Van de stank?quote:Op maandag 19 september 2022 14:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een teamgenoot van me had zich te pletter gereden tegen een boom in Polen. Dat duurde ook allemaal erg lang voordat die in Nederland gecremeerd kon worden. De open kist was niet zo'n goed idee en zijn nicht ging bij binnenkomst van haar stokje.
Boeiend, ze is toch al dood.quote:Op maandag 19 september 2022 14:29 schreef Dutch_view het volgende:
Ze lopen ongeveer een half uur uit
Ja dat hoort erbij tegenwoordig he, dat uitlopen. Cooling down of zoiets.quote:Op maandag 19 september 2022 14:29 schreef Dutch_view het volgende:
Nee, van de aanblik, de toestand gaat toch wel achteruit in 10 dagen.quote:
Maar die was niet gebalsemd neem ik aan?quote:Op maandag 19 september 2022 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, van de aanblik, de toestand gaat toch wel achteruit in 10 dagen.
Straks valt een van die andere oude knarren van het koningshuis nog om, hebben we over 10 dagen weer een feestje.quote:Op maandag 19 september 2022 14:29 schreef Dutch_view het volgende:
Die hebben ze ook geprobeerd te conserveren terwijl de papierwinkel moest afgerond.quote:Op maandag 19 september 2022 14:36 schreef NoXia het volgende:
[..]
Maar die was niet gebalsemd neem ik aan?
Camilla is al jaren lang gebalsemd...quote:Op maandag 19 september 2022 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die hebben ze ook geprobeerd te conserveren terwijl de papierwinkel moest afgerond.
Moeilijk om zoiets geheim te houden lijkt mij.quote:Op maandag 19 september 2022 14:42 schreef KNAK het volgende:
Ligt die Elizabeth wel in die kist? Toch wel een risico dat ze ineens over straat rolt als ze per ongeluk de kist laten vallen ofzo.
Is mogelijk allang bijgezet
Een paar flinke spijkers en er kan niks misgaan.quote:Op maandag 19 september 2022 14:42 schreef KNAK het volgende:
Ligt die Elizabeth wel in die kist? Toch wel een risico dat ze ineens over straat rolt als ze per ongeluk de kist laten vallen ofzo.
Is mogelijk allang bijgezet
quote:Op maandag 19 september 2022 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Camilla is al jaren lang gebalsemd...
[ afbeelding ]
En Charles, de koning, de man die belangrijke beslissingen moet nemen en keuzes maken, die Charles koos voor de linkse.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |