abonnement Unibet Coolblue
pi_206057026
Mijn lichaamsbeweging vandaag was uh, ook significant.
4 rondes van
22 burpee jumping pull ups
22 backsquats met 50 kg
400 meter sprinten op de fiets.

;(

Ik denk niet dat ik morgen nog kan lopen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206057048
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:50 schreef Lonaa het volgende:
Mijn lichaamsbeweging vandaag was uh, ook significant.
4 rondes van
22 burpee jumping pull ups
22 backsquats met 50 kg
400 meter sprinten op de fiets.

;(

Ik denk niet dat ik morgen nog kan lopen.
Lekker bezig :)

Ik neem een kussentje mee naar t werk morgen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206057092
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:51 schreef fietsie het volgende:

[..]
Lekker bezig :)

Ik neem een kussentje mee naar t werk morgen :P
Ik ga morgen benchpressen als mijn schouder normaal doet. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206057131
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik ga morgen benchpressen als mijn schouder normaal doet. :+
Volgens de nieuwe regels?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206057146
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:56 schreef fietsie het volgende:

[..]
Volgens de nieuwe regels?
hehehe. Ik heb geen last van de nieuwe regels. Full range of motion hierzo. Heb ook geen wide grip want dat vind ik kut. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 21 september 2022 @ 20:57:01 #281
63722 z80
I fink you freaky
pi_206057147
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:50 schreef Lonaa het volgende:
Mijn lichaamsbeweging vandaag was uh, ook significant.
4 rondes van
22 burpee jumping pull ups
22 backsquats met 50 kg
400 meter sprinten op de fiets.

;(

Ik denk niet dat ik morgen nog kan lopen.
Hier 15Km buiten fietsen. Uur powerworkout gevolgd door de laatste buitentraining. 10 rondjes van:
30 squats
15 push-ups
15 sit-ups
10 burpees

Nu een bak drop naar binnen aan het schuiven als avondeten.
Morgen de eerste tabata training met een nieuwe trainer. Daar na zie ik wel wat het avondeten gaat worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_206057156
Laat ook maar

[ Bericht 97% gewijzigd door Sarabi op 21-09-2022 21:09:45 ]
pi_206057454
Ik ben nog in dubio voor morgen.
Ik heb 8-8.30 fysio staan, vlakbij werk. En 10.30-11.30 personal training. En ik heb schrijfdag morgen, ik moet volgende week vrijdag alles wat ik heb voor een artikel naar collega sturen. In de praktijk betekent dat dat ik nog 2 dagen heb om daaraan te schrijven, en ik heb nog precies niks.

Dus ik heb twee opties:
- naar fysio, daarna naar werk (8.45 daar) en hele dag schrijven.
- naar fysio, naar huis (9u thuis), uurtje werken, naar personal training, naar huis, eten, douchen, naar uni (12.15 dan ongeveer daar) en dan schrijven.

Wat werk betreft heb ik de schrijftijd nodig, en zou optie 1 dus handiger zijn. Anders moet ik of in avond langer door of in weekend aan de bak. Tegelijkertijd heb ik hockey afgelopen twee keer ook al afgezegd. Opzich wel goede redenen, zondag leek het me niet zo slim om me 1.5 uur zeiknat te laten regenen als ik al niet zo lekker was en met oorontsteking, dinsdag had ik werk etentje. Maar volgende week vrijdag is pas eerstvolgende vrije moment bij m'n personal trainer, en ik moet wel echt oppassen dat ik ook met goede redenen het sporten niet te lang vermijd omdat de drempel dan steeds hoger wordt. Zondag heb ik sowieso hockey, voor mezelf zou het fijn zijn voor die tijd wel al een keer gesport te hebben (en dan niet in m'n eentje thuis, maar in aanwezigheid van anderen).

Optie 1 levert dus minder werkstress op, maar wel verhoogde drempel voor sporten.
Optie 2 verlaagt juist m'n drempel, maar levert wel meer werkstress op.

Ik heb nog een uur om te beslissen, kan tot 12u van tevoren les eruit gooien.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 21-09-2022 21:21:02 ]
pi_206057565
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben nog in dubio voor morgen.
Ik heb 8-8.30 fysio staan, vlakbij werk. En 10.30-11.30 personal training. En ik heb schrijfdag morgen, ik moet volgende week vrijdag alles wat ik heb voor een artikel naar collega sturen. In de praktijk betekent dat dat ik nog 2 dagen heb om daaraan te schrijven, en ik heb nog precies niks.

Dus ik heb twee opties:
- naar fysio, daarna naar werk (8.45 daar) en hele dag schrijven.
- naar fysio, naar huis (9u thuis), uurtje werken, naar personal training, naar huis, eten, douchen, naar uni (12.15 dan ongeveer daar) en dan schrijven.

Wat werk betreft heb ik de schrijftijd nodig, en zou optie 1 dus handiger zijn. Anders moet ik of in avond langer door of in weekend aan de bak. Tegelijkertijd heb ik hockey afgelopen twee keer ook al afgezegd. Opzich wel goede redenen, zondag leek het me niet zo slim om me 1.5 uur zeiknat te laten regenen als ik al niet zo lekker was en met oorontsteking, dinsdag had ik werk etentje. Maar volgende vrijdag is pas eerstvolgende vrije moment bij m'n personal trainer, en ik moet wel echt oppassen dat ik ook met goede redenen het sporten niet te lang vermijd omdat de drempel dan steeds hoger wordt. Zondag heb ik sowieso hockey, voor mezelf zou het fijn zijn voor die tijd wel al een keer gesport te hebben (en dan niet in m'n eentje thuis, maar in aanwezigheid van anderen).

Optie 1 levert dus minder werkstress op, maar wel verhoogde drempel voor sporten.
Optie 2 verlaagt juist m'n drempel, maar levert wel meer werkstress op.

Ik heb nog een uur om te beslissen, kan tot 12u van tevoren les eruit gooien.
Ik zou optie 2 doen.
Werkstress heb je toch wel :P
pi_206057653
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik zou optie 2 doen.
Werkstress heb je toch wel :P
Dat is zeker een valide punt :+

Als ik het zo nalees lijkt de keuze ook neer te komen op: prioriteer ik werk, als dat mogelijk ten koste gaat van mijn mentale gezondheid, of prioriteer ik mijn mentale gezondheid, ondanks dat ik dan op een ander moment wat werk in moet halen..
Ik weet wel wat ik dan zou moeten kiezen (mentale gezondheid), maar ik vind het dus blijkbaar toch lastig om te doen.
pi_206057681
Doen. Hup!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206057789
Mentale gezondheid moet altijd prioriteit zijn. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206057831
Ja, ik ga het inderdaad maar doen. Juist omdat ik het moeilijk vind - dat geeft extra aan dat die drempel inderdaad alweer wat hoger is en ik er tegenop zie, en kijk of ik er onderuit kan komen.

Optie 2 it is, dus. En ongetwijfeld ben ik daar morgen om 10.20 even niet zo blij mee, en om 11.30 (of al eerder) des te blijer :)
pi_206057847
Ik ben er paar dagen per week niet zo blij mee als de wekker om 7 uur gaat. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206058227
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben er paar dagen per week niet zo blij mee als de wekker om 7 uur gaat. :')
Je mag mijn wekkerschema best overnemen hoor.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206058275
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:46 schreef fietsie het volgende:

[..]
Je mag mijn wekkerschema best overnemen hoor.
Neuh, this is fine.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206058386
Wat trouwens echt gaaf was vandaag, ik heb zomaar 2 fietspaadjes ontdekt die ik nog nooit gezien had, en die toch echt op een route liggen die ik vaker afleg. Zo'n smal fijn binnendoorpaadje wat niet korter is maar wel veel groener.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206058484
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 20:57 schreef Sarabi het volgende:
Laat ook maar
Alles OK?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206058559
quote:
5s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Alles OK?
Jawel :)
pi_206058575
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 22:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Jawel :)
^O^
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206058849
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 21:52 schreef fietsie het volgende:
Wat trouwens echt gaaf was vandaag, ik heb zomaar 2 fietspaadjes ontdekt die ik nog nooit gezien had, en die toch echt op een route liggen die ik vaker afleg. Zo'n smal fijn binnendoorpaadje wat niet korter is maar wel veel groener.
Zó leuk is dat.
Morgen klim ik ook weer eens op de fiets om te geocachen. En ik weet nu al dat ik een stukje route nog nooit gefietst heb O+
pi_206058924
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 22:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Zó leuk is dat.
Morgen klim ik ook weer eens op de fiets om te geocachen. En ik weet nu al dat ik een stukje route nog nooit gefietst heb O+
50cm brede paadjes met riet er langs zijn wel een uitdaging met tegenliggers op een e-bike die hun ondersteuning niet op tijd temmen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206058936
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2022 12:58 schreef Barreltje het volgende:

hopelijk schiet lucky een beetje op met verhuizen.. je vind vast een hoop onnodige zooi :o is het een verlichting om nu van het bedrijf af te zijn ?
Het schoot soort van op. We hebben 554 kilo metaal weggebracht en daar 435,70 voor gekregen dus dat was leuk. Verder wat opgehaald bij de milieustraat en schoonmoeder. En thuis de bus gevuld met
spullen voor de milieustraat. Morgen zijn we eindelijk van ons asbest af.

Het begint allemaal steeds meer als opluchting te voelen. Het is alleen nog niet helemaal duidelijk hoeveel er nog van ons bedrijf blijft bestaan. J gaat nog wel wat bijklussen en we krijgen nog een paar jaar een fee van het bedrijf dat onze klanten overneemt.

quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 14:04 schreef AnneX het volgende:

Ja, Lucky inderdaad. Succes met verhuizen! En opruimen! #jaloers.
Haha opruimen _O-

J zou dat in de afgelopen maanden doen. Dat is natuurlijk niet gebeurd. Nu moet er een halve bus zooi mee naar huis om uit te zoeken ;(

Ze zijn inmiddels zo'n beetje wekelijks bij jou aan het graven heb ik het idee. Is het nou allemaal afgelopen?

Ik wil ook lunchen bij Ottolenghi O+
Spoilers!
pi_206059040
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het schoot soort van op. We hebben 554 kilo metaal weggebracht en daar 435,70 voor gekregen dus dat was leuk. Verder wat opgehaald bij de milieustraat en schoonmoeder. En thuis de bus gevuld met
spullen voor de milieustraat. Morgen zijn we eindelijk van ons asbest af.

Het begint allemaal steeds meer als opluchting te voelen. Het is alleen nog niet helemaal duidelijk hoeveel er nog van ons bedrijf blijft bestaan. J gaat nog wel wat bijklussen en we krijgen nog een paar jaar een fee van het bedrijf dat onze klanten overneemt.

^O^
Zooo lekker bezig *O*
pi_206059060
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 22:19 schreef fietsie het volgende:

[..]
50cm brede paadjes met riet er langs zijn wel een uitdaging met tegenliggers op een e-bike die hun ondersteuning niet op tijd temmen :P
Ebikes :{w :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')