abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206033118
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 18:28 schreef Jahr00n het volgende:
persoonlijk heb ik een vuurkorf die ik onder de afzuigkap opstel. ben al maanden hout aan het sprokkelen
Van dat hout sprokkelen krijg je het ook warm, dat is nou een hoog rendements verwarming. Je hebt twee keer warmte van dat hout.
pi_206034704
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 18:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Nee hoor. Wappies zijn wappies.
[..]
Ik vind dat we dat soort sancties niet alleen op Rusland moeten toepassen maar het is een begin.
Is dat nu het enige wat je kan uitkramen: “wappies”? Je komt zo heel erg emotioneel over, een beetje als een wappie.

Als er landen zijn die het verdienen om gesanctioneerd te worden vanwege oorlogen is dat wel het westen. In die zin is karma een bitch dat de sancties die we dachten Rusland op te leggen vooral ons hier raken.
pi_206034903
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 21:13 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]

Als er landen zijn die het verdienen om gesanctioneerd te worden vanwege oorlogen is dat wel het westen. In die zin is karma een bitch dat de sancties die we dachten Rusland op te leggen vooral ons hier raken.
Oh ja, ik vergat weer even dat je pro-Russisch bent en daarom een Westerse zelfhaat hebt.
pi_206132300
Nou de pot kan zeker al aan met deze temperaturen...
Ik zie ervan af...
pi_206157842
Koop een hout kachel.
Boor een gat door de muur .
Zet de uitlaat pijp naar buiten toe en omhoog naar boven via de zijkant van je huis.

Er is genoeg hout buiten .
Je kan zelfs ouwe pellets op halen en in de fik steken.
Genoeg ouwe takken in de bossen.

En je bent klaar voor de winter
pi_206184515
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 22:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Nee, je krijgt nooit meer energie eruit.

Overigens kan door de hitte in plaats van de lont ook de paraffine gaan branden onder zo'n bloempot en dan heb je brand.
Op dat moment heb je wel meer warmte van je waxinelichtjes en met wat geluk gaan je meubels ook nog branden en dan krijg je het wel warm in huis.
Van de afgelopen dag(en):

Besparen op gas: 'terracottapot kacheltje leidde tot brand'

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5336184/bloempotkachel-kleine-fijnstofbom-bewijst-experiment

https://www.ad.nl/klimaat/waarom-de-populaire-bloempotkachel-niet-werkt-en-erg-gevaarlijk-is~a89e930c/

[ Bericht 9% gewijzigd door TheFreshPrince op 02-10-2022 22:53:30 ]
  zondag 2 oktober 2022 @ 22:58:24 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_206184628
Goh dat had niemand zien aankomen...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')