Wat ik me de laatste tijd afvraag is het volgende:
Tot wanneer groeit een meisje gemiddeld? Ik hoorde laatst dat dit ook iets met ongesteldheid te maken heeft, of is het toch leeftijdsverbonden? Of is het verschillend per mens?
quote:Dan pas? Ik wíl helemaal niet meer groeien!
Op donderdag 6 februari 2003 22:13 schreef hp22 het volgende:
Als het goed is ben je rond je 18e uitgegroeid
quote:Het verschil ook erg per persoon. En ik meen dat je ook hormonen ofzo kan slikken om de groei te verminderen. Maar niet doen, dat is zooi in je lichaam pompen.
Op donderdag 6 februari 2003 22:15 schreef Toot het volgende:[..]
Dan pas? Ik wíl helemaal niet meer groeien!
Is daar toevallig nog een pilletje tegen?
ik ben weer zon persoontje dat pas laat begint met groeien, en dan opeens zon spurt krijgt ...
spierpijn overal
quote:Mmm, ik wil gewoon klein blijven.
Op donderdag 6 februari 2003 22:18 schreef lightgirl het volgende:
Volgens mij tot je 18e....Maar hoezo dan hebben ze gezegt dat je 2.10m werd ofzo
quote:Mag ik vragen waarom klein blijven? en hoe oud ben je dan?
Op donderdag 6 februari 2003 22:21 schreef Toot het volgende:[..]
Mmm, ik wil gewoon klein blijven.
Ben nu 1.70 en dat vind ik meer dan zat, eigenlijk.
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:34 schreef RedSoniq het volgende:
Klijn is fijn 9~
quote:Het heeft wel degelijk iets met je ongesteldheid te maken. Je groeit namelijk nog een jaar na je eerste menstruatie en dan hou je op met groeien. Al groeien je voeten en oren en handen nog wel door!
Op donderdag 6 februari 2003 22:13 schreef Toot het volgende:
Dag,Wat ik me de laatste tijd afvraag is het volgende:
Tot wanneer groeit een meisje gemiddeld?
Ik hoorde laatst dat dit ook iets met ongesteldheid te maken heeft, of is het toch leeftijdsverbonden? Of is het verschillend per mens?
quote:vergeet je neus niet die schijnt ook nooit te stoppen
Op vrijdag 7 februari 2003 22:01 schreef nijntje-pg het volgende:[..]
Het heeft wel degelijk iets met je ongesteldheid te maken. Je groeit namelijk nog een jaar na je eerste menstruatie en dan hou je op met groeien. Al groeien je voeten en oren en handen nog wel door!
Als je er echt heel erg mee zit kun je er eens met je huisarts over gaan praten, want dat schijfje is op een rontgenfoto heel goed te zien en dan kan hij een inschatting maken van de tijd zie je nog zal groeien.
Of de huisarts hieraan mee zal werken is een 2e, want die zijn vaak erg terughoudend ten opzichte van rontgenfoto's.
't Is voor iedereen wel een beetje verschillend hoelang je door blijft groeien.
quote:1.80 zal je nooit worden.. aangezien je nu al bijna 2 meter bent. Maar ga eens naar je huisarts en win wat informatie in. t Zou mogelijk moeten zijn... lijkt me zo.
Op zaterdag 8 februari 2003 15:11 schreef Trance4Ever het volgende:
Is het trouwens mogenlijk om groeien tegen te gaan. Ik ben nu 17 en bijna 2 meter, en ik erger me er heel erg aan (voel me zo onzeker als ik groter ben dan de rest) Bovendien is lang zijn lelijk imo. Ik zou zo graat 1.80 zijn. Weet iemand of ik het groeien tegen kan gaan?
quote:Nah, das ook nie altijd zow, kben al sinds mn 15e 1.90..
Op donderdag 6 februari 2003 22:13 schreef hp22 het volgende:
Als het goed is ben je rond je 18e uitgegroeid
quote:Ja dat weet ik wel, alleen wil ik gewoon dat mn groei nu echt stopt
Op zaterdag 8 februari 2003 19:38 schreef Natalie het volgende:[..]
1.80 zal je nooit worden.. aangezien je nu al bijna 2 meter bent.
Het schijnt met een hormonenkuur te kunnen heb ik gehoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |