abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 september 2022 @ 06:09:11 #101
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206036612
Zo lang in Colombia, danst nog steeds als een Nederlander. :N
  dinsdag 20 september 2022 @ 08:48:56 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206037301
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 06:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dus als je een niet lelijke vrouw bent maakt het niet uit als je een ultra linkse terroriste bent?

Lekker oppervlakkig wel.
Dat maakt wel wat uit en ik denk dat de meesten hier ook wel vinden dat Tanja in de gevangenis thuis hoort.

Alleen denk ik dat voor de meesten de FARC een ver van ons bed show is. Dus geen zin om er nog steeds verontwaardigd over te gaan zijn maar liever een beetje fantaseren.
  dinsdag 20 september 2022 @ 09:08:07 #103
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206037455
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 16:36 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Nauw of wijd? Ik denk persoonlijk dat ze al goed uitgewijd is hoor.
Lekker toch?
In hete tropische temperaturen liefde bedrijven met knappe Spaanse pepers. Mannen met passie.
Is ook nog communistische sfeer dus ze wordt ook gewoon gedeeld met alle kameraden. B:)B
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206037573
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 08:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat maakt wel wat uit en ik denk dat de meesten hier ook wel vinden dat Tanja in de gevangenis thuis hoort.

Alleen denk ik dat voor de meesten de FARC een ver van ons bed show is. Dus geen zin om er nog steeds verontwaardigd over te gaan zijn maar liever een beetje fantaseren.
Fair enough.

Ik vind het op zich een beetje vreemd om al van haar zo onder de indruk te zijn, maar goed.
  dinsdag 20 september 2022 @ 10:17:03 #105
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_206038054
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:08 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Lekker toch?
In hete tropische temperaturen liefde bedrijven met knappe Spaanse pepers. Mannen met passie.
Is ook nog communistische sfeer dus ze wordt ook gewoon gedeeld met alle kameraden. B:)B
Breng mensen nou niet op ideeen om een filmscript te schrijven, inclusief zeer grafische scenes waarin ze door bebaarde en behaarde latinos in de jungle uit elkaar getrokken wordt. Alleen: wie moet haar rol dan spelen?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 20 september 2022 @ 10:26:50 #106
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206038113
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 08:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat maakt wel wat uit en ik denk dat de meesten hier ook wel vinden dat Tanja in de gevangenis thuis hoort.

Alleen denk ik dat voor de meesten de FARC een ver van ons bed show is. Dus geen zin om er nog steeds verontwaardigd over te gaan zijn maar liever een beetje fantaseren.
Mja, ze is natuurlijk wel onderdeel van een vredesakkoord, dus dat ze in Colombia vrij is dat vind ik wel ok. Dat ze ergens anders meteen opgepakt wordt omdat ze gezocht is door de VS vind ik ook prima. Consequenties h, rest van haar leven in Colombia blijven.

Zou trouwens ook hebben dat er liever meer aandacht ging naar Nederlanders in Colombia die wel een positief effect hebben (gehad).
Bijvoorbeeld https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Maite_Hontel
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206038156
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 16:46 schreef Homey het volgende:
Bizar hoe zij werd gefteerd door de Hilversumse media. Dit artikel meldt ook haar misdaden niet.
Dit
"Pools are perfect for holding water"
pi_206038384
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 10:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
Breng mensen nou niet op ideeen om een filmscript te schrijven, inclusief zeer grafische scenes waarin ze door bebaarde en behaarde latinos in de jungle uit elkaar getrokken wordt. Alleen: wie moet haar rol dan spelen?
Gianna Michaels. Oh wacht die heeft al een dozijn of wat van zulke films gemaakt.

Doe dan maar Eva Crutzen.
pi_206038813
Is ze getrouwd met haar oud-commandant?
pi_206039162
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 17:21 schreef Waldorf22 het volgende:

[..]
Waar verdedig ik iemand?

Het enige dat ik over die troela kan zeggen is dat ze grotere ballen heeft dan de meeste users in dit topic. Maar het is natuurlijk leuker om schijtlollige woordgrapjes te maken omdat ze een vrouw is.
Je aansluiten bij een extreemlinkse guerrillabeweging in de rimboe van Colombia op je 22e geeft geen blijk van het hebben van ballen, wel van impulsiviteit, radicalisme en een beperkt denkvermogen. Die vrouw mag van geluk spreken dat dit uiteindelijk allemaal goed is afgelopen. Nou ja, voor haar zelf dan natuurlijk, niet voor de alle slachtoffers van de aanslagen en andere gewelddadige acties waar zij bij betrokken was.
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 18:20 schreef Waldorf22 het volgende:

[..]
Ik vind het ook jammer dat het blijkbaar nog steeds normaal is om vrouwen te seksualiseren onder het mom van “het is maar een grapje”.
Meid, stel je niet aan zeg. Je zit je hier helemaal te schuimbekken om een grapje van een andere user.
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 18:30 schreef VEM2012 het volgende:
Waarom dit ultralinkse tuig zoveel aandacht krijgt ontgaat mij. Die kut hoort gewoon berecht te worden voor haar misdaden. En die kerel van haar ook.
Stiekem geniet de media hier natuurlijk van, dit wordt altijd nog gezien als 'niet juist', maar eigenlijk toch wel heel stoer. Iets wat natuurlijk heel anders zou zijn als het om een rechtse groepering ging, dan is het een en al ontsteltenis en afkeur.
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2022 19:04 schreef Stepperoller het volgende:
Mijn ex met twee kinderen vindt het niet normaal om vrouwen te seksualiseren onder het mom van “het is maar een grapje”, want ze heeft geen last van genternaliseerde misogynie.

Ze heeft heel veel humor en is niet zo'n hypocriete sneeuwvlok die bij elke vorm van terechte kritiek begint te janken over dat je niks meer mag zeggen van tegenwoordig.
Geloof je echt in dit soort idioterie? Haha, dit kan zo in het rijtje van 'genternaliseerd racisme', 'genternaliseerde homofobie' (wat mij nog wel eens verweten wordt) of 'genternaliseerde transfobie'. Dit soort dingen zijn enkel verzinsels van woke-isten waarmee men anderen probeert te demoniseren zodra zij zich niet conformeren aan bepaalde progressieve dogma's.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206039337
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2022 12:46 schreef HowardRoark het volgende:
Stiekem geniet de media hier natuurlijk van, dit wordt altijd nog gezien als 'niet juist', maar eigenlijk toch wel heel stoer. Iets wat natuurlijk heel anders zou zijn als het om een rechtse groepering ging, dan is het een en al ontsteltenis en afkeur.

Dat sowieso. Kijk maar naar de haar die rechtse vrouwen krijgen puur vanwege hun mening.

Alsof een ultrarechtse mening erger is dan een ultralinkse mening en op basis daarvan mensen vermoorden.

Natuurlijk loopt Tinkebel er ook weer rond. Maf wijf.
  dinsdag 20 september 2022 @ 14:14:22 #112
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_206040099
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Natuurlijk loopt Tinkebel er ook weer rond. Maf wijf.
Hoe weten we dat?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_206040930
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 14:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
Hoe weten we dat?
De Nederlandse kunstenaar Tinkebell was een van de gasten.

Aldus het AD.

Kunstenaar. Mooi woord voor werkloze.
pi_206041056
twitter


Die doet het er gewoon om.
  dinsdag 20 september 2022 @ 16:17:35 #115
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206041084
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 16:14 schreef Ericr het volgende:
[ twitter ]

Die doet het er gewoon om.
De families van de mensen die omgekomen zijn met medewerking van Tanja zullen nog harder gehuild hebben.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 20 september 2022 @ 16:39:14 #116
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206041319
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 13:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat sowieso. Kijk maar naar de haar die rechtse vrouwen krijgen puur vanwege hun mening.

Dat krijgen linkse vrouwen ook. Anne-Fleur Dekker of Sylvana bijvoorbeeld. Rechtse vrouwen hebben geen octrooi op het zielige slachtoffer kunnen zijn.
pi_206041335
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 16:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat krijgen linkse vrouwen ook. Anne-Fleur Dekker of Sylvana bijvoorbeeld. Rechtse vrouwen hebben geen octrooi op het zielige slachtoffer kunnen zijn.
Ik bedoel in de pers.
  dinsdag 20 september 2022 @ 17:14:21 #118
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206041635
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 19:21 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Het is daar een heel andere wereld. Zie de geschiedenis. Alleen Ghandi deed het zonder geweld maar daar deed ie wel heel lang over. Je moet niet vergeten dat de overheersende partij (ook) geweld gebruikte.
Behalve natuurlijk dat Colombia geen Junta heeft waar tegen gevochten hoeft te worden. De huidige president is notabene iemand met een FARC-verleden.
  dinsdag 20 september 2022 @ 18:30:35 #119
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206042386
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 16:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik bedoel in de pers.
Oh de Telegraaf is anders dol op het maken van hatelijke berichten over bijvoorbeeld Femke Halsema en Sylvana Simons.

Maar los daarvan. Het is ook vrij zinloos om te gaan haten op Tanja Nijmeier. Ze maakt geen deel meer uit van onze samenleving en heeft evenmin een relatie met onze politiek. En de kans is nihil dat ze nog ooit terug komt. De kans is ook al even verwaarloosbaar dat ze iets meekrijgt van wat we hier over haar vinden. Daarbij geeft niemand in Nederland een biet op dat conflict.

De enige reden dat er aandacht aan haar wordt besteed is sensatie. Een beetje waarom er ook nog steeds aandacht voor Joran van der Sloot is. Tel daarbij op dat ze weggelopen lijkt uit een Franka-stripalbum van vroeger, en dat spreekt velen tot de verbeelding. Dus Tanja verkoopt gewoon goed aan de verveelde nieuwsconsument.
pi_206042629
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 18:30 schreef Hexagon het volgende:
Tel daarbij op dat ze weggelopen lijkt uit een Franka-stripalbum van vroeger, en dat spreekt velen tot de verbeelding.
Ja nou je het zegt... :) Wat een lekker ding was dat.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_206049215
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 18:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Oh de Telegraaf is anders dol op het maken van hatelijke berichten over bijvoorbeeld Femke Halsema en Sylvana Simons.

Maar los daarvan. Het is ook vrij zinloos om te gaan haten op Tanja Nijmeier. Ze maakt geen deel meer uit van onze samenleving en heeft evenmin een relatie met onze politiek. En de kans is nihil dat ze nog ooit terug komt. De kans is ook al even verwaarloosbaar dat ze iets meekrijgt van wat we hier over haar vinden. Daarbij geeft niemand in Nederland een biet op dat conflict.

De enige reden dat er aandacht aan haar wordt besteed is sensatie. Een beetje waarom er ook nog steeds aandacht voor Joran van der Sloot is. Tel daarbij op dat ze weggelopen lijkt uit een Franka-stripalbum van vroeger, en dat spreekt velen tot de verbeelding. Dus Tanja verkoopt gewoon goed aan de verveelde nieuwsconsument.
Dat is waar, ik pleit ook voor 0,0 aandacht. Als ze maar niet op kosten van de Nederlandse belastingbetaler wordt ingevlogen, in een duur hotel bivakkeert en wordt geadoreerd in een talkshow.
  woensdag 21 september 2022 @ 11:21:20 #122
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206049607
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 10:46 schreef Homey het volgende:

[..]
Dat is waar, ik pleit ook voor 0,0 aandacht. Als ze maar niet op kosten van de Nederlandse belastingbetaler wordt ingevlogen, in een duur hotel bivakkeert en wordt geadoreerd in een talkshow.
Dat gebeurt ook niet want dan zet de regering haar direct in de handboeien op het vliegtuig naar de VS.
  donderdag 22 september 2022 @ 23:31:25 #123
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_206072142
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:08 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Lekker toch?
In hete tropische temperaturen liefde bedrijven met knappe Spaanse pepers. Mannen met passie.
Is ook nog communistische sfeer dus ze wordt ook gewoon gedeeld met alle kameraden. B:)B
Ik ben die autobiografie van haar aan het lezen en halverwege het boek staat de teller al bijna op 10.
En dat is dan slechts wat ze zelf heeft willen vertellen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 23 september 2022 @ 00:08:08 #124
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206072389
Seksuele frustratie lijkt voor sommigen meer een reden om te haten op Tanja dan haar misdaden.
  zaterdag 24 september 2022 @ 18:08:39 #125
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_206087953
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:08 schreef Hexagon het volgende:
Seksuele frustratie lijkt voor sommigen meer een reden om te haten op Tanja dan haar misdaden.
Tuurlijk, want als een goedkope slet rondneuken is wel even een graadje onbeheurlijker dan een paar ontvoerinkjes plegen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  zaterdag 24 september 2022 @ 18:15:08 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206088033
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 18:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
Tuurlijk, want als een goedkope slet rondneuken is wel even een graadje onbeheurlijker dan een paar ontvoerinkjes plegen.
De wijze waarop daar in dit topic steeds op in moet worden gegaan heeft daar inderdaad wel blijk van ja.
  zaterdag 24 september 2022 @ 22:33:25 #127
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206091040
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:08 schreef Hexagon het volgende:
Seksuele frustratie lijkt voor sommigen meer een reden om te haten op Tanja dan haar misdaden.
Tanja topics uit het verleden lieten eerder een hoog fapgehalte zien van frustie linkse users.
pi_206092051
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 22:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Tanja topics uit het verleden lieten eerder een hoog fapgehalte zien van frustie linkse users.
Had haar in haar jonge jaren ook niet afgewezen hoor :9

Al is het toch een gevalletje never stick your dick in crazy.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')