Daar ken ik een liedje van.quote:
Die stem idd en haar manier van praten..Denkt dat ze alles weet en hoort zichzelf heel graag pratenquote:Op zondag 18 september 2022 21:46 schreef IkFok het volgende:
Die stem van Wanda gaat me steeds meer iriteren. Die mag er van mij gelijk uit
Ik heb dat niet gezien, maar dit ziet er wel nasty uit.quote:Op zondag 18 september 2022 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou tering dat zijn geen jeugdpuistjes. Maar ze was toch ook verleidster op dat eiland. Was ze toen wat aantrekkelijker
Houwen die mutsquote:Op zondag 18 september 2022 21:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die stem idd en haar manier van praten..Denkt dat ze alles weet en hoort zichzelf heel graag praten
En denkt grappig te zijn.quote:Op zondag 18 september 2022 21:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die stem idd en haar manier van praten..Denkt dat ze alles weet en hoort zichzelf heel graag praten
Deze was wel heel mooi.quote:Op zondag 18 september 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Zoe zit te kakken dus niemand mag de badkamer in
Mirthe heeft sowieso geen zin in Zoe
Ja iets slikken om bruin te zijn, zelfs dat is een dramaquote:Op zondag 18 september 2022 21:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien, maar dit ziet er wel nasty uit.
Lijkt me vreselijk om acne te hebben , of komt dit door die enge troep die ze gebruikt?
(ik las daar een keer wat over, maar heb geen idee wat voor behandelingen dat zijn en waarvoor precies
Daar hoefde ze niet lang over te denken idd.quote:Op zondag 18 september 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kwam er heel droog en beslist uit
WTFquote:Op zondag 18 september 2022 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja iets slikken om bruin te zijn, zelfs dat is een drama
Injecties.quote:Op zondag 18 september 2022 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja iets slikken om bruin te zijn, zelfs dat is een drama
quote:Op zondag 18 september 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WTF![]()
Dus die grindtegel komt daarvan?
Is dat die kapster?quote:Op zondag 18 september 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Kim K staat te boeren als een bootwerker
Triestquote:
quote:Op zondag 18 september 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Kim K staat te boeren als een bootwerker
* Kenzyquote:Op zondag 18 september 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Zoe zit te kakken dus niemand mag de badkamer in
Mirthe heeft sowieso geen zin in Zoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |