Pohhhquote:Op maandag 19 september 2022 14:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
300 euro zag ik net in de link hier boven.
Anders red je het ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Sorry ik had getypt en niet direct verzonden omdat ik bezig was, dus had het nog niet gezienquote:Op maandag 19 september 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb de link net geplaatst
rond de 300
quote:Op maandag 19 september 2022 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry ik had getypt en niet direct verzonden omdat ik bezig was, dus had het nog niet gezien
En dan kan je hem zelf thuis nergens kwijt, wie koopt zulke puzzels, jaar van je leven dus, zou niet weten hoe je zoiets anders moet leggen.quote:
Ja inderdaad ..alleen de lucht moet je even zoeken wat veel dezelfde kleur. Verder met het goed te doen zijn.quote:Op maandag 19 september 2022 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het lijkt chaos deze puzzel maar is juist makkelijk als je goed sorteert.
Hoeveel stukjes per uur moeten ze leggen ?quote:
Zijn herkenbare objecten dus dan kom je al een heel eindquote:Op maandag 19 september 2022 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het lijkt chaos deze puzzel maar is juist makkelijk als je goed sorteert.
Hier zou dat ook niet passen neequote:Op maandag 19 september 2022 14:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan kan je hem zelf thuis nergens kwijt, wie koopt zulke puzzels, jaar van je leven dus, zou niet weten hoe je zoiets anders moet leggen.
42000/48 = 875quote:Op maandag 19 september 2022 14:22 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Hoeveel stukjes per uur moeten ze leggen ?
Ja joh, makkelijk.quote:Op maandag 19 september 2022 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn herkenbare objecten dus dan kom je al een heel eind
Die denken vast, kutkippenhok, ik hoor het wel wat ik later moet doen.quote:Op maandag 19 september 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan dan wel genieten van Wendy, Kim D en Rupert die gewoon lekker zitten te kletsen op de achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |