Is dat een transgender?quote:
Ik weet het niet.quote:
Heb ik altijd gedacht. Maar kan ook een rotkop zijnquote:
Deze zag ik niet aankomen.quote:Op zondag 18 september 2022 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
Alicia zegt, dit is ook mijn omgeving ook niet, niemand die naar me toe komt omdat ik weggaat maar bij, ik denk, tommy lee, heel de tijd mensen om hem heen van oh wat erg en je moet niet gaan en zo. Waren er maar 2 die naar alicia toe kwamen. Iemand anders zegt, vind je dat erg dan, alicia, nee eigenlijk niet nee.
Dat zou wel een stunt zijn dan.quote:Op zondag 18 september 2022 20:52 schreef juul. het volgende:
Ik heb zo'n gevoel/idee dat Isaac met zijn vriendjes, Jeffrey een mes in de rug gaat steken
Kijk nu word het interessantquote:
Dat werd vandaag al besproken.quote:Op zondag 18 september 2022 20:52 schreef juul. het volgende:
Ik heb zo'n gevoel/idee dat Isaac met zijn vriendjes, Jeffrey een mes in de rug gaan steken
Oh echt, vertelquote:Op zondag 18 september 2022 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat werd vandaag al besproken.
Mooi, het begint een erg naar/negatief mannetje te worden.quote:Op zondag 18 september 2022 20:52 schreef juul. het volgende:
Ik heb zo'n gevoel/idee dat Isaac met zijn vriendjes, Jeffrey een mes in de rug gaan steken
Babette,Wendy en Jeffrey staan op het lijstje. Dit kwam wel meer van Kim en Marciano vandaan,maar Isaac zit ook in dat bondje.quote:
Ikn het filmpje van DGK tegengas had ze het ook over de kaarten...quote:Op zondag 18 september 2022 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze had het er al vaker over, heeft ook een nieuw vriendje die ze heel erg mist.
Toch hè, Isaac vond ik al zo vaag doenquote:Op zondag 18 september 2022 21:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Babette,Wendy en Jeffrey staan op het lijstje. Dit kwam wel meer van Kim en Marciano vandaan,maar Isaac zit ook in dat bondje.
Er was ook iets dat ze Jeffrey niet meer vertrouwen.quote:Op zondag 18 september 2022 21:05 schreef juul. het volgende:
[..]
Toch hè, Isaac vond ik al zo vaag doen
Gelijk ff kijken nu want ik kwam daarstraks te laat bij de streams en tikte wat ik dus later hoorde en van de week al gehoord had. Zie nu toch meer dan 2 mensen op haar afkomen ook.quote:Op zondag 18 september 2022 21:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ikn het filmpje van DGK tegengas had ze het ook over de kaarten...
Ben ik niet met u eens,ik vind haar wel degelijk een toevoeging.quote:Op zondag 18 september 2022 21:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelijk ff kijken nu want ik kwam daarstraks te laat bij de streams en tikte wat ik dus later hoorde en van de week al gehoord had. Zie nu toch meer dan 2 mensen op haar afkomen ook.![]()
Nou ja, als ze zichzelf goed voelt erbij, niets aan de hand, vind haar leuk maar voegde weinig toe voor ons streamers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |