Nope, we hebben er ook een in Emmenquote:Op donderdag 6 februari 2003 22:28 schreef heaven7 het volgende:
Je was er toch zelf bijquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:14 schreef Adfundum het volgende:
Had er nog nooit van gehoord, zag hem laatst toevallig, ging even kijken en kom met ¤ 80,- aan spul naar buiten dat ik waarschijnlijk nooit ga gebruiken.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2003 10:32 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoe zit het meer rotterdam ? Zit die daar ook ??
Action Rotterdamquote:Op vrijdag 7 februari 2003 10:33 schreef Knorretje het volgende:
nope zo ver ik weet niet. Heb me er toen suf naar gezocht
Deze keer wel, normaliter stuur ik altijd James, de butler naar de action, lidl of wibra.quote:
Jezus wat een asociale kassamiepen heb je in die Actionquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:36 schreef Locusta het volgende:
[..]
Nope, we hebben er ook een in Emmen
Hmm, dat heb ik hier in de Action wel zien liggen. Waarschijnlijk verschilt dat dan per filiaal.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:56 schreef grunge-metal het volgende:
Hier in Borne zit die ook, in het oude pant van de Aldi. Ben er een paar keer geweest, maar goed het is ook niet echt mijn winkel, veel te veel zooi en je moet veel te lang wachten voor de kassa. En nog één ding ze hebben er geen fotopapier, dat vind ik wel jammer want dat is overal zo duur
.
Ik heb ze vanmiddag ook zien liggen, 15 vellen voor ¤1,99quote:Op woensdag 7 september 2005 11:09 schreef miki het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik hier in de Action wel zien liggen. Waarschijnlijk verschilt dat dan per filiaal.
De Schlecker is meer een drogsiterij. De Action is een soort Blokker, maar dan heel goedkoop.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:41 schreef Syytön het volgende:
In Zwolle hier zitten er ook twee, moet ik toch maar eens langs gaan! Hier tegenover mij zit Slecker, is dat niet zoiets soortgeijks?
Nee, vertelquote:
Dus eigenlijk ben je nog duur uitquote:Op maandag 13 februari 2006 00:03 schreef Locusta het volgende:
[..]
Nee, vertel![]()
I En tja, soms ook andere handige dingen die ik daar tegenkom en kan gebruiken
maastrichtquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef miki het volgende:
Voor de kerst twee van die megavazen gekocht..zijn overal hartstikke duur, en hier maar 7 euro nog wat. Waren ook steeds uitverkocht, heel Maastricht had de Action ontdekt voor die vazen.
Is die in Sittard 'mooier' danquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
maastrichtin sittard moet je gaan
![]()
quote:
quote:Sittard ligt niet op mijn route... :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |