abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206036958
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 07:44 schreef PS. het volgende:

[..]
Ach meid
gelijk naar de crysal meth gegrepen om dit leed enigszins te verzachten
pi_206037193
quote:
‘Er is echt iets mis met een maatschappij die zo hard aan de drugs zit als wij, we zijn compleet genarcotiseerd.
Gelul. Veel te veel mensen zitten aan de psychofarmaca. Maar ondanks deze door en door verrotte, corrupte en frauderende industrie valt dat in Nederland nog erg mee.

quote:
Momenteel zijn we het grootste productiecentrum van crystal meth in Europa.
w/

quote:
De elite snuift en de onderklasse gaat eraan onderdoor. De grachtengordel kan het zich veroorloven om te pleiten voor legalisering omdat ze er zelf de last en schade niet van ondervinden.
Nee, ze pleiten juist voor de war on drugs omdat ze het zich kunnen veroorloven, zij kunnen hun drugs betalen, maar het zijn niet hun kinderen die de georganiseerde criminaliteit in worden getrokken. Zij kunnen het zich veroorloven om de gewelddadige gewetenloze types hun verdienmodel te geven.

Maar als iemand over de duivel begint dan weet je al dat je met een domineetje te maken hebt die komt preken. Hebben we niks aan. Dat zijn de mensen die niet alleen miljoenen drugsdoden op hun geweten hebben en wegkijken van de drugsverslaafden die big pharma maakt, ze zijn ook verantwoordelijkheid voor de toestand in Colombia, Mexico en Noord-Brabant.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206037244
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 07:21 schreef ReplaR het volgende:

[..]

En wat het Trimbos zegt is merendeels onjuist.
Waarom?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_206037288
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 08:41 schreef recursief het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat het wel als uitgaandrugs gebruikt kan worden en je er ook mee kunt werken. Sterker nog de nazi's gaven het aan hun piloten om scherper te zijn en langer te kunnen werken.
Tis alsnog kutspul laat dat duidelijk zijn.
pi_206037303
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2022 00:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Weinig. Als je maar goed spul hebt (duur) en verder gezond leeft kan je prima oud worden met een hero´ne verslaving. Het is het junken-bestaan dat je nekt. Dus als jaren 50 Jazz-icoon of jaren 60 Rollin' Stone gitarist is er niets aan de hand.
LOL...

Ja, dit is met alles. Vrijwel alles kun je gezond met 'mate' doen. Het gehele punt is natuurlijk dat de kan op verslaving bij hero´ne nogal groot is.
  dinsdag 20 september 2022 @ 08:52:17 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206037334
Wat zijn dat toch voor leeghoofdige Mongolen die zoiets gaan gebruiken.

"Huuuhh, mijn leven is zo treurig dus ga ik me maar kapot maken met drugs"
pi_206037345
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 08:46 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Omdat het wel als uitgaandrugs gebruikt kan worden en je er ook mee kunt werken. Sterker nog de nazi's gaven het aan hun piloten om scherper te zijn en langer te kunnen werken.
Met kunnen werken wordt waarschijnlijk vooral het sociale aspect bedoeld. Iemand die 's ochtends nog vol hard gaand van de ice op zn werk komt valt direct op en wordt vermoedelijk op staande voet ontslagen. Waarschijnlijk kun je echter je werk zelf prima doen op dat moment.
pi_206037610
Ik lees op Wiki dat koniging Wilhelmina er niet vies van was
I'm sliding like a lizard on my belly and back
pi_206037832
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 20 september 2022 @ 09:49:48 #36
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_206037864
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 08:52 schreef Hexagon het volgende:
Wat zijn dat toch voor leeghoofdige Mongolen die zoiets gaan gebruiken.

"Huuuhh, mijn leven is zo treurig dus ga ik me maar kapot maken met drugs"
Dit dus, als je al een kutleven hebt is het verstandig om je leven nog verder te verneuken met Crystal Meth ja. Bizar.

En nog erger is het als je wel gewoon een normaal leven hebt met een aardige baan en je besluit hey laat ik eens gezellig aan de crystal meth gaan. Hoe debiel ben je dan?
pi_206038104
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:49 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Dit dus, als je al een kutleven hebt is het verstandig om je leven nog verder te verneuken met Crystal Meth ja. Bizar.

En nog erger is het als je wel gewoon een normaal leven hebt met een aardige baan en je besluit hey laat ik eens gezellig aan de crystal meth gaan. Hoe debiel ben je dan?
Daarom drugs ook als gezondheidsprobleem zien en mensen proberen aan te sporen dat wanneer men drugs wilt nemen men beter de minst slecht soorten kan kiezen. Ipv een oorlog tegen drugs waarbij behoeftige personen alles kopen wat de dealer op voorraad heeft.
pi_206038165
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:49 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Het zijn vaak momenten van zwakte wanneer mensen niet helder nadenken en hele slechte beslissingen nemen. Bijvoorbeeld als ze dronken zijn, of onder invloed van andere drugs, als ze depressief zijn, er geen gat meer in zien, fatalistisch worden omdat de ellende ze te veel wordt, "fuck this shit", en dan is er toevallig iemand in de buurt die ze dit soort troep aanbiedt, "al je problemen verdwijnen, je voelt je superlekker". Het is meestal niet dat mensen bewust aan de meth beginnen zoals andere mensen met een nieuwe hobby of cursus beginnen. Mensen zijn vaak helemaal geen rationele wezens.
pi_206038207
Hoe de fuk snuif je dit op?:

dinsdag 20 september 2022 @ 10:55:11 #40
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206038269
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 10:45 schreef Werkperd het volgende:

[ afbeelding ]
Vermalen
Ik ben inmiddels overleden
pi_206038352
quote:

[ afbeelding ]
In die vorm rook je het:
pi_206038354
quote:

[ afbeelding ]
Je verbrijzelt het met de achterkant van je steekmes en dan snuif je het zo van het mespuntje, en dan zeg je "TIGHT, TIGHT, TIGHT, YEAH!!!" en vervolgens sla je je collega dood met je blote vuisten.
pi_206038379
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2022 11:05 schreef Farenji het volgende:

[..]
Je verbrijzelt het met de achterkant van je steekmes en dan snuif je het zo van het mespuntje, en dan zeg je "TIGHT, TIGHT, TIGHT, YEAH!!!" en vervolgens sla je je collega dood met je blote vuisten.
LOL.
"Write drunk, edit sober" (E. Hemingway)
pi_206038389
quote:

[..]
Eng. Ik pas.
  dinsdag 20 september 2022 @ 11:24:00 #45
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206038482
quote:

[..]
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206039140
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 08:46 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Wat klopt hier niet aan dan?

quote:
De verwachting is dat methamfetamine in de nabije toekomst niet direct een serieus alternatief voor de grote groep recreatieve gebruikers van uitgaansdrugs zal worden. In de eerste plaats omdat de werking zodanig lang (8-12uur) en intens is dat het zich niet makkelijk laat combineren met andere activiteiten zoals school of werk. Daarnaast heeft methamfetamine door de ernstige risico’s van het middel in Nederland een dusdanig slecht imago, dat voor veel mensen dit mogelijk een extra drempel vormt om het middel te gaan gebruiken. Tenslotte is methamfetamine relatief duur (prijzen variŰren tussen de 50 - 150 euro per gram). Dit is veel duurder dan andere drugs met een stimulerende werking.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_206039181
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 12:44 schreef recursief het volgende:

[..]
Wat klopt hier niet aan dan?
[..]

Met "school of werk" wordt wel iets anders bedoeld dan het werk van nazi piloten in de tweede wereldoorlog, dat was geen standaard 9to5 baan op een kantoor he. ;)
pi_206039228
Lang artikel inderdaad. Later ff lezen als ik meer tijd heb. Maar interessant zeker.

Crystal meth is nou echt zo'n drug waar ik ten alle tijden vanaf blijf.
Je schijnt ook een ontzettend nare crash ervan te krijgen als het begint uit te werken.

In de tijd dat ik nog naar feesten ging, en aan partydrugs deed, hebben we wel eens in de vriendengroep zogenaamde 'superspeed' gehad, waarop je veel harder ging, en je dus zo'n ongelooflijk nare crash kreeg zodra het ging uitwerken. De term 'crystal meth' was toen nog niet zo bekend, of begon dat net een beetje te worden. Maar daarop terugkijkende moet dat dan haast wel meth zijn geweest....
Eens kijken
  dinsdag 20 september 2022 @ 13:02:19 #49
172669 Papierversnipperaar
Cafe´ne is ook maar een drug.
pi_206039324
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 08:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]
LOL...

Ja, dit is met alles. Vrijwel alles kun je gezond met 'mate' doen. Het gehele punt is natuurlijk dat de kan op verslaving bij hero´ne nogal groot is.
Zodra jij van je zuurstof verslaving af bent, gaan we het over verslaving hebben.

Verslaving betekend niet dat je je gebruik niet kan modereren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206039349
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 12:51 schreef Maharski het volgende:
Lang artikel inderdaad. Later ff lezen als ik meer tijd heb. Maar interessant zeker.

Crystal meth is nou echt zo'n drug waar ik ten alle tijden vanaf blijf.
Je schijnt ook een ontzettend nare crash ervan te krijgen als het begint uit te werken.

In de tijd dat ik nog naar feesten ging, en aan partydrugs deed, hebben we wel eens in de vriendengroep zogenaamde 'superspeed' gehad, waarop je veel harder ging, en je dus zo'n ongelooflijk nare crash kreeg zodra het ging uitwerken. De term 'crystal meth' was toen nog niet zo bekend, of begon dat net een beetje te worden. Maar daarop terugkijkende moet dat dan haast wel meth zijn geweest....
Waarschijnlijk was die speed die jullie gebruikten gewoon wat minder versneden dan normaal het geval is, vandaar dat je ook harder gaat. Is in principe hetzelfde met coke, ik heb ooit een keer een snuif 100% onversneden coke gehad, en eigenlijk is alle versneden meuk wat je daarna nog gebruikt nooit meer hetzelfde.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')