelf eigenlijk het liefste ook geen paracetamol of ibuprofen. Als je chronische pijn hebt, ja dan moet je wel iets.
Wat is er mis met Ibuprofen? Het geeft mij regelmatig wat lucht als mijn rug weer eens opspeelt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206047089
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 21:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Artrose.

Ik ben geboren met dubbele gewrichten zoals dat in de volksmond heet. Maar dat betekend dat ik vanaf halverwege 20 ook pijnklachten begon te krijgen. En vooral in de natte maanden die ook wat kouder zijn kan dat stevig oplopen.
Het is altijd een afweging tussen pijn hebben, maar functioneren en leeg getrokken worden door de pijn.
Tweede helft winter tot aan de echte lente toe zijn het zwaarste, dan heb ik echt wat hulp nodig.
Sterkte.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 21 september 2022 @ 01:43:41 #88
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_206047150
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 16:53 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb wel eens op roddelpraat gezien dat een of anderen presentator van RTL boulevard dat gebruikt, of Jan Roos daar echt bewijs van heeft weet ik niet. :P
Ging dat niet over die bolle “royalty-deskundige”? Hij viel er wel goed van af. :7
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  woensdag 21 september 2022 @ 05:02:40 #89
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206047258
Het zijn ironisch genoeg de instanties die 'waarschuwen' met berichtgeving zoals
quote:
Methamfetamine, kortweg crystal meth, is een van de meest verslavende drugs ter wereld. Zware gebruikers richten zichzelf in een paar maanden te gronde.
die onder andere ook het probleem zijn. Zeker voor jongeren die zichzelf onsterfelijk achten en helemaal niet verslaafd voelen na de eerste paar weekendjes snatsen. Blijkbaar zijn zij bijzonder en speciaal, zullen zij (onbewust) redeneren.

Verslaving is ook in dit geval ondanks gewoon een sluipmoordenaar want bij de gemiddelde veelgebruiker gaat het niet vaak op dat tempo. Net als de 'high' is óók de kater 'next level.' Het is maar hoe je die reality check aan jezelf verkoopt

[ Bericht 7% gewijzigd door YoungDriller op 21-09-2022 05:43:02 ]
  woensdag 21 september 2022 @ 05:30:47 #90
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206047279
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 12:44 schreef recursief het volgende:

[..]
Wat klopt hier niet aan dan?
[..]

De dosering. Methamfetamine heeft vergelijkbare effecten als reguliere amfetamine maar dan een behoorlijk stuk potenter. En naarmate je langer wakker bent kun je zeker als je er vatbaar voor bent steeds meer psychotische trekken krijgen vertonen. In het begin is dat nog wel grappig omdat je het door hebt dat die hallicunaties zoals het horen van muziek en het 'zien' bewegen van dingen die helemaal niet bewegen, niet echt zijn. Helaas blijft het daar vaak dan niet bij.
pi_206047314
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 08:52 schreef Hexagon het volgende:
Wat zijn dat toch voor leeghoofdige Mongolen die zoiets gaan gebruiken.

"Huuuhh, mijn leven is zo treurig dus ga ik me maar kapot maken met drugs"
Yolo !
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_206047368
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 20:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Dat heb ik met coke gehad.
Er kwam gewoon een moment dat het klaar was. Dat het lekkere niet opwoog met de herstel tijd.

Afgezien van wiet ben ik blijkbaar niet zo verslavings gevoelig. Bij wiet is het ‘nadeel’ dat ik me echt prima voel verder. Dat beetje slomer past prima bij mijn meer introverte aard.
Bij coke merkte ik dat ik echt moe werd, lichamelijk en mentaal. De duur van het lekkere afnam en de nadelen groter werden (bv een paar dagen slecht eten, slecht slapen).

Enkel het weekend (beter gezegd, paar vrije dagen) vind ik prima, maar toen ik ook daarna nog ‘last’ had ben ik gestopt met elk weekend.
En daar heb ik eigenlijk geen moeite mee gehad. Sterker nog, mijn dealer belde nog of ik nog wilde kopen, nee deze keer niet koste me geen enkele moeite.

Wiet is mijn zwakheid. Ik vind het echt lekker en ondervind weinig nadelen. Het is ook iets wat ik gebruik tegen pijn, zeker in de koudere maanden.
Maar ik wil de balans houden tussen tegen pijn, voor de lekker en gewoonweg een wietverslaafde zijn. Dat is een struggle.
Maar als ik moet kiezen tussen serieuze pijnstillers zoals die tremadol en wiet kies ik wiet. Ik wil vooral niet verslaafd zijn, gebruiken om het gebruiken.
Kan je niet van die CDB-olie voorgeschreven krijgen? Volgens mij hebben sommigen dan wel de medische voordelen van wiet zonder constant kneiterstoned te zijn
pi_206047375
De linkse hippies zullen wel weer roepen dat ook dit gelegaliseerd en 'gereguleerd' moet worden.

Dit soort berichten zijn het bewijs dat iedere vorm van drugs genadeloos bestreden moet worden.
pi_206047467
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 06:55 schreef Confetti het volgende:
De linkse hippies zullen wel weer roepen dat ook dit gelegaliseerd en 'gereguleerd' moet worden.
Wie zijn "de linkse hippies" en waar roepen ze dat?

quote:
Dit soort berichten zijn het bewijs dat iedere vorm van drugs genadeloos bestreden moet worden.
Ook nicotine en alcohol dan maar?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 21 september 2022 @ 08:19:02 #95
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206047719
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 01:07 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wat is er mis met Ibuprofen? Het geeft mij regelmatig wat lucht als mijn rug weer eens opspeelt.
Ik heb ook geen chronische of regelmatige pijn hoor, dus ook wel makkelijk praten. Ik hou er gewoon niet van om pijnstillers te slikken. Misschien een angst voor verslaving of een soort van controle iets? Je zult mij ook bijv nooit aan een hallucinogeen zien.
Ik vertrouw er wel op dat ibuprofen in principe niet schadelijk is voor je lichaam hoor, dat is het niet. Heb een achtergrond in chemie, dat is het probleem niet.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 21 september 2022 @ 08:29:16 #96
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206047836
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 06:51 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Kan je niet van die CDB-olie voorgeschreven krijgen? Volgens mij hebben sommigen dan wel de medische voordelen van wiet zonder constant kneiterstoned te zijn
Heb wel van Holland en barret gehad, maar dat deed weinig. En mijn huisarts wil er weinig mee, denkt niet dat het zal helpen.
Ik haal dan wel vrij bewust wiet, zover als kan gericht op pijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206051462
Wat een dom volk dat dit gebruikt.
  woensdag 21 september 2022 @ 14:15:56 #98
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206051648
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 06:55 schreef Confetti het volgende:
De linkse hippies zullen wel weer roepen dat ook dit gelegaliseerd en 'gereguleerd' moet worden.

Dit soort berichten zijn het bewijs dat iedere vorm van drugs genadeloos bestreden moet worden.
Legalize *O*

Als heroïne legaal en betaalbaar was geweest, hadden ze Krokodil niet uitgevonden. Ka-Boem-Tssszzz
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206051993
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 21:00 schreef JourneyBlue het volgende:
Interessant (lang) artikel in Vrij Nederland nav nieuw boek van Teun Voeten:
"Drug van de duivel: de wereldwijde opmars van crystal meth"
[..]
https://www.vn.nl/maatsch(...)tm_source=linkin.bio
[..]
[..]
[..]

Wat een prut stuk. Het zijn alleen maar losse opmerkingen over druggebruik.

Of dat verhaal van die meth wel klopt, vraag ik me ernstig af.
  woensdag 21 september 2022 @ 19:58:47 #100
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_206056020
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 06:55 schreef Confetti het volgende:
De linkse hippies zullen wel weer roepen dat ook dit gelegaliseerd en 'gereguleerd' moet worden.

Dit soort berichten zijn het bewijs dat iedere vorm van drugs genadeloos bestreden moet worden.
Op z'n minst zou men kunnen zorgen dat er goede legale alternatieven zijn. Niemand koopt een vage pil in the clúúúúb als je goede xtc legaal zou kunnen kopen.
pi_206079343
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:54 schreef Farenji het volgende:

[..]
Dat zijn van die hippie-sprookjes die je volgens mij rechtstreeks uit dat boekje "uit je bol" hebt overgenomen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 17:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ze zijn er vast. Maar 'zat' is idioot.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 18:09 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ik denk dat ze er inderdaad wel zijn, maar weinig. De mensen die gemakkelijk een recreatieve heroïne verslaving zouden kunnen inpassen in hun leven zijn niet de mensen die over het algemeen bij heroïne uit komen.
Ik las een tijd geleden een artikel over verslaving, titel was zoiets als Vraag niet waarom de verslaving, maar vraag waarom de pijn. Hoofdmoot was dat het overgrote deel van de problematisch verslaafden een pijn of trauma heeft en dat met drugs probeert af te vlakken of onderdrukken.
Dat boek bestaat gedeeltelijk uit ervaringen van 50 jaar geleden. Ooit gebruikten mensen heroine nog weleens voor seks en kon je de hero bij de hashdealer kopen, al dan niet opzettelijk.
pi_206083120
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 21:22 schreef myShizzle het volgende:
Beter meth dan krokodil


Krokodil is de slechtste drug ter wereld. Erger dan cocaïne, erger dan heroïne, erger dan meth, erger dan zuur. Het maakt crack zelfs aantrekkelijk, en dat is krankzinnig.

De oorsprong van Krokodil ligt in de armste gemeenschappen van Rusland, waar het ontstond als een goedkoop alternatief voor heroïne.

De stof kan worden gemaakt door codeïnetabletten, die overal verkrijgbaar zijn, te pletten en te mengen met stoffen als benzine, rode fosfor en zoutzuur.

Klinkt gevaarlijk? Artsen schatten dat vanaf het moment dat een verslaafde voor het eerst krokodil neemt, hun levensverwachting iets meer dan twee jaar is.

Volgens mensen die het hebben ingenomen, heeft het medicijn ongeveer dezelfde effecten, dezelfde hoge, als heroïne, maar voor slechts een tiende van de prijs van het echte werk.


Enge plaatjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens jou plaatjes is krokodil niet echt aan te raden...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')