Van de 5 pistolen die we er hadden gekocht, is er nog 1 in goede staat, het kost geen drol, maar eht zijn geen kwalitatieve hoogstandjes, hou het materiaal goed in de gaten. Sommigen breken snel, en eenmaal lek stellen ze niet meer zo veel voor. Die ene met die rugzak-resservoir doet het nog prima. Die is ook wel heel cool voor mijn dochter van 3!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:13 schreef Fatality het volgende:
Ja heeft iemand die supersoakerachtige waterpistolen wel eens geprobeerd? Hoe zijn ze? Anders gaik er een aanschaffen nu t nog kan.
wat is hetquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:22 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Heb ik er vanmiddag 2 van gehaald. In de aanbieding deze week, ¤ 6,95 elders en bij de Action ¤ 1,79.
die heb ik niet zien liggen, jammerquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Flosser en tandenstoker op batterijen.
Die zag ik van de week ook liggen ja!! Zat te twijfelen of ik ze zou halen.. geen idee of die dingen handig zijn??quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:22 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Heb ik er vanmiddag 2 van gehaald. In de aanbieding deze week, ¤ 6,95 elders en bij de Action ¤ 1,79.
Op welke manier heb je batterijen nodig bij het flossen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:31 schreef schatje het volgende:
Flosser en tandenstoker op batterijen.
Om het opzetstukje te laten trillen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:35 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Op welke manier heb je batterijen nodig bij het flossen?
Ach natuurlijk. Het opzetstukje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:48 schreef schatje het volgende:
Om het opzetstukje te laten trillen.
* lady-wrb vind het maar een vaag dingquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Om het opzetstukje te laten trillen.
Hmmmm kan er ook een 15.4 inch in?! Hebben ze 'm nog?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:28 schreef Frezer het volgende:
Mijn flaptop tas komt er vandaan, een tientje!.
De mijne is 15 inch , en ik hou nog ongeveer 5 cm over in de breedte. In de hoogte zit een stuk minder speling. Ik was als ik het goed heb 2 weken geleden voor het laatst, en toen lagen ze er nog,quote:Op woensdag 20 september 2006 19:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hmmmm kan er ook een 15.4 inch in?! Hebben ze 'm nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |